Yöketju (24:00 - 08:00)
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
-
BlackFriday
- Poliisikoira Rex
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Mulla on niiiiin tylsää.
Ois noita suomennos juttuja ja monta aihetta mihin tahtoisin perehtyä, mutta ei oo viimeaikoina ollut paljon aiheille annetavaa, joten olen visusti pysytellyt täällä vapaassa osiossa, etten kuljeksi mölisemässä täyttä paskaa. Ehkäpä tämä tästä.
Kylläpä kuule tekee mieli tupakkaa. Olen lopettanut tässä muutamia kuukausia sitten (poltan kyllä, jos tekee mieli, mutta harvoi tyyliin 1rööki/2viikkoo), ja poltin kuitenki 9 vuotta, joista suurimman osan melkein 2 askia päivässä..
Ois noita suomennos juttuja ja monta aihetta mihin tahtoisin perehtyä, mutta ei oo viimeaikoina ollut paljon aiheille annetavaa, joten olen visusti pysytellyt täällä vapaassa osiossa, etten kuljeksi mölisemässä täyttä paskaa. Ehkäpä tämä tästä.
Kylläpä kuule tekee mieli tupakkaa. Olen lopettanut tässä muutamia kuukausia sitten (poltan kyllä, jos tekee mieli, mutta harvoi tyyliin 1rööki/2viikkoo), ja poltin kuitenki 9 vuotta, joista suurimman osan melkein 2 askia päivässä..
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
Ja yksi suunnattoman addiktoiva peli on Bubbels.
http://www.funnygames.nl/spelletjes/803_1.html
Tosin äänet pitää olla päällä. Tarkoitus siis on ampua sillä tykillä samanvärisiä palloja samanvärisiin palloihin.. Ja sitten jos sattuu olemaan kolme samanväristä palloa kosketuksissa toisiinsa, niin ne häviävät. Ja lopun saa itse päätellä..
http://www.funnygames.nl/spelletjes/803_1.html
Tosin äänet pitää olla päällä. Tarkoitus siis on ampua sillä tykillä samanvärisiä palloja samanvärisiin palloihin.. Ja sitten jos sattuu olemaan kolme samanväristä palloa kosketuksissa toisiinsa, niin ne häviävät. Ja lopun saa itse päätellä..
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
-
BlackFriday
- Poliisikoira Rex
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
-
Pharaoh
- Martin Beck
Taidat olla mustankipeä Lokasta? No, en ihmettele. Onhan Loka ihqu käyttääkseni tuon sukuni nuorimmaisen kieltä.groot kirjoitti:Taalla se Egyptin ihme taas vonkaa Lokaa.Pharaoh kirjoitti:Olen itse siinä onnellisessa asemassa, että ei tarvitse enää koskaan nousta aikaisin. Paitsi jos on aamuyön lento.
No, en vonkaa, ei tarvitse pelätä kilpailua, ainakaan täältä...
Loka on liian monta kymmentä vuotta minua nuorempi. Ja vaikka sanoo, ettei iällä ole väliä, niin rajansa kaikella.