Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
TruthSeeker
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 11:09 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja TruthSeeker »

Tästä koko sotkusta tulee vähän mieleen vanha elokuva: Mutta kuka murhasi Harryn? :wink:

Sekaannuksen syitä:

-poliisin epämääräiset toimet ja tiedotus, erit. alussa ja lammen tutkinnan epäonnistuminen
-poikien typerä valehtelu
-väärät silminnäkijähavainnot jotka julkistettiin
-väärä kuvaus kadonneesta (kiltti seurakuntatyttö, muka selvä)
-kännyn oleminen kadoksissa
-epäloogiset, epärealistiset ja liialliset jatkuvat spekulaatiot :D

Nyt ainut mitä taitaa jäädä jäljelle on itseään etsineen, jokseenkin rikkinäisissä oloissa kasvaneen tytön totaalisesti pieleen toikkaroitu yksittäinen bileilta. Sinänsä on kyllä aika sama jos rikollista ei ollutkaan, eihän se kuolemaa miksikään muuta eikä katoamistapausta vähemmän ikäväksi tapahtumaksi, vaikka kiva toki mikäli mahdollisesta sarjamurhaajasta ei tullutkaan uutta näyttöä, ehkä RR:kin oli vain yksittäistapaus.

Poliisin tiedottamiseen ja osaamiseen tässä on kyllä luottamus karissut, muuten kuin aivan triviaaleissa rutiinitapauksissa. Ehkä he ovat vain ihmisiä, eikä järjestelmä ole kovinkaan aukoton. Ehdottaisin ja olisin valmis KAIKEN kattavaan yhteiseen kameravalvontaan. Tällöin jokainen tapaus selvitettäisiin yksinkertaisesti tallenteet läpikäymällä. Vähän kuten Minority Reportissa mutta ilman oraakkeleita.
Taho
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 9:51 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Taho »

Hyvä, että K löytyi.Tosin itse juttuhan ei ole vielä lainkaan ratkennut.
Luulin että K hukutettiin jo Raholan rannassa, mutta ehkäpä se tehtiin sitten Likolammilla.
Voiko muuten ruumiiseen injektoida alkoholia saadakseen vainajan näyttämään kuolleen päihtyneenä?
TruthSeeker
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 11:09 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja TruthSeeker »

Taho kirjoitti:Hyvä, että K löytyi.Tosin itse juttuhan ei ole vielä lainkaan ratkennut.
Luulin että K hukutettiin jo Raholan rannassa, mutta ehkäpä se tehtiin sitten Likolammilla.
Voiko muuten ruumiiseen injektoida alkoholia saadakseen vainajan näyttämään kuolleen päihtyneenä?
Samaa mieltä, tästä voi vielä paljastua yhtä jos toista. Väkivallan merkkejä ei ruumiissa siis ollut, mutta nuo injektiojäljet eivät näy välttämättä muuten kuin ruumiin tarkemmassa tarkastelussa, jossa ne kyllä huomataan. Itse epäilen edelleen poikia. Joko juottivat tytön aivan änkyräkänniin, kuten olen toitottanut pitkän aikaa - poikien käytös viittaa vahvasti tähän - tai sitten vieläkin vakavampaa. Tai joku ulkopuolinen (tummavaatteiset miehet). Miten helppoa on hukkua kännissä? Onko sinne lampeen juostu epätoivoissaan vai lähestytty kuin keidasta, katseltu kuvajaista kuin Narkissos ja horjahduksen jälkeen sammahdettu voimattomana vai miten? Janohan oli ilmeisesti ollut, olisiko tuossa motiivi kasvojen/käsien pesun ohella? Miten äkkisyvää siinä nyt voi olla?

Tosiasiassa voivat nämä vanhemmatkin katsella peiliin. Anteeksi nyt vaan kaiken keskellä, mutta näin on. Toki varmaan enemmän tällaiset surulliset tapaukset ovat kulttuurin ja yhteiskunnan syytä. Eniten yleensä uhrin itsensä, periaatteella luonto korjaa pois heikoimmat ja teini-ikä on yleisesti haavoittuvinta aikaa.
ClariseStarling
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 1:33 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja ClariseStarling »

Älkää nyt helvetissä unohtako sitä kaikista tärkeintä faktaa tässä tapauksessa. Sitä aivan käsittämätöntä skootterin reittiä. Vaikka olet miten kännissä et ikinä, ikinä lähde menemään niin paljon pois ns. pääväylältä. Te jotka selitätte täällä tapaturmasta selittäkää ensin se reitti.
Viimeksi muokannut ClariseStarling, To Syys 08, 2011 3:56 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jesus Hitler
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Loka 30, 2009 9:32 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Jesus Hitler »

Osanotot omaisille.

Rikosepäilyt vahvistuivat tämän löydön jälkeen entisestään.

Olen nyt taipunut siihen suuntaan, että huumaus tai vastaava ja siitä seurannut kuolema on tähän syynä.

Toki kyseessä voi olla kylmäverinen murhakin, mutta siihen tarvittaisiin paatunut psyko ja siksi uskottavampaa olisi "vahinkotappo".

Mutta toivotaan nyt, että poliisi tutkii kunnolla, vähän pelottaa, että sieltä tulee vakiolausahdus "ei viitteitä rikokseen"...
Avatar
Zultor_Horrens
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Su Elo 28, 2011 6:27 pm

Karoliina Kesti löydetty!

Viesti Kirjoittaja Zultor_Horrens »

Osanottoni omaisille ja muille.

Mutta eikö p..kele ole parempii naarausvehkeitä olemassa?!
http://tinyurl.com/42b473c

Minun pää menninkäisen, sinun pää Pirun, Pirun pää minun...
Ja hän sanoi näin: "Kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun".
Avatar
Hovimestari
Martin Beck
Viestit: 754
Liittynyt: To Syys 03, 2009 10:51 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Hovimestari »

ClariseStarling kirjoitti:Älkää nyt helvetissä unohtako sitä kaikista tärkeintä faktaa tässä tapauksessa. Sitä aivan käsittämätöntä skootterin reittiä. Vaikka olet miten kännissä et ikinä, ikinä lähde menemään niin paljon pois ns. pääväylältä. Te jotka selitätte täällä tapaturmasta selittäkää ensin se reitti.
No jos tulee katumapäälle ja on huolissaan humalassa ajamisesta ja mahdollisesta kärähtämisestä, niin eikö juuri silloin pyritä pois pääväyliltä? Jos on vielä oikeasti huolissaan omasta ajokyvystä niin sitä voi pyrkiä syrjään vaikka ihan väliaikaisestikin, sen verran että hieman selviää (hmm... saa ehkä vaikka hieman käveltyä ja pestyä kasvot :roll: )

Olisin aika varovainen kaikenlaisten "ei ikinä, ikinä, ei kuuna kullan valkeana" sweeping statement:ien suhteen joilla on täälläkin selitetty mm. se ettei nainen ikinä jätä käsilaukkuaan tai teinityttö ei ikinä harhaile pimeään metsään tai aja pimeälle polulle tai mene lehtiroskikseen tai juo sitruunalikööriä jne. jne. Ei tarvitse kovin montaa ketjua lukea minfosta, kun jo huomaa että ihmiset tekevät mitä oudoimpia asioita mitä oudoimmista syistä. Varsinkin päihtyneinä ja/tai tunnetilassa.
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
fiable
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: La Elo 20, 2011 5:49 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja fiable »

Onko skootterin löytöpaikan tienoilla Likolammen ranta sellainen ja niin syvä, että lampeen voi pudota, jos kävelee pimeällä eikä ole tietoinen lammen olemassaolosta?

Onko kenelläkään mitään ajatusta, mitä tuollaisen, ei kuitenkaan ihan sekaisin olevan tytön (pystyi ajamaan skootteria) päässä voi pyöriä, kun jättää käsilaukkunsa ja kypäränsä skootteriin ja lähtee hortoilemaan tuntemattomalla alueella?
Viimeksi muokannut fiable, To Syys 08, 2011 5:09 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Unkka
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 2:12 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Unkka »

Ok, homma on siis selvä.
Snibu
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 8:23 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Snibu »

Syvimmät osanottoni..Lepäile rauhassa.. :cry:
Who murdered me?
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 8:32 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Who murdered me? »

Olen koko ajan ihmetellyt, miksei löytynyt lähialueelta, sillä alusta asti ajattelin jonkun raiskanneen Karoliinan ja itse päätyi tuollaiseen ratkaisuun. Pikkutytön suu on helppo tukkia kädellä...ei jäisi jälkiäkään... Olen epäillyt puskaraiskaajaa, joo naurakaa vaan, mutta kai ne pojat tai se viimeksi jäänyt sitten oli(vat) tekoon syyllistyneet. Mihinkään injektioihin en millään usko. Karmivaa joka tapauksessa ja hyvä, että löytyi.
JonBenét
fiable
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: La Elo 20, 2011 5:49 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja fiable »

Hovimestari kirjoitti: No jos tulee katumapäälle ja on huolissaan humalassa ajamisesta ja mahdollisesta kärähtämisestä, niin eikö juuri silloin pyritä pois pääväyliltä? Jos on vielä oikeasti huolissaan omasta ajokyvystä niin sitä voi pyrkiä syrjään vaikka ihan väliaikaisestikin, sen verran että hieman selviää (hmm... saa ehkä vaikka hieman käveltyä ja pestyä kasvot :roll: )
Tuossa voisi olla järkeä. KK saanut esim. kaatuessa jälkiä ja mennyt pesemään niitä lammelle, jotta vanhemmat eivät kysele. Mutta miten hän voi sitten yhtäkkiä hukkua lampeen?
ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Nonnih
Nyt sitten alkoi kaikenlaiset syyttelyspekut.
Muistakaas nyt edelleen että te nimittelette mahdollisesti/todennäköisesti syyttömiä ihmisiä tappajiksi ja ne joutuu elämään sen kanssa.Vanhemmat ja kaverit...
Tehän pääsette koko jutusta eroon kun suljette koneen.
Antakaas nyt poliisin tehdä se lopputyö, älkääkä syytelkö ketään noin hämärillä perusteilla.
Injektoitu alkoholia....voi ziizus teidän salamurhateorioita!
:roll:
On siinä ollut "murhaajilla" työntäyteinen yö!
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
calcutta
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 11:17 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja calcutta »

Hmm... joku mainitsi jotain raiskauksesta?

jos joku olisi tehnyt k:lle seksuaalista väkivaltaa, niin eritteetkään ei ilmeisesti näy enää ruumiissa... Joten heitetään vielä villinä spekuna, että entä jos k olisi raiskattu kaatumisen jälkeen, ja aluksi uhattu väkivallalla, jottei tyttö huuda ja sen jälkeen heitetty lampeen elottomana, jottei mahdollinen raiskaus tule ilmi eritteistä ainakaan. (Okei, ruumiissa ei väkivallan merkkejä, mutta jääkö suun tukkimisesta jälkiä?)

nooh, tuskin näin käynyt... Mutta jotain hämäräää tässä tapauksessa edelleen on :roll:
Who murdered me?
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 8:32 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Who murdered me? »

Todellakin kannattaa odottaa poliisin ja kuolinsyyntutkijan päätelmiä. Itse en tappoon usko.
JonBenét
Lukittu