Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Hairahtelija
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 8:00 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

kakkosurpo kirjoitti:
Niin että kumpiko niistä tissesistä on niin ihana et joka-alan asiantuntia S 83 on vaivautunut kommentoimaan suuressa viisaudessaan?
Ärsyttää tää hiljaisuus monessakin osiossa.
Tähän pystyy vastaamaan vain Siru. Jatkoa odotellen..

Ärsyttää kun Siru on bannattu 8) No, ei oikeesti.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

Hairahtelija kirjoitti:Minkäs teet, kun Minfon supersalapoliisi Siru selvitti mun perimmäisen motiivin palstailuun, eli siis mun tisseistä puhumisen, tehdään sitä nyt sitten näin avoimesti, tämähän on ihanaa 8)
Samaisesta syystähän itsekin rekkauduin palstalle. Eli Hairahtelijan tissien. 8)
Oikeesti kannattaa olla varovainen noiden juttujen kanssa. Hinkit herättävät täällä monissa
kateutta ja pelkoa.
taavetti kirjoitti:Kohta on kaikki Ulvilasta jäähyllä.
Paitsi Anneli. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Hovimestari kirjoitti:Tarkkuutta roosamariini! Ei kukaan ole koskaan puhunutkaan minfon parhaimmista, vaan isoimmista tisseistä.
Näin ne spekulaatiot lähtee sivuraiteille, kun ei pysytä faktoissa :roll:
Höpö höpö, minä oon puhunu parhaimmista tisseistä 8)
Cassandra kirjoitti:
Damien kirjoitti:No ei oo siullakaan helppoa. Älä nyt hyvä ihminen siitä itseesi ota. Kokoa tärkeämpää kuulemma miehille on se muoto. Ja niiden kantaja.
:shock:
Casa, Mä olen kuullut, että on olemassa tissimiehiä ja peppumiehiä. Ed. perusteella voisi luulla, että Damien liputtaa peräpäätä ;)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

rosamarine kirjoitti:Casa, Mä olen kuullut, että on olemassa tissimiehiä ja peppumiehiä. Ed. perusteella voisi luulla, että Damien liputtaa peräpäätä ;)
Piti kysymäni miksi ihmeessä sie tuollaisia vaivaudut miettimään mutta en mie nyt toisaalta enää
ihmettele yhtään.Voidaan kai sanoa että jotkut tykkää perseistä, yhdet tisseistä ja jotkut Damienista.
Mulle tosin mikään ylläolevista ei ole pakkomielle ja tohon sunkin vaivaasi on lääke varmasti..
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Avatar
Hovimestari
Martin Beck
Viestit: 754
Liittynyt: To Syys 03, 2009 10:51 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Hovimestari »

Damien kirjoitti:ja jotkut Damienista.
Jos jätettäis ne sairaimmat fetissit kuitenkin tästä pois. :oops:
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Chopper »

taavetti kirjoitti:Kohta on kaikki Ulvilasta jäähyllä.
Ihanaa , olisipa sama tapahtunut jo aikaisemmin niin saattaisin itsekkin vielä seurata ja spekuloida tapausta täällä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1280
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

rosamarine kirjoitti:
Cassandra kirjoitti:
Damien kirjoitti:No ei oo siullakaan helppoa. Älä nyt hyvä ihminen siitä itseesi ota. Kokoa tärkeämpää kuulemma miehille on se muoto. Ja niiden kantaja.
:shock:
Casa, Mä olen kuullut, että on olemassa tissimiehiä ja peppumiehiä. Ed. perusteella voisi luulla, että Damien liputtaa peräpäätä ;)
Tai sit se on nainen. Pienitissinen sellainen :shock:
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Bias »

Chopper kirjoitti:
taavetti kirjoitti:Kohta on kaikki Ulvilasta jäähyllä.
Ihanaa , olisipa sama tapahtunut jo aikaisemmin niin saattaisin itsekkin vielä seurata ja spekuloida tapausta täällä.
Aamen. Mitään kovin syvällistä spekulaatiota sinne ei ole viitsinyt kirjoittaa, kun tietää, mikä myllytys asiasta alkaisi niin Ulvilan ketjuissa kuin lautamiehissä. Kumma juttu, miten pari tyyppiä saa tyrehdytettyä ja tyrehdyttää asiasta keskustelun tehokkaasti. Kyöpelille kyllä kuuluu kiitos, vaikka se pitäisikin kai mennä kirjoittamaan ilahduttaa ketjuun...
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
S_P
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: To Elo 18, 2011 8:24 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja S_P »

Kyöpelin ylimieninen käytös ja vastaamattomuus kyselyyn miksi banni oikeasti! Näihin tuskin kukaan saa todellista vastausta ja niitä jaetaan vasikoinnin ja muuten vaan mutu tuntumalla.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

S_P kirjoitti:Kyöpelin ylimieninen käytös ja vastaamattomuus kyselyyn miksi banni oikeasti! Näihin tuskin kukaan saa todellista vastausta ja niitä jaetaan vasikoinnin ja muuten vaan mutu tuntumalla.
Siis sun banneihin? Melkeinhän tuohon pitää kyllä Kyöpelivuoren noita olla vastaamaan.
Sait bannin "yrittää viikon bannin aikana saada viesteihinsä sisältöä jottei tule mononkuvaa
ahteriin palstalta." Tuota ennen olit postannut palstalle kokonaiset kaksi viestiä.
Ensimmäisen viestisi lopussa julistit:
S_P kirjoitti:Voinen kehitellä teorioita mut luen vaan miellään mielummin teidän juttuja. :lol:
Ja toinen viesti olikin kokonaisuudessaan:
S_P kirjoitti:No kun olette niin kuutamolla niin kirjoitan vasta kun tää oikeasti selviää! :mrgreen:
Samana päivänä sait banaanin. Ylimielisyyttä, juu... Mutta Kyöpelin puolelta?
Palstan säännöt:
*1 §* Jokainen uusi käyttäjä on heti hyväksymisensä jälkeen
moderaattoreiden erityistarkkailussa.


*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Damien kirjoitti:Mulle tosin mikään ylläolevista ei ole pakkomielle ja tohon sunkin vaivaasi on lääke varmasti..
Mun vaivaan? Mikäs vaiva mulla olis, jos sun pakkomielle on kirjautua palstalle Hairahtelijan hinkkien vuoksi. 8)

Remember this:
Damien kirjoitti:Samaisesta syystähän itsekin rekkauduin palstalle. Eli Hairahtelijan tissien. 8)
Cassandra kirjoitti:Tai sit se on nainen. Pienitissinen sellainen :shock:
Taitaa olla jotain ihan muuta pientä tällä kaverilla. :P
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

Cassandra kirjoitti:Tai sit se on nainen. Pienitissinen sellainen :shock:
Myöännetään... Aikas pienet ne on.Mut olen oppinut elämään sen asian kanssa. :)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2208
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Saa nähdä, saadaanko Kestin ketjussa koskaan jarrua päälle. Viestejä pukkaa aikaisempaan tahtia. Katoaminen, johon ei liity henkirikosta, on kaikkien aikojen suosituin ketju minfossa. Ja ruumis vieläpä löydetty. Yleensä samanlaisista katoamisista kirjoitetaan pari sivullista viestejä. Tietysti alkuasetelma oli kummallinen ja minäkin olin harvoissa spekulaatioissani väärillä jäljillä, mutta minun puolesta nuo kerran minuutissa ilmaantuvat viestit voisivat jo loppua kyseisessä ketjussa.
Avatar
Hovimestari
Martin Beck
Viestit: 754
Liittynyt: To Syys 03, 2009 10:51 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Hovimestari »

hannu hanhi kirjoitti:Saa nähdä, saadaanko Kestin ketjussa koskaan jarrua päälle. Viestejä pukkaa aikaisempaan tahtia. Katoaminen, johon ei liity henkirikosta, on kaikkien aikojen suosituin ketju minfossa. Ja ruumis vieläpä löydetty. Yleensä samanlaisista katoamisista kirjoitetaan pari sivullista viestejä. Tietysti alkuasetelma oli kummallinen ja minäkin olin harvoissa spekulaatioissani väärillä jäljillä, mutta minun puolesta nuo kerran minuutissa ilmaantuvat viestit voisivat jo loppua kyseisessä ketjussa.
Malttia vaan, kun median mielenkiinto lakkaa niin sitämukaa hiljenee ketjukin. Ulvila tai joku muu juttu vie huomion. Veikkaan että jää lopuksi viestivilkkaudeltaan suunnilleen Raisa-ketjun tasolle.
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
S_P
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: To Elo 18, 2011 8:24 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja S_P »

Damien kirjoitti:
S_P kirjoitti:Kyöpelin ylimieninen käytös ja vastaamattomuus kyselyyn miksi banni oikeasti! Näihin tuskin kukaan saa todellista vastausta ja niitä jaetaan vasikoinnin ja muuten vaan mutu tuntumalla.
Siis sun banneihin? Melkeinhän tuohon pitää kyllä Kyöpelivuoren noita olla vastaamaan.
Sait bannin "yrittää viikon bannin aikana saada viesteihinsä sisältöä jottei tule mononkuvaa
ahteriin palstalta." Tuota ennen olit postannut palstalle kokonaiset kaksi viestiä.
Ensimmäisen viestisi lopussa julistit:
S_P kirjoitti:Voinen kehitellä teorioita mut luen vaan miellään mielummin teidän juttuja. :lol:
Ja toinen viesti olikin kokonaisuudessaan:
S_P kirjoitti:No kun olette niin kuutamolla niin kirjoitan vasta kun tää oikeasti selviää! :mrgreen:
Samana päivänä sait banaanin. Ylimielisyyttä, juu... Mutta Kyöpelin puolelta?
Palstan säännöt:
*1 §* Jokainen uusi käyttäjä on heti hyväksymisensä jälkeen
moderaattoreiden erityistarkkailussa.


*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.
No olipa avartavaa? Lainasit eka viestistä vaan lopun k./ipää! Ai niin sähän olet herra täällä! Ai mut saatat olla anteeksi. :twisted:
Lukittu