paksupoika kirjoitti:Rezah kirjoitti:Aika mielenkiintoisen kuvan on roskalehti IL napannut siunaustilaisuus-juttuun.
Kuva on mielestäni myös erittäin mielenkiintoinen.
Miksi minä en nyt ymmärrä mitä erikoista tuossa kuvassa on, voisitteko valaista?
ArcticEli kirjoitti:Lapsi kuoli, ehkä vähäisen huolimattomuuden ja onnettomuuden seurauksena, vanhemmat haluaisi surra-hiljaisuudessa, mutta media pitää yhä ja aina vaan tapausta esillä ja julkisuudennälkäiset ihmiset haluaa riepotella juttua aina ja aina vaan.
Teille tää on leikkiä, mut asianomaisille karua totta.
Minä en usko, että kukaan täällä pitää tätä leikkinä vaan tapaus on oikeasti koskettanut tosi monia ja hämmentyneitä tunteita purkaa luonnollisesti spekuloimalla. Tuskin kukaan sillä pahaa tarkoittaa ja kun katoaminen on tullut niin julkiseksi asiaksi niin se spekulointi on väistämätön lieveilmiö, sitä ei voi välttää täällä eikä sitä voi välttää palstan ulkopuolellakaan. Meilläkin tänään töissä on speklailtu asialla ja kaikilla silti myötätuntoa tytön kohtalon ja perheen puolesta. Ja voisin uskoa, että omaiset eivät tee surutyötään näillä palstoilla.
Minua on jäänyt tapauksessa enää hämäämään Karoliinan puhelin. En usko sen joutuneen veteen tytön mukana jos se kerran oli päällä niinkin kauan mutta en usko sen olevan tuolla alueella maastossakaan koska sitä ei ole löytynyt. Vain puhelimen sijainnista riippuen asiassa saattaisi olla jotain hämärää mutta muuten en enää ulkopuolisen vaikutukseen usko, vaikka alun perin olin varma että tässä on henkirikos kyseessä. Huonoa tuuria vain tyttöreppanalla yön pimeydessä.