(U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
mitzy
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:32 pm

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja mitzy »

Itseasiassa yllättävän moni nainen tykkää nykymaailmassa seksileikeissä alistetusta asemasta. Ehkä se johtuu,siitä kun nykymaailmassa naiset ovat vahvoja ja hallitsevat perheen,työn jne, niin joskus sitä haluaa sitten olla olematta se vähemmän vahva jne.

Missään tapauksessa tämän kaltaisia leikkejä harrastavat eivät ole millään lailla sairaita. Normaalissa elämässään menestyneitä liikemiehiä, loistavia kotiäitejä yms..
Toiset saavat kiksinsä enemmän äärimmäisyyksiin menevistä. Toiset ottavat riskejä matkustamalla vaikka vaarallisille konfliktialueille, viidakkoihin,toiset löytävät kiksintä hieman erilaisesta seksistä.
Näille joilla on jokin fetissi, he etsivät kaltaisiaan ja löytävät näitä esim. fetissibileistä.
En voi ymmärtää jos naisella on halu alistaa ja piiskata miestä ja miehellä halua alistua, että siinä olisi jotain väärää? Kaksi ihmistä jotka toteuttavat omaa mielihaluaan.
Fetissejä on mieletön määrä ja eivät he ole sairaita, he vain saavat nautinnon erilaisista asioista kuin sinä. Ja mistäpä tiedät kokeilematta jos saatkin kivusta sen nautinnon.

Se on totta,ettei fetisseihin aina liity seksiä. Ei ihminen tarvitse aina yhdyntää saadakseen nautinnon, ei kai siinä ole mitään väärää?

Alkoholi ja huumeet eivät vaan sovi näiden kanssa yhteen :/ ikävä kyllä,koska tällöin hämärtyy se raja milloin on riski,että toista sattuu oikeasti sekä toisen havannointi vaikeutuu. Humalassa vaikka voit vahingossa olla huomaamatta toisen turvamerkkiä jolloin riski,että jotain sattuu kasvaa.
MollyMalone
Neuvoja-Jack
Viestit: 593
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:43 pm

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja MollyMalone »

Täytyy kyllä sanoa että tuo "vahva nainen" on hyvin suomalainen ilmiö. Ulkomailla monessa maassa asuneena olen huomannut että naisilla ei Suomen ulkopuolella ole mitään haluja olla perheenpäitä eikä se silti tarkoita alistettua asemaa, päinvastoin naisilal tuntuu olevan enemmän valtaa silloin kun sitä ei haeta lakipykälien ja "tasa-arvon" kautta. Luulen että tässä on ollut enempi sellainen tavallisempi keski-eurooppalainen ilmiö jossa luksuslaukkuja halajavat nuoret opiskelijanaiset tekevät vapaa-aikanaan hommia prostituoituina. Kuulostaa ihan just eikä melkein siltä: Vakaasti keski-ikäinen mies ja kaksi kaksikymppistä opiskelijaa :roll:
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Monissa maissahan on sellainen systeemi, että kaikki rikokset, joissa ihminen kuolee ovat "tappoja". Näistä sitten 1. luokan tappo vastaa suomalaista murhaa, 2. luokan tappo suomalaista tappoa jne. On ihan mahdollista, että tämä Italian tapposyyte on joku alemman luokan tappo, joka Suomessa vastaa kuolemantuottamusta.
Avatar
tuuli
Sofia Karppi
Viestit: 449
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2011 1:54 am
Paikkakunta: Pori

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja tuuli »

Niin no, mielestäni halu olla väkivallan kohteena kertoo kyllä jostain muusta, kuin siitä, että vahva nainen haluaisi välillä olla vähemmän vahva. Uskoisin, että syyt saattavat olla jossain paljon syvemmällä, kuten siitä millaisena kokee itsensä jne.. Siinä ettei arvosta itseään, siinä, ettei usko, että mies oikeasti haluaa, jos mies ei pakota, siitä että on elänyt ympäristössä, jossa "rakkauteen" kuuluu väkivalta jne..

Ja mitä tähän juttuun tulee, niin nämä shibari-jutut nyt ovat kuitenkin vielä eri, kuin vain jotkut hieman kovakouraiset otteet. Mutta edelleenkään en näe väkivaltaa tai alistamista hyväksyttävänä, vaikka se tapahtuisikin omasta toivomuksesta. Uskon, että jollain tasolla se vahingoittaa ihmistä tavalla tai toisella.

Hovimestarille vielä: Jep, onhan se totta, että ihmisellä on myös väkivaltainen puolensa ja en itsekään pidä nyrkkeilyä tai taistelulajeja mitenkään "sairaina". Kyllähän ihminen tarvittaessa haluaa puolustaa itseään jne.. mutta en näe väkivaltaa luonnollisena käyttäytymisenä kun kyse on seksistä, jonka kai pitäisi kuitenkin ilmaista läheisyyttä ja toisen hyväksymistä..
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Osittain samaa mieltä Tuulin kanssa. En itse voi sietää feministejä ja heidän aatteitaan, ja minun mielestäni naisen ensisijainen tehtävä on huolehtia miehestä ja lapsista eikä naisten tulisi hakeutua enemmän älyä vaativiin tehtäviin, koska naisilta yleisesti ottaen puuttuu se terävyys ja logiikka, mikä miehillä on.

Mutta näillä oudoilla sitomisleikeillä ym., missä pukeudutaan mustiin vetimiin, naamareihin ja saappaisiin ei ole mitään tekemistä naisille kuuluvan luontaisen alistumisen kanssa.
Avatar
tuuli
Sofia Karppi
Viestit: 449
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2011 1:54 am
Paikkakunta: Pori

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja tuuli »

Siru83 kirjoitti:Osittain samaa mieltä Tuulin kanssa. En itse voi sietää feministejä ja heidän aatteitaan, ja minun mielestäni naisen ensisijainen tehtävä on huolehtia miehestä ja lapsista eikä naisten tulisi hakeutua enemmän älyä vaativiin tehtäviin, koska naisilta yleisesti ottaen puuttuu se terävyys ja logiikka, mikä miehillä on.

Mutta näillä oudoilla sitomisleikeillä ym., missä pukeudutaan mustiin vetimiin, naamareihin ja saappaisiin ei ole mitään tekemistä naisille kuuluvan luontaisen alistumisen kanssa.
Niinpä. Ja itsekin ajattelen naisen aseman melko tarkalleen näin. My feelings exactly!
Peräkylän Maigret
Javier Pena
Viestit: 1846
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:17 pm
Paikkakunta: Pariisi

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Siru83 kirjoitti:Osittain samaa mieltä Tuulin kanssa. En itse voi sietää feministejä ja heidän aatteitaan, ja minun mielestäni naisen ensisijainen tehtävä on huolehtia miehestä ja lapsista eikä naisten tulisi hakeutua enemmän älyä vaativiin tehtäviin, koska naisilta yleisesti ottaen puuttuu se terävyys ja logiikka, mikä miehillä on.
Olen kyllä eri mieltä. Olen tavannut hyvin älykkäitä ja teräviä naisia ja samoin erittäin tyhmiä miehiä. En usko että asia on kovin sukupuolisidonnainen.

Sen verran vanhanaikainen minäkin olen että pidän naista tärkeämpänä lapselle kuin miestä. Äiti ennen isää.Naisen ensisijainen tehtävä ei kuitenkaan ole huolehtia miehestä. Mies huolehtikoon itsestään.
Siru83 kirjoitti: Mutta näillä oudoilla sitomisleikeillä ym., missä pukeudutaan mustiin vetimiin, naamareihin ja saappaisiin ei ole mitään tekemistä naisille kuuluvan luontaisen alistumisen kanssa.
Samaa mieltä tästä. Eikös miehet olekin paljon innokkaampia näiden ladydominoiden perään ?
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Huhhuh noita Sirun juttuja :shock:

Mä en kyllä tajua, miten se, että nainen huolehtisi ensisijaisesti lapsistaan (mies huolehtikoon vaan itse itsestään), voisi poissulkea naisen älyn tai logiikan?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

maija turjukka kirjoitti:Huhhuh noita Sirun juttuja :shock:

Mä en kyllä tajua, miten se, että nainen huolehtisi ensisijaisesti lapsistaan (mies huolehtikoon vaan itse itsestään), voisi poissulkea naisen älyn tai logiikan?
Mahdolliset lapset (kaikki naiset eivät lapsia saa) ovat naisen huolehdittavana keskimäärin neljännesosan naisen eliniästä, ellei lapsia sitten tee kahdenkymmenen vuoden ajan. Terveestä miehestä ei tarvitse ylenmäärin huolehtia. Surku niitä naisia kohtaan, jotka koko elämänsä tämän rajallisen tehtävän varaan laskevat. Lapset lähtevät aikanaan, niin voi tehdä myös mies.

Ei terävyys ja logiikka haitaksi ole lasten kasvatuksessakaan. Eikä niiden avulla hankittu toimeentulo. En sitäpaitsi ole koskaan mistään luotettavasta lähteestä kuullut, että miehet olisivat keskimäärin naisia terävämpiä ja loogisempia.
mitzy
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:32 pm

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja mitzy »

Voi herranjumala, mihin tää maailma on oikein menossa, kun ruvetaan jo syynäämään ja moralisoimaan mitä kaksi aikuista täysijärkistä ihmistä tekee makuuhuoneessa.. Aika suppeakatseista jos vain sinun mielipiteesi on oikea ja sinun näkemys seksistä on oikea.. :o
Taisi seksi olla aikojen alussa ihan vain lisääntymisväline ja nykypäivänä varmaan vieläkin joissain yhteisöissä,joten onhan se toki aika irstasta kun sitä harrastetaan huvikseenkin nykypäivänä.. Ilman ehkäisyä ei pitäisi saada harrastaa seksiä,koska silloin se ei palvele sen alkuperäistä tarkoitusta..
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Älkää nyt menkö sanomaan jotain typeriä sidontaleikkejä ihan normaaliksi jne., koska silloinhan sen homman juju moisten toimenpiteiden harjoittajilta menee ihan läskiksi.

Sairauden määritelmään kuuluu olennaisimpana se, että onko siitä syytä tai tarvetta parantua. Eli aina jossakin on se raja kyllä näissäkin.
mitzy
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:32 pm

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja mitzy »

Totta hitossa se on ihan yhtä normaalia kun sunkin seksuaalinen kanssakäyminen partnerisi kanssa,vaikka vähän erilaista ja saatte erijutuista kiksit..
Aika kieroutunutta myös ajatella,että vain oma näkökulma on oikea.. Jalansijaa suvaitsevaisuudelle.. hohhoijaa..
Mirri
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Elo 05, 2010 11:39 pm

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja Mirri »

Hmmm...hassua kuinka jollekkin voi olla kaikki yli 69:n extremeä ja riittää ihan kerran viikossa lauantaina peittojen alla kunhan vielä muistaa valot sammuttaa :shock: suotakoon se heille mutta joillekkin se ei riitä :oops:
tyytykööt muut siihen kauravelliin joka päivä mä ainakin haluan joskus vaikka wieninleikettä :mrgreen:
Ja tuosta alistamisesta...valta on kuitenkin alistetulla jos homma menee oikein, sillä hänellä on loppujen lopuksi valta lopettaa leikki.

Harmillinen tapahtuma kuitenkin ja tuo ikävää julkisuutta muutenkin tuomittuihin yhteisöihin...
Avatar
tuuli
Sofia Karppi
Viestit: 449
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2011 1:54 am
Paikkakunta: Pori

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja tuuli »

Mirri kirjoitti:riittää ihan kerran viikossa lauantaina peittojen alla kunhan vielä muistaa valot sammuttaa :shock:
Jännä juttu, ettei ole olemassa, kuin kaksi ääripäätä näissä petijutuissa. Eli jos esim. itse en pidä normaalina näitä bdsm-juttuja, niin automaattisesti harrastan sitä vain lauantaisaunan jälkeen pimeässä peiton alla..? Ja asentokin ilmeisesti se perinteinen lähetyssaarnaaja ja koko toimitusta kuvaa muutenkin parhaiten yksinkertaisesti sana yhdyntä? Etteikö tuo sitten ole melkoisen kapea katseista... :roll:
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: (U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Aika monihan jossakin vaiheessa tai jossakin (pari)suhteessa/-suhteissa kokeilee kaikkee fantsuu jutskaa seksielämässään, mutta vain pieni osa jää kiinni johonkin hämärämpään loppuiäkseen. He ovatkin sitten jo valmiiksi hieman poissa tasapainosta oman seksuaalisuutensa ja tietynlaisen kyvykkyytensä kanssa ja itse asiassa hyvinkin rajoittuneita, koska eivät saa libidoaan toimimaan kuin tiettyjen reunaehtojen täyttyessä.
Vastaa Viestiin