Naurattaa murhainfossa
- Hovimestari
- Martin Beck
Re: Naurattaa murhainfossa
Random trollit, varsinkin sellaiset jotka heti ekan bannin jälkeen omaksuvat te (minfon ylläpito ja kaikki muut käyttäjät) vs. me (trolli itse) vastakkainasettelun, irrottavat joskus pari myötähäpeän säestämää naurahdusta.

You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 25#p426109
Tahattomuus ja tilannekomiikka, mikä ihana syy nauraa.Sirpa kirjoitti:MissHolmes sieltä taustalta kuuluu, ja syyttäjä sanoi, että jos lähdetään siitä, että Lahti on siellä yksin, niin sitten se paiskoo niitä mööbeleitä siellä. Mutta kun Lahti alkaa olla siinä vaiheessa jo kokolailla kuollut mies, ja mitä ihmettä se yksin siellä riehuisi niiden mööbeleiden kanssa?!
Miten te nyt olette tämän jutun oikein seuranneet?!
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
Onko tähän mitään selitystä tai taustaa. Tuo lausehan on jonkun oikeanakin allekirjoituksena ollut jossakin, tai sinne päin ainakin. Mulla on omia arvauksiani mitä tuollainen kryptinen lause on alkuperältään mahdollisesti kyllä, kuitenkin vain arvaus.Hovimestari kirjoitti:Nikki Zultor_Horrens:in vaihtuva allekirjoitus. Kenen pää oli tänään kenenkin?
- Hovimestari
- Martin Beck
Se on alunperin (näin kerrotaan) joku vanha kalaonnea tuova loitsu, jossa apua haetaan itse vanhalta vihtahousulta. Esiintyi aasinsillan kautta tv:n rikossarjan Ei vanhene koskaan Bodom-jaksossa, kun kerran Bodomilla (näin kerrotaan) oli näitä mystisiä kalamiehiä.INES 7 kirjoitti:Onko tähän mitään selitystä tai taustaa. Tuo lausehan on jonkun oikeanakin allekirjoituksena ollut jossakin, tai sinne päin ainakin. Mulla on omia arvauksiani mitä tuollainen kryptinen lause on alkuperältään mahdollisesti kyllä, kuitenkin vain arvaus.Hovimestari kirjoitti:Nikki Zultor_Horrens:in vaihtuva allekirjoitus. Kenen pää oli tänään kenenkin?
Varsinainen vitsi on tietysti siinä että eräs nikki on käyttänyt sitä alkuperäistä allekirjoituksenaan jo pitkään
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
- Hovimestari
- Martin Beck
Sirpa on ihan pirun hauska.Sirpa kirjoitti:Kiinassa on jopa kielletty sellaiset aivoja kehittävät lajit, jotka voisivat vaikuttaa ajatteluun kehittävästi, eikä tämä aika ole enää Suomestakaan kaukana.
Pitänee tästä äkkiä lähteä pelaamaan shakkia niin kauan kun se on vielä Suomessa laillista.
MUAHAHAHAHAHAHHHHAAAAHärkä kirjoitti:Pitkässä siimassa , et pärjää ilman minua
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Minä jo ihmettelinkin, että mihin ja miksi MissHolmes katosi.Bias kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 25#p426109
Tahattomuus ja tilannekomiikka, mikä ihana syy nauraa.Sirpa kirjoitti:MissHolmes sieltä taustalta kuuluu, ja syyttäjä sanoi, että jos lähdetään siitä, että Lahti on siellä yksin, niin sitten se paiskoo niitä mööbeleitä siellä. Mutta kun Lahti alkaa olla siinä vaiheessa jo kokolailla kuollut mies, ja mitä ihmettä se yksin siellä riehuisi niiden mööbeleiden kanssa?!
Miten te nyt olette tämän jutun oikein seuranneet?!
Alethes doksa meta logu
(U) Ryhmäseksi päättyi karmeasti Roomassa ketjusta:
Tosin ehkä tämä sitten selittääkin monia asioita...

Olen kyllä aina pitänyt nikkiä Siru83 melko kummallisena, mutta tämä on jo aika huvittavaa.Siru83 kirjoitti:Osittain samaa mieltä Tuulin kanssa. En itse voi sietää feministejä ja heidän aatteitaan, ja minun mielestäni naisen ensisijainen tehtävä on huolehtia miehestä ja lapsista eikä naisten tulisi hakeutua enemmän älyä vaativiin tehtäviin, koska naisilta yleisesti ottaen puuttuu se terävyys ja logiikka, mikä miehillä on.
Mutta näillä oudoilla sitomisleikeillä ym., missä pukeudutaan mustiin vetimiin, naamareihin ja saappaisiin ei ole mitään tekemistä naisille kuuluvan luontaisen alistumisen kanssa.
Tosin ehkä tämä sitten selittääkin monia asioita...
"The darkest place is under the candlestick"
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Pidinpä muuten itsekin mutta tuo Sirun tekstihän osoittaa poikkeuksellista ymmärryskykyä naiseksi.Salander kirjoitti:Olen kyllä aina pitänyt nikkiä Siru83 melko kummallisena, mutta tämä on jo aika huvittavaa.Tosin ehkä tämä sitten selittääkin monia asioita...![]()
![]()
Nyt kun loputkin muijat ottaisivat tuosta opikseen..
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Nyt en älynnytDamien kirjoitti:Pidinpä muuten itsekin mutta tuo Sirun tekstihän osoittaa poikkeuksellista ymmärryskykyä naiseksi. Nyt kun loputkin muijat ottaisivat tuosta opikseen..
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Tossahan se on kiteytetty (naisen)elämän tarkoitus:Mariacka kirjoitti:Nyt en älynnyt
Siru osoitti sukupuolelleen epätyypillisen terävää älyä myöntämällä tuon siinä vaiheessa kun muut naaraat ovat menneet jo vaatimaan adoptio-oikeuksia naisille, tasa-arvoa, perhekerhoja, farkkuja, rekkakorttia ja mitä noita hömpötyksiä nyt onkaan.Siru83 kirjoitti:ja minun mielestäni naisen ensisijainen tehtävä on huolehtia miehestä ja lapsista eikä naisten tulisi hakeutua enemmän älyä vaativiin tehtäviin, koska naisilta yleisesti ottaen puuttuu se terävyys ja logiikka, mikä miehillä on.
Tokihan ajat muuttuvat ja esim. mustat ja homoseksuaalit ovat saaneet enemmän oikeuksia ja vapauksia mutta että naiset! Eikö tässä maailmassa mikään ole enää puhdasta saati pyhää?
-
Hairahtelija
- Remington Steele
Nyt olet Damien taas asian ytimessäDamien kirjoitti:Tossahan se on kiteytetty (naisen)elämän tarkoitus:Mariacka kirjoitti:Nyt en älynnytSiru osoitti sukupuolelleen epätyypillisen terävää älyä myöntämällä tuon siinä vaiheessa kun muut naaraat ovat menneet jo vaatimaan adoptio-oikeuksia naisille, tasa-arvoa, perhekerhoja, farkkuja, rekkakorttia ja mitä noita hömpötyksiä nyt onkaan.Siru83 kirjoitti:ja minun mielestäni naisen ensisijainen tehtävä on huolehtia miehestä ja lapsista eikä naisten tulisi hakeutua enemmän älyä vaativiin tehtäviin, koska naisilta yleisesti ottaen puuttuu se terävyys ja logiikka, mikä miehillä on.
Tokihan ajat muuttuvat ja esim. mustat ja homoseksuaalit ovat saaneet enemmän oikeuksia ja vapauksia mutta että naiset! Eikö tässä maailmassa mikään ole enää puhdasta saati pyhää?
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Koiralle, simpanssille tai lapselle kerrotaan miten asiat tehdään. Teillä kun on tuhansien vuosienHairahtelija kirjoitti:Nyt olet Damien taas asian ytimessäKyllä jokainen nainen tarviis oikeesti sen miehen kertomaan miten ne asiat oikeesti on ja tehhään! Kaikkihan sen tietää, paitsi naiset siis!
evoluutio takana, tollaisten juttujen pitäisi olla jo geeneissä. *piiskan sivallus*
Tällä siis viittaan siihen että me miehethän olemme olleet aikojen alusta saakka erittäin huippuunsa
jalostettuja, eli hiottuja, eli viritettyjä, eli pimpattuja joten emme ole niinkään tarvinneet "kehitystä" tai muuttujia, kuten alla oleva kaavio osoittaa.

Vautsi! Mutta kehitys ei toki loppunut tuohon, vaan ovat ryhtyneet kiipeilemään takaisin puihin - ja sylkevät, pirut, päälle, kun koitan kiskoa takaisin alas!
Alethes doksa meta logu
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Aww, mä tarvisin nyt jonkun sydänhymiön Damienille..Damien kirjoitti:Pidinpä muuten itsekin mutta tuo Sirun tekstihän osoittaa poikkeuksellista ymmärryskykyä naiseksi.Salander kirjoitti:Olen kyllä aina pitänyt nikkiä Siru83 melko kummallisena, mutta tämä on jo aika huvittavaa.Tosin ehkä tämä sitten selittääkin monia asioita...![]()
![]()
Nyt kun loputkin muijat ottaisivat tuosta opikseen..
Lähenkin täst lukemaan jotaki hyvän vaimon opasta taas päiväks.