Marjuli kirjoitti:
Naisten lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole niin harvinaista kuin oletetaan.
Olen muutamalta mieheltä kuullut omakohtaisia kertomuksia, joissa esim. lapsenhoitaja on käyttänyt 10v poikaa hyväkseen. Tai 13 vuotiaan kaverin äiti syyllistynyt samaan. Eräälle miehelle se on kehuskelun aihe, tosin se heijastuu miehen persoonaan negatiivisella tavalla. Eräs taas kokee asian häpeällisenä.

Huhhuijaa, miten on yhdellä ihmisellä lähipiirissä noin paljon tuollasen asian kokeneita.
Itse en vieläkään ymmärrä tätä koko Ulvila-juttua. JL:n murhan jälkeen informaatiota ja kaikenlaisia teorioita tuli joka tuutista niin paljon, ettei niitä ehtinyt edes kunnolla sisäistää. Tosin alusta saakka olen pitänyt itsestään selvänä, että AA on syyllinen, häke-puhelun, verijälkien, ruskeiden kuitujen ja monen muun seikan tähden. Ja ennen kaikkea siksi, ettei kukaan ole pystynyt esittämään ainuttakaan minun mielestäni uskottavaa teoreettista tapahtumien kulkua olemassa olevien todisteiden valossa niin, että joku kolmas aikuinen olisi ollut paikalla murhailtana. Ja kyllä, mielestäni kaikki todisteet on selitettävissä, jos oletetaan, että Anneli on syyllinen murhaan.
Näistä hyväksikäyttösyytteistä olen ehdottomasti sitä mieltä, että poliisilla on oltava melko varma näyttö siitä, että Annelilla ei ole puhtaat paperit. Kun rouva on jo valmiiksi saamassa lottovoiton korvauksien muodossa murhajutun takia sellissä istumansa ajan tähden, ei poliisi kovin helpolla laittaisi AA:ta takaisin vankilaan. Sen tarkempaa ei voi veikkailla ennen kuin tulee lisää tietoa, jos sellaista edes saadaan, kun näin arasta asiasta on kyse. Lapset kun ovat muutenkin jo leimattuja.
En tiedä, ihan karmiva koko juttu. Rouvan olemus, hänen nettisivunsa, lasten puheet, kaikki saa karvat pystyyn... Kyllä tässä jotain mätää on, vaikka lasten takia toivoisi, että mitään murhaa hirveämpää ei olisi tapahtunut. (jopas oli lause)