Anneli Auer medioissa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Tara »

surfergirl kirjoitti:"- Mitä taas tulee Jukkaan, en ole kohdellut häntä väkivaltaisesti, vaikka hän olikin minua selvästi pienikokoisempi."

Tää särähtää mun korvaan koska tuo "vaikka" kuulostaa siltä, että olis ikään kuin ihan loogista olla väkivaltainen itseään pienikokoisempia kohtaan.
Just tuon kaltaisia lipsumisia Auerilla on ollut alusta asti, jotain on ollut kertovinaan ihan rehellisen oloisesti ja 'normaalia' asiaa, mutta sitten tulee jotain ykskaks mikä tökkii ja särähtää.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Verso
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Syys 08, 2011 8:35 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Verso »

Joo. Mä oon kans miettinyt tota Auerin viestintää..ja oon samaa mieltä noista pikkusen kyseenalaisista lipsautuksista.

Ja jos Avun haastattelussa (en ole itse lukenut) on jo viitattu insesti-asiaan niin kovasti saa sen vaikutelman, että AA petaa itse näillä esiintymisillään sitä, että ehtii leimata lasten kertomukset valheiksi ja syyttömäksi ennen kuin joku virallinen taho sen tekee. Esim. 45min. ohjelmassa alussa kun AA puhui Jukan kuolemasta ja muusta, tuli mieleen, että esiintyminen oli tosi harkittua ja jotenkin hyvin hyvin harjoiteltua. Sitten kuin IMO alkoi puhua "totta" eli Seposta..niin ilmeiden ja eleiden lisäksi puhetapa muuttui, kerrontatapa nopeutui, ei kuulostanut enää ollenkaan uhrilta, jolta on viety perhe vaan aika joissain kohdin "pisteliäältä" ja hyvin eloisalta, luontevalta.
Edwin
Neuvoja-Jack
Viestit: 521
Liittynyt: Ke Syys 14, 2011 2:18 pm
Paikkakunta: Alaveteli

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Edwin »

Hieman ihmetyttää myös asianajaja Mannerin mediakäyttäytyminen :shock:. Mies tuntuu ottavan jutun kovin henkilökohtaisesti. Ammattireiska voisi todeta vain viileästi, että päämieheni kiistää syytteet ja epäilyt. Ei menisi sitten omat kasvot, jos Auerille napsahtaa tuomio.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Tara »

^
Aueria ei saanut kuvata, tai sitä salia oikeuden istunnosta. Istunto kesti kolme tuntia.

Mannerin suulla: Asianajajan mukaan Auer kiistää kaiken ja pitää syytöksiä järkyttävinä.
......

..kaikki rikosepäilyt julki - pitkä lista - Auer on epäiltynä neljästä törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, yhdestä törkeästä raiskauksesta ja avunannosta törkeään raiskaukseen.
Lisäksi häntä epäillään kolmesta törkeästä pahoinpitelystä.
Uhreja on useampi kuin yksi, mutta asiaa ei voi kommentoida tarkemmin.

video:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/annel ... 65839.html

Uhreja on useampi kuin yksi, mutta asiaa ei voi kommentoida tarkemmin.
Asianajajan mukaan Auer kiistää kaiken ja pitää syytöksiä järkyttävinä.

Manner on entistä vakuuttuneempi, että Auer on syytön murhaan. Miksi? Manner: Koko ajan on tullut sellaisia seikkoja lisää joista..jotka kertovat osaltaan poliisin toiminnasta, mutta osoittavat samalla aikaisempienkin seikkojen mahdottomuutta. Manner ei halunnut tuossa tilanteessa lähteä enempää tätä spekuloimaan. Mannerin mielestä nyt esillä olevat rikosnimikkeet ovat erittäin kovia ja Anneli Auer vastaa niihin tietysti yksiselitteisesti, että ne eivät pidä paikkaansa, ne ovat järkyttäviä väitteitä ja.. Ei niillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: To Touko 20, 2010 8:28 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Edwin kirjoitti:Hieman ihmetyttää myös asianajaja Mannerin mediakäyttäytyminen :shock:. Mies tuntuu ottavan jutun kovin henkilökohtaisesti. Ammattireiska voisi todeta vain viileästi, että päämieheni kiistää syytteet ja epäilyt. Ei menisi sitten omat kasvot, jos Auerille napsahtaa tuomio.
Nimenomaan juuri noin! Petaa jo tulevia valituksia ->€€€..
..saapa nähä..
Murder dub
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2011 7:37 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Murder dub »

Verso kirjoitti:Esim. 45min. ohjelmassa alussa kun AA puhui Jukan kuolemasta ja muusta, tuli mieleen, että esiintyminen oli tosi harkittua ja jotenkin hyvin hyvin harjoiteltua. Sitten kuin IMO alkoi puhua "totta" eli Seposta..niin ilmeiden ja eleiden lisäksi puhetapa muuttui, kerrontatapa nopeutui, ei kuulostanut enää ollenkaan uhrilta, jolta on viety perhe vaan aika joissain kohdin "pisteliäältä" ja hyvin eloisalta, luontevalta.
Minua kans hämäsi Annelin "konemaisuus", tuossa haastattelussa.

Olen seurannut tätä juttua lähinnä hieman näitä sivuja lukemalla ja mitä nyt tuon 45 min -ohjelman haastattelun vilkaisin. Youtubesta katsoin 2 kpl Apu -lehden lyhyttä haastatteluja. Kaikessa karmivuudestaan (tai juuri sen takia) nyt viimestään heräsi mielenkiinto juttuun. Pyrin osallistumaan mahdollisimman objektiivisesti, näihin "uuden ajan kyläkäräjiin". Internet ja sen keskustelufoorumit tarjoat hyvät puitteet, julkisten asioiden ruotimiseen. Kieltämättä eräiden fanaattisuus ja kiihkeä usko omaan asiaan/puoleen, väritti sopivasti keskustelujen sävyä. On viihdyttävää lukea - vaikka itse asia onkin ihmismielen synkimpiä tuotoksia (lista pop-musiikkivideo busineksen rinnalla) - kun aikuiset väittelevät. Mitä pidemmälle juttu eteni, sitä varmempia oltiin omasta kannasta ja sen oikeallisuudesta. Nämä ovat Suomessa internet-ajan ensimmäiset kunnon kyläkäräjät, OJ Simpsonin oikeudenkäynnin jäädessä TV:hen.

Vähissä ovat ihmiset, kenellä ei ole mielipidettä aiheesta, kun olen kysynyt, Yleisin vastaus tunutuisi olevan tyyliä; "hullu akka se on, täys psykopaatti". Annelin käytös on mielesätäni erikoista (en tiedä, kuinka kaikki nämä vuodet ovat muuttaneet Annelin olemusta ja mediakäyttäytymistä), psykopaatille ominaista(?) viileän itsevarmaa. AIheet ovat sellaisia, että niistä puhuessa luulisi henkilön olevan aika hysteerinen, mutta kuten sanottua, on hän ehtinyt ryvettyä jutussa jo vuosia. Kameran edessä asoiden kertaaminen käy ainakin hyvin sukkelasti. Toki kysymykset olivat ennalta arvattavia ja vastaaminen niihin "teknisesti oikein" sujuu jo varmaan vaikka unissaan, niin jotenkin kolkko olo jäi, noita videoita katsomalla.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Tara »

Toimittajan kertomus MTV3:n 45-minuuttia ohjelmassa 7.9. esitetyn videon tekemiseen liittyen

Anneli Auer antoi ymmärtää elävänsä vain lapsia varten


Julkaistu 19.09.2011
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... sia-varten

rikostoimittaja Päivi Hannula
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Itselleni oli jostain aiemmin Annelin antamasta haastattelusta jaanyt kasitys, etta Seppo olisi kaynyt Auerilla korkeintaan kerran kotona. Toimittajat (ja Anneli) ovat myohemmin antaneet ymmartaa vahan toisin--niinkuin tassakin. Onkohan tassa tapahtumassa samankaltainen venyminen kuin Sepon ja Annelin suhteen kesto, joka on pidentynyt mediassa/keskustelupalstoilla n. neljasta kuukaudesta vuoteen? Vanhoissa haastatteluissa mun mielesta Anneli ynna sukulaiset korostivat alunperin suhteen outoutta/kertoivat Annelin epailleen Seppoaan joko nojatuolidekkariksi tai poliisiksi.

Myohemmissa haastatteluissa korostuu pikemminkin Annelin ihastus ja luottamus salamieheen, jonka kerrotaan vaikuttaneen rehdimmalta kuin luottamusongelmiin kariutuneet aiemmat nettituttavuudet. Taksiruusu lienee ilmiselvasti naista yksi. Varovaisuus ja epaily (varsinkin viimeaikaisten looppien valossa) vaikuttaisivat normaalimmalta reaktiolta kuin suuri luottamus uuteen tuttavuuteen. Tama taas selittaisi hyvin, miksei Seppo olisi saanut peitetoiminnastaan mitaan irti.

Edelleen, tilakuunteluita oli siis elokuun lopussa 2009 mutta tietaako joku kauanko?
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Ilta-sanomien paperivesiossakin (tältä päivältä) taitaa olla vain, että tilakuuntelua oli loppukesästä 2009.
Mutta mitäs luulette, kuka vuoti Annelille tiedon tuolloin 26.8.2009 taksarin kuulusteluihin joutumisesta sekä kuulustelun sisällöstä?
Auer oli tämän tiedon välittänyt jo vanhimmalle tyttärelleen parin tunnin päästä siitä, kun taksari oli otettu kuultavaksi.
Kellonajat:
-kuulustelu alkoi klo 15.02
-Aa kertoi kuulustelusta ja sisällöstä tytölle puhelimitse 17.34 sekä 20.14.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Tara »

Ailar kirjoitti:Ilta-sanomien paperivesiossakin (tältä päivältä) taitaa olla vain, että tilakuuntelua oli loppukesästä 2009.
Mutta mitäs luulette, kuka vuoti Annelille tiedon tuolloin 26.8.2009 taksarin kuulusteluihin joutumisesta sekä kuulustelun sisällöstä?
Auer oli tämän tiedon välittänyt jo vanhimmalle tyttärelleen parin tunnin päästä siitä, kun taksari oli otettu kuultavaksi.
Kellonajat:
-kuulustelu alkoi klo 15.02
-Aa kertoi kuulustelusta ja sisällöstä tytölle puhelimitse 17.34 sekä 20.14.
Samaan suuntaan mietin minäkin, alkoi jossain vaiheessa kesällä ja kesti syksyyn, Annelin pidätyksen aikaan lopahti?

Annelia alettiin epäillä helmikuussa 2009.
Anneli kertoo lenkkipoluilla tapahtuneesta ensikohtauksesta - se kännykän löytäminen jne. Sitten Anneli kertoi, että ensin lähettelivät sähköposteja, ja sitten Seppo tuli auttamaan renkaitten vaihdossa jne.

Olisi ollut riskaabelia nakata kännykkä lumiselle tai kevätloskaiselle lenkkipolulle, joten tuskin oli kyseessä talvirenkaitten vaihtaminen kesärenkaisiin. Tämän päivän iltapäivälehtiä en ole vielä nähnyt - saa nähdä raaskinko niitä ostaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Mickey
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:56 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Mickey »

No niin, nyt minä käännän kelkkani tässä keississä ja uskon A.A:n saavan tuomion, sekä murhasta että noista iljettävyyksistä mitkä nyt ovat framilla.
Hävettää ihan, kun pidin syyttömänä. Nyt on varmasti vedenpitävät todisteet syyttäjällä kasassa, joten ei aihetta uskoa syyttömyyteen.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja skoone »

Ailar kirjoitti:Ilta-sanomien paperivesiossakin (tältä päivältä) taitaa olla vain, että tilakuuntelua oli loppukesästä 2009.
Mutta mitäs luulette, kuka vuoti Annelille tiedon tuolloin 26.8.2009 taksarin kuulusteluihin joutumisesta sekä kuulustelun sisällöstä?
Auer oli tämän tiedon välittänyt jo vanhimmalle tyttärelleen parin tunnin päästä siitä, kun taksari oli otettu kuultavaksi.
Kellonajat:
-kuulustelu alkoi klo 15.02
-Aa kertoi kuulustelusta ja sisällöstä tytölle puhelimitse 17.34 sekä 20.14.
En keksi muita mahdollisia "tiedottajia" kuin asianajaja Manner? Kai sekin tilakuuntelussa kuultiin? Vai lähettikö s-postin?
Muista lähdekritiikki!
Valhalla
Watson itse
Viestit: 5897
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 2:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

skoone kirjoitti:
En keksi muita mahdollisia "tiedottajia" kuin asianajaja Manner? Kai sekin tilakuuntelussa kuultiin? Vai lähettikö s-postin?
Eikös taksari itsekin olisi osannut asiasta kertoa. Tai JJ kysyä, että mikäs mies Annu tää oli kun tämmöisiä puhui.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Ailar »

skoone kirjoitti:En keksi muita mahdollisia "tiedottajia" kuin asianajaja Manner? Kai sekin tilakuuntelussa kuultiin? Vai lähettikö s-postin?
Nyt en ymmärtänyt. Ai siis, että kai tilakuuntelussa kuultiin, kuka vuoti tiedon?
Ei siinä lehdessä ole muuta kuin, että AA sai tiedon "jostain". Eikä hän tuon puhelun aikana itsekään ilmaise tyttärelleen, mistä tiedon on saanut. Vain kertoo tästä taksarista, että "se on ollut tänään kuultavana" ja että "DNA:kin on otettu" jne.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Mun sytytys on hitaalla - taas! Heti kun olin edellisen kirjoittanut, tajusin mitä skoone tarkoitti. Joo, eli ei ilmeisesti ole saanut tuota tietoa puhelimitse, kun ei sitä kerran ole kuultu.
Oisko se JJ itse ollut asialla? Faxia samaan tapaan kuin toinenkin Anneli aikanaan sai, tämä Jäätteenmäki. :mrgreen:
Vastaa Viestiin