Pharaoh kirjoitti: Loka on liian monta kymmentä vuotta minua nuorempi. Ja vaikka sanoo, ettei iällä ole väliä, niin rajansa kaikella.
Yöketju (24:00 - 08:00)
-
blackwidow
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
-
Pharaoh
- Martin Beck
Vitsivitsi. En oikeasti ole yrittänyt lyödä vetoa kuin supertytön kanssa, mutta se valitettavasti laajeni... Enkä muutenkaan lyö vetoa hevosista enkä mistään. Vain ja ainoastaan silloin, kun voitto on 100 pros varma!Loka kirjoitti: Ei hitto sun kanssas!!Sä oot varmaan yrittänyt vedonlyöntiä 90% palstalaisten kanssa. Mut mä en lyö sun kans vetoa, vaikka tiedänkin huijaat mua.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^^Mun yks lempparikappale muuten toi phaaraon Forever young. Pistetäänkin soimaan, tässä olkaa hyvä. http://www.youtube.com/watch?v=n7CuJ8cR9sg
Viimeksi muokannut Loka, Ke Loka 03, 2007 12:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Oon varma et huijaat... Lyödäänkö vaikka vetoa? =SPharaoh kirjoitti:Vitsivitsi. En oikeasti ole yrittänyt lyödä vetoa kuin supertytön kanssa, mutta se valitettavasti laajeni... Enkä muutenkaan lyö vetoa hevosista enkä mistään. Vain ja ainoastaan silloin, kun voitto on 100 pros varma!Loka kirjoitti: Ei hitto sun kanssas!!Sä oot varmaan yrittänyt vedonlyöntiä 90% palstalaisten kanssa. Mut mä en lyö sun kans vetoa, vaikka tiedänkin huijaat mua.
What you do... Makes you who you are.