Olen TÄSMÄLLEEN samaa mieltä!Kuolemannaakka kirjoitti:Niin, eikä se kämppä nyt miltään sikolätiltä näytä, onhan siitä kuvia. Tavaroita on tasoilla, kirjoja hyllyjen päällä, mutta ei ole lattia piukassa romua, ihan normaalin näköistä. Tyhmää kun paisutellaan ihan älyttömiin näitä juttuja.
Näissä siivoussarjoissa on esimerkkejä siitä, millainen on likainen koti. Jos talossa on neljä 2-9 vuotiasta lasta, niin hyvänen aika, hekin jo saavat sotkua aikaan vaikka kuinka. Minusta on luonnotonta ja neuroottista, jos joka paikka on kuin sisustuslehdestä. Ja jos näin olisi, niin Aueria analysoitaisiin heti joksikin kylmäksi asperger-perfektionistiksi ja kulissien ylläpitäjäksi.
Se on eri asia, jos on esim jotain ruuantähteitä paikat pullollaan... vaikka kyllä semmoisiakin kämppiä löytyy aika sukkelasti, kun alkaa käymään poikamiesopiskelijoiden yksiöitä läpi. Mutta jos on tavaroita kasassa tai "väärissä paikoissa", niin ei siitä nyt voi mitään analyysejä vetää vielä.
Sitä sängyssä ollutta omenanraatoa olen kyllä ihmetellyt ekasta viestistäni lähtien...
Noi kuvat ovat muutenkin valokuvateknisesti tunkkaisia.
OT...olen monesti haikaillut sisustuslehtiin kuvia lapsiperhekodeista, joissa kodin tiloja on kuvattu "avarammin". Ei tyyliin, lapsen sänky ja designtaustatapetti. lelut sievästi paikoillaan,.
Hmmm...mikä omenanraato