Lisäksi kaikki hänen viestinsä, missä on vähintään 10 huutomerkkiä lauseen perässä. Aggressiivisen ja ajoittain myös yksinkertaisen kuuloinen.Nooruska kirjoitti:No kyllä tämä tämänpäiväinenkin viesti aika aggressiiviselta kuulostaa:Siru83 kirjoitti:Heih. Tuo oli täysin asiatonta! Jenni ei ole mikään aggressiivinen akka vaan nainen, jolla on mielipiteitä ja hän ajaa niitä eteenpäin... hmm, niinkuin sinulla ja minulla. Eli pata kattilaa...
jenni82 kirjoitti:Mua alkaa oikeesti vituttaa et sä tota sun paska pedari läppää yms tunget joka helvetyin ketjuun
Ärsyttää Murha.infossa->
Re: Ärsyttää Murha.infossa->
Se että mä sanon asiat suoraan ilman kiertelyä ja kaartelua ei tee musta väkivaltasta AKKAA! Sun kannattas oikeesti katsoa peiliin noiden sun juttujes kanssa. Mä en sentäs hauku täällä ihmisiä pedareiksi yms. Sä oot jokaista ihmistä vähättelemässä ja dissaamassa ja sulla ei ole kenestäkään mitään hyvää sanottavaa. Ja mua saa vituttaa sun idiootti pedofiili jutut joka saakelin ketjussa. Ne alkaa jurppimaan kun tuot samaa hemmetin paskaa joka juttuun. Onko sulla mitään omaa mielipidettä mihinkään kun aina ne on kopioituja tutkimuksia tms! ja sen verran että olet sä rohkea kun akattelet siellä nikkis takana, sinunlaisia pikku kakaroita en pidä minään..Siru83 kirjoitti:
No kyllä tämä tämänpäiväinenkin viesti aika aggressiiviselta kuulostaa:
jenni82 kirjoitti:Mua alkaa oikeesti vituttaa et sä tota sun paska pedari läppää yms tunget joka helvetyin ketjuun
Muoks, väärä lainaus
Life. It´s just fucking thing after nother...
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Minä kuule paiskon töitä jo kukonlaulun aikaan! Sinä olet vielä silloin punkan pohjalla ja käännät kylkeäsi ja pieraset.Doctor Lecter kirjoitti:
hän on kait ainoa minfolainen, joka on kokopäivätöissä niin on ymmärrettävää, ettei ymmärrettävää tekstiä synny kovinkaan taajaan...
Täysin puolueeton kysymys jenni82:lle ja Siru83:lle:
Asia ei minulle kuulu mutta sananvapauteen vedoten kysyn, onko teillä kahdella mitään mahdollisuutta saada väjelänne kuntoon, jospa edes toinen tekisi aloitteen vaikka yv:nä. Itselläni ei ole sen enempää sirua kuin jenniä vastaan mitään joten siksi tämä puolueeton kysymys ja täysin vilpitön ehdotus, kun tuo tilanteenne ei tunnu edes täällä lautamiehet-osiossa ratkeavan vaan pahenevan.
Asia ei minulle kuulu mutta sananvapauteen vedoten kysyn, onko teillä kahdella mitään mahdollisuutta saada väjelänne kuntoon, jospa edes toinen tekisi aloitteen vaikka yv:nä. Itselläni ei ole sen enempää sirua kuin jenniä vastaan mitään joten siksi tämä puolueeton kysymys ja täysin vilpitön ehdotus, kun tuo tilanteenne ei tunnu edes täällä lautamiehet-osiossa ratkeavan vaan pahenevan.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
^ onko sille välttämättä tehtävä edes mitään?
Kaikkihan sen tietää, että Siru ei todellakaan tule vastaan eikä tässä tapauksessa Jennikään, koska ei hänellä ole edes syytä!
Kaikkihan sen tietää, että Siru ei todellakaan tule vastaan eikä tässä tapauksessa Jennikään, koska ei hänellä ole edes syytä!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
No siis tää on ihan nettifoorumi
Koodi: Valitse kaikki
vaan, eikä näitä pidä ottaa niin vakavasti. En ole nimimerkkiä Jenni82 pahemmin noteerannut, mitä noita hänen aggressiivisia hyökkäyksiään tulee vähän väliä. Aika yksinkertaisen oloinen, hyvä jos joku tykkää, mutta mun mielestä hänessä tulee kaikki lähiöasukin huonot puolet esille.
En kuitenkaan ajattele "riiteleväni" tämän nimimerkin tai esim. kakkosurpon kanssa, joka on toinen ketä juttuni eivät miellytä. Noilla aggressiivisilla jutuillaan Jenni82 enemmänkin riitelee yksinään (ja ilmeisesti kuvittelee, että mua hirveästi hänen mielipiteensä kiinnostaa).-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Siru83 kirjoitti:mitä noita hänen aggressiivisia hyökkäyksiään tulee vähän väliä. Aika yksinkertaisen oloinen, hyvä jos joku tykkää, mutta mun mielestä hänessä tulee kaikki lähiöasukin huonot puolet esille.
omasta mielestäsi täällä edustat jos et noita boldaamiani kohtia?
Asia joka on nyt jo pari viikkoa kovasti askarruttanut mieltäni koska hyökkäät toistuvasti kirjoittajia kohtaan (ja vääristelet jatkuvasti näiden sanomaa luoden ja julistaen aivan omia tulkintojasi) jotka eivät jaa samaa mielipidettä kanssasi, ovat mielestäsi "sairaita" tai muuten vain tylsiä.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Damien kirjoitti:Asia joka on nyt jo pari viikkoa kovasti askarruttanut mieltäni koska hyökkäät toistuvasti kirjoittajia kohtaan.....jotka eivät jaa samaa mielipidettä kanssasi
Voi lässyn lässyn. Kyllä se on Jenni82, kakkosurpo ym. jotka tulevat kommentoimaan minun viestejäni aggressiiviseen, hyökkäävään ja ajoittain solvaavaan tyyliinsä ilman, että minä olen heitä mitenkään edes noteerannut.
Oletko muuten Damien jotain sukua Valdovasille? Teillä on samanlaista turhan jauhamista ja tarpeetonta lässyttämistä, ja molemmat vaikuttavat rasittavilta.
Murha.infossa näyttää olevan sellainen systeemi, että "vanhoja" pitäisi kunnioittaa ja mielistellä ihan vain, koska he ovat keskustelleet täällä kauan. Minuun ei kuitenkaan vaikuta yhtään sen, onko henkilö kirjoittanut 300 vai 3000 viestiä, etenkään jos nuo 3000 ovat enimmäkseen paskanjauhamista tai yksinkertaisen ihmisen huutelua yms. Minulle aloittelijat ja vanhimmat kirjoittajat ovat periaatteessa samalla viivalla, merkitystä on vain sillä, kenellä on annettavaa foorumille, oli se sitten rikostarinoiden kertomista tai terävien johtopäätösten tekemistä.
En ala mielistelemään jotain vanhaa keskustelijaa vain siksi, että hän on vanha keskustelija, jos en näe hänen teksteissään mitään arvokasta sisältöä.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Noniin.. Tulihan sitä rakentavaa kommenttia sieltä.Siru83 kirjoitti:Voi lässyn lässyn.
Kiitos että avasit silmäni, olen ehkä ollut väärässä.Siru83 kirjoitti:Kyllä se on Jenni82, kakkosurpo ym. jotka tulevat kommentoimaan minun viestejäni aggressiiviseen, hyökkäävään ja ajoittain solvaavaan tyyliinsä ilman, että minä olen heitä mitenkään edes noteerannut.
Huomio tosiasioilta herpaantuu helposti kun nimimerkki Siru83 on kuluneet viikot täyttänyt kaikkia
mahdollisia ketjuja, ja jopa avannut niitä, vain muiden kirjoittajien solvaamiseen.
Voip olla mutta vaikea antaa faktaa koska emme Valdon kanssa tunne "siviilissä".Siru83 kirjoitti:Oletko muuten Damien jotain sukua Valdovasille? Teillä on samanlaista turhan jauhamista ja tarpeetonta lässyttämistä, ja molemmat vaikuttavat rasittavilta.
Tosin jos nuo ovat kriteerit moiselle epäilylle, pitää kai alkaa miettiä oletko sinä sukua meille
ja sekös ainakin minua huomattavasti enemmän huolettaa...
Ei toki ole vaikka haluatkin uskotella itsellesi ja muille että täällä toimii joku ylläpidon suojelemaSiru83 kirjoitti:Murha.infossa näyttää olevan sellainen systeemi, että "vanhoja" pitäisi kunnioittaa ja mielistellä ihan vain, koska he ovat keskustelleet täällä kauan.
inkvisitio luomassa omaa perverssiä illuusiotaan.
Tämä on ihan vapaa keskustelupalsta jossa jokainen terveitä ja vitaaleita aivosoluja omaava kirjoittaja tekee omat johtopäätöksensä ja diggaa mistä haluaa.
No näinpä... Toisen rajapyykin olet jo ohittanut joten voimmeko olettaa että tuo oli epäsuora lupaus muuttaa radikaalisti linjaasi seuraavan noin 2400 viestin aikana?Siru83 kirjoitti:Minuun ei kuitenkaan vaikuta yhtään sen, onko henkilö kirjoittanut 300 vai 3000 viestiä, etenkään jos nuo 3000 ovat enimmäkseen paskanjauhamista tai yksinkertaisen ihmisen huutelua yms.
Tiedetään jo kaikki. Joten kertoisitko nyt tuon jatkuvan julistamisen lisäksi:Siru83 kirjoitti:Minulle aloittelijat ja vanhimmat kirjoittajat ovat periaatteessa samalla viivalla, merkitystä on vain sillä, kenellä on annettavaa foorumille, oli se sitten rikostarinoiden kertomista tai terävien johtopäätösten tekemistä.
kumpaa sinä olet antanut tälle foorumille enemmän kuin kaikki ne nimimerkit joiden kritisoimiseen
käytät lähes koko aikasi?
Eikä tarvitsekaan. Ymmärtänet että samasta syystä sinä tai VPY ette ole kauhean pidettyjä henkilöitä?Siru83 kirjoitti:En ala mielistelemään jotain vanhaa keskustelijaa vain siksi, että hän on vanha keskustelija, jos en näe hänen teksteissään mitään arvokasta sisältöä.
Ja hei.. Nehän on vain mielipiteitä joten miksi niistä ottamaan itseensä niin paljon..
Suahan ei kiinnosta?
Miuta tosin kiinnostaa... Olet nyt lähes jokaisessa mahdollisessa ketjussa itkenyt, parkunut, paukuttanut lattia, huutanut äitiä ja haukkunut oikeastaan kaikkia muita vääristä mielipiteistä ja jopa avannut ketjunkin( josta tosin poistuit hiljaa takavasemmalle kun se kirjoitusten ja mielipiteiden vääristely ei ajanutkaan SINUN "asiaasi" vaan teit vahingossa Streisandit). Joten miksi olet kokonaan sivuuttanut tämän ketjun?
Menivätkö profiloinnit liian oikeaan vai olivatko sinulle esitetyt kysymykset vain liian hankalia kun
se ainoa peesaajasikin taitaa olla bannattuna?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
No voi nyyh. Kyllä minua nyt harmittaa. Eniten minua harmittaa, että Jenni82:n kaltainen lähiöruusu ja sinun kaltaisesi nössöpoika ette minusta pidä.Damien kirjoitti:Ymmärtänet että samasta syystä sinä tai VPY ette ole kauhean pidettyjä henkilöitä?
Ärsyttää uusi käyttäjä Hannaaaa. Kauhealla syötöllä tulee viestiä, vaikka asiaa en ole toistaiseksi liiemmin nähnyt. Pakko vaan on näköjään kommentoida kaikkea ja viesti on jo livahtanut ketjun jatkoksi ennen kuin aivot ehtii rekisteröidä koko juttua.
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
-
Rampo Edogawa
- Poliisikoira Rex
No jaa, vajaa 100 viestiä reilussa kuukaudessa. Ko. nimimerkki näyttää viihtyvän enemmän sosiaalisella foorumipuolella. Mielestäni täällä on pahempiakin kakkatykkejä.Nepenthe kirjoitti:Ärsyttää uusi käyttäjä Hannaaaa. Kauhealla syötöllä tulee viestiä, vaikka asiaa en ole toistaiseksi liiemmin nähnyt. Pakko vaan on näköjään kommentoida kaikkea ja viesti on jo livahtanut ketjun jatkoksi ennen kuin aivot ehtii rekisteröidä koko juttua.
Nimeni on Veijonen, mutta herralla on tapana sanoa minua Batleriksi
Niistä suurin osa on tullut viimeisen parin viikon aikana.Rampo Edogawa kirjoitti:No jaa, vajaa 100 viestiä reilussa kuukaudessa.
Ai sulla, vai sun vikasta sadasta?Siru83 kirjoitti:Niistä suurin osa on tullut viimeisen parin viikon aikana.Rampo Edogawa kirjoitti:No jaa, vajaa 100 viestiä reilussa kuukaudessa.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
*reps* Hyvä huomio, WaakkuWaakku kirjoitti:Ai sulla, vai sun vikasta sadasta?Siru83 kirjoitti:Niistä suurin osa on tullut viimeisen parin viikon aikana.Rampo Edogawa kirjoitti:No jaa, vajaa 100 viestiä reilussa kuukaudessa.
Juu, syyskuun puolivälin jälkeen Hannaaaa on kirjoittanut vajaat 6 sivullista viestejä, joista tosiaan suurin osa Vapaa keskustelun puolella, kun taas samassa ajassa Siru83 on ennättänyt omilla reilulla 7 sivullisellaan valtaosaan Kotimaan henkirikoksien ketjuista. Merkittävää Lautamies -osion panostusta yhtään vähättelemättä
Joo, ärsyttää tämmöinen toisten kirjoittajien kirjoitusten vahtiminen, johon itsekin näemmä sortuu aika ajoin
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-