Älä Jenni tästä välitä, parempi lähiöruusu kuin pubiruusu.Siru83 kirjoitti:No voi nyyh. Kyllä minua nyt harmittaa. Eniten minua harmittaa, että Jenni82:n kaltainen lähiöruusu ja sinun kaltaisesi nössöpoika ette minusta pidä.Damien kirjoitti:Ymmärtänet että samasta syystä sinä tai VPY ette ole kauhean pidettyjä henkilöitä?
Ärsyttää Murha.infossa->
Re: Ärsyttää Murha.infossa->
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Juu en mä suutu. Mua lähinnä naurattaa kun Siru koittaa olla niin nokkela noissa sen "heitoissa". Ketään arvostelematta noi sen jutut alkaa huvittaa ja mä lähinnä vaan nään sen miettimässä tuntitolkulla noita sen kirjoituksia joissa se koittaa päteä ja olla muka sarkastinen.Nooruska kirjoitti:Älä Jenni tästä välitä, parempi lähiöruusu kuin pubiruusu.Siru83 kirjoitti:No voi nyyh. Kyllä minua nyt harmittaa. Eniten minua harmittaa, että Jenni82:n kaltainen lähiöruusu ja sinun kaltaisesi nössöpoika ette minusta pidä.Damien kirjoitti:Ymmärtänet että samasta syystä sinä tai VPY ette ole kauhean pidettyjä henkilöitä?
Life. It´s just fucking thing after nother...
Mitäs helvettiä ny taas, osaisitko Sirpa pitää noi oksennukses jossain edes etäisesti asiaan liittyvissä paikoissa?
Sirpa
Ulvilan tapaus (ketju 4)
Kirjoittaja Sirpa päivämäärä 27 Syys 2011, 00:28
Ja näistä fakta-asioista mainitsen vielä sen, että eilen tuli tieto, että Suomen Pankin kautta on puhallettu 2,6 MILJARDIA euroa plaaplaaplaa...
Täähän on ihan huippu ärsyttävää turhanpäivästä jauhamistaSiru83 kirjoitti: Voi lässyn lässyn. Kyllä se on Jenni82, kakkosurpo ym. jotka tulevat kommentoimaan minun viestejäni aggressiiviseen, hyökkäävään ja ajoittain solvaavaan tyyliinsä ilman, että minä olen heitä mitenkään edes noteerannut.
Oletko muuten Damien jotain sukua Valdovasille? Teillä on samanlaista turhan jauhamista ja tarpeetonta lässyttämistä, ja molemmat vaikuttavat rasittavilta.
En ala mielistelemään jotain vanhaa keskustelijaa vain siksi, että hän on vanha keskustelija, jos en näe hänen teksteissään mitään arvokasta sisältöä.
Ei asiaa, selitystä selityksen päälle.
Hiekkalaatikolle siitä, mars mars! Siellä saa heittää hiekkaa toisen päälle, ja sitä voi vaikka syödä samalla. Sieltä löytää monta samankaltasta, kun menee vaan rohkeesti istumaan laatikon reunalle.
Tähän aikaan vuodesta kannattaa laittaa kuravaatteet päälle, voi pylly kastua
Mitä sitte?
No, oli pakko tulla oksentamaan kansan joukkoon, ettei mene ohitse sellainen sivuseikka kuin isänmaa, koska lehdet eivät ole vielä keksineet laittaa näitä viihdeuutisiin, eivätkä upottaa pakolaisten kivittämisuutisiin.
Asialle faktat löytyvät politiikkaosiosta.
Alethes doksa meta logu
No nyt mä tunnen itseni tosi tyhmäks, mutta en kyllä yhtään ymmärrä tän viestin pointtiaSirpa kirjoitti:No, oli pakko tulla oksentamaan kansan joukkoon, ettei mene ohitse sellainen sivuseikka kuin isänmaa, koska lehdet eivät ole vielä keksineet laittaa näitä viihdeuutisiin, eivätkä upottaa pakolaisten kivittämisuutisiin.
Jassoo, sinäpä otitkin hankalan ongelman esille: miten selittää pointti, jos ei ymmärrä pointtia. Siihen eivät tiedemiehetkään ole vielä keksineet ratkaisua, mutta toivoa on niin kauan kuin Cernin hiukkaskiihdytin ei vielä ole imaissut meitä mustaan aukkoon. Nyt on jo löydetty viides vuorovaikutusvoima, ja vain pari päivää sitten valoa nopeampi materia, että eiköhän ne vielä tämänkin ongelman ratkaise.
Alethes doksa meta logu
Tuplanikkeily, varsinkin kun toista nikkiä käytetään toisen ollessa bannissa. Sama höyry silti jatkuu. Ylläpito ei tunnu huomaavan tai reagoivan.
-
annaanna
Yli kuukausi sitten pientä päätäni samalla asialla vaivasin ja laitoin aatoksistani viestiä. Olin siis havainnoistani kertonut eteenpäin ennen tätä viestiä. Ilmeisesti liian monisanaisestiMariacka kirjoitti:Tuplanikkeily, varsinkin kun toista nikkiä käytetään toisen ollessa bannissa. Sama höyry silti jatkuu. Ylläpito ei tunnu huomaavan tai reagoivan.
(Lyhensin seuraavan viestini kaksisanaiseksi).
Paljon on tämän jälkeen tapahtunut, monta bannia annettu, itsekin moista saanut. Aiheettomaksi tai todistamattomaksi on epäilyni osoittautunut tai sitten vaan mahdottomaksi inhimillisen olennon teknisesti todentaa. Ehkä Sinuakin Mariacka ärsyttää asia, jota ei todellisuudessa ole olemassakaan.
Tässä vastaus keskinäisestä viestinvaihdostamme, ns. lopputulema:
Re: Kaksoisnikki
Lähetetty: 31 Elo 2011, 11:39
Lähettäjä: Moderaattorit
Vastaanottaja: annaanna
Meille ei myöskään ole mahdollista setviä ketjuista eri nimimerkkien kommentteja. Ei sellaiseen kukaan inhimillinen olenko pysty. Siksi, jotta homma etenisi, emme kaipaa selittelyjä vaan kylmästi vaan nimimerkit.
-
Outo Enkeli
- Sabrina Duncan
Siru83 kirjoitti:No siis tää on ihan nettifoorumiKoodi: Valitse kaikki
vaan, eikä näitä pidä ottaa niin vakavasti. En ole nimimerkkiä Jenni82 pahemmin noteerannut, mitä noita hänen aggressiivisia hyökkäyksiään tulee vähän väliä. Aika yksinkertaisen oloinen, hyvä jos joku tykkää, mutta mun mielestä hänessä tulee kaikki lähiöasukin huonot puolet esille. En kuitenkaan ajattele "riiteleväni" tämän nimimerkin tai esim. kakkosurpon kanssa, joka on toinen ketä juttuni eivät miellytä. Noilla aggressiivisilla jutuillaan Jenni82 enemmänkin riitelee yksinään (ja ilmeisesti kuvittelee, että mua hirveästi hänen mielipiteensä kiinnostaa).[/quote] [b]Kyllä se on niin, että Jenni82 on se asiallinen osapuoli[/b] ja sinä hyvin tod.näköisesti [i] puutteessa elävä ja pätemisellä ja riitelyllä sitä paikkaava, sillä saat jonkinsortin tyydytyksen tuosta touhustasi.[/i] Eihän tuollaista kehtais jos kaikki olisi hyvin, kuten normaaleilla yleensä. Ja ne muiden mielipiteet sua just kiinnostaa, sillä otat itseesi pienimmästäkin ja koitat sitten kaikintavoin laittaa kapuloita rattaisiin sille, jonka otat [b]ns."vastustajaksesi". [/b]Hyvin alkeellista käytöstä kaikintavoin. Mutta niinhän se on, että niin makaa kuin petaa ja vielä sen tulet huomaamaan. [b]Nyt olet jo palstan virallinen marmattaja[/b](sen sinulle on joku muu ristinyt)ja inhokki hyvinkin selvästi ja vaikka väität, ettei se tunnu,[b] niin sä kihiset kiukusta nytkin ja mietit mitä keksit sanoa. Totuus vaan on, että sanot mitä sanot, niin totuutta se ei muuta.[/b] Ja kun kerron, ettei mua haittaa vaikka sanot mitä vaan tai jätät sanomatta(joka kertoo, että kiukkusi ja vihasi haittaa järjenjuoksuasi tod. pahasti). Minä sanon sen, mitä kymmenet tai sadat haluisi sanoa(niin paljon yv:nä keskustellaan sinusta, ettei sitä kaikkea voi julkisesti ilmaista).[i] Minä häipyisin palstalta, jos olisin noin vihattu. [/i] Tunnen massiivista myötähäpeää ja siksi mä kirjoitan tän ja olen kirjoittanut pari muuta kommenttia, että kun et [i]itse tajua jo vetää pipoa silmille[/i], niin jonkun on mainittava siitä ja minä häpeän puolestasi, empaattinen kun olen ja kärsin puolestasi, siksi kuinka sinua inhotaan. Ei se ole mikää ihme kyllä. [b]Niin paljon sä dissaat muita[/b]. Itse olet itsellesi tuon tilanteen hankkinut. Voi tosin olla, että sun perverssioissa sä saat orkut tälläisestä ja se innostaa sinua jatkamaan. Hyi hyi sellaisia, jotka toisia kiusaa :lol: Muista toi sun eka lause: [quote="Siru83"]No siis tää on ihan nettifoorumi [code]vaan, eikä näitä pidä ottaa niin vakavasti.[/quote] [b]Ei niin pidäkkään. Muista se...[/b]
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
Outo Enkeli kirjoitti:Kyllä se on niin, että Jenni82 on se asiallinen osapuoli ja sinä hyvin tod.näköisesti puutteessa elävä ja pätemisellä ja riitelyllä sitä paikkaava, sillä saat jonkinsortin tyydytyksen tuosta touhustasi.
Noniin ja sinä kirjoittelet tuollaiselle ihmiselle litanioita täällä. Mitä se sinusta kertoo?
Outo Enkeli kirjoitti:Minä häipyisin palstalta, jos olisin noin vihattu.
Aika nössö mies olet, jos nettijutut jo saisivat sinut noin hermostumaan.
Outo Enkeli kirjoitti: Voi tosin olla, että sun perverssioissa sä saat orkut tälläisestä ja se innostaa sinua jatkamaan.
No älä nyt ihmeessä anna minulle lisää mielihyvää kirjoittamalla minusta pitkiä viestejä täällä.
Täytyy sanoa, että en ole sinunkaan nimimerkkiäsi ihmeemmin noteerannut, mutta mitä ilmeisimmin pillastuit, kun huomautin aiheeseen liittymättömästä oheiskeskustelustasi. Jos sellainen saa sinut noin höyryämään, ei kannattaisi puhua normaalista yhtään mitään.
Siru83.
Ärsyttää hyvin paljon.
Ärsyttää hyvin paljon.
"The darkest place is under the candlestick"
-
Outo Enkeli
- Sabrina Duncan
Siru83 kirjoitti:Outo Enkeli kirjoitti:Kyllä se on niin, että Jenni82 on se asiallinen osapuoli ja sinä hyvin tod.näköisesti puutteessa elävä ja pätemisellä ja riitelyllä sitä paikkaava, sillä saat jonkinsortin tyydytyksen tuosta touhustasi.
Noniin ja sinä kirjoittelet tuollaiselle ihmiselle litanioita täällä. Mitä se sinusta kertoo?
Outo Enkeli kirjoitti:Minä häipyisin palstalta, jos olisin noin vihattu.
Aika nössö mies olet, jos nettijutut jo saisivat sinut noin hermostumaan.
Outo Enkeli kirjoitti: Voi tosin olla, että sun perverssioissa sä saat orkut tälläisestä ja se innostaa sinua jatkamaan.
No älä nyt ihmeessä anna minulle lisää mielihyvää kirjoittamalla minusta pitkiä viestejä täällä.
Täytyy sanoa, että en ole sinunkaan nimimerkkiäsi ihmeemmin noteerannut, mutta mitä ilmeisimmin pillastuit, kun huomautin aiheeseen liittymättömästä oheiskeskustelustasi. Jos sellainen saa sinut noin höyryämään, ei kannattaisi puhua normaalista yhtään mitään.
Pitää hymy naamalla kertoa, etten ole koskaan pillastunut mistään, mikä ei konkreettisesti ole minulle vahinkoa aiheuttanut ja nämä virtuaali-jutut ei ymmärrettävästi aiheuta vahinkoa minulle.
Nössö ja nössö. Tarpeen vaatiessa sitäkin, mutta tarpeen vaatiessa ihan jotain muutakin, mutta se ei kuulu tänne virtuaali-maailmaan. Eikä minua mikään ole saanut hermostumaan. Päinvastoin. Ne saa minut nauramaan. Olen sinusta antanut kommenttia sinusta ihan sillä, että ehkä tajuaisit rauhoittua. Tajuta itse sen, mitä nyt kuulutat. Tämä on internet ja vaikka palstan aiheet on vakavia, niin ei kirjoittajien tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin, varsinkaan noin törkeän hyökkäävästi/vakavasti ja muita ollenkaan kunnioittamatta. Pienet(joskus isommatkin) kuitit on ok ja ne kuuluu pelin henkeen, muttei tuollainen käytös, jota olet jo kauan harjoittanut. Säännöllinen pään aukominen ja minä itse-meininki ei ole kovin reilua.
Sinun nickiäsi ei voi olla huomaamatta. Niin monesssa ketjussa sinä aiheutat närää ja NYT TEEN SITÄ MINÄ JA TIETOISESTI, SINULLE. TÄLLÄINEN SINÄ OLET HYVIN PITKÄLTI
Haluan tarjota sinulle mielihyvää, kun sen tarpeessa selkeästi olet.
Kaiken kaikkiaan yhteen summattuna, eli summasummarum:
Näin menee kallista palvelin- ja palstatilaa hukkaan, kun kirjoittelee tyhjänpäiväisiä ja riitelee sekä ENNENKAIKKEA ÄRSYTTÄÄ TIETTYJÄ HENKILÖITÄ.
Ei mitään tolkkua. Nyt näet ja koet osittain itse, millaista se on ja miten TURHAA.
Mikään kommenttisi/huomautuksesi ei ole saanut aikaan minun puolelta yhtään lausetta. Et saa siitä kunniaa. Kaiken alku ja juuri on se kuinka olet ärsyttänyt/dissanut/nostanut itsesi kultaiselle jalustalle jne... ja se on minusta ollut väärin ja epä-asiallista. Varsinkin uusien kirjoittajien dissaus suorastaan vituttaa.
Olen tätä palstaa seurannut aktiivisesti vuodesta 2007(eri nimimerkki silloin. Jouduin vaihtamaan sitä passun hukkaamisen takia)ja kirjoitin aikoinaan paljon tänne ja en ole kohdannut toista kaltaistasi, joka on ärsyttänyt tahallaan muita jne..., mutta kaikki voi muuttua. Toivon sininkin ottavan opiksesi. Tuskin niin moni täällä turhaan sua vastaan on. Totuuden nimessä mainitsen, että sinulta lähtee paljon hyvääkin tekstiä, mutta se hukkuu sen paskan sekaan, josta nyt on kyse. En aio arkki-viholliseksesi. Tarkoitus on ollut herätellä ja seurata miten reagoit.
EHKÄ OLEN VÄÄRÄSSÄ. EHKÄ EN. JOKAINEN SAA SEN PÄÄTTÄÄ ITSE JA JOKAISEN KUULUU SE PÄÄTTÄÄ ITSE. TÄYSIN OMIEN MIELIPITEIDENSÄ JA ARVOJENSA MUKAAN. KUTEN MUISSAKIN ASIOISSA ON NIIN TAPANA TEHDÄ.
Olen pienestä pitäen yrittänyt olla ystäville/kavereille reilu ja oikeudenmukainen. Vaikka olen välillä unohtanut tai skipannut säännöt, miten yhteiskunnassa eletään, niin reilu olen ollut, enkä ole jättänyt kaveria pulaan. Ja yhtä minun kultaista periaatetta olen nyt rikkonut pahasti.
PIDÄ HUOLI VAIN OMISTA ASIOISTASI. Niin olen aina tehnyt ja kunnioitan niitä jotka myös niin tekee. Nyt olen puuttunut muiden asioihin. Mutta se johtuu siitä, että puolustan muita ja pidän muiden puolta, vaikka muut ei aina apua kaipaisikaan. Ja en tykkää sellaisesta typerästä riitelystä ja epä-sovusta. Aina sellaista tulee olemaan, ei siitä mihinkään pääse. Eniten inhoan sellaista, että ollaan olevinaan parempia kuin muut, jokaisella osa-alueella mitä kuvitella saattaa. Se on huonon itse-tunnon merkki. Minulla on ollut aikaa tutustua esim. psykologiaan ja on eräs paikka, jossa oppii lukemaan ihmisiä todella hyvin. On pakko, että selviytyy kunnolla. Mutten ala ketään julkisesti, enkä selänkään takana "profiloida". Ei ole minun tehtävä, eikä pitäisi olla muidenkaan. Jätetään se niille, jotka sen oikeasti osaa. Jospa tämäkin asia alkaisi olla tässä...
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
Ja lisää avautumista.
Mitä taas keskustelijoiden profilointiin tulee, niin sitä varten on oma ketjunsa, jossa saa ja on suotavaakin arvioida keskustelijoita.
Niin. Jostain syystä kuitenkin sen jälkeen, kun aiheellisesti huomautin ketjuun kuulumattomasta ja asiattomasta viestistäsi, sinulta on tullut näitä nimimerkkiäni arvostelevia viestejä, joita ei ennen sitä tullut yhtäkään. Toisaalta olet arvostellut tässä samassa ketjussa sitä, että keskustelijat täällä ottavat liian helposti itseensä, mutta itse edustat juuri tätä tyyppiä.Outo Enkeli kirjoitti:Pitää hymy naamalla kertoa, etten ole koskaan pillastunut mistään, mikä ei konkreettisesti ole minulle vahinkoa aiheuttanut ja nämä virtuaali-jutut ei ymmärrettävästi aiheuta vahinkoa minulle.
Joo no minä pidän ihmisten persoonallisuuden, luonteenpiirteiden, motiivien ym. henkisen puolen analysoinnista, erityisesti rikollisten analysoinnista. Jos joku näistä analysoimistani rikollisista ei siitä tykkää, niin he voivat toki täällä oman mielipiteensä siitä esittää minulle vaikka yksityisestikin. Se ei kuitenkaan kuulu sinulle, jos minä tai joku muu keskustelija haluamme tarkastella rikollisuutta psykologisista lähtökohdista käsin. Muuten ihmistuntemus ja kyky arvioida ihmisiä ja heidän motiivejaan on lahja. Jotkut ovat siinä parempia kuin toiset, eikä itse kykyyn vaikuta koulutus.Outo Enkeli kirjoitti:Mutten ala ketään julkisesti, enkä selänkään takana "profiloida".
Mitä taas keskustelijoiden profilointiin tulee, niin sitä varten on oma ketjunsa, jossa saa ja on suotavaakin arvioida keskustelijoita.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Sulla vaan tuo jokapäiväinen "anaalisointi" tuntuu keskittyvän kaikkiin niihin minfon kirjoittajiin jotka eivät jaa samoja perversioita sinun ja mopoterroristi/VPY:n kanssa. Niillä siis ei ole mitään tekemistä rikollisten kanssa...Siru83 kirjoitti:Joo no minä pidän ihmisten persoonallisuuden, luonteenpiirteiden, motiivien ym. henkisen puolen analysoinnista, erityisesti rikollisten analysoinnista. Jos joku näistä analysoimistani rikollisista ei siitä tykkää, niin he voivat toki täällä oman mielipiteensä siitä esittää minulle vaikka yksityisestikin. Se ei kuitenkaan kuulu sinulle, jos minä tai joku muu keskustelija haluamme tarkastella rikollisuutta psykologisista lähtökohdista käsin.
Ei niin vaan "taito" nähdä kolikon molemmat puolet. Harmi sinällään et siulle ei kumpaakaan "lahjaa" suotu.Siru83 kirjoitti:Muuten ihmistuntemus ja kyky arvioida ihmisiä ja heidän motiivejaan on lahja. Jotkut ovat siinä parempia kuin toiset, eikä itse kykyyn vaikuta koulutus.
Jälleen kerran(vaikka tiedän ettet osaakaan vastata näin vaikeaan kysymykseen), aiotko siis pitää kaikki profilointisi tästä lähin yhdessä ketjussa ilman että joka päivä avaat uuden tai kaivat vuosia vanhan naftaliinista ?Siru83 kirjoitti:Mitä taas keskustelijoiden profilointiin tulee, niin sitä varten on oma ketjunsa, jossa saa ja on suotavaakin arvioida keskustelijoita.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."