Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
tre_1982 kirjoitti:Argh. Nyt sitten pikapikaa ketju sekä Hitler/natsi-keskustelulle, että Mannerheim-keskusteluille, niin saatte väitellä oikein kunnolla. :wink:

Niihin keskusteluihin ei mulla tosin ole mielenkiintoa, tutkin niitä asioita mieluummin hiljaisuudessa.
Minäkin luen Mannerheimin muistelmia ihan itsekseni. Esitetyn kackelsbergin silti toki korjaan pois.
Natsikorttia en viitsi ottaa esille. Eikö silloin ole hävinnyt väittelyn, jos joutuu sen tekemään? ;)
Sinäpä sen sanoit,EI kukaan muu...
Hyvää yötä,nää kauniita unia :lol:
Samoin. :)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Marsalkka kirjoitti:
tre_1982 kirjoitti:Argh. Nyt sitten pikapikaa ketju sekä Hitler/natsi-keskustelulle, että Mannerheim-keskusteluille, niin saatte väitellä oikein kunnolla. :wink:

Niihin keskusteluihin ei mulla tosin ole mielenkiintoa, tutkin niitä asioita mieluummin hiljaisuudessa.
Minäkin luen Mannerheimin muistelmia ihan itsekseni. Esitetyn kackelsbergin silti toki korjaan pois.
Natsikorttia en viitsi ottaa esille. Eikö silloin ole hävinnyt väittelyn, jos joutuu sen tekemään? ;)
Fiksu vetäytyy keskustelusta silloin kun tietää hävinneensä, tai silloin kun tietää että keskustelukumppani ei tule tunnustamaan häviötään. :)

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Marsalkka
Horatio Caine

tre_1982 kirjoitti:
Fiksu vetäytyy keskustelusta silloin kun tietää hävinneensä, tai silloin kun tietää että keskustelukumppani ei tule tunnustamaan häviötään. :)
Näin on!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

^marsalkkaa esimerkkinä käyttäen huomautan että avohoitopotilaat eivät kykene asialliseen keskusteluun/väittelyyn
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Taitaa ns. pata kattilaa soimaa-ilmiö tapahtua..
tre_1982
Olivia Benson

blackwidow kirjoitti: avohoitopotilaat eivät kykene edes asialliseen keskusteluun/väittelyyn
Tell me about it! Käypä joskus tukiasema-net'in keskusteluissa, jossa on ihan oikeita mielenterveysongelmaisia avohoitopotilaita... Siellä oppii nopeasti sen että kaikkien kanssa ei kannata väitellä vaikka tietäisi olevansa oikeassa. :lol:

Mutta mutta... Eipäs nimitellä ketään avohoitopotilaaksi ellei ole tarkempaa tietoa ko.henkilön sairaushistoriasta... Sitäpaitsi avohoidossa olevat ihmiset ovat normaaleja ihmisiä joilla on sairaus, ja se sairaus saattaa olla kaiken lisäksi hallinnassa lääkityksellä.
Kaikki eivät ole mitään huutavia hulluja, ja hulluuskin on jollain tapaa hauska käsite, se kun ei ole mitenkään määriteltävissä.

Sairaus saa jotkut ihmiset käyttäytymään normaalista poikkeavasti. En kuitenkaan ole tavannut täällä mielestäni yhtään ihmistä jonka todellisuudentaju olisi niin hämärtynyt että voisi esim skitsofreenikko-"avohoitopotilaaksi" kuvitella. Mielikuvitusta tosin monella riittää (myös minulla) välillä vähän liikaakin, mutta se ei ole sairaus. :roll:

*edit*

Niin ja tosiaan, jos jäi epäselväksi, ei saa yleistää avohoitopotilaita sellaisiksi joiden kanssa ei voi käydä normaalia keskustelua!

,

*viilaa ja viilaa*

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

onko esim tämä ketju, johon marsalka on ilmoittanut laittavansa kaikki nämä viestit madeleine-ketjussa, joista hän ei jostain syystä pidä taikka on eri mieltä kirjottajan kanssa, normaalia toimintaa.

selvästi häiriintynyt henkilö,

hienoa että hänellä on kuitenkin sen verran avustajia, että ehkä pääsee piakkoin pahimman yli..lol..
tre_1982
Olivia Benson

blackwidow kirjoitti:onko esim tämä ketju, johon marsalka on ilmoittanut laittavansa kaikki nämä viestit madeleine-ketjussa, joista hän ei jostain syystä pidä taikka on eri mieltä kirjottajan kanssa, normaalia toimintaa.

selvästi häiriintynyt henkilö,

hienoa että hänellä on kuitenkin sen verran avustajia, että ehkä pääsee piakkoin pahimman yli..lol..
Miten määritellään "normaali toiminta internetin keskustelupalstoilla"? Luulen että tää Marskin toiminta on enemmänkin hänen luonteeseensa kuuluvaa, ei mielenterveysongelmiin liittyvää. :?

Mitään diagnoosia en menisi tekemään, vaikka toki kukin voi itse spekuloida mitä kullakin meistä keskustelijoista on..

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Marsalkka
Horatio Caine

tre_1982 kirjoitti:
Miten määritellään "normaali toiminta internetin keskustelupalstoilla"? Luulen että tää Marskin toiminta on enemmänkin hänen luonteeseensa kuuluvaa, ei mielenterveysongelmiin liittyvää. :?

Mitään diagnoosia en menisi tekemään, vaikka toki kukin voi itse spekuloida mitä kullakin meistä keskustelijoista on..
Älä nyt pilaa spekulaatiota. Tuohan oli yhtä nerokasta päätelmää ilman kunnollisia faktoja kuin mitä tuolla Madeleinen tapaus-ketjussakin.

Olen iloinen, että aloittamani ketju on saanut näin paljon osanottajia ja lukijoita. Varsinkin ihmisistä, jotka eivät ole olleet mielipiteistäni aiemmin kiinnostuneet. Älä karkota heitä pois!
Marsalkka
Horatio Caine

Nyt mukana myös AIVOPIERUT-osio!!!
tre_1982
Olivia Benson

Marsalkka kirjoitti:
tre_1982 kirjoitti:

Älä nyt pilaa spekulaatiota. Tuohan oli yhtä nerokasta päätelmää ilman kunnollisia faktoja kuin mitä tuolla Madeleinen tapaus-ketjussakin.

Olen iloinen, että aloittamani ketju on saanut näin paljon osanottajia ja lukijoita. Varsinkin ihmisistä, jotka eivät ole olleet mielipiteistäni aiemmin kiinnostuneet. Älä karkota heitä pois!
Haa, persoonallisuushäiriösi onkin siis huomionhakuinen persoonallisuus. ^ Todiste! ^ :wink: :lol: :lol:

Vaikka täytyy myöntää etten pidä kaikesta kirjoittamastasi, on hyvä että joku välillä laittaa miettimään että missä sfääreissä sitä oikein liikutaankaan...

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Marsalkka
Horatio Caine

tre_1982 kirjoitti:
Haa, persoonallisuushäiriösi onkin siis huomionhakuinen persoonallisuus. ^ Todiste! ^ :wink: :lol: :lol:
;)
Marsalkka
Horatio Caine

Re: Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa

Mahtavaa! Aivopieruja taas täydennetty.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Muistakaa lähteet :lol: :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Marsalkka
Horatio Caine

Patricia C. Itämaa kirjoitti:^
Muistakaa lähteet :lol: :lol:
Mukavaa että löydät tänne näinkin usein! :)
Vastaa Viestiin