Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa
En nyt varmaan pysy mukana näissä teidän jutuissanne, mutta eikö tuo oikeudessa olleen oven lasin aukko ole totaalisesti eri kokoinen kuin tuo aukko ovessa, joka kuva ilm. on ETP:ssä? Tarkoitan sitä, että kumpi ovi on nyt siitä asunnosta, jossa poliisien mukaan oli se eteinenkin, siis Ladelta vaiko Lehdolta?!
Alethes doksa meta logu
Kirjoitin tässä ketjussa jo aiemmin, että tarjoutuisin muuten piirtämään/mallintamaan uuden version itse, mutta minulla ei ole ensi käden tietoa tarvittavista asioista (esim. oven koosta, ovi-ikkunan aukon koosta yms.). Minun tekemänä alkuperäinen ongelma (=kuvan mahdollisesti sisältämä virheellinen informaatio) ei poistu, koska tilaa spekuloinnille jäisi yhä. Keskustelussa voitaisiin siis vedota siihen, että minulle on annettu virheellistä tietoa piirtämiseen/mallinnukseen tarvittavista yksityiskohdista, ja kuva on siksi myös itsessään virheellinen.Tara kirjoitti: Mikä estää sinua tekemästi niin kuin ehdotat minua tekemään, asia kuitenkin kiinnostaa sinua sen verran.
Vaikeaa? Ei se nyt ihan helppoakaan ole. Näytäpä mallia, olisin siitä kiitollinen.
..hm.. no yksi juttu vielä..
ehdotat että voisintätä vähän mietin.. saisinkohan laittaa oma tekemäni kuvan tm:n kuvan päälle?? Auttaisko se näkemään mitä tm:n kuvasta puuttuu. Ainakin minun pitäisi kai kysyä tm:ltä lupa saanko laittaa hänen kuvansa minun tekemäni kuvan alle tai päälle vai kysyä häneltä miten tuo keino auttaisi asiaa. Eihän tm selvästikään halua että hänen kuvistaan osoitetaan mitään virheitä.. mikä neuvoksi?b) piirtää/mallintaa kuvat kokonaan uudelleen, omien tietojesi pohjalta.
En suosittele kuvien päällekkäin laittamista, jos Turre ei siihen lupaa anna. Voihan kuvat esittää vierekkäin, niin, että vertailun voi jokainen tehdä itse? En myöskään vähättelisi verbaalisia keinoja kuvan mahdollisten virheiden osoittamisessa, itse ainakin luen kaikki viestit enkä pelkästään katsele kuvia.
.
Ne ETP-kuvat tietenkin Lahdelta. Poliisi vaan kävi epähuomiossa surmayönä ensin Lehdolla toteamassa, että hei! teidän olohuoneessa on verijälkiä ja teillä on eteinen. Mutta koska Lehto oli hengissä ja poliisien tulosta hyvin hämmästynyt, menivät poliisit sen jälkeen Lahdelle. Lahdelta on sitten löytynyt aula ja tuulikaappi ja verijälkiä takkahuoneesta kuolleen miehen lisäksi. Oikeussaliin on kutenkin vahingossa tuotu Lehdon kodin ovi, jota poliisi on käyttänyt rekoihin, koska Lahden ovi oli jo liian rikki sellaiseen touhuun. Tää on näin simppeliäSirpa kirjoitti:En nyt varmaan pysy mukana näissä teidän jutuissanne, mutta eikö tuo oikeudessa olleen oven lasin aukko ole totaalisesti eri kokoinen kuin tuo aukko ovessa, joka kuva ilm. on ETP:ssä? Tarkoitan sitä, että kumpi ovi on nyt siitä asunnosta, jossa poliisien mukaan oli se eteinenkin, siis Ladelta vaiko Lehdolta?!
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Tarkoitan, että tässähän tulee koko ajan valtavasti eroavaisuuksia esille todistelun, todisteiden ja ETP-aineiston välillä - kuten tuo havainto, että ETP:ssä olisi mukana litterointi, johon on merkitty ulkopuoliset äänet, ja kuitenkin syyttäjä on käyttänyt FBI-ääniversiota oikeudessa, josta sanotaan, ettei näitä ääniä kuulu.
Taavetilla hyvä näkemys edellä, että miten tämä ovi-sössiminen olisi voinut tapahtua! Missähän asunnossa ne hiirenpapanatkaan lopulta oli?!
Taavetilla hyvä näkemys edellä, että miten tämä ovi-sössiminen olisi voinut tapahtua! Missähän asunnossa ne hiirenpapanatkaan lopulta oli?!
Alethes doksa meta logu
Kuvia ei kannata laittaa vierekkäin. Jos ne aikoisi laittaa sillä tavalla esille, niitä pitäisi pienentää niin, että minfon kuvankoko-asetus hyväksyisi asettelun. Kuvien informaatio vähenisi. Kokeile vaikka. Minun aika on nyt kortilla.Mileva kirjoitti:Kirjoitin tässä ketjussa jo aiemmin, että tarjoutuisin muuten piirtämään/mallintamaan uuden version itse, mutta minulla ei ole ensi käden tietoa tarvittavista asioista (esim. oven koosta, ovi-ikkunan aukon koosta yms.). Minun tekemänä alkuperäinen ongelma (=kuvan mahdollisesti sisältämä virheellinen informaatio) ei poistu, koska tilaa spekuloinnille jäisi yhä. Keskustelussa voitaisiin siis vedota siihen, että minulle on annettu virheellistä tietoa piirtämiseen/mallinnukseen tarvittavista yksityiskohdista, ja kuva on siksi myös itsessään virheellinen.Tara kirjoitti: Mikä estää sinua tekemästi niin kuin ehdotat minua tekemään, asia kuitenkin kiinnostaa sinua sen verran.
Vaikeaa? Ei se nyt ihan helppoakaan ole. Näytäpä mallia, olisin siitä kiitollinen.
..hm.. no yksi juttu vielä..
ehdotat että voisintätä vähän mietin.. saisinkohan laittaa oma tekemäni kuvan tm:n kuvan päälle?? Auttaisko se näkemään mitä tm:n kuvasta puuttuu. Ainakin minun pitäisi kai kysyä tm:ltä lupa saanko laittaa hänen kuvansa minun tekemäni kuvan alle tai päälle vai kysyä häneltä miten tuo keino auttaisi asiaa. Eihän tm selvästikään halua että hänen kuvistaan osoitetaan mitään virheitä.. mikä neuvoksi?b) piirtää/mallintaa kuvat kokonaan uudelleen, omien tietojesi pohjalta.
En suosittele kuvien päällekkäin laittamista, jos Turre ei siihen lupaa anna. Voihan kuvat esittää vierekkäin, niin, että vertailun voi jokainen tehdä itse? En myöskään vähättelisi verbaalisia keinoja kuvan mahdollisten virheiden osoittamisessa, itse ainakin luen kaikki viestit enkä pelkästään katsele kuvia.
Miksi muuten osallistut spekulointiin, sellaisen ongelman ratkaisusta käytävään keskusteluun, jos katsot ettei sinulla ole 'tietoja' tms eikä keinoja ottaa kantaa.. ai niin, varmaan sinulla keinoja olisi. Mistä sen etukäteen tietää mistä joku syyttäisi sinua?? Kyse ei nyt ole senttimetreistä tai millimetreistä sinänsä, vaan paljain silmin nähtävistä yksityiskohdista ko kuvissa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
No allekkain sitten, jos ei kuvakoko muuten riitä. Meillä lienee kaikilla silmät päässä, osaamme tehdä vertailua itsenäisestikin.Tara kirjoitti: Kuvia ei kannata laittaa vierekkäin. Jos ne aikoisi laittaa sillä tavalla esille, niitä pitäisi pienentää niin, että minfon kuvankoko-asetus hyväksyisi asettelun. Kuvien informaatio vähenisi. Kokeile vaikka. Minun aika on nyt kortilla.
Miksi muuten osallistut spekulointiin, sellaisen ongelman ratkaisusta käytävään keskusteluun, jos katsot ettei sinulla ole 'tietoja' tms eikä keinoja ottaa kantaa.. ai niin, varmaan sinulla keinoja olisi. Mistä sen etukäteen tietää mistä joku syyttäisi sinua?? Kyse ei nyt ole senttimetreistä tai millimetreistä sinänsä, vaan paljain silmin nähtävistä yksityiskohdista ko kuvissa.
En ole osallistunut mainitsemaasi spekulointiin (=Turren kuvien mahdollisesta virheellisyydestä) juuri siksi, että en koe omaavani siitä aiheesta tarpeeksi ensi käden tietoa. Sen sijaan olen osallistunut keskusteluun siitä, onko tekijänoikeuksia rikottu, koska tekijänoikeuksista minulla on ensi käden tietoa. Tekijänoikeuslaki on kaikkien luettavissa ja tulkittavissa. Olen esittänyt sinulle (ja myös muille) keinon osoittaa Turren kuvien mahdollinen virheellisyys tekijänoikeuksia rikkomatta, ja tämän keinon on esittänyt myös Turre itse, ylläpito ja monet muut.
Kyllä minulla keinoja on, siinä olet oikeassa. Osaan piirtää -niin perinteisesti kuin digitaalisestikin- ja jonkun verran myös mallintaa. Sen sijaan kaikkea tarpeellista tietoa minulla ei ole. Turre on tehnyt valtavan työn selvitellessään yksityiskohtia, mittoja ja muita mallinnukseen tarvittavia asioita. Te olette perehtyneet aiheeseen paljon tarkemmin, kun taas itse olen lähes täysin täältä saamani informaation varassa. Kai ymmärrät, että tässä asiassa en voi kovin uskottavasti esittää spekulaatioita suuntaan tai toiseen?
Mileva:
Ahaa, mutta kun turumurrella ei ole sen enempää eksaktia tietoa kuin minullakaan, vain oven ja ikkunan mittoja, sekä etp-kuvia ja tietoja siitä että osa pokissa olleista lasinpaloista (vereentyneet) irrotettiin paikoiltaan ja vietiin labraan (tm ei näitä jälkimmäisiä tietoja ole tainnut huomata).
Nuo oven mitat on täällä kerrottu moneen kertaan, ja olisit sinäkin voinut kysyäkin mitä ja missä täällä.. Eli sinulla on periaattessa saman verran tietoa kuin turrella ja mulla yhteensä, eli ei täsmällistä tarkkaa tietoa (lasinpalojen pituuksista yms pokissa esm). Lasinpaloista pokissa voi tehdä silmämääräisiä päätelmiä sekä jonkin verran perspektiiviä geometrisesti hyödyntämäll, koska ikkuna mitat tunnetaan.
Et tainnut kysellä keneltäkään noita tietoja?
Silti olet tukemassa syytöksiä minua vastaa, vaikka ei ole tietoa. Ainoa joka on jättänyt jotain olemassaolevaa tietoa omissa kuvissaan käyttämättä on tm.
Olenko pyrkinyt hävittämään niissä näkyviä 'tietoja' kun yritin näyttää mitä tietoa niistä saa sellaisena kuoin ne ovat?
Olenko poistanut tm:n kuvista jotain relevanttia informaatiota (eli mielestäni nojatuolia ja mattoa, pulpettia ja lehtikasaa olohuoneessa ei tarvita tähän terassin ikkunan aukonkoko-ongelmaan)?
Kysymys on saatavilla olevan relevantin informaation seulomisesta koskien Ulvilan murhaa, ei muusta.
Turren kuvilla on täällä minfossa enemmän merkitystä siinä millaista informaatiota ne välittävät. Ei turrekaan ole ollut paikalla ja tehnyt mittauksia siellä (siis lasinpalojen koosta ja ikkunan aukkoon jääneen avoimen aukon laajuudesta).
Ne on vain osittain tehty ns 'virallisten' tietojen mukaan. Mutta siinäkin on pulmansa, koska esim virallisessa phjapiirustuksessa on virheitä.
Mutta, antaa olla.
Mileva, jatka vain, kaikin mokomin. Ei spekulaatiota kukaan ole estämässä, siitähän voi olla hyötyäkin, Ulvilan surman kannalta.
PS: taiteellista tai muuta hänen nimiinsä laskettavaa itseisarvoa ei noilla 3D-kuvilla by tm täällä oikein taida olla, paitsi tietenkin se, ettei niitä saa kukaan mennä muuntelemaan niin että hänen piirtämällä esiin tuomat asiat jäävät hämäriksi. Kuka niin on tehnyt?
Milevan postista lainasin vain sen kohdan jota kommentoin, hänen postinsa on tuoss edellä...minulla ei ole ensi käden tietoa tarvittavista asioista (esim. oven koosta, ovi-ikkunan aukon koosta yms.). Minun tekemänä alkuperäinen ongelma (=kuvan mahdollisesti sisältämä virheellinen informaatio) ei poistu, koska tilaa spekuloinnille jäisi yhä.
Ahaa, mutta kun turumurrella ei ole sen enempää eksaktia tietoa kuin minullakaan, vain oven ja ikkunan mittoja, sekä etp-kuvia ja tietoja siitä että osa pokissa olleista lasinpaloista (vereentyneet) irrotettiin paikoiltaan ja vietiin labraan (tm ei näitä jälkimmäisiä tietoja ole tainnut huomata).
Nuo oven mitat on täällä kerrottu moneen kertaan, ja olisit sinäkin voinut kysyäkin mitä ja missä täällä.. Eli sinulla on periaattessa saman verran tietoa kuin turrella ja mulla yhteensä, eli ei täsmällistä tarkkaa tietoa (lasinpalojen pituuksista yms pokissa esm). Lasinpaloista pokissa voi tehdä silmämääräisiä päätelmiä sekä jonkin verran perspektiiviä geometrisesti hyödyntämäll, koska ikkuna mitat tunnetaan.
Et tainnut kysellä keneltäkään noita tietoja?
Silti olet tukemassa syytöksiä minua vastaa, vaikka ei ole tietoa. Ainoa joka on jättänyt jotain olemassaolevaa tietoa omissa kuvissaan käyttämättä on tm.
Olenko pyrkinyt hävittämään niissä näkyviä 'tietoja' kun yritin näyttää mitä tietoa niistä saa sellaisena kuoin ne ovat?
Olenko poistanut tm:n kuvista jotain relevanttia informaatiota (eli mielestäni nojatuolia ja mattoa, pulpettia ja lehtikasaa olohuoneessa ei tarvita tähän terassin ikkunan aukonkoko-ongelmaan)?
Kysymys on saatavilla olevan relevantin informaation seulomisesta koskien Ulvilan murhaa, ei muusta.
Turren kuvilla on täällä minfossa enemmän merkitystä siinä millaista informaatiota ne välittävät. Ei turrekaan ole ollut paikalla ja tehnyt mittauksia siellä (siis lasinpalojen koosta ja ikkunan aukkoon jääneen avoimen aukon laajuudesta).
Ne on vain osittain tehty ns 'virallisten' tietojen mukaan. Mutta siinäkin on pulmansa, koska esim virallisessa phjapiirustuksessa on virheitä.
Mutta, antaa olla.
Mileva, jatka vain, kaikin mokomin. Ei spekulaatiota kukaan ole estämässä, siitähän voi olla hyötyäkin, Ulvilan surman kannalta.
PS: taiteellista tai muuta hänen nimiinsä laskettavaa itseisarvoa ei noilla 3D-kuvilla by tm täällä oikein taida olla, paitsi tietenkin se, ettei niitä saa kukaan mennä muuntelemaan niin että hänen piirtämällä esiin tuomat asiat jäävät hämäriksi. Kuka niin on tehnyt?
Viimeksi muokannut Tara, Su Loka 09, 2011 3:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Taran tekstiä lyhennetty, lihavointi minun.Tara kirjoitti: Nuo oven mitat on täällä kerrottu moneen kertaan, ja olisit voinut kysyäkin missä täällä.. Eli sinulla on periaattessa saman verran tietoa kuin turrella ja mulla yhteensä, eli ei täsmällistä tarkkaa tietoa (lasinpalojen pituuksista yms pokissa esm). Silti olet tukemassa syytöksiä minua vastaan. Ainoa joka on jättänyt jotain olemassaolevaa tietoa omissa kuvissaan käyttämättä on tm.
En ole tukemassa syytöksiä erityisesti ketään vastaan, minulla ei ole siihen mitään tarvetta. Olen omalta osaltani tuonut ilmi käsitykseni siitä, että olet rikkonut tm:n tekijänoikeuksia. Olisin tehnyt saman, vaikka tilanne olisi ollut toisinpäin: en todellakaan ole hyökännyt erityisesti sinua vastaan. Minä puolustan oikeutta, en ihmisiä.
Jos et osaa Turren kuvasta omaa versiota tehdä, voin minä sen sinulle piirtää oikein mittatilaustyönä. Kerro yv:llä tarvittavat tiedot. Tämä tarkoittaa kuitenkin sitä, että minä, nimimerkki Mileva, irtisanoudun KAIKISTA KUVAN MAHDOLLISISTA VIRHEISTÄ. Sopiiko? Luovutan oikeudet kuvan käyttöön ja muokkaukseen kaikille kirjoittajille kuvan julkaisun yhteydessä, ettei tätä keskustelua tarvitse käydä enää uudestaan. Voimme siten jatkaa itse asian parissa, eikä minunkaan tarvitse hävetä sitä, että olen ollut viime aikoina aktiivisin Kakkeli-ketjussa enkä itse asiaa käsittelevissä ketjuissa.
Mileva se voi olla etten tästä eteenpäin taida nähdä sinun viestejä. Ymmärränköhän sinut koko ajan väärin.
Ei voi mitään, mutta vaikea on on ymmärtää mitä ajat takaa. Ulvilan surman ratkaisuja vaiko jotain muuta.. Minua kiinnostaa vain Ulvilan surmaan liittyvät asiat.
Ei voi mitään, mutta vaikea on on ymmärtää mitä ajat takaa. Ulvilan surman ratkaisuja vaiko jotain muuta.. Minua kiinnostaa vain Ulvilan surmaan liittyvät asiat.
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Yllapito tulkitsi lakia siten kuin palstanpitaja tulkitsee, oman nahkansa varmistaen. Kehotan katsomaan lain poikkeukset kritiikin osalta. Respektioikeuden en usko kuuluvan asiaan paitsi jos Turre haluaa vedota johonkin Anneli on-ehdottomasti-syyton --ideologiaansa, jossa hanen tuottamansa "todisteet" ovat uskonkappaleita ja siksi koskemattomia.
Miten laki tassa luetaan ei ole mielestani ollenkaan itsestaanselvaa mutta ainahan silla voi pelotella. Kysymys naissa Taran versioissa on Turren kuvien oikeutetusta kritiikista ja ei-kaupallisesta kaytosta pienessa piirissa (minfo). Mutta lopullisesti asia selviaisi vasta kun joku yrittaisi taman vieda oikeuteen. Mielenkiintoistahan siita tulisi -- Auerin nimella saisi heti asialle julkisuutta ja paastaisiin kaikki antamaan lausuntoja looppeihin. Ties vaikka paastaisiin EU-tasolle asti ja kansainvalisiin lehtiin naurettavaksi.
Esim. taalla USA:ssa otetaan sananvapaus huomattavasti Suomea vakavammin ja yleinen hyoty (=totuuden etsiminen) vetaisi varmasti pitemman korren. Jumalaakin saa taalla pilkata vaikka ylivoimaisesti suurin osa kansasta uskoo enkeleihin.
Summa summarum: Sanallinen arvostelu ilman, etta kuvasta saa osoittaa esim nuolella missa mattaa, on hankalaa. Mita tasta silloin jaa kateen on, ettei Turren kuvia saa talla palstalla arvostella. Silloin ne ovat yhta tyhjan kanssa mielestani. Mutta eihan Turre niita sanojensa mukaan minulle tehnytkaan. Toivoisin kuitenkin, etta han jatkossa postaisi ne siihen Ulvilan mielensapahoittajien ketjuun (Anneliin positiivisesti suhtautuvat), niin eivat aiheuttaisi naita turhia kapakkatappeluita.
Miten laki tassa luetaan ei ole mielestani ollenkaan itsestaanselvaa mutta ainahan silla voi pelotella. Kysymys naissa Taran versioissa on Turren kuvien oikeutetusta kritiikista ja ei-kaupallisesta kaytosta pienessa piirissa (minfo). Mutta lopullisesti asia selviaisi vasta kun joku yrittaisi taman vieda oikeuteen. Mielenkiintoistahan siita tulisi -- Auerin nimella saisi heti asialle julkisuutta ja paastaisiin kaikki antamaan lausuntoja looppeihin. Ties vaikka paastaisiin EU-tasolle asti ja kansainvalisiin lehtiin naurettavaksi.
Esim. taalla USA:ssa otetaan sananvapaus huomattavasti Suomea vakavammin ja yleinen hyoty (=totuuden etsiminen) vetaisi varmasti pitemman korren. Jumalaakin saa taalla pilkata vaikka ylivoimaisesti suurin osa kansasta uskoo enkeleihin.
Summa summarum: Sanallinen arvostelu ilman, etta kuvasta saa osoittaa esim nuolella missa mattaa, on hankalaa. Mita tasta silloin jaa kateen on, ettei Turren kuvia saa talla palstalla arvostella. Silloin ne ovat yhta tyhjan kanssa mielestani. Mutta eihan Turre niita sanojensa mukaan minulle tehnytkaan. Toivoisin kuitenkin, etta han jatkossa postaisi ne siihen Ulvilan mielensapahoittajien ketjuun (Anneliin positiivisesti suhtautuvat), niin eivat aiheuttaisi naita turhia kapakkatappeluita.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Tara, minä en enää tiedä itkeäkö vai nauraa. Tarjouduin auttamaan sinua tässä kuva-asiassa piirtämällä uuden version itse. Koska en halua saada osakseni syyttelyjä manipulointiyrityksistä, halusin irtisanoutua tekemäni kuvan mahdollisista virheistä. Totuudesta minäkin olen kiinnostunut, mutta omissa nimissäni en "totuutta" voi esittää, jos en ole edes itse varma siitä, mikä on totuus. Ymmärrätkö?
Tarjouduin jopa luovuttamaan oikeudet kuvan muokkaamiseen kaikille kirjoittajille, ettei kukaan voi syyttää ketään tekijänoikeuksien rikkomisesta, mutta eihän sekään riitä. En kyllä enää tiedä, miten voisin sinua auttaa, jos olet jo luokittelemassa minua vihamieheksi ihan vain siksi, että satun tässä asiassa olemaan oikeuden puolella.
Tarjouduin jopa luovuttamaan oikeudet kuvan muokkaamiseen kaikille kirjoittajille, ettei kukaan voi syyttää ketään tekijänoikeuksien rikkomisesta, mutta eihän sekään riitä. En kyllä enää tiedä, miten voisin sinua auttaa, jos olet jo luokittelemassa minua vihamieheksi ihan vain siksi, että satun tässä asiassa olemaan oikeuden puolella.
Olen sitä mieltä, että voisit tarjota apuasi turumurelle, tämä jäi sanomatta edellä. Kiitos kuitenkin. Minulle tässä kiistassa ei ole mitään epäselvää enää.Mileva kirjoitti:Tara, minä en enää tiedä itkeäkö vai nauraa. Tarjouduin auttamaan sinua tässä kuva-asiassa piirtämällä uuden version itse. Koska en halua saada osakseni syyttelyjä manipulointiyrityksistä, halusin irtisanoutua tekemäni kuvan mahdollisista virheistä. Totuudesta minäkin olen kiinnostunut, mutta omissa nimissäni en "totuutta" voi esittää, jos en ole edes itse varma siitä, mikä on totuus. Ymmärrätkö?
Turre suuttui minulle kun osoitin etteivät eräät ratkaisevat sentit, perspektiivit, vuoteen asento, takkasyvennyksen tila (emme tiedä minkä kokoinen maha hupulla oli esim) ym suhteet hänen kuvissaan pitäneet paikkaansa todellisuuden kanssa. On niitä kuvia muutkin sanoneet johdatteleviksi, tarkoitushakuisiksi sillä tavalla, ettei niistä tahdo saada sanojen avulla kiinni, en vain minä. Niin se nyt vain on. Minä olen hänelle punainen vaate nyt sitten. Se miekkailuhymiökin kertoi jotain. Huh, tosi hauska, 'iihan mahtava'. Olisko hällä jotain aggressiota mua vastaan. Mulla ei ole häntä vastaan enkä kyllä muutenkaan alkaisi miekkailua harrastaa, kenenkään kanssa, en edes ystäväni kanssa.
Ei niistä kuvista mitään pitäisikään peittää todellakaan, se mikä niissä menee pieleen, olkoot missä on. Menihän JJ:kin pieleen. Mitäs muutamasta minfilaisesta.
Turre pystyy joku päivä tekemään paljon parempia kuvia kuin nuo vanhat. Uskon hänen taitoihinsa, hyvät on, mutta tulokset kaipaavat vielä jotakin...
Minä ainakin aion jatkossa siteerata em kuvia jos ne pielessä ovat ja tänne mielipidepalstalle tuotu. Laitetaan nyt varmuudeksi koskematon kuva viereen kun ovat jo tuonne postauksien alle hautautuneet. Ja kommentti-kuva mahdollisin nuolin tai viivoin siihen viereen. Tämä on sanoisinko kansalaisvelvollisuus niin kuin silloin on, kun lakia rikotaan.
Noiden kuvien virheet ja niiden oikeaksi vannottaminen - niin kuin turre tekee - saattaa loukata niin Lahden lapsien kuin omaistenkin oikeuksia itse uhrista puhumattakaan. Ne on tuotu yleiseen esitykseen ja asiakirjan omaisina väittäen niissä olevien tietojen pitävän vannottuna paikkansa koskien henkirikosta jolla on asianomaisia ja oikeusprosessikin kesken. Lisäksi niissä olevien virheiden julkituloa on tietoisesti estetty. Niissä on myös käytetty ja lähteenä mainittu syyttäjän esitutkintamateriaalia johon vedoten on tehty kuvamanipulaatiota vastoin syyttäjän esittämää asiaa ja vastoin syyttäjän dokumentteja.
Ylläpito pelasi tuossa lakia lukiessaan varman päälle, mutta luulenpa, että kun ei uskaltanut ottaa kantaa niin meni ojasta allikkoon. Etenkin oikeusprosessin aikana kannattaisi olla varovaisempi!!!
Noiden kuvien virheet ja niiden oikeaksi vannottaminen - niin kuin turre tekee - saattaa loukata niin Lahden lapsien kuin omaistenkin oikeuksia itse uhrista puhumattakaan. Ne on tuotu yleiseen esitykseen ja asiakirjan omaisina väittäen niissä olevien tietojen pitävän vannottuna paikkansa koskien henkirikosta jolla on asianomaisia ja oikeusprosessikin kesken. Lisäksi niissä olevien virheiden julkituloa on tietoisesti estetty. Niissä on myös käytetty ja lähteenä mainittu syyttäjän esitutkintamateriaalia johon vedoten on tehty kuvamanipulaatiota vastoin syyttäjän esittämää asiaa ja vastoin syyttäjän dokumentteja.
Ylläpito pelasi tuossa lakia lukiessaan varman päälle, mutta luulenpa, että kun ei uskaltanut ottaa kantaa niin meni ojasta allikkoon. Etenkin oikeusprosessin aikana kannattaisi olla varovaisempi!!!
Colin Powel:in sanat:
osoittavat yllättävän hyvin, miksi tekijänoikeuksien hyväksyminen tässä tapauksessa on joillekin kovin vaikeaa.Avoid having your ego so close to your position that when your position falls, your ego goes with it.
Olen tehnyt parhaani etten vääristelisi mitään Ulvilan surmaan liittyvissä asioissa. Egoni ei sietäisi huonoa omaatuntoa tässä murhanäytelmässä.visitor59 kirjoitti:Colin Powel:in sanat:
osoittavat yllättävän hyvin, miksi tekijänoikeuksien hyväksyminen tässä tapauksessa on joillekin kovin vaikeaa.Avoid having your ego so close to your position that when your position falls, your ego goes with it.
Se on turren ego joka nyt on kokenut tulleensa loukatuksi: Sen kokoinen ego kyseessä kuin on kiukkunsa määrä??