Tunnustan että tämä on kyllä minulle ainoa pointti niin mielenkiintoinen kuin - kai - tämä tekijänoikeustappelus onkin. Kysymys ei ole kaupallisesta toiminnasta vaan argumentoinnista rikostapauksen yhteydessä, joten mahdollinen tekijänoikeuden rikkominen on hyvin lievä. Olen vähän skeptinen sen suhteen, ollaanko sitä edes rikottu. Itse neuvoisin olemaan laittamatta tai linkittämättä kuviaan avoimelle foorumille, jos pitää tekijänoikeuttaan tärkeänä.annaanna kirjoitti:Ylläpito ei halua puuttua siihen, ovatko kuvien mittasuhteet tai muut oikeanlaiset, koska se ei ole asian pointti, kuten jotkut tuntuvat ajattelevan.
Anyway, minusta olennaista tässä asiassa ei todellakaan ole tekijänoikeus vaan väitetyt epätarkkuudet, joiden vielä uskotaan vieneen argumentointia tiettyyn suuntaan, eli ettei kysymys olisi edes satunnaisista vaan tietoisista virheistä. Pitääkö tämä paikkansa?
Toiseksi, jos on käytössä ETP niin sitä pitäisi käyttää lähteenä hyvin täsmällisesti, mahdollisimman paljon ihan suorin lähdeviittein. Eri kohtien, eri kuulusteluaikojen jne. yhdistäminen ilman että tästä kerrotaan, ei minusta kuulu good faith -keskusteluun. Kuten ei tuo väitetty ETP-mallinnusten ei-satunnainen virheellisyyskään.