Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa
-
blackwidow
Re: Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa
..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 3:20 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä pääsin sun listalle.
Sit muistin että ehkä se haluaa selittää jo etukäteen miltä näyttää kuvassa kun kerran on ollu niin paljon kommentteja siitä miltä ne näyttää. Ei mitään salaliittoteorioita sen enempää. 
En ekana tajunnut koko asiayhteyttä. Sitten ajattelin että onko se nyt jotenkin alkanut välittää kauheasti ulkonäöstään vai mikä sille on tullut.tre_1982 kirjoitti:Joo, siis just toi että Gerry oli jotenkin weary - kulahtanut, väsähtänyt, jopa masentuneen oloinen, ei sovi sitten mitenkään tohon tekstiin. Meinaako se nyt sitä että joku otti kuvan, ja sitten selittää jo etukäteen miksi näyttää kuvassa surullisemmalta kuin Kate, vai mitähäh!? Jotenkin toivon edelleen käsittäneeni ton vikan lauseen väärin.
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
Arvasin, että tykkäät! Kyse on nimenomaan pääsemisestä!tre_1982 kirjoitti:Mä pääsin sun listalle.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Re: Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa
Mukavaa että sinäkin jaksat vierailla täällä usein! Ketju on jo nelisivuinen!blackwidow kirjoitti:
en ole varma kannattaisiko sinun olla siitä noin ylpeä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Olen toivonut, että nuo olisivat sellaisia tahattomia älyttömyyksiä, eivätkä olisi esimerkkejä kirjoittajiensa huippuhetkistä.tre_1982 kirjoitti:Mä oon aina luullut että aivopieru on sellainen tahaton älyttömyys. Mut se siis saattaa ollakin myös joku perustelematon tuulesta temmattu kommentti tms. Okei.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Aivopieru on mun mielestä loistava keksintö! Jotenkin osuva sanonta. En ole kuullut kyseistä sanontaa edes kuin vasta n.vuoden ajan. Pitäisiköhän soittaa kielikeskukseen ja kysyä virallistaisivatko ne termin?Ed kirjoitti:Ottamatta mitenkään kantaa itse aiheeseen, jota ei ole, toivoisin, että infantiilit anaalivaiheen ilmaisut, kuten "kackelsberg" ja "aivopieru" kiellettäisiin ylläpidon toimesta välittömästi.
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
En tiedä ootko Tampereelta, mutta jos et oo, meneppäs ostamaan mustaamakkaraa (sitä saa nykyään vakuumissakin muista kaupungeista). Ite en sitä pysty syömään, mutta muut sanoo että kun siihen pistää puolukkahilloa niin se on hyvää.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Menin eilen ostamaan maksamakkaraa..loppui mieliteko jo heti hyllyllä
(ei kai kukaan puhunut vuotavista peräpukamista?)
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.