Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Tuota en ole lukenut, kuulostaa kyllä ihan kiinnostuksen arvoiselta. Minulla on kesken John Curranin Agatha Christien salaiset muistikirjat. Tässä sivussa selailen sillä lailla ei-ihan-niin-järjestelmällisesti Brian Lanen The Butchers:ia (A Casebook of Macabre Crimes and Forensic Detection) ja Colin Wilsonin The Mammoth Book of Murder:ia (The History of how and why mankind is driven to kill).
Nyt pitää varmaan lopetella, kello alkaa olla sangen paljon huomioon ottaen sen, että huomenna on hyvin aikainen herätys. Tapaamisiin arvon herrasväki.
Nyt pitää varmaan lopetella, kello alkaa olla sangen paljon huomioon ottaen sen, että huomenna on hyvin aikainen herätys. Tapaamisiin arvon herrasväki.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
maija turjukka - kiitos kirjavinkistä, tuo pitää hommata. Jospa sillä sivistyksennälkä lähtisi. Ja Kyllille sisälmyssyltystä ja muista pötsipiiraista, kyllä ne maistuu. Rröyh
Nothing is quite what it seems
Mitä sitte?
Negroniannos, kiitos. Tarvitsen sen sulatellakseni juuri lukemaani artikkelia. Hmmm. Enpä ole aikoihin lukenut mitään niin hämmentävää (ilmaisua kaunisteltu) kuin Alibin 10/2011 juttu "Vaaniiko Suomessa sarjamurhaaja?". Täynnä epätarkkuuksia, pinnallisia ja mustavalkoisia "johtopäätöksiä", olettamuksia ja perusteettomia väittämiä. Erään keskeisen henkilön nimikin kirjoitettiin väärin toistuvasti. Taustatiedot vaikuttivat olemattomilta ja koko tekstistä jäi todella myötänolo olo. Toivottavasti kirjoittaja ei ole kukaan itseään vakavaksi rikosharrastajaksi tituleeraava.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
pistämpä perseeni penkkiin tännekkii pitkäst aikoo,tuli tosta Kyllin kirjasta mieleen semmone opus,missä se oli tehnyt melkein kaiken aasta ööhön,oon huono lukemaan,häiriö siinäkohhen mm
.tuli semmone skipale luastuu ku kannibaalin käsikirja.Suosittelen.ja itelle viskiä ja muut messiin,meikäläisen piikkiin.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
TATTOOED FUCKER; pitkästä aikaa! <3 mitäs laitetaan pöytään tänään??
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Nooruskalle cosmoo kehiin,itte tossa viskin ääres ajattelin aikoo kuluttaa,ei tarvii näköjää kulmapöytää mennä huppu päässä,mts nooruskalle muuta?ja nämäkii laitetaas sitte piikkiin,millo niit ruetaa kolehtia pyytämää
ja vähä musaa taustalle http://www.youtube.com/watch?v=tpKCqp9CALQ
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Ka, Fokkeri kulmilla, otetaanko pikkutumut?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
diggis kaivautunu ylös.laitellaas kolpakkoon viskiä ja blandina vodkaa,pesusieni siihe jos hissi nousee,muutes patentti o vielkii auki,ja ei royaltyja tähä pöytää.danke
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Joku laitto sun viime jatzit nettiin: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jO1Zp4MhPk
Suht Travoltameno. Oboy, tilasin kebab so not
Suht Travoltameno. Oboy, tilasin kebab so not
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
pitää korjaa tätä settiä et laitoin sit tonne tuopin ääreen,eihä näist tiiä,pahoittelen,saanko?
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
en ois diggis sua uskonu et tolleisti meet julkisel mestal oluen voimal säikyttelee populaa,viski tulossa kuha tollei et sit rupee poukkoilee,eiks jaah
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Katuman sinun pitää, ei tämä helpossa oo ku Kreikan markka kelluu, Suomi HD teräväksi kerralla
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
vieläkös Nooruskalle cosmoo kehii vai venailetko huomista?
Sori, hyydyin tänne vessaan! Siis kiitos kiitos, ihanasti muistat mun lempijuoman! Mutta tänään meno jatkuu, jatkuuhan??tattooed fucker kirjoitti:vieläkös Nooruskalle cosmoo kehii vai venailetko huomista?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!