Tv-kilpailun osanottajaa syytetään raiskauksesta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
joey
Angus MacGyver

Re: Tv-kilpailun osanottajaa syytetään raiskauksesta

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Olet, mutta syyteoikeus on vanhentunut. Lapsen seksuaalisen hyväksikäytön syyteoikeus vanhentuu aikaisintaan silloin, kun uhri täyttää 28 vuotta, ja törkeänkin seksuaalisen hyväksikäytön syyteoikeus vanhenee 20 vuodessa. Eli ovelana seksirikollisena pääset kuin koira veräjästä 8)
onnetar
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja onnetar »

Talent-kisaajasta on kyse, väitttää joku niinkin "luotettavassa" lähteessä, kuin Iltalehden keskustelupalsta.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu// ... p?t=629312
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

onnetar kirjoitti:Talent-kisaajasta on kyse, väitttää joku niinkin "luotettavassa" lähteessä, kuin Iltalehden keskustelupalsta.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu// ... p?t=629312
Mikäli tämä kisaaja tosiaan kyseessä, niin sääli homma. Joku on kommentoinut jo että mamu, mutta eipä tuo välttämättä mikään mamu ole kuin nimen osalta - ehkä vanhempansa ovat muuttaneet maahan ja nimi on edelleen ulkomaalaisvivahteinen. Niin tai näin, ihan osaavan oloinen kaveri, tälläiset typeryydet menneisyydestä pilaa aina välillä ihan oikeasti lahjakkaiden tyyppien tulevaisuutta. Ei tässä minustakaan ole oikeasti mitään raiskauksen makua muuta kuin lain mielestä, ihan normaali suhdetoiminta tuo 17-vuotias + 14-vuotias kuitenkin on tänä päivänä. Enemmän sylettää ne suhteet, joissa toinen osapuoli on huomattavasti vanhempi. Vuoden, pari katselin tässä kun eräs puolituttava pyöri 15-vuotiaasta aina 17-vuotiaaksi yli parikymppisen kaverin kanssa. "Yllättäen" kun liha sitten vanheni ja alkoi lähestymään täysi-ikäsyyttä, napsahti ero päällensä... Kaippa se parikymppinen lähti sitten metsästämään taas nuorempaa lihaa, eihän nyt kukaan halua painaa lähes-täysi-ikäistä. :roll:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

nevermind kirjoitti:Tunnustan olleeni sukupuoliyhteydessa nykyisen avovaimoni kanssa, hänen ollessa 14v, itse olin 18v ikäeroa 3,5 vuotta. Nyt olemme olleet yhdessä 22 vuotta. Olenko rikollinen :shock:
Kammottavin kuulemani tapaus! Olitko kaiken lisäksi taivutellut lapsen yhdyntään eli oletko myös raiskaaja?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Ilmeisesti kuitenkin parannuit tuosta pedofiliasta tuon noin kahden vuoden jälkeen. Hienoa että paraneminen on mahdollista!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Rappa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Rappa »

Olen varmaan jotenkin erikoinen, mut kyllä minusta on outoa jos 18v on 14v kanssa seksisuhteessa. Onhan 14v vielä lapsi vaikka olis olevinaa kuinka kypsä, täysikäseen verrattuna. Ellei 18v ole sitte jotenki jälkeen jäänyt ja vaikka oliskin niin tossa vaiheessa kehitystä 4v ikäero on aika suuri.
Mut hienoa et teidän tapaus on toiminu ja tulee varmasti toimimaan vieläkin.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

itsekin seuraan välillä näitä talent ja idols ohjelmia ja aina jos seuraa, niin seuraa sen hetkisen kotikaupungin edustajia. nyt jännästi erään turkulaisen tanssija nuorukaisen nimi on hävinnyt talent kisasta, vaikka häntä hehkutettiin finaaliin menijäksi.
jossain sivustolla luki, että olisi rikossyytteiden takia luopunut tv-kisasta, tämä ei suomalaistaustainen nuori.
en sitten tiedä...huhut on aina huhuja, mutta kovasti tuntuu olevan tietoa uhrin ja tekijän suhteesta, eli siitä kuinka tunsivat ja miten molempien iät olivat kyllä tiedossa molemmilla.
jossain oli nimetkin jo ilmoitettu, no varmaa on ainakin se, että julkisuuteen kerrotaan nimiä vasta tuomion jälkeen jos silloinkaan, koska sehän voisi olla rasismia...tai jotain.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Marsalkka
Horatio Caine

Hans-Peter Haulikko kirjoitti: no varmaa on ainakin se, että julkisuuteen kerrotaan nimiä vasta tuomion jälkeen
Tämä on yleinen käytäntö ja hyvä niin.
jos silloinkaan, koska sehän voisi olla rasismia...tai jotain.
Onko tapauksia, joissa nimiä ei ole paljastettu, koska kyseessä on ulkomaalaistaustainen henkilö? Esimerkkejä, kiitos!
Flammable
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Flammable »

Marsalkka kirjoitti:Onko tapauksia, joissa nimiä ei ole paljastettu, koska kyseessä on ulkomaalaistaustainen henkilö? Esimerkkejä, kiitos!
Ei niitä uutisista usein löydy, mutta kyllä tuomitun nimi on aina tuomiolauselmassa julkinen. Käytännössä, kun rikosrekisteriotetta ei tarvitse, tuomio ei välttämättä selviä kenellekään tuomitun lähipiirissä, jos vaikka kolmikymppinen tuomitaan toisen paikkakunnan oikeudessa alle kymmenvuotiaan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja saa siitä "kovan" ehdollisen tuomion.
Marsalkka
Horatio Caine

^ Liittyvätkö nuo asiat jotenkin tekijän mahdolliseen ulkomaalaistaustaan?
Marsalkka
Horatio Caine

Marsalkka kirjoitti:
Flammable kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Raiskauksen rangaistavuuden suostumus poistaisi. Ja siitä tässä kai nyt keskusteltiin.
No nyt lainauksen pohjalta itsekin aloin miettiä, kirjoitinko puutteellisesti ja luin ketjua alusta uudestaan. Olin kuitenkin jo vastannut lainaamassasi viestissä: "Jos lapsi taivutetaan tekoon, voi seurata syyte raiskauksesta. Jos lapsi on ilmaissut halunneensa, tutkitaan onko lapsi taivutettu siihen." Tuo on käytännössä seuraus lastensuojelulaista joka velvoittaa viranomaisia toimimaan, mutta sillä ei sinällään ole merkitystä oikeuden ratkaisulle kuin mitä tutkinnassa asiasta selviää.
Mistä tuo on peräisin? Taivuttamista on monenlaista...
Ehtisitkö vastata myös tähän?
Rappa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Rappa »

Eipä olis järkeä jos nimet ilmotettais ennen tumiota, helposti pilattais syyttömänkin tulevaisuus. Olis sitte ulkomaalainen tai suomalainen
Esha
Alokas

Viesti Kirjoittaja Esha »

Marsalkka kirjoitti:Paitsi että ei näistä Suomessa juuri rahaa lohkea.
Paitsi ehkä kiristämällä. Kukapa haluais moista merkintää rikosrekisteriin tai ylipäänsä kunnialleen...
Hyvällä mäihällä voi sen verran saada että saa uusii meikkei... :shock:
Marsalkka
Horatio Caine

Tässä tapauksessa ei kiristyksestä liene kyse, koska oikeudessa ollaan.
Kivireki
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Marsalkka kirjoitti:Tässä tapauksessa ei kiristyksestä liene kyse, koska oikeudessa ollaan.
Jos ei suostunutkaan kiristettäväksi? Tiedän tälläisiäkin tapauksia. Mut, odotellaan nyt oikeuden sun muiden instanssien näkökantaa.

Mitä tulee kiristysteoriaan ni kuulostaa uskottavalta sekin. Sälli julkisuudessa ni ei varmasti halua tollasta julki. Mut saa nähdä nyt.
bibo ergo sum
Vastaa Viestiin