Tyypillistä naislogiikkaa! Jos pyysin kuvaa ensin, niin kait on kohtuullista, että saankin sen ensin?Loka kirjoitti: En kerro.Sun kuva ensin.
Yöketju (24:00 - 08:00)
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Minä pyysin ensin.Pharaoh kirjoitti:Tyypillistä naislogiikkaa! Jos pyysin kuvaa ensin, niin kait on kohtuullista, että saankin sen ensin?Loka kirjoitti: En kerro.Sun kuva ensin.
Viimeksi muokannut Loka, La Loka 06, 2007 1:26 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Pharaoh
- Martin Beck
En halua tehdä tästä mitään arvotaistelua, mutta jos katsotaan puhtaat faktat, niin minä pyysin ensin kuvan sinun silmistäsi. Mot.Loka kirjoitti:Minä pyysin ensin.Pharaoh kirjoitti:Tyypillistä naislogiikkaa! Jos pyysin kuvaa ensin, niin kait on kohtuullista, että saankin sen ensin?Loka kirjoitti: En kerro.Sun kuva ensin.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Lähetetty: Ke Lok 03, 2007 12:53 amLoka kirjoitti:Joo, kuvia Pharaoh.DonHessu kirjoitti:Kuvia!
Lähetetty: La Lok 06, 2007 1:29 amfaarao kirjoitti: En halua tehdä tästä mitään arvotaistelua, mutta jos katsotaan puhtaat faktat, niin minä pyysin ensin kuvan sinun silmistäsi. Mot.
Joo ei tehdä taistelua.
edit, onhan se bodomissa nähty että faktoilla pelataan.
-
epäilys
- Nikke Knatterton
mun piti sanoo jotai älykästä. eli ei. siis mitähää mun pitikään sanoa. aih niih mie joutuu herää 3-5 kertaa ennen varsinaista aamuheräämistä jotta ihan sama onko kahvia aamulla tai lapset puettu. tekis mieli kertoa kaikkee henkilökohtaista mutta ei niin ei joten nukkumaan tai ainakin sänkyyn kai yritettävä. ei tahdo nukahtaa istuen ja herätä pudoten. Luv U All.
Syytä epäillä.