Madeleinen tapaus ( Ketju 1)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

blackwidow kirjoitti:
tre_1982 kirjoitti:
blackwidow kirjoitti: It has been a quieter week for Kate and I. We did go into the Leicester Mercury on Wednesday to pick up a cheque for Madeleine’s Fund from donations for green and yellow wristbands.
1. kävimme noutamassa sekin, jonka rahasumma oli kertynyt rannekeiden myynnistä
Pakko lisätä tuohon että hakivat sen Fundin puolesta, eli siis shekki oli menossa Fundiin, ei McCanneille itselleen.

Sinusta ei koskaan hyvä poliisia tule.

uskot kaikkeen mitä epäillyt sanovat eli toisin sanoin uskot vain siihen mihin HALUAT uskoa.
Ei se mitään, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi :D
Auts. Samaa voisin sanoa sinusta!

En sanonut uskonko, sanoin mitä on ilmoitettu. Ja kuka väittää että mä aion poliisiksi? :lol: :lol: :lol:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

niin tuossa oli se pointti että mitchell palkan lisäksi kuittaa oikeudet tuohon madeleine-kirjaan ja branson on valmis nostamaan tarjoustaan vielä useasti tuosta 100 000 kun vaan elokuvaoikeuksista sovitaan hänen kauttaan, mutta nää on siis silkkaa huhua...

mutta joo, nyt olis kiva kun saataisiin taas jotain tietoa tutkimuksista, hiljasta on ollut...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
tre_1982
Olivia Benson

cicero kirjoitti:niin tuossa oli se pointti että mitchell palkan lisäksi kuittaa oikeudet tuohon madeleine-kirjaan ja branson on valmis nostamaan tarjoustaan vielä useasti tuosta 100 000 kun vaan elokuvaoikeuksista sovitaan hänen kauttaan, mutta nää on siis silkkaa huhua...
Voihan noissa jotain perää ollakin, en kiistä. Jos haluaisin mahdollisimman hyvän ja kalliin lakimiehen, ja miljonääri suostuisi lahjoittamaan rahat siihen kirjasopimusta vastaan, niin kyllä mä ainakin tarttuisin siihen. Olin sitten syytön tai en. :roll:

*edit*

Plus vielä se, että jos olisin syytön ja haluaisin etsiä lapseni vaikka kalliin yksityisetsivän avulla (jota Fund ei rahoittaisi jostain syystä), niin miljonääri olisi vieläkin hyödyllisempi "kumppani"...
Nimittäin tuskin McCannien säästöt/palkat loputtomiin riittävät, vaikka olisivatkin hyvätuloisia.
Viimeksi muokannut tre_1982, La Loka 06, 2007 11:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

cicero
Michael Knight

niin kukapa sanoisi ei :roll: jos tuollaista tarjottaisiin. Ikävä puoli siinä olisi vaan sitten se, että muut ihmiset sitten uskoisivat että nuokin tyypit uskovat pariskunnan syyttömyyteen ja pitäisivät sitä yhtenä "todisteena" vanhempien syyttömyydestä..

Tosin tää jalkkis-david ja potter-rowling esimerkkeinä eivät oo enää julkisesti liputtaneet mccanneille...eivätkä oo yrittäneet bransonin tavoin saada muitakin innostumaan vanhempien tukemisesta eli mietityttä hieman että onko sitä tukea niinkään paljon mitä lehdet kirjoittaa...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

En edelleenkään saa mitenkään sopimaan tuota murha/tappo/äkkipikaisuus linjaa tähän juttuun. Oliko se niin, että joku silminnäkijä näki Madeleinen tanssivan isänsä kanssa terassilla kello 18.00 aikoihin ohikulkiessaan. Silloin tappoon ja ruumiin hävittämiseen jäisi mielettömän vähän aikaa, olisi vielä valoisaa, ja joku olisi varmasti nähnyt jotakin. En oikein suostu uskomaan "naapuriapuunkaan" näin härskissä jutussa... Myös tämä median rummuttaminen ja rahankeräys jotenkin tuntuisi sotivan sitä vastaan, siis minun mielestäni. Onko teillä toimivaa teoriaa tuohon ruumiin hävittämiseen, joka ei olisi liian utopistinen - niitä olen täältä lukenut, mutta eivät tunnu loogisilta.
tre_1982
Olivia Benson

cicero kirjoitti: Tosin tää jalkkis-david ja potter-rowling esimerkkeinä eivät oo enää julkisesti liputtaneet mccanneille...eivätkä oo yrittäneet bransonin tavoin saada muitakin innostumaan vanhempien tukemisesta eli mietityttä hieman että onko sitä tukea niinkään paljon mitä lehdet kirjoittaa...
PR-henkilöt kieltää varmasti kaiken varalta, ettei tule huonoa julkisuutta Rowlingille ym edustamilleen julkimoille jos kävisikin "epätodennäköinen"... :?

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

tre_1982
Olivia Benson

Sirpa kirjoitti:Onko teillä toimivaa teoriaa tuohon ruumiin hävittämiseen, joka ei olisi liian utopistinen - niitä olen täältä lukenut, mutta eivät tunnu loogisilta.
Jonkinlainen veneilyreissu ja ehkä sitten upottaminen voisi olla mahdollinen minun mielestä... pääsisi nopeasti pois näkyviltä toisin kuin maantietä pitkin.

Ja tää siis olisi "ulkopuolinen sieppaaja" -teoria mun kannalta.
Sä meinasit varmaan McCannien mahdollisuuksia hävittää ruumis, mutta tulipa ny sanottua kuitenkin. Ehkä toi siihenkin toimisi, en tosin ole tutkinut tarkemmin mistäpäin pääsisi veneeseen hotellin läheltä, ja nopeasti takaisin huomaamatta...

Ja ne veneiden liikkeet on varmaan syynissä muuten parhaillaan, jos saivat ne satelliitit käyttöön. :?:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

cicero
Michael Knight

no ei se sitten ollut madeleine tanssimassa isänsä kanssa, siitä on juttua aika monta sivua sitten..

julkisuutta vanhemmat toivoivat silloin kun eivät olleet itse syytettynä nykyään ääni kellossa on toinen ja käyvät vaan lokakampanjaa poliisia vastaan herra mitchellin johdolla. rahan keruu idea on tullut perheen lakimiehiltä ja he ovat sen pystyyn pistäneet. vaikee sanoa ei tuollaiselle hankkeelle kuulostamatta omituiselta...
Sirpa

Enpä usko, että McCannit olisivat pystyneet lapsilaumoineen rannalle kantamaan jätesäkissä ruumista - kaksosethan olisi pitänyt olla mukana tuon kello 18 - 20 välillä hävitysoperatiossa kenenkään näkemättä. Jos vanhemmat ovat syyttömiä, niin ulkopuoliseen sieppaajaan tuo varmasti sopisikin!
Sirpa

Mikä sinun teoria, cicero, on tapahtuneesta tällä hetkellä? Tre_ taitaa ajatella ulkopuolista sieppausta, jos oikein ymmärsin.
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Loka 07, 2007 12:09 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
cicero
Michael Knight

mutta eihän kaksosia mukaan olis tarvittu kun ovat rauhoittavien voimalla nukkuneet sikeää unta....

alkuilaasta sitäpaitsi kukaan ei ihmettele aikuisat joka kantaa nukkuvaa lasta sylissään, helppo kuljettaa lähes mihin vain ensin ja myöhemmin käydä viimeistelemässä. Vanhemmathan olivat yöllä poiisin lähdön jälkeen kaksistaan viettäneet rannalla "madeleiena etsien"
Sirpa

Aivan. Unohdin nämä unilääkkeet. Kyllä vain, näin on voinut tapahtua.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tässä kuljetaan aika lähellä sitä ajatusta, joka itsellänikin on välillä käynyt mielessä, eli kaikki mahdolliset tapahtumat ovat voineetkin tapahtua jo paljon ennen, kuin virallisesti on ilmoitettu.
Ihan varovaisesti olen vielä sitä mieltä, että vieläkin aiemmin päivällä on jo tapahtunut jotakin ratkaisevaa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Sirpa

Jos silminnäkijähavainto kello 18 ei ollut Madeleinesta, niin viimeinen valokuva on sieltä iltapäivältä, sopisi silloin, että on tapahtunut jo paljon aikaisemmin ja ruumiin hävittämiseen/piilottamiseen olisi jäänyt hyvin aikaa. Viimeinen kuva oli muistaakseni uima-altaalta. Tämä luultavasti on ollut poliisinkin tutkintalinja. Toisin sanoen, periaatteessa kaikki teoriat aivan yhtä mahdollisia - ehkä ulkopuolinen sieppaus epätodennäköisin, mutta ehkä sekään ei olisi täysin mahdoton.
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Loka 07, 2007 12:29 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
cicero
Michael Knight

ai mun teoria...hmm..täytyy myöntää että mun tän hetkinen teoria on varmaan aika "pitkälle menevä" mutta perustan sen siihen että vanhemmat selvästi käyttäytyvät erilailla kuin lapsensa kadottaneet ihmiset yleensä. Kun heidän juttujaan kuuntelee ja kuvi akatselee niin en näe epätoivoa vaan lähinnä sellaista että ovat sinut itsensä kanssa, tosin julkisuus ja poliisit riepoo lujasti...

siksipä uskon kotikutoiseen eutanasiaan eli madeleinella on joku synnynäinen sairaus joka vaan pahenee tai sitä tuskin pystytään helpottamaan hoidoilla. en osaa sitä yksilöidä mutta alusta asti munmielestä noissakin kuvissa joissa maddyn suu nauraa niin silmät on kuitenkin "surulliset" ja jotkut piirteet kasvoissa ei sovi tuon ikäiseen lapseen. Lisämausteena tietysti tuo silmäjuttu ja normaalia lyhyempi tyttö. näistä voidaan sitten olla eri mieltä. myös katen pakonomainen tarve kertoa kuinka ihana maddy oli mutta sitten juttua löytyykin enempi just hankaluuksista eli niitä hyviä juttuja ei sitten tuukkaan mieleen.

eutanasia selittäisi myös lähimpien ystävien tuen. tietysti se tarvitsee tietyntyyppisen luonteen mutta ehkä nää ystävät on sitten sen luonteisia. tietääkseni tietynlaisissa olosuhteissa tuollaisen sairauden diagnoosi voidaan myös pitää salassa jonkun aikaa ja tälläisessä tapauksessa se pysyisikin sitten katoamisen kautta salaisuutena. vanhemmilla olisi ollut aikaa järkätä alibia illaksi ja järjestää tytön kuljetus pois. näin vanhemmilla olisi myös ollut aikaa hyvästellä tyttö jne. mun mielestä maddyn viimeiset sanat kuulostavat siltä että äiti lohduttautuu sillä että tyttö kuoli rauhassa kun kaikki on ollut suhteellisen hyvin ja cuddlecat on muistoesine tytöstä. ehkä tyttö piti sitä kädessään. siksi sitä ei voitu hävittää tytön mukana... tämä selittäisi myös vanhempien käyttäytymisen ja varsinkin katen.

mutta tää on vaan mun mielipide ja jos yksikin todiste on tätä teoriaa vastaan niinluovun heti ajatuksesta

tämä kaikki on suoraan mun ajatuksista eikä tästä voi pistää linkkejä enkä mainosta tätä totuutena...
Lukittu