Sirpa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

skoone
Ainesta Watsoniksi

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja skoone »

MEG kirjoitti:Nyt Sirpan loman aikana ehtii lukea ja syventyä...
Taas itse asioihin! Kiitos ylläpidolle sirpattomasta tammikuusta :D
Muista lähdekritiikki!
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Ei ehdi; kuin bumerangina paikalle palasi Mileva, Sirpan hännystelijä, joka pitää huolen siitä, että palstalle ilmestyy yksinpuhelua myös aamuyön yksinäisinä tunteina, toinen toisensa perään, itselleen keskustellen.
Tiedä kuinka pahaksi Mileva yltyy, kun Sirpakaan ei ole häntä kuukauteen häiritsemässä :)

Sitä odotellessa: kaikille oikein hyvää tätä vuotta!
Nuotio & Äreät Tiput
Mileva
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Mileva »

Niinpä, MissHolmes, onneksi Sirpa pysyttelee kokonaisen kuukauden poissa häiritsemästä juuri kukkimaan päässyttä luovuuttani :D Kenenköhän suksien jäljillä voisin tämän ajan hiihdellä, jonkin kanssakeskustelijanko, kenties? Vaikkapa tuolta kyökkipuolelta, kun olemme siellä jo tänään ehtineet toinen toistamme lempeästi tiedonpolulla eteenpäin kannustaa? Haluaisitko sinä aurata minulle latua auki, MissHolmes? :D
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

MissHolmes kirjoitti:Ei ehdi; kuin bumerangina paikalle palasi Mileva, Sirpan hännystelijä, joka pitää huolen siitä, että palstalle ilmestyy yksinpuhelua myös aamuyön yksinäisinä tunteina, toinen toisensa perään, itselleen keskustellen.
Saman panin merkille, mistä johtunee..
..saapa nähä..
MissHolmes
Ben Matlock

Sorry. Ei oikeasti kiinnosta kaksoisolennot.
En hiihdä, en peesaa, en sparraa.
Koita ihan keskenäsi.
Nuotio & Äreät Tiput
MissHolmes
Ben Matlock

Jotta kenellekään ei jäisi epäselväksi perustelen ''harhani''.
Milevan syntymä ajoittuu Sirpan 'pakkohoidon' aikaan syyskuulle.

Mileva ei suinkaan ole Sirpa.
Eikä Sirpakaan ole Sirpa.
Sirpa on yksin elävä keski-iän yön puolella hitaasti liikkuva yksinäinen vaeltaja muutamalla liikakilolla ja rajuilla silmäpusseilla.
Mileva sen sijaan on viriili, parisuhteessa elävä kolmikymppinen työssä käyvä näspäkän nätti tätsy.
Ehkäpä juurikin luojansa 'unelma onnesta'?

Eniten minua mielikuvituksen tuote milevassa kuitenkin kiehtoo se, että luojansa on jonkin verran pystynyt pitämään persoonansa erilläään hahmoistaan.
Ainoa vika on väliin jäävä lääkitys; pyhä sisäsyntyinen vimma vastustaa muita ja niputtaa kaikki yhteen vyyhteen saa Milevankin säälittävästi kuullostamaan aivan omalta itseltään.

:)
Nuotio & Äreät Tiput
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

MissHolmes kirjoitti:Ei ehdi; kuin bumerangina paikalle palasi Mileva, Sirpan hännystelijä, joka pitää huolen siitä, että palstalle ilmestyy yksinpuhelua myös aamuyön yksinäisinä tunteina, toinen toisensa perään, itselleen keskustellen.
Tiedä kuinka pahaksi Mileva yltyy, kun Sirpakaan ei ole häntä kuukauteen häiritsemässä :)

Sitä odotellessa: kaikille oikein hyvää tätä vuotta!
Niinpä, perun kiitokseni sirpattomuudesta. Häirintä näyttää jatkuvan. Ei huvita "keskustella" minfossa enää.

Palaillaan kun kuuluu jotain uutta.
Muista lähdekritiikki!
Mileva
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Mileva »

Kukahan täällä oikein elää harhoissa? :D No, minulle on aivan sama, mitä te haluatte ajatella. Minä olen diagnosoinut teidät ihmisiksi, mutta te sen sijaan olette jo päättäneet, että nimimerkki Mileva elää harhoissa ja on lääkityksen tarpeessa. On täällä vain eteviä tohtoreita, kerta kaikkiaan! Ja jos jostakin jotakin tietäisitte, voisitte ehkä, kenties nähdä, että minulla ja nimimerkki sirpalla ei ole mitään tekemistä keskenämme. Valitettavasti, totean, teitä katsoessani, kun en minä osaa teitä pikku sopuliparkoja estää juoksemasta peräkanaa alas jyrkänteeltä.

Auttaako muuten MissHolmesia lokeroinnissaan tieto siitä, että parisuhteeni ehdin jo niinsanotusti paketoida, ja että ikäarviosi meni yläkanttiin? :wink:
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Mileva kirjoitti:Kukahan täällä oikein elää harhoissa? :D No, minulle on aivan sama, mitä te haluatte ajatella. Minä olen diagnosoinut teidät ihmisiksi, mutta te sen sijaan olette jo päättäneet, että nimimerkki Mileva elää harhoissa ja on lääkityksen tarpeessa. On täällä vain eteviä tohtoreita, kerta kaikkiaan! Ja jos jostakin jotakin tietäisitte, voisitte ehkä, kenties nähdä, että minulla ja nimimerkki sirpalla ei ole mitään tekemistä keskenämme. Valitettavasti, totean, teitä katsoessani, kun en minä osaa teitä pikku sopuliparkoja estää juoksemasta peräkanaa alas jyrkänteeltä.

Auttaako muuten MissHolmesia lokeroinnissaan tieto siitä, että parisuhteeni ehdin jo niinsanotusti paketoida, ja että ikäarviosi meni yläkanttiin? :wink:
Hämmästynyt oon.
Jaa-a. Kerrankin Kyöpeli on havainnut kaksoisnikkeilystä merkkejä. Hämmästyttävää. Toimenpiteisiin on ehkäpä ryhdytty heti eikä viikon-parin päästä tai jätetty tilannetta silleen.
H-ä-m-m-ä-s-t-y-t-t-ä-v-ä-ä.
Mutta hämmästyttävää on lukea kahden nikin syyskuun viestejä, kyllä hyvin on vedetty, jos tuo ylläpidon oivallus totta on (=eikä se tietenkään ylläpidon oivallus ole, kuka haluaa kunnian ottaa itselleen). Ja tuo eri nikkien saama vastakaiku on niin paljastavaa, siinä paljastuu tää kiusaamismeininki yhtä nikkiä kohtaan. Mielenkiintoista luettavaa.

Nää nikithän on postannut ihan solkenaan. Miten tuon aikataulutuksen ois yks ja sama ihminen voinut hoitaa. Ihmettelen.Tiettyjen aihepiirien hehkuttelu kyllä toisaalta... Mulla on kutina, että on ainakin yksi nikki vielä samasta sylttytehtaasta. Jos vaan aikaa löytyy, niin ihan pakko on viestihistoriaa läpikäydä. Kun tässä esitutkintojen valmistumista odottavan aika on pitkä. Viimepäivien intensitetti noissa Milevan viesteissä nousi "sirpamaisiin" mittoihin, joten ovatkohan nämä kaksoisnikit samasta kuppikunnasta vai tuon boldatun lainauksen mukaisesti erillisiä. Kuka tuon ensimmäisen kiven eli epäilyksen kaksoisnikkeilystä aikanaan heittikään. Kovasti silloin puolustauduttiin.

Tää on mun suosikkeja "Sirpan" tuotannosta:
Kirjoittaja Sirpa päivämäärä Ma Syys 26, 2011 11:58 pm
Tässä nyt on väännetty ja ihmetelty, että miten kaksi oikeusastetta voi päätyä päinvastaiseen tulokseen. Käräjäoikeus tuomitsee elinkautiseen ja hovioikeus vapauttaa, mutta missään vaiheessa ei korosteta sitä, että tuo tuomitseminen EI OLE PERUSTUNUT SAMAAN AINEISTOON. Poliisi ei toimittanut syyttäjälle koko tutkinta-aineistoa, eikä edes merkinnyt ETP:n sen puuttumista. Suurin osa tuosta aineistosta jätettiin pois.

Ja tässä on oikein hyvä esimerkki, että mitä tapahtuu, kun poliisi pääsee itsenäisesti valitsemaan haluamansa aineiston syytäjälle ja tuomioistuimeen. Nyt kun puolustuksella oli mahdollisuus hankkia koko aineisto, mitä tapahtui ja mitä selvisi? Kuinka monelle syytetylle ja vangitulle tämä on jo Suomessa tehty, joilla ei ole ollut Anneli Auerin tapaan apunaan toista tutkinnanjohtajaa - mahdollisesti sellaista ei ole edes ollut - oikeudenkäynnissä?

On ollut mielenkiintoista ja opettavaista seurata, että miten Suomen kansa suhtautuu poliisiin, joka edellä kuvatulla tavalla kusetti ihmiselle elinkautisen käräjäoikeudesta. Ei ole paljon varaa arvostella poliitikkoja, kun kohta lähtee koko maa alta.
Poismenneen muistoakin pitäisi jotenkin kunnioittaa.
Jospa sieltä viestiketjustansa jotakin mukavaa löytyisi.
Oma ketju(?). "Milevan muistolle"
Ettei ajansaatossa HUKU, niinkuin Alpo aiemmin totesi.
Aina uudestaan ja uudestaan esiinnostaa.
Aika näyttää.
:P , ehkei kuitenkaan.
Säteri
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Säteri »

Visitor59 on myös Sirpa, Annaanna todennäköisesti myös. Diagnoosi bipolar disorder

"Tää on mun suosikkeja "Sirpan" tuotannosta:" eli narsisti on narsisti vaikka voissa paistaisi, sairaan Sirpan fanittajat ovat hänen multinikkejään. Terveet ihmiset ei näe Sirpan postauksissa mitään fanitettavaa
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Minä olen kanssa Sirpa. Ette te minusta niin vaan pääse :roll:

Jos Mileva = Sirpa, niin tyyppi on niin taitava, että senkin vuoksi ansaitsisi täällä olla. Ylipäätään on hyvä, että edes joku jaksaa kirjoittaa vähän pidempiäkin sepustuksia tänne.
Veikkaanpa, että ylläpito menee sen mukaan, mitä kantelijat kertoo. Ja lähinnä ratkaiseva on tällöin tietenkin kirjoittajan mielipide eri asioista.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

No ei ole Annanna Sirpa. Annanna on ärsyttävyydessään ja omituisuudessaan ihan omaa luokkaansa. Hyvä jos itse tajuaa itseään. Hän on myös koko foorumin turhimman kielioppiketjun perustaja. Ko. ketjussa käyvät kaikki pseudointellektuellit korostamassa itseään ja ihmettelemässä, kun joltain toimittajalta on jäänyt pilkku pois.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Säteri kirjoitti:Visitor59 on myös Sirpa, Annaanna todennäköisesti myös. Diagnoosi bipolar disorder

"Tää on mun suosikkeja "Sirpan" tuotannosta:" eli narsisti on narsisti vaikka voissa paistaisi, sairaan Sirpan fanittajat ovat hänen multinikkejään. Terveet ihmiset ei näe Sirpan postauksissa mitään fanitettavaa
Säteri, pitkästä aikaa.
Sä oot aina niin hulvattoman hauska :lol: .
Tommonen velikulta. Sairaan hyvät jutut sulla ja peruspositiivinen asenne. Mukava sun kanssa on huulta heittää. Kun et huumormiehiä oo :D .
Taidat olla elävässä elämässäkin julmetun yksioikoinen ihminen, ainakin viestiesi perusteella minfon maailmassa oot pahasti fiksoitunut, muun muassa minuun (ja multinikkeilyyn). Niinkuin tuo sirunenkin, häntäkärpänen.

Ja mister Kuolemannaakalle toteaisin, et mikäs meillä on sirpana ollessa. Sisäisen sirpani oon tään palstan kautta löytänyt (siitä kiitos Sirpalle), vähän jos portit aukenis ja padot murtuis niin saattaisi hyvinkin maailmankuva siihen suuntaan muuttua. Sitä odotellessa jatkan entisillä eväillä.

En muuten oo Säterin alter ego. Vaikka moni varmaan niin luulee.
Lukijana
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

En koskaan ollut kuullutkaan mistään Milevasta, mutta ensimmäinen näkemäni viesti paljasti heti että hän on Sirpa. Sellaista se on, kun on inuitio. Uskon että hänen nickiarmeijaansa kuuluu ainakin vähintään kaksi lisänickiä, alkukirjaimet s ja t.
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

MIS FAVORITOS!

FBI-nauha oli sittenkin stereo?
Kuva
Viimeksi muokannut alpo holisti, Ke Tammi 11, 2012 7:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin