Tuusulan Kalliopohjan pedofiili 80-90luvulla?

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Rotten Ralph
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: Ke Syys 26, 2007 9:33 pm

Tuusulan Kalliopohjan pedofiili 80-90luvulla?

Viesti Kirjoittaja Rotten Ralph »

Muistaako kukaan / löytyykö netistä tietoa tapauksesta, jossa ATK/pienoislaite, eli radio-ohjattavien yms kerhoa pyörittänyt mies tuomittiin pedoilusta 90-luvun puolivälissä. Kerho oli käsittääkseni kunnan tukemakin ja sijaitsi Kalliopohjassa erään kerrostalon alakerran kellarikerroksessa. Miehen taipumuksista lapset puhuivat yleisesti vuositolkulla, mutta kukaan ei oikein uskonut. Lopulta taisi käry kuitenkin käydä.
Käsittääkseni tuomio tästä ainakin tuli. Kerho ehti toimia useita vuosia.
Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Re: Tuusulan Kalliopohjan pedofiili 80-90luvulla?

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Minä taidan tuntea tapauksen. Radiossa oli varoiteltu lapsia pyöräteillä väijyävästä pitkätakkisesta miehestä keväällä 1996 tai -97. Minä ja äitini kyyditsimme sisarentytärtä ja sen kavereita Hyökkäälän kouluun ja haimme kotiin. Toistenkin lasten vanhemmat ja muut omaiset ovat tehneet samoin kyyditsemällä kouluun ja takaisin kotiin niin kauan kunnes väijyäjä jäi kiinni. Viikko taisi mennä.
Kalliopohjan/Mahlamäen lähiöhän on Hyökkäälän koulun takana, siellä Järvenpääntien toisella puolella.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Rotten Ralph
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: Ke Syys 26, 2007 9:33 pm

Re: Tuusulan Kalliopohjan pedofiili 80-90luvulla?

Viesti Kirjoittaja Rotten Ralph »

Ok! En tiedä onko kyseessä sama tapaus. Etsin tästä tapauksesta tietoa. Muistaakseni tästä uutisoitiin about 1995 Keski-Uusimaa lehdessä. Mies oli siis pyörittänyt vuosia tuota lasten tietokone/radio-ohjattava kerhoa.
Hänellä lienee PALJON uhreja. Tiedän henkilön nimeltäkin ja olin itse tuossa kerhossa aikoinani mukana pelaamassa pelejä, tosin sain olla rauhassa. Kerhossa oli toinenkin aikuinen ohjaamassa, joka ei ollut asiasta tietoinen. Hänelle, kuten monelle muullekkin tuosta lapset oireilivat ja kertoivat, mutta ei uskonut, ainakaan tuolloin. Mikäli ketju tästä kehittyy ja juttuja löytyy, kerron ehkä lisää näistä tapauksista.
Ongelmana lienee se että taitavat vanhentua 10vuodessa, joten pitää olla tarkkana ettei tuli kutsua kuulusteluun "kunnian" loukkaamisesta.
On tääkin maa perkele! :twisted:
Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Re: Tuusulan Kalliopohjan pedofiili 80-90luvulla?

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Tuo lapsia väijyävä mies onkin ollut minuakin henkilökohtaisesti koskettava tapaus juuri siskontyttäreni ja koulukyytien takia. Ei ainoastaan tietsikka-/ RC-kerhossa, vaan myös läheisten jalankulkukäytävien varsilla kerhon aukioloaikojen ulkopuolella.
Minäkin muistan isohkon artikkelin Keski-Uudenmaan sivuilla ja pienen maininnan Helsingin Sanomissa. Kiinnijäämisen jälkeen mies unohtui mielestäni ja aika pian muutin pois seudulta uuden työpaikan perässä, joten minulla ei ole tietoa, mitä ukolle kuuluu nykyään.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Vastaa Viestiin