No äitee siinä sitten tuumas nähneensä samaa painajaista lapsena ja useamman kerran.
Kiinnostais kyl tietää et miten ihmees tollanen on mahdollista?
JiiJoo kirjoitti:Menetin isäni isän ja äitini äidin 3 päivän välillä. Toinen kuoli sydänkohtaukseen hieman yllättäin. Toisen kuolemaa oli odoteltu pari vuotta hankalan sairauden takia ja hän olikin pääasiassa ihan muissa maailmoissa loppuaikansa. Järkytti nuo kuolemat yhdessä supussa. Olihan se erikoinen sattuma, että noin lähekkäin kuolivat, kun yhteinen linkki oli vain vanhempani.
Pakko mainita sattuman takia, että nämä omat isovanhempani kuolivat myös syyskuun lopussa ja lokakuun alussa! Sopivassa ketjussa tämäkin yhtäläisyys.SidoMinut kirjoitti:JiiJoo kirjoitti:Menetin isäni isän ja äitini äidin 3 päivän välillä. Toinen kuoli sydänkohtaukseen hieman yllättäin. Toisen kuolemaa oli odoteltu pari vuotta hankalan sairauden takia ja hän olikin pääasiassa ihan muissa maailmoissa loppuaikansa. Järkytti nuo kuolemat yhdessä supussa. Olihan se erikoinen sattuma, että noin lähekkäin kuolivat, kun yhteinen linkki oli vain vanhempani.
Njaa, menetin äitini isän ja isäni äidin myös tuolla tavalla. Toinen kuoli syyskuun lopussa, toinen lokakuun alussa. Hautajaisten välillä oli 2 viikkoa. Tuosta on jo toistakymmentä vuotta aikaa, että en enää muista niin tarkasti. Toinen oli syöpäsairas ja käytännössä saattohoidossa, toinen vuodeosaston potilaana ollut jo vuosia.
Eräs mulle läheinen henkilö on syntynyt 16.5 ja hänen nimipäivänsä on 15.6 eli just päin vastoin kuin kidillä.kid kirjoitti:Tajusinpas muuten, että katson kelloa huomattavan usein silloin, kun se näyttää 15:06 . Syntymäpäiväni on 15.6. ja nimpparini taas 16.5.Ja tänään näin auton, jonka takaosassa luki 156.
Tähän vielä lisätäkseni eräs mulle läheinen tyyppi asuu osoitteessa jonka postinumero alkaa 156Dr Bergmeister kirjoitti:Eräs mulle läheinen henkilö on syntynyt 16.5 ja hänen nimipäivänsä on 15.6 eli just päin vastoin kuin kidillä.kid kirjoitti:Tajusinpas muuten, että katson kelloa huomattavan usein silloin, kun se näyttää 15:06 . Syntymäpäiväni on 15.6. ja nimpparini taas 16.5.Ja tänään näin auton, jonka takaosassa luki 156.