Nimimerkin kunnianloukkaus anonyymipalstalla?
Re: Nimimerkin kunnianloukkaus anonyymipalstalla?
Tuo Sariolan viestihän on kuin kopio Sirpa-Flammablen yksityisviestein tapahtuneesta uhakailusta
Se on totta että Sirpa-Flammable on minunkin mielestäni syyllistynyt törkeään kunnianloukkaukseen ihan oikeita henkilöitä esim. useita menehtyneitä poliisijohtajia kohtaan, muutamia poliitikkoja kohtaan ja esim tuolla "Jenna Lepomäki-ketjussa" täysin viatonta vuokranantajaa kohtaan jne... eikä virtuaalihahahmoja kohtaan. Mitä jos keskityttäisiin poistamaan ensin kunnianloukkaukset oikeita henkilöitä kohtaan tältä palstalta ja sen jälkeen voidaan keskittyä virtuaalihaamujen jahtamiseen näissä merkeissä. Mielestäni Sirpan saama banni ja Milevan poisto ovat hyviä ja oikeansuuntaisia tekoja tässä taistelussa.
Tuon perusteella, mitä Sariola kirjoittaa, niin hänen olisi kuulunut olla pois täältä sekoittamasta muiden, viisaampien kirjoittajien kirjoituksia, jo aikapäiviä sitten, joten ole sinä Sariolan typerys vaan ihan hiljaa!
Kuten sanoin perättömän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta (nimimerkistä) on mielestäni rikos. Siinäkin tapauksessa että kysymys on nimimerkistä. Myös moraaliselta kannalta katsottuna valehteleminen on rumaa.
Jos laki ei siihen yllä, niin ylläpito voi puuttua!
En käsitä, että joku puolustaa
perättömän tiedon levittämistä nimimerkistä. Sehän on valehtelemista.
Jos laki ei siihen yllä, niin ylläpito voi puuttua!
En käsitä, että joku puolustaa
perättömän tiedon levittämistä nimimerkistä. Sehän on valehtelemista.
Mitä sinä Sariola oikein nauut, vellihousu, sillä itse olet aloittanut muiden kirjoittajien aliarvioimisen, sekä kehullasi Mensan olemattomasta jäsenyydestäsi, ja muka ylivoimaisetsui älykkäimmillä teorioillasi, tuollainen "turhanpäiväisistä turhanpäiväisin, turhuuden maisteri"!
Noilla älynlahjoilla ei selvitä edes apukoulun apujäseneksi, niin se vaan on!
Kun kerran aikanasi kerjäsit vinoiluillasi sanasotaa,sen olet myös saanut, mutta ei taida ruikkuhousu kestää itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, mutta mitäpäs on ottanut itselleen valehtelijan roolin syytä itseäsi, älä minua!
Älä sivari piipitä!
Vai olisi nimimerkille kettuilu rikos,heh heh hee, no nyt jo jätkä muokkaa Suomen lakiakin mieleisekseen, mutta sehän onkin Sariolan tyyli, nimittäin muutella asioita itselleen ja idolilleen sopivammasksi!
Noilla älynlahjoilla ei selvitä edes apukoulun apujäseneksi, niin se vaan on!
Kun kerran aikanasi kerjäsit vinoiluillasi sanasotaa,sen olet myös saanut, mutta ei taida ruikkuhousu kestää itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, mutta mitäpäs on ottanut itselleen valehtelijan roolin syytä itseäsi, älä minua!
Älä sivari piipitä!
Vai olisi nimimerkille kettuilu rikos,heh heh hee, no nyt jo jätkä muokkaa Suomen lakiakin mieleisekseen, mutta sehän onkin Sariolan tyyli, nimittäin muutella asioita itselleen ja idolilleen sopivammasksi!
Sariola, nimimerkki keskustelufoorumeilla on anonyymi nimimerkki ja siinä se. Jos nimimerkki on liitetty tiettyyn henkilöön, kirjoitusten painoarvo muuttuu ratkaisevasti. Itseasiassa tuolloin nimimerkki ei ole enää nimimerkki, vaan häneen on tulkittava olemassa olevia lakipykäliä mitkä koskevat henkilöön kohdistuvaa kunnianloukkausta.
Sinun mielestäsi se voi sitä toki olla, mutta Suomen laki taas voi määritellä asian aivan eri tavalla.Sariola kirjoitti:Kuten sanoin perättömän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta (nimimerkistä) on mielestäni rikos. [/color]
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Jos ei lakia vastaan, niin areenan sääntöjä vastaan. Ihmettelen, jos nimittely, valehteleminen ja täysin perättömän tiedon levittäminen toisesta nimimerkistä katsottaisiin hyväksytyksi menettelyksi. Jo olisi kumma tilanne! Ainakaan minä en pidä sitä oikeana.Marsalkka kirjoitti:Sinun mielestäsi se voi sitä toki olla, mutta Suomen laki taas voi määritellä asian aivan eri tavalla.Sariola kirjoitti:Kuten sanoin perättömän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta (nimimerkistä) on mielestäni rikos. [/color]
Mitä Marsalkka sanoisi, jos joku toinen nimimerkki kirjoittaisi, että "Marsalkka" on rikollinen, juoppo ja patologinen valehtelija. Lisäksi moneen kertaan tuomittu rikoksista. Alkoholi on liuottanut aivoista moraalin ja rehellisyyden. Täysi pazka koko mies!
Tuo on esimerkki! Pitäisikö tuollainen hyväksyä?
Marsalkka ei varmasti sanoisi mitään koska tuo esimerkikisi on tuulesta temmattu.Sariola kirjoitti:Mitä Marsalkka sanoisi, jos joku toinen nimimerkki kirjoittaisi, että "Marsalkka" on rikollinen, juoppo ja patologinen valehtelija. Lisäksi moneen kertaan tuomittu rikoksista. Alkoholi on liuottanut aivoista moraalin ja rehellisyyden. Täysi pazka koko mies!
Mutta sinä Sariola hermostuit siitä, että nikkiäsi kutsuttiin vaippahousuksi.
Ei siinä mitään pahaa tai häpeilyä ole jos pissa karkailee - onhan virtsankarkailu ihan yleistä. Eikä syytä huoleen, Tenan tuotteista löytyy miehille apua tuon kaltaisiin vaivoihin. Sariola, tämä ihan ystävällisenä neuvona sinulle. Lisää liikuntaa ja syö terveellisesti - onnistut varmasti.
Awa, entä jos joku toinen nimimerkki kirjoittaisi sinusta, että
"awa" on rikollinen, juoppo ja patologinen valehtelija. Lisäksi moneen kertaan tuomittu rikoksista. Alkoholi on liuottanut aivoista moraalin ja rehellisyyden, ja kaiken ylemmän ajattelun mahdollisuuden. Täysi pazka koko nainen! Lieneekö koskaan ollutkaan muuta tuon älynsä puolesta, se ei yllä edes keskitasolle. Olematon yleissivistys, alhainen koulutustaso. Heittäytyy kuitenkin asiantuntijaksi tässä Bodom-jutussa, ja uskoo, että kun on käynyt useita kertoja kävelemässä sitä Bodomin niemen itäisen niemen keskipolkua, on muuttunut eritysiasasiantuntijaksi. Sitä polkua kävelemällä ei äly kyllä lisäänny, eikä koulutustaso tai yleissivistys parane, ne jäävät entiselle tasolleen. Kirjallisen esityksen taso kertoo kaiken tämän awasta. Hänen käyttämänsä sanasto paljastaa, että hän ei ole vammojen erityisasiantuntija, vaan vammojen suhteen vain heikolla yleistiedolla varustettu, eikä ole edes keskitasoa täällä keskustelijoiden joukossa siinä asiassa. Ylipainoinen haiseva läskikasa, jonka "loistava tulevaisuus on takanapäin", jos sitä on ollutkaan.
Tuo yllä oleva on tietysti esimerkki.
Noin normaalitilanteessa en kehtaa kirjoittaa tuolla tavalla, mutta awa näyttää kehtaavan, samoinkuin eräät muut kirjoittajat, joilla ehkä alkoholi on liuottanut pois kaiken moraalin. Awalle voi todeta, että olen fyysisesti jopa poikkeuksellisen terve ikääni nähden, eikä noita awan mainitsemia oireita ole. Elän varsin tervettä ja normaalia elämää hyväkuntoisena.
Kuten sanoin, minä en tuollaista kirjoittelutyyliä pidä oikeana. Se on helppo toteuttaa, mutta se on valehtelemista. Se ei kuulu minun normaaliin kirjoitustyyliini - mielestäni se on hyvin rumaa. Ylläpidon pitäisi tuollaiseen puuttua raskaalla kädellä.
"awa" on rikollinen, juoppo ja patologinen valehtelija. Lisäksi moneen kertaan tuomittu rikoksista. Alkoholi on liuottanut aivoista moraalin ja rehellisyyden, ja kaiken ylemmän ajattelun mahdollisuuden. Täysi pazka koko nainen! Lieneekö koskaan ollutkaan muuta tuon älynsä puolesta, se ei yllä edes keskitasolle. Olematon yleissivistys, alhainen koulutustaso. Heittäytyy kuitenkin asiantuntijaksi tässä Bodom-jutussa, ja uskoo, että kun on käynyt useita kertoja kävelemässä sitä Bodomin niemen itäisen niemen keskipolkua, on muuttunut eritysiasasiantuntijaksi. Sitä polkua kävelemällä ei äly kyllä lisäänny, eikä koulutustaso tai yleissivistys parane, ne jäävät entiselle tasolleen. Kirjallisen esityksen taso kertoo kaiken tämän awasta. Hänen käyttämänsä sanasto paljastaa, että hän ei ole vammojen erityisasiantuntija, vaan vammojen suhteen vain heikolla yleistiedolla varustettu, eikä ole edes keskitasoa täällä keskustelijoiden joukossa siinä asiassa. Ylipainoinen haiseva läskikasa, jonka "loistava tulevaisuus on takanapäin", jos sitä on ollutkaan.
Tuo yllä oleva on tietysti esimerkki.
Noin normaalitilanteessa en kehtaa kirjoittaa tuolla tavalla, mutta awa näyttää kehtaavan, samoinkuin eräät muut kirjoittajat, joilla ehkä alkoholi on liuottanut pois kaiken moraalin. Awalle voi todeta, että olen fyysisesti jopa poikkeuksellisen terve ikääni nähden, eikä noita awan mainitsemia oireita ole. Elän varsin tervettä ja normaalia elämää hyväkuntoisena.
Kuten sanoin, minä en tuollaista kirjoittelutyyliä pidä oikeana. Se on helppo toteuttaa, mutta se on valehtelemista. Se ei kuulu minun normaaliin kirjoitustyyliini - mielestäni se on hyvin rumaa. Ylläpidon pitäisi tuollaiseen puuttua raskaalla kädellä.
Ei meiltä suinkaan ole alkoholi liuttanut aivoista mitään pois, mutta sinulla Sariola tuntuvat aivosi olevan jatkuvassa sprii liuoksessa, sellaista sössöä kirjoittelet.
Mitä sinä vauva kitiset, ovatko vaippasi taas märät?
Kuten olen kirjoittanut, itse aloitit nämä veetuilut, joten kiittele siitä vaan ihan itseäsi, olet suuri pelle ja naurun aihe!
Mitä sinä vauva kitiset, ovatko vaippasi taas märät?
Kuten olen kirjoittanut, itse aloitit nämä veetuilut, joten kiittele siitä vaan ihan itseäsi, olet suuri pelle ja naurun aihe!
On hyvin lievästi sanottu että ärsyttää mutta sanotaan nyt että "vain" ärsyttää että nimimerkki Sirpa saa vapaasti (Sirpan kohdalla) yp:n munattomuuden vuoksi poliisiylijohtajan Markku Salmisen, Supon Seppo Nevalan ja joukon muita kuolleita ja/tai itsemurhan tehneitä liitettyä suoraan mm. järjestäytyneeseen rikollisuuteen ja jopa huumekauppoihin, jos Sirpa yhtään ajattelee järjellä, jota hänelläkin varmaan edes vähän on, hän ajattelisi ainakin Markku Salmisen iäkästä äitiä, Markku Salminenhan oli syntynyt muistaakseni 1947 ja hänen edelleen elossa oleva äitinsä on varmasti jo 80-90 ikävuoden välillä jos ei jopa yli 90, miltä tuntuisi Markku Salmisen vanhasta äidistä, jos hän lukisi Sirpan mielipiteet omasta pojastaan? Miltä Sirpasta tuntuisi kuulla/lukea vastaavia mielipiteitä, joilla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä, omasta lapsesta (jos oletamme että Sirpalla on lapsia)?
En muista onko Salmisella lapsia mutta jos on niin kunnianloukkaus on mielestäni vähintäänkin törkeä, ainakin näin moraalisesti ajatellen. Eikä sitä tiedä milloin joku omainen tutkintapyynnön poliisille tekee jos sattuu tätä palstaa lukemaan. Kuolleenkin kunniaa voi loukata!
Pysyisi Sirpa edes vähän asiassa mutta ei, sotkee ketjun kuin ketjun.
En muista onko Salmisella lapsia mutta jos on niin kunnianloukkaus on mielestäni vähintäänkin törkeä, ainakin näin moraalisesti ajatellen. Eikä sitä tiedä milloin joku omainen tutkintapyynnön poliisille tekee jos sattuu tätä palstaa lukemaan. Kuolleenkin kunniaa voi loukata!
Pysyisi Sirpa edes vähän asiassa mutta ei, sotkee ketjun kuin ketjun.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Jassoo, täällä ehdotetaan munatonta sensuurin tiukennusta totuuden sijaan?! Juu, minä tiedän ko. henkilöiden, Suomen korkeimpien poliisivalvoltaviranomaisten tehneen itsemurhan, mutta joku muu kuin minä, ymmärsi esittää myös kysymysmerkillä sanan "murha", sekä tiesi antaa tiedon yhteyksistä Costa del Solin järjestäytyneeseen rikollisuuteen, politiikkaan ja korruptioon - en minä.
Mutta ehkä he kuolivatkin kunniakkaasti martyyreinä, jota olen varsinkin poliisiylitarkastaja Välkin kohdalla ehdottanut koskien tätä hänen tutkimaansa jättimäistä rahanpesusotkua, johon liittyvät ne salaiset asiakirjat vuosilta 1999-2007?
Eikös kuule totuus - on se sitten mikä tahansa - olisi kaikkien etu tämän hyssyttelysalailusuomettumisen sijasta?
Liian moni poliisi on jo kuollut - myös kaksi tutkinnanjohtajan kuolemaa on tiedossa koskien Joensuuta ja mitkä kuviot sinne Joensuuhun sitten linkittyvätkin, mutta Hautalan kuolemasta en tarkemmin tiedä, mutta hänen kuolemansa jälkeen uutisoitiin sarjamurhaajatutkinnan lähtevän nyt puhtaalta pöydältä.
No, miten on - joko Alibi on korjannut "väärän tiedon" Haantien ruumiin löytymisestä?
Mutta ehkä he kuolivatkin kunniakkaasti martyyreinä, jota olen varsinkin poliisiylitarkastaja Välkin kohdalla ehdottanut koskien tätä hänen tutkimaansa jättimäistä rahanpesusotkua, johon liittyvät ne salaiset asiakirjat vuosilta 1999-2007?
Eikös kuule totuus - on se sitten mikä tahansa - olisi kaikkien etu tämän hyssyttelysalailusuomettumisen sijasta?
Liian moni poliisi on jo kuollut - myös kaksi tutkinnanjohtajan kuolemaa on tiedossa koskien Joensuuta ja mitkä kuviot sinne Joensuuhun sitten linkittyvätkin, mutta Hautalan kuolemasta en tarkemmin tiedä, mutta hänen kuolemansa jälkeen uutisoitiin sarjamurhaajatutkinnan lähtevän nyt puhtaalta pöydältä.
No, miten on - joko Alibi on korjannut "väärän tiedon" Haantien ruumiin löytymisestä?
Alethes doksa meta logu
Vielä edelliseen viestiin, jonka yksisilmäisyyttä tässä päätä pudistellen ihmettelen, ja tuota ikuista vaatimusta hyssyttelytoiveineen kunnianloukkaussyytteiden esittämisen ohella. Mutta ehkä ko. nimimerkki ei paneudu kirjoittamiinsa asioihin riittävällä vakavuudella ja täsmällisyydellä - tämän puutteen olen havainnut ainakin sen erään tytön murhaspekuloinnin kohdalla, jolla tytöllä oli venäläinen poikakaveri, ja johon liittyi erikoinen poliisin peitetoiminta - en koskaan muista hänen nimeään - kuten myös Järvenpään sarjamurhaajan ja Ristikankareen Piian tapausten spekulaatioiden osalta. Tai sitten se oli Sari Liinaharjan tapaus. No, sattuuhan sitä.
Alethes doksa meta logu
Ja sitten viimeisen kerran. MRRRR minä en yhdistä poliiseja huumekauppaan, enkä kokaiinikauppaan, vaan poliisi tekee sen ihan itse. Näin uutisoitiin vajaa vuosi ennen näitä poliisijohtajien kuolemia.

Miten huonomuistista väkeä oikein Suomessa asuu. Mrrrr.Ilmianto: "Huumepoliisi johtaa suomalaista huumekauppaa"
Julkaistu: 29.02.2008 07:04, päivitetty: 29.02.2008 07:50
Suomen oloissa ennennäkemättömän virkarikostutkinnan takana on kolme poliisia, joiden ilmiannon perusteella Helsingin huumepoliisi on joutunut tiukkaan tutkintaan, selviää Ilta-Sanomien tutkimuksessa.
Vähitellen mukaan on otettu myös korkeita poliisijohtajia, kuten Helsingin apulaispäällikkö Jari Liukku sekä ylikomisariot Tero Haapala ja Jari Aarnio.
Kaikki epäillyt kiistävät jyrkästi syyllistyneensä mihinkään rikokseen tai rikkomukseen.
Sisäministeriön poliisiosastoon annetun ilmiannon kovin väite on IS:n tietojen mukaan se, että "huumepoliisit johtavat suomalaista huumekauppaa".
IS tavoitti yhden ilmiantajaksi epäillyn poliisin. Hän ei halunnut kommentoida lainkaan tapahtunutta, mutta ei myöskään kiistänyt ilmiantoväitettä.
Jo toistakymmentä epäiltyä poliisia kritisoi valtionsyyttäjän johdolla tapahtuvia tutkimuksia mm. asenteellisiksi ja sekaviksi. Väitteen mukaan huonoiten on kohdeltu erästä tullin virkamiestä, joka on jutussa todistajana.
"Häntä kohdeltiin kuin rikoksesta epäiltyä", tehdyssä tutkintapyynnössä sanotaan.
Tutkintapyynnön lisäksi oikeuskanslerille on tehty tähän mennessä neljä kantelua meneillään olevasta tutkinnasta.
Apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske myötää, että perustettu tutkintaryhmä ei ole paras mahdollinen.
- Meillä pitäisi olla erillinen, tietyksi ajaksi nimetty valmiusryhmä virkarikostutkintaa varten, Kalske sanoo.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Ilmia ... 91097.html
Alethes doksa meta logu
Ja mikä siinä - jatketaan likapyykinpesua. Mitäs tässä edellä minun kirjoituksiani jatkuvasti mainostava VPY sitten puolestaan mussutti. Se meni näin:
Ja nyt kiinnostaisi, että miten niille muille tytöille kävi, koska mm. nämä Jenna asiaan liittyvät pojat palasivat uutisoinnin mukaan Irlannin kautta Suomeen ja sen etsintäkuulutetun jättinimekkään irlantilaisen kokaiinikauppiaan, Trafalgar-baarin omistajan, Mijaksesta pidätyksen jälkeen (kun ensin pidätettiin Malagan huumetutkinnan poliisipäällikkö) onkin selvinnyt, että irkkuteinityttö Amy Fitzpatrick oli nähty hänen baarinsa edustalla juuri ennen lopullista katoamistaan 1.1.2008.
Hänestä uutisoitiin myös Jennan ruumiin löytymisen aikoihin (7.10.2011) näin:
Tästä täysin viattomasta vuokranantajasta tietää lehti kertoa näin. Ja jos jonkun mielestä kyseessä on kirjoitusvirhe kuin konsanaan Haantien ruumiin löytymisen kohdalla, niin kääntyköön sitten poliisin tai toimituksen puoleen saadakseen asiaan korjauksen.... ja esim tuolla "Jenna Lepomäki-ketjussa" täysin viatonta vuokranantajaa kohtaan jne...
Ja mitä Jenna-ketjuun tulee, niin uutisissa sanottiin, että tyttöjä värvättiin kokaiinin kuljetukseen kuriireiksi, ja keikkoja sanotaan tehdyn satoja, siis SATOJA, mutta poliisi puhuu lehdessä vain KOLMESTA.Karjalainen:Jennan murhaan kytketyllä joensuulaistausta
Kesällä Espanjan Fuengirolassa kadonnut ja lokakuussa kuolleena löytynyt Jenna Lepomäki, 18, haudattiin Mijasin kylässä sijaitsevalle maatilalle, jonka vuokraaja on 47-vuotias joensuulaislähtöinen mies.
Tutkinnanjohtaja Jari Räty keskusrikospoliisista ei Espanjassa tälläkin vangitun olevan miehen taustoja sen tarkemmin tunne, mutta vahvistaa, että kyse on juuri joensuulaismiehestä.
- Mies on tällä hetkellä vangittuna epäiltynä rikoksen ilmoittamatta jättämisestä. On itse asiassa ollut vangittuna siitä lähtien, kun Jennan ruumis löytyi hänen maatilansa mailta 6. päivä lokakuuta, hän sanoo.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Ilmia ... 91097.html
Ja nyt kiinnostaisi, että miten niille muille tytöille kävi, koska mm. nämä Jenna asiaan liittyvät pojat palasivat uutisoinnin mukaan Irlannin kautta Suomeen ja sen etsintäkuulutetun jättinimekkään irlantilaisen kokaiinikauppiaan, Trafalgar-baarin omistajan, Mijaksesta pidätyksen jälkeen (kun ensin pidätettiin Malagan huumetutkinnan poliisipäällikkö) onkin selvinnyt, että irkkuteinityttö Amy Fitzpatrick oli nähty hänen baarinsa edustalla juuri ennen lopullista katoamistaan 1.1.2008.
Hänestä uutisoitiin myös Jennan ruumiin löytymisen aikoihin (7.10.2011) näin:
Irlantilaistytön katoaminen isompi uutispommi
Espanjassa kadonnut Jenna oli loppukesästä paljon otsikoissa myös Aurinkorannikolla. Hänen liikkeistään ei ole tullut julki uutta, mutta ihmisten puheissa nuoren naisen kohtalo on saanut monenlaisia selityksiä.
– Täällä on ihmetelty näitä Jennan kavereita ja puhuttu paljon siitä, millaisessa porukassa tyttö on mahtanut liikkua. Epäilyjä on ollut vaikka millaisia - on esimerkiksi puhuttu, että katoaminen liittyisi johonkin isompaan kuvioon, Pekkarinen kertoo.
Kesällä Jennasta kirjoitettiin paljon, mutta alkusyksystä hänen kohtalonsa on kuitenkin jäänyt vähemmälle huomiolle paikallisissa lehdissä.
– Paikallisestihan hänen katoamisensa on ollut melko iso uutinen, mutta ei niinkään maanlaajuisesti. Esimerkiksi vuonna 2008 uudenvuoden päivänä kadonneesta 15-vuotiaasta Amy Fitzpatrickista kirjoitettiin ja kirjoitetaan yhä koko Espanjassa.
Irlantilainen Fitzpatric katosi samaiselta Mijaksen alueelta, josta nuoren naisen ruumis eilen löydettiin. Amy lähti ystävänsä luolta kohti kotiaan uudenvuodenpäivän iltana, eikä hänestä ole kuultu tämän jälkeen.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... a-viikolla
Alethes doksa meta logu