Tre 1/2012:Karmea ylläri autossa?
-
Mary Jane Lemansky
- Lauri Hanhivaara
Tre 1/2012:Karmea ylläri autossa?
Huhua liikkuu,että Pirkanmaan alueella töihin oli joku hemmo lähdössä ihan normaalisti -ja löysi autostaan ruumiin. Joku oli tappanut mieshenkilön ja piilottanut sen vieraan ihmisen autoon. Asiasta ei ole vielä lehdissä ollut mitään...Katsotaanpa,kuuluuko tästä huhusta jotakin faktaa myöhemmin. (Puheiden mukaan yhdellä naisella on ollut sutinaa uhrin kanssa,josta sitten naisen nyksä/eksä vetänyt lievästi sanottuna herneen nenäänsä.)
Re: Tre 1/2012:Karmea ylläri autossa?
Aika uskomattoman typerältä kuulostaa että joku olisi piilottanut ruumiin toisen autoon, en näe siinä mitään järkeä. Toivottavasti asiasta tulisi hieman lisää tietoa, tällä hetkellä en usko juuri ollenkaan tähän huhuun.
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
-
Pilottipoju
- Susikoski
Itse olen Tampereelta ja en ole kuullut mitään tälläisestä.
It ain't no sin if you crack a few laws now and then, just so long as you don't break any.
^ Sama täällä.
Muistelisin kuitenkin lukeneeni tuon tyylisestä tapauksesta muutama vuosi sitten, muistaakseni se ei tapahtunut Treellä.
Muistelisin kuitenkin lukeneeni tuon tyylisestä tapauksesta muutama vuosi sitten, muistaakseni se ei tapahtunut Treellä.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
aStr0n187
- Jack Taylor
Kylläpä tuo ihan paikkansa pitää.
Rip.
Rip.
Noita sattuu. Olen itse ollut todistamassa vastaavanlaista tapausta noin 10 vuotta sitten.
Every ship must sail a world.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Vissiin mielenkiintoinen juttu, kun kukaan ei saa enempää kerrottua..
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Joo jokaviikkoista toimintaa tampereen suunnalla.ABC kirjoitti:Noita sattuu. Olen itse ollut todistamassa vastaavanlaista tapausta noin 10 vuotta sitten.
-
Mary Jane Lemansky
- Lauri Hanhivaara
Tarkennetaan sen verran,että viimeisimpien vihjeiden mukaan Pirkkalassa tapahtunut tämä kyseinen henkirikos. Ei taida ihan läpihuutojuttu olla,jos infoa pihdataan tutkinnallisista syistä tms. Aivan mykkää lehdissä edelleen tämän asian tiimoilta,vai enkö minä puusilmä ole vain huomannut.. Odottavan aika on pitkä.
Ohhoh eipä tainnut olla iloista yllätystä.. alkaa usko loppumaan jutun todenperäisyyteen, vaikutti jo niin erikoiselta 
-
Mary Jane Lemansky
- Lauri Hanhivaara
Tapaukseen liittyvän huushollin luona on poliisin eristysteipit,eli jatketaanpa lisätiedon odottelua...
joo o.. on tässä jo tovi odoteltu. mikä mahtaa olla kun nääsvillen konstaappelit ei mitään tiedota? on todella jännä juttu.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ettei sittenkin olisi joku itsemurhaaja, jonka kämpästä on sitten löytynyt jotain kiellettyä, minkä johdosta ne teipitkin on sinne vedetty. Jos näin on, niin ihan turha siitä on juttua odotella, sellaista ei ole tulossa. Vai oliko ruumis selkeästi ja satavarmasti toisen henkilön siihen tilaan saattama?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Taitaapa tuo paikkansa pitää, pohjosessa asuu/on asunut uhrin lähisukulainen ja huhuja on kuulunut jo viikkoja...
-
Mary Jane Lemansky
- Lauri Hanhivaara
Kahta erilaista laulua pikkulinnut laulaa...Toisen laulun mukaan takakontista löytyi ylläri.
Se teipattu mesta ei ollut asumistarkoitukseen käytetty tila. Joten huusholli-ilmaisuni oli vähän harhaanjohtava,sorry.
Ennemminkin halli,varasto tms toimitila kyseessä.
Ainakin yhtä epäiltyä henkilöä on prässätty,mutta hänen syyllisyytensä ei ole varmaa,tutkinta kesken,siksi tästä ei hiiskuta lehtiin mitään.
En tiedä,onko poliisilla muita epäiltyjä.
Jos kyse olisi pelkästä mustasukkaisuusdraamasta,homma olisi varmaan jo selvitetty. Niinpä on perusteltu syy epäillä,että kyseessä on jostakin muusta johtuva syy,osittain tai kokonaan...
Hiki hatussa Kissalan pojat varmasti selvittävät,tunsivatko uhri ja epäilty toisensa ennestään,oliko heillä yhteisiä tuttavia,yhteistä liiketoimintaa tai asiakassuhteita,ylipäätään mitään kytköksiä toisiinsa jonkun/joidenkin muiden kautta.
Se teipattu mesta ei ollut asumistarkoitukseen käytetty tila. Joten huusholli-ilmaisuni oli vähän harhaanjohtava,sorry.
Ainakin yhtä epäiltyä henkilöä on prässätty,mutta hänen syyllisyytensä ei ole varmaa,tutkinta kesken,siksi tästä ei hiiskuta lehtiin mitään.
En tiedä,onko poliisilla muita epäiltyjä.
Jos kyse olisi pelkästä mustasukkaisuusdraamasta,homma olisi varmaan jo selvitetty. Niinpä on perusteltu syy epäillä,että kyseessä on jostakin muusta johtuva syy,osittain tai kokonaan...
Hiki hatussa Kissalan pojat varmasti selvittävät,tunsivatko uhri ja epäilty toisensa ennestään,oliko heillä yhteisiä tuttavia,yhteistä liiketoimintaa tai asiakassuhteita,ylipäätään mitään kytköksiä toisiinsa jonkun/joidenkin muiden kautta.