Itseni profilointi:
Olen juuri tuollainen edellisellä sivulla mainittu "mitäänsanomaton random 20-120 viestillä". Minfon arvoasteikossa siis sitä alinta kastia,kun täällä viestien määrä ratkaisee
Uteliaasti olen lautamiesosaston uskomatonta materiaalia lukenut.- Eihän ne ihmiset riitele,vaan asiat...Jep. (Tämä 1. ja luultavasti viimeinen viestini tähän osioon.)
Keskusteluketjuissa olen parit loputtomien vääntöjen alut välttänyt sillä,etten vaivautunut vastaamaan mitään selvään provoiluun. Olen siis nynny & laiska ja joskus kykenen ennnustamaan tulevaa. Ja toisinaan niin lyhyillä valoilla liikenteessä,etten ymmärrä kysymystä kysymykseksi,ellei siinä ole sitä jännää,koukeroista merkkiä perässä. Olen vajaa 3-kymppinen TÄH(?) ja mieheni on reilu 4-kymppinen,Fingerporista melkein kotoisin:D
Hyvistä kirjoituksista mielestäni pitää kiittää kirjoittajia,jotka tuovat taitavasti esiin jonkun pointin.(Sori hirveästi,jos mun(amatöörin) kehuista on nolostunut joku palstan tosi kovasti arvostettu ammattikirjoittaja. Toivottavasti traumoja ei tullut. Sori vielä siitäkin,etten kaikkia iloisesti tervehtinyt palstalle liittyessäni tilulilulei ja minä keltanokka se täällä vaan kirjoittelen,jos uskallan hihihihih.) Yleensä noudatan edes alkeellisia käytöstapoja.
Yleisprofilointi kaikista käyttäjistä,jokainen kai itse tietää,kuuluuko johonkin näistä:
-Tuomitsija(Viis siitä,onko todisteita;jos on edes epäilys,niin vankilaan vaan kaikki,saatana. Ei savua ilman tulta.)
-Puolustaja(Jokainen murhaaja on kokenut kurjan lapsuuden ja/tai on muutoin niin elämänsä päähän potkima,että teko on tavallaan ymmärrettävä näin psykologiselta kannalta ajateltuna. Kova rangaistus ei tuo uhria takaisin ehjäksi.)
-Tutkija(Yrittää tarkastella asioita objektiivisesti,mutta kun heittää eri vaihtoehtoja ilmoille,kimppuun "hyökkää" tuomitsija/puolustaja,jonka mielestä tutkija vihollinen;juuri sitä vastakkaista mieltä oleva pro- tai anti- etuliitteinen pikkunilviäinen,joka ei osaa valita puoltaan.)
-Korvaustoimija(Yrittää lopettaa jonkin paheen. Koska on jo kiukutellut kaikki oikeat ihmiset elämästään ulos,tarvitsee vielä tulla netin keskustelufoorumille ja todistella solvaussananvaraston laajuuttaan ja anatomian tietämystään kilin elimistä eteenpäin. Kohteeksi käy kuka tahansa.)
-Jumalasta seuraava(Tietää kaiken,on aina oikeassa ja jos joku muuta väittää,niin sehän tietää väh. viiden sivun mittaista väittelyä,jos vastassa on toinen samanlainen)
-Viihdelukija/kirjoittaja(Minfo:Parempi kuin 7 päivää,halvempi kuin Hesari
ja anteliaampi kuin Alibi->need no more excuses)