Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tara
Horatio Caine

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Helvetin kusipäitten joukko: turumurre, Mariacka, skoone, Sirpa ja vastaavat, valehtelijat ja vääristelijät annaannaa en unohtanut, siinä samaa lajia pöllöjen joukkoa, jokaisella omat erikoisuutensa, mutta tämä nimiasia menee yli kaiken ymmärryksen.

Tiedoksi: Ketkään muut kuin ne, niistä pari, jotka ovat vaivautuneet, keskustelun mielekkyyden vuoksi, tänne etp-lainauksia käsin kopiomaan, ei noita virheitä ole tehnyt - Miksi vain he?

Tekevälle sattuu. Saatanan marisijat, laiskamadot, niuhottajapellet, olisitte itse kirjoittaneet etp-lainauksia, Maintuista paskapäistä turrella, sinulla sekä skoonella ne ainakin on. On niitä kelvannut lukea ja lainata, siteerata, ja olla itse etsimättä jotain kaivattua keskustelun alla olevaa kohtaa 800 sivun joukosta.

skoonekin kehui että hänellä on hyvä muisti, vitut. Haista sinäkin home.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Tara
Horatio Caine

Mariacka, näen että olet jotain tuolla vastannut. Olen tehnyt asiani selväksi asiassa josta oli puhe. Kai siitä ymmärtää. Siinä on kansanomaisia sanoja, ne ovat INHIMILLISIÄ, eikö niin, - etkös jotain kökköä puolustellut itsekin ihan vastikään inhimillisyydellä, niin minäkin, nyt itseäni. En siis ole mikään orava, esim.

En aio keskustella kanssasi tästä asiasta enempää.

Kun tätä staloa olet puolustanut ja olet ilmeisesti väleissä (minä en kertakaikkiaan kestä sen moukkamaisuutta) niin siksi kirjoitin ja osoitin pyynnön tuolla edellä sinulle.
Ei lasten nimiä ehdoin tahdoin minfoon!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Miten sina voit Mariacka enaa millaan vaittaa, etta Sisotalo kayttaa nimia vahingossa?

Itse olen kayttanyt niin syytetysta kuin uhrista pelkastaan etunimea siksi, etta googlettaminen vaikeutuisi. Tassakin siis kaytantomme eroavat taysin.

Ottaen huomioon, etta lapset ovat myos mahdollisia uhreja kokonaan salatussa oikeudenkaynnissa, mun mielesta nimien kayton laillisuus on harvinaisen kyseenalaista. Missaan tapauksessa kaikki mika on laillista ei ole eettista. Kuten ole sanonut, toiminnan aika on silloin kun vaaryys tapahtuu -- ei sitten kun vahinko on tapahtunut.

Sina et halua olla tuomarina siihen onko lasten nimien kaytto hyvaksyttavaa. Taman olen alusta lahtien huomannut. Hiljaista ja vahemman hiljaista hyvaksyntaa.

En olisi uskonut.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Eintein ei käynyt eläessään arvelemaan, että millä aseilla käydään kolmas maailmansota, mutta neljännen hän väitti käytävä nuijin ja kivin. Täällä on näemme siirrytty jo siihen, ja minfomaailman perusrakenteetkin jo natisevat liitoksista. Kataisen sanoja lainatakseni: Tämän jälkeen minfomaailma tulee olemaan aivan erilainen maailma, ja Kataisen mukaan vain sivistyneille ja sivistysuskoisille.

Mutta asiaan - jossakin sanoin, että vain teot puhuvat. Niin tässäkin tapauksessa: lastenhyväksikäyttötapauksissa ei virallisissa papereissa julkaista lasten nimiä.

Kyseessä ei siis ole mikään hyväksikäyttötapaus, koska nimet on julkaistu virallisissa papereissa. Kyseessä on jokin muu todistaminen.

Mitä te väännätte.
Alethes doksa meta logu
Tara
Horatio Caine

sisotalo tuli prosesseineen paikalle neljä päivää sitten. Lasten nimet hän on laittanut esiin 7+4 kertaa. Vahingossa?
ulkosuomalainen
Michael Knight

Harvinaisen farisealainen posti Sirpalta, joka yleensa toitottaa isompien yhteyksien ja ympyroiden ymmartamisesta.

Nyt ei sitten yllattaen mikaan liitykaan mihinkaan?

Tama oli retorinen kysymys.

Confucius
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Lasten nimet mainittiin KKO:n valituslupahakemuksessa, joka käsitteli murhaa.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

ulkosuomalainen kirjoitti:Miten sina voit Mariacka enaa millaan vaittaa, etta Sisotalo kayttaa nimia vahingossa?
Väitänkö? Kyseenalaistin vain sen käsityksen, että ne ovat kaikilta muilta lipsahtaneet. Ennustaja en ollut enkä ole.
ulkosuomalainen kirjoitti:Ottaen huomioon, etta lapset ovat myos mahdollisia uhreja kokonaan salatussa oikeudenkaynnissa, mun mielesta nimien kayton laillisuus on harvinaisen kyseenalaista. Missaan tapauksessa kaikki mika on laillista ei ole eettista. Kuten ole sanonut, toiminnan aika on silloin kun vaaryys tapahtuu -- ei sitten kun vahinko on tapahtunut.

Sina et halua olla tuomarina siihen onko lasten nimien kaytto hyvaksyttavaa. Taman olen alusta lahtien huomannut. Hiljaista ja vahemman hiljaista hyvaksyntaa.

En olisi uskonut.
Satakunnan poliisi on julkistanut kaikkien lasten nimet, jotka liittyvät KKO:lle osoitettuun muutoksenhakuun. Meille on jostain syystä toitotettu koko ajan viranomaisten suunnalta, etteivät lsh-juttu ja murha liity yhteen.

Mielestäni on jokaisen omatunnon asia, käyttääkö nimiä vai ei. En ymmärrä, miksi minun mielipiteelläni tässä asiassa on yhtäkkiä niin suuri merkitys.
ulkosuomalainen
Michael Knight

Juu, niin mainittiin valituslupahakemuksessa. Sen sijaan se toinen juttu, jossa Anneli on vaatinut lasten kertomusten julkaisemista ja taksari lasten nimien, on salattu 60 vuodeksi.

Nyt sitten nama fiksut taalla ovat paattaneet, etta kun se murhajuttu ei olekaan salainen, onkin jostain syysta yht'akkia taysin laillista ja eettista ja ennenkaikkea mahdottoman tarpeellista ruveta puhumaan lapsista naiden oikeilla nimilla --tietenkin vain murhajuttuun liittyen.

Miksi? Olivathan ne tiedossa jo siita saakka kun immeisilla oli etp-paperit. Samat nimet nakyivat niin karajaoikeuden kuin muistaakseni hovinkin paatoksissa. Mitaan isoa buumia niiden kayttamiseen ei silloin tullut. Kutyymi oli aikemmin tiukasti, ettei lasten nimia laitettu nakyviin. Itse sain ystavallisia huomautuksia heti kun vahingossa jai jotain kopsatessa nakyviin.

Miksi tilanne on nyt sitten ihan toinen ja aiemmin MURHAJUTUN yhteydessa kaytetty tapa joutaakin yht'akkia roskakoriin ja lasten nimet on ehdottomasti mainittava nyt kun samaiset lapset ovat mahdollisia uhreja toisessa keississa ja paljon haavoittuvaisemmassa asemassa kuin ennen?

Sita voi jokainen kysya omaltatunnoltaan. SiIlahan ei ole asian kanssa tietenkaan mitaan tekemista etta seka taksari etta Annu ovat valmiit kaymaan oikeutta julkisesti siina TOISESSA jutussa.

Mita lasten nimien julkistamisella saavutetaan on myos hyva kysymys.

Muoks: Mariackan henkilokohtaiselle mielipiteella mistaan ei ole minulle ainakaan minkaanmaailman valia--enaa. Katson kuitenkin tietoiseksi vaaristelyksi vaittaa, etta nimien kaytto olisi ollut missaan vaiheessa hyvaksyttya, keneltakaan. Oli sitten milla puolella debaattia tahansa. Tosin vaittaminen on tietoinen vale.
Viimeksi muokannut ulkosuomalainen, Ma Maalis 12, 2012 10:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Confucius
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

ulkosuomalainen kirjoitti:Nyt sitten nama fiksut taalla ovat paattaneet, etta kun se murhajuttu ei olekaan salainen, onkin jostain syysta yht'akkia taysin laillista ja eettista ja ennenkaikkea mahdottoman tarpeellista ruveta puhumaan lapsista naiden oikeilla nimilla --tietenkin vain murhajuttuun liittyen.
Älä nyt sentään liioittele. Luulen, ettei lasten nimiä täällä jatkossakaan hyvin taajaan esiinny. Itse ainakin aion pidättäytyä siitä edelleen.
ulkosuomalainen
Michael Knight

Korjauksia:
Tosin vaittaminen on tietoinen vale.
pitaisi olla Toisin vaittaminen on tietoinen vale.
Mariacka kirjoitti
Älä nyt sentään liioittele. Luulen, ettei lasten nimiä täällä jatkossakaan hyvin taajaan esiinny. Itse ainakin aion pidättäytyä siitä edelleen.
Mista sina tiedat keita mina tarkoitin "nailla fiksuilla taalla?"

Confucius
Tara
Horatio Caine

ulkosuomalainen kirjoitti:Juu, niin mainittiin valituslupahakemuksessa. Sen sijaan se toinen juttu, jossa Anneli on vaatinut lasten kertomusten julkaisemista ja taksari lasten nimien, on salattu 60 vuodeksi.

Nyt sitten nama fiksut taalla ovat paattaneet, etta kun se murhajuttu ei olekaan salainen, onkin jostain syysta yht'akkia taysin laillista ja eettista ja ennenkaikkea mahdottoman tarpeellista ruveta puhumaan lapsista naiden oikeilla nimilla --tietenkin vain murhajuttuun liittyen.

Miksi? Olivathan ne tiedossa jo siita saakka kun immeisilla oli etp-paperit. Samat nimet nakyivat niin karajaoikeuden kuin muistaakseni hovinkin paatoksissa. Mitaan isoa buumia niiden kayttamiseen ei silloin tullut. Kutyymi oli aikemmin tiukasti, ettei lasten nimia laitettu nakyviin. Itse sain ystavallisia huomautuksia heti kun vahingossa jai jotain kopsatessa nakyviin.

Miksi tilanne on nyt sitten ihan toinen ja aiemmin MURHAJUTUN yhteydessa kaytetty tapa joutaakin yht'akkia roskakoriin ja lasten nimet on ehdottomasti mainittava nyt kun samaiset lapset ovat mahdollisia uhreja toisessa keississa ja paljon haavoittuvaisemmassa asemassa kuin ennen?

Sita voi jokainen kysya omaltatunnoltaan. SiIlahan ei ole asian kanssa tietenkaan mitaan tekemista etta seka taksari etta Annu ovat valmiit kaymaan oikeutta julkisesti siina TOISESSA jutussa.

Mita lasten nimien julkistamisella saavutetaan on myos hyva kysymys.

Muoks: Mariackan henkilokohtaiselle mielipiteella mistaan ei ole minulle ainakaan minkaanmaailman valia--enaa. Katson kuitenkin tietoiseksi vaaristelyksi vaittaa, etta nimien kaytto olisi ollut missaan vaiheessa hyvaksyttya, keneltakaan. Oli sitten milla puolella debaattia tahansa. Tosin vaittaminen on tietoinen vale.
Tuon lihavoimani kohdan mukaan Mariacka valehtelee, onhan sekin vääristelyä.

Vanhimmista ketjuista 1,2 eikä 3 en löytänyt kuin Jukan ja Annelin nimet, en yhtään lapsen nimeä. Ketjussa Ulvila 4 (seuraavaksi vanhin ketju) on neljä eri nikkiä käyttänyt esik:n nimeä yhteensä 6 kertaa 7000 (seitsemän) tuhannen postin joukossa,- noista 6:sta osa toistuu siteerauksessa. Minun nikkiä ei tuossa joukossa ollut.

Eli ei näytä olleen millään tavalla hyväksyttyä. Mariacka on siis olettanut kaikkien niitten puolesta jotka nimiä eivät ole käyttäneet, että olisi nimiä kuitenkin voinut käyttää, mutta kaikki muut aivan kuten hän ei niin ole niin tehnyt. Jaaha.

Olen pitänyt itsestään selvänä että lasten nimiä ei tietenkään laiteta esille, eikä sukulaistenkaan. Montako sivua Mariacka kopioinut käsin etp:stä? Ei-tekevälle ei satu. Turhaan Mariacka henkseleitään paukuttaa korkean moraalinsa takia.

Etenkin minä Tara olen yksi palstan alhaisista henkilöistä, sellainen joka on paljastanut moraalittomuutensa ja sen miten ei piittaa lasten osasta vähääkään,on laittanut tahallaaan, vartavasten tieten tahtoen lapsen nimen näkyviin, montako kertaa se nyt olikaan, mutta Sisotalo vahingossa *) ..Tätä tuo pro-Anneli kuoro täällä on laulanut. Kiitos vaan ihan kamalasti, nyt voisin taas laittaa hurkastelijajoukon nimilistan tähän perään mutta jääkööt. Menee naurettavaksi jo muutenkin.
) *mariackako on näin todennut?? ilmeisesti: us: Miten sina voit Mariacka enaa millaan vaittaa, etta Sisotalo kayttaa nimia vahingossa? ).
Sirpa

ulkosuomalainen kirjoitti:Harvinaisen farisealainen posti Sirpalta, joka yleensa toitottaa isompien yhteyksien ja ympyroiden ymmartamisesta.

Nyt ei sitten yllattaen mikaan liitykaan mihinkaan?

Tama oli retorinen kysymys.
No ei ollut kuin tyhmä. Siis et ymmärtänyt sanaakaan. :shock:
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Tara kirjoitti:sisotalo tuli prosesseineen paikalle neljä päivää sitten. Lasten nimet hän on laittanut esiin 7+4 kertaa. Vahingossa?
Ei. Syyn kerron edellä.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Jos ymmärrätte asian, niin teidän ei tarvitse odottaa 60 v tuota totuutta. Se on nyt ilmoitettu siinä muodossa kuin se pystytään ohi tuon 60 v salailun. On eri asia haluaako ottaa vastaan tuota tietoa.

(...hitto että tympii se kun ihmisillä on kiikarit väärinpäin...)
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin