turumurre kirjoitti:Valhalla kirjoitti:F
Sekoilet että hölskyy. Mutta se ei ole uutta. Kiusantekosi tosin ei nytkään onnistu.
Olen siis kopioinut tänne linkin ( saatuani sen Turun Sanomien artikkelista joka linkkinä jo oli täällä ) poliisin tiedotesivulle ja samaisen linkin sisällön eritellyt jpeg-sivuiksi omiksi linkeikseen niin, että molemmat linkit ja yhteydet oli yhtäaikaa näkyvillä. Kait tänne tulee muiden mielipiteet nyt tähän alle - niiden joiden mukaan Valhalla on julkistanut lasten nimet.
Se on kyllä totta, että samalla suoristin kärpäspaperin - mutta tätä en osannut arvata enkä ennakoida. Nyt tuli kuitenkin tämän tunkion fauna kartoitettua ihan ruotsiin asti.
Kyllähän sinun nyt täytyy tajuta ettei ole mitään eroa; että jos joku kopioi tänne kyseisestä valituslupahakemuksesta tekstiosan yksyhteen nimineen ja viittaa siinä alkuperäiseen linkkiin, siihen että sinä teet kyseisestä oman tiedoston jossa nimet ja asiat esiintyy, liität tänne ja viittaat alkuperäiseen linkkiin. Täysin sama asia käytännössä ja juridisesti.
Kirjoituksessasi
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... t*#p464966 liittämäsi kuvatiedostot (photobucket.. jotain) ovat sinun ja vain sinun tekemiäsi, ne eivät ole alkuperäisiä. Olet siis selkeääkin selkeämmin tuonut jopa kokonaisuudessaan ko. asiapaperin sisällön nimineen kaikkien luettavaksi (ja oletpa kättämääsi palvelinta (photobucket.com) apuna käyttäen levittänyt ne siinä samalla myös ympäri maailmaa).
Etkö huomaa turre, että kirjoitat silkkaa kakkelitavaraa tuonne Ulvilan kyökkipsykologiaan?
Ota esimerkkiä vaikka siitä joka alkoi googlata montako kertaa ak oli laittanut lapsen nimen epähuomiossa näkyviin kopioidessaan etp-juttuja tänne (jotta älyttömimmiltä juoruilta saisi siivet poikki), laski ne ja teki ilmoituksen julkisesti, mutta sentään täälla kakkelin puolella. (Kyseessä oli sama henkilö jolle olin tasan tarkkaan kertonut miksi Auerin tapaus minua alunperin kiinnosti - ja sen kirjoittajan jos kenen luulisi tietävän paremmin kuin moni muu, että en suurin surmin näitä lapsia haluaisi vahingoittaa yhtään enempää. Kyllä on nurjamielistä porukkaa - käyvät kiinni selän takaa, varoittamatta.. ensin toki udellaan ja ollaan niin niin kaveria...)
Valhallan en todellakaan muista laittaneen lasten nimiä julki edes vahingossa, kertaakaan.
MIksi et räksytä minulle, tai sille joka laittoi lasten nimet julki ehdoin tahdoin, ja muutaman kerran vielä 'kiellon päällekin'??
Taidat olla tosi katkera. Kun osoitin antamallasi luvalla mikä eräissäkin 3d-kuvissasi oli pielessä, keksit että voisit syyttää tai ainakin uhata minua oikeudenkäynnillä sinun TEKIJÄNOIKEUKSIESI rikkomisesta! Kas, yhtähyvin poliisi voisi syyttää sinua tahallisesta lukijoitten harhaanjotamisesta, kun väitit 3D-kuviasi valokuviksi, yhtä todistusvoimaisiksi ..
Osaatko kuvitella miltä ulkopuolisista sinun rähisemisesi näyttää. Hillitsisit jo..
lisää:
Vinoilit tuolla kyökkipsykologiassa tänään niille, jotka sanoivat Annelin perhekerho-sivuista muutaman sanan, eli sanoivat pottuja potuiksi, näin..: turumurre
Minä taas pidän hirvittävän lapsellisina ja ahdistuneina sellaisia ihmisiä jotka jälkikäteen näkevät kyseisten sivujen joka osioissa jotain tuomittavaa. Kyseiset sivut olivat aikanaan lapsiperheiden vanhemmille erittäin suosittuja ja kävijöitä riitti, vinkkejä keskuteluja perhe-elämän joka alueelta.
Tälläiset ahdistuneet ihmiset täällä nyt esittävät, että näitä kyseisiä sivuja 'käyttäneet' ovatkin olleet itseasiassa moraaliköyhiä.
Mitä luulet satunnaisten alaikäisten kokevan kun lukevat Annumamman piparkakkupalstalta että jos antaa canis lupuksen nuolla *******, pitää seurata, ettei canis lupuksen (familiaris) kieli ala jälkeenpäin turvota? Ja että jos niin käy, on eläin vietävä lääkäriin.. ja muuta vastaavaa moraalisesti korkeatasoista, tai ainakin keskistason ahdistuneisuuden ylittäviä seksivihjeitä. Mahtoiko tuo canislupus seks****visailu (??) olla edes kuvottavimmasta päästä. Eli ei mitään 'tuomittavaa'? Ei sitten, jos niin haluat. Osoittaako ahdistuneisuutta jos kertoo että yllättyi ja nousi kulmat??
Miksi ne pervot jutut yhä vain ovat siellä missä ennenkin. Eikö Annelilla ole ollut tilaisuutta siistiä sivustoaan??
Missäs Annelin
nykyisiä kirjoituksia olisi nähtävillä?? Eikö Anneli olisi tehnyt viisaasti jos olisi sulkenut sivustonsa? Tai poistanut edes lastensa kuvat sieltä, ainakin ne intiimeimmät. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.