Se jää nähtäväksikatupoika kirjoitti:"You want the truth? You can't handle the truth!"
"Ällöt" kirjoittelijat? jotka saavat sappesi kiehu
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Ignore- nappi???
En ole kuullutkaan.
Siis voi häivyttää omista silmistään jonkun kirjoittajan kaikki viestit?
Eikö sitä voisi vain keskustella kukin tavallaan, mutta jättää toisille vittuilun Lautamiehiin tai vaikka yksäreihin?
Eihän me nyt ihan aina ja kaikki voida toisiamme rakastaa, tai olla edes samaa mieltä, mutta eihän kaikki koskaan tapahdu juuri kuten minä itse haluan, ja sen kanssa pitää vain elää.
En ole kuullutkaan.
Siis voi häivyttää omista silmistään jonkun kirjoittajan kaikki viestit?
Eikö sitä voisi vain keskustella kukin tavallaan, mutta jättää toisille vittuilun Lautamiehiin tai vaikka yksäreihin?
Eihän me nyt ihan aina ja kaikki voida toisiamme rakastaa, tai olla edes samaa mieltä, mutta eihän kaikki koskaan tapahdu juuri kuten minä itse haluan, ja sen kanssa pitää vain elää.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
^No oikeesti, tuo menee jo yli. Kyllä minusta saisi katsoa peiliin jos niin paljon jonkun toisen ihmisen mielipiteet ärsyttää että pitäisi ignorata, tämä on KESKUSTELUpalsta, jossa erinlaiset mielipiteet omaavat ihmiset keskustelee eikä tietysti voi välttyä konfikteilta mutta en ole koskaan kuullut KESKUSTELUpalstasta jossa pystyisi ignooramaan KESKUSTELIJOITA, huh.
Toki mielestäni tämän topicikin voisi muuttaa tyyliin, risujaa/ruusuja-keskustelijoille, eli pystyisi kommentoimaan kenen keskustelijan jotkut tietyt mielipiteet, yleisesti tai vaikka yksi mielipide ansaitsee ruusun tai sitten vaihtoehtoisesti risun. Mielestäni mennään ihan liikaa negatiivisiin asioihin kanssa keskustelijoissa ja pitäisi myös muistaa kehua kun joku kirjoittaa hyvin.
Toki mielestäni tämän topicikin voisi muuttaa tyyliin, risujaa/ruusuja-keskustelijoille, eli pystyisi kommentoimaan kenen keskustelijan jotkut tietyt mielipiteet, yleisesti tai vaikka yksi mielipide ansaitsee ruusun tai sitten vaihtoehtoisesti risun. Mielestäni mennään ihan liikaa negatiivisiin asioihin kanssa keskustelijoissa ja pitäisi myös muistaa kehua kun joku kirjoittaa hyvin.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Mulle ei ainakaan saa missään tapauksessa laittaa ignore-nappia.
Haluun nähdä joka ainoan viestin, niin utelias oon.
Suomi24:llä oli aikoinaan chatissa tyyppi, joka oli pistänyt profiilinsa etusivulle kaikki nikit, ketkä oli sillä ignoressa.
Aika yksinäistä chattimista noin pitemmän päälle.
Ja jos kaikki ois aina samaa mieltä asioista, niin myötäilypalstahan tämä sitten olisi, eikä keskustelu.
Ja semmoiselle jota ei huuhaat ja gallupit innosta, niin pakkoko sinne on mennä ölleskään kuikuilemaan?
Itse en oo käynyt "silläsipulilla"
kuukausiin, kun en asiasta mitään tiedä, eikä niin kauheasti kiinnostakaan.....
Haluun nähdä joka ainoan viestin, niin utelias oon.
Suomi24:llä oli aikoinaan chatissa tyyppi, joka oli pistänyt profiilinsa etusivulle kaikki nikit, ketkä oli sillä ignoressa.
Aika yksinäistä chattimista noin pitemmän päälle.
Ja jos kaikki ois aina samaa mieltä asioista, niin myötäilypalstahan tämä sitten olisi, eikä keskustelu.
Ja semmoiselle jota ei huuhaat ja gallupit innosta, niin pakkoko sinne on mennä ölleskään kuikuilemaan?
Itse en oo käynyt "silläsipulilla"
-
Kalessin
- Adrian Monk
yritetty on, mutta sitten sinnekin alkoi ilmestyä viestejä "v*ttu mitä perseennuolemista""aiihanaa" yms. yms....ni...Bombay kirjoitti:Mielestäni mennään ihan liikaa negatiivisiin asioihin kanssa keskustelijoissa ja pitäisi myös muistaa kehua kun joku kirjoittaa hyvin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
No, minusta on silti hyvä, että edes yrittääKalessin kirjoitti:yritetty on, mutta sitten sinnekin alkoi ilmestyä viestejä "v*ttu mitä perseennuolemista""aiihanaa" yms. yms....ni...Bombay kirjoitti:Mielestäni mennään ihan liikaa negatiivisiin asioihin kanssa keskustelijoissa ja pitäisi myös muistaa kehua kun joku kirjoittaa hyvin.
En tiedä, onko tässä palstaohjelmistossa mahdollisuutta tuollaiseen ignore-toimintoon, mutta hyödyllinen se olisi joka tapauksessa. Tietysti paljon parempi vaihtoehto olisi, että jos joku käyttäjä todellakin vituttaa niin maan perkeleesti, niin sitä voisi sulkea koneen ja tehdä ihan jotain muuta - vaikka lähteä ulos lenkille. Jos vielä tämänkin jälkeen mielessä on iso vitutus jotain käyttäjää kohtaan, niin suosittelen ammattiapua.