Profilointeja käyttäjistä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

DollariExpress kirjoitti:
hintti ottaa (on puikotettavana)
homo antaa.

jos valita pitää niin itse olen mieluummin homo :D
Aha...

Kyllä hintti homon tuntee?

Miteskun miehestä sanotaan, että ottaa naisen (vaikka sitten takaapäin) ja naisesta, että antaa pillua? Niinkö että jos niinku aattelis silleen niinko ne roolit hinttihomoilla samantyylisesti.
Who murdered me?
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 8:32 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Who murdered me? »

Tää ketjuhan on ihan helmi :lol: En oo tota puikotus-termiäkään ennen kuullu.

Meikä on jo muualla täällä profiloitu: turhake 8) . Profiloija on erittäin tunnettu psykolooki, hän on jopa selvänäkijäkin. Mä niin haluaisin vaihtaa käyttäjänimeni Turhakkeeks.
JonBenét
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Siru83 kirjoitti:Voi tätä ihanan vilpittömän tuen määrää. Olen suorastaan liikuttunut. Kertokaa vielä, mitä hintit ovat minulle tehneet, kun en voi sietää heitäkään. Hintti on joskus torjunut minut? Mikä on suosikkiteorianne?
Nyt on ihan pakko kysyä, että keitä sinä yleensäkään siedät? Itsesi lisäksi tietenkin.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Damien »

DollariExpress kirjoitti:jos valita pitää niin itse olen mieluummin homo :D
Iacta alea est :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8310
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Mikä tää S:llä alkava nyt olikaan?
Sehän on tietenkin narsisti.
Sehän on tietenkin yksinäinen.
Sehän tietenkin luulee olevansa edes joku, vaan eipä ole edes sitä.
Sehän on tietenkin vastenmielinen, yhtä vastenmielinen livenäkin.
Sehän tietenkin on jossain surkeassa työpaikassa.
Sehän tietenkin on työyhteisönsä hylkiö.
Senhän tietenkin jokainen mies on työntänyt kepillä kauemmaksi.
Sehän tietenkin on täysi pervo.
Sehän tietenkin toivoisi saavansa mustaamakkaraa, vaikka nuorempaakin.
Sehän tietenkin tykkää kusinäytöksistä. Varmaan itse harrastaa niitä.
Sehän tietenkin näkee raiskaajia ja pedofiilejä siellä missä sen mielikuvitus antaa myöten.
Sillä ei ole mitään linjaa kirjoituksissa, tuskin elämässäänkään, jos sitä on.
Sillä on sairas mielikuvitus.
Sehän ei ole tyytyväinen muihin kuin itseensä, ja kukaan ei ole tyytyväinen siihen.
Sehän on tietenkin täysi nolla, jos edes sitäkään.
Monikohan kohta osui oikeaan tän yhden sössön profiloinnissa?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Yksinäinen vanhapoika Marsalkka päivystää täällä 24/7. Yrittää kieltää, että Martinlaakson tapauksen asianomistaja olisi seurustellut nuoren somalipojan Abdin kanssa, vaikka se tuomiolauselmasta tulee esille (Abdin kaveri sanoo heidän seurustelleen, eikä siinä lue mitään siitä, että tyttö kieltäisi tämän). No, onhan se hirveää keski-ikäiselle vanhallepojalle tiedostaa, että suurin osa hänen himoitsemistaan pikkutytöistä on mieluiten oman ikäistensä kanssa, jotkut vieläpä pitkien ja sulavaliikkeisten somaliteinipoikien kanssa. Marsalkasta on ikävää, että nuoret tytöt viettää maahanmuuttajapoikien kanssa aikaa, ja hän ei saa seuraa kuin maksulla joko rahan, alkoholin tai muiden tuotteiden muodossa.

No, onneksi noilla somalipojilla asiat kuitenkin ovat verrattain hyvin. Heillä tulee joskus hyvin todennäköisesti olemaan sellainenkin asia kuin vaimo, mitä vanhapoika Marsalkka ei ole saanut keski-ikään mennessä.
Marskalkka
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Pe Maalis 23, 2012 9:12 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Marskalkka »

Siru83 kirjoitti: Yrittää kieltää, että Martinlaakson tapauksen asianomistaja olisi seurustellut nuoren somalipojan Abdin kanssa, vaikka se tuomiolauselmasta tulee esille (Abdin kaveri sanoo heidän seurustelleen,
Osman Mohamed tunsi Abdin, joka oli kai seurustellut
asianomistajan kanssa.
En minä tätä kai-seurustelua ole kieltänyt. En vain ihan tarkkaan tiedä mitä kai-seurustelu tarkoittaa käsitteenä.
Siru83 kirjoitti:Heillä tulee joskus hyvin todennäköisesti olemaan sellainenkin asia kuin vaimo, mitä vanhapoika Marsalkka ei ole saanut keski-ikään mennessä.
Todennäköisesti montakin vaimoa, joiden kanssa hankitaan paljon lapsia, jotta saadaan sossusta oikein paljon rahaa. Ja sitten vielä välillä harrastetaan joukkoyllätysseksiä kavereiden kanssa kommunikoiden viidakkokusikoodeilla.
Siru83:n esittämä viidakkokusikoodi:Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja vandt »

Chopper kirjoitti:Voisin melkein veikata että Sirulla on itsellään henkilökohtaisia kokemuksia raiskatuksi/hyväksikäytetyksi tulemisesta varhaisteini-iässä tai teini-iässä. Tämä on ollut niin rankka kokemus että hän purkaa pahaa oloaan tällä palstalla ja näkee jokaisessa pedofiilin joka yrittää edes keskustella asiasta muulla tavoin. Tämän kokemuksen myötä hän on myös perehtynyt (suorastaan omistautunut) muihin rikoksiin ja sulkee itsensä muulta elämältä pois. Paljon vihaa ja katkeruutta pursuaa ko. henkilön kirjoituksissa ja toivoisinkin hänen hakevan apua ammattiauttajalta.
Sanoihan hän tulleensa oraaliraiskatuksi nuorena.
Itseään piti siihen syyllisenä, ja jo samana iltana nauroi koko asialle. Eikä kyseessä ollut tietenkään raiskaus, vaan pakottaminen seksuaaliseen tekoon.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Gladys »

vandt kirjoitti:
Chopper kirjoitti:Voisin melkein veikata että Sirulla on itsellään henkilökohtaisia kokemuksia raiskatuksi/hyväksikäytetyksi tulemisesta varhaisteini-iässä tai teini-iässä.
Sanoihan hän tulleensa oraaliraiskatuksi nuorena.
Itseään piti siihen syyllisenä, ja jo samana iltana nauroi koko asialle. Eikä kyseessä ollut tietenkään raiskaus, vaan pakottaminen seksuaaliseen tekoon.
Eikä varsinkaan jäänyt minkäänlaista traumaa..
All is pretty.
- Andy Warhol
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Marsalkkahan lanseerasi uuden hienon termin. Koska raiskaustuomiot on niin mitättömiä niin ihan hyvinhän sitä voisi alkaa kutsua yllätysseksiksi. Ja tapauksen mukaan voisi sitten luokitella eri tavoin. Erittäin yllätyksellinen ja vain hieman yllätyksellinen jne...Sitten ei tuntuisi niin oudolta nämä lievät tuomiotkaan.
Kaikkihan nyt yllätyksistä pitää. :)
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Tiina kirjoitti:Marsalkkahan lanseerasi uuden hienon termin. Koska raiskaustuomiot on niin mitättömiä niin ihan hyvinhän sitä voisi alkaa kutsua yllätysseksiksi.
Joo Marsalkkaa ei vaan pahemmin haitannut lievä tuomio esim. tuossa pakottaminen sukupuoliyhteyteen-tapauksessa, jossa yli kolmekymppinen äijä pakotti 15-vuotiaan ottamaan suihin ja toinen samaan aikaan piteli vehjettään kädessä. Itse asiassa hän kirjoitteli ketjuun lyhyitä viestejä, joissa yritti puolustella/keksiä tekosyitä. Enkä ole itse asiassa huomannut, että Marsalkka olisi kovasti paasannut raiskaajien liian lyhyistä tuomioista yhtään missään muussakaan ketjussa, jossa tekijä olisi suomalainen. Kai naisia harvoin saava vanhapoika ymmärtää suomalaisia seksuaalirikollisia.

Mun mielestä ihan turha paasata ja vouhkata liian lyhyistä raiskaustuomioista, jos kyse on aikuisen naisen raiskauksesta eikä pedofiliasta. Jos sinun joku lähiomaisesi Tiina tapettaisiin, haluaisitko, että raiskaaja, jonka uhri kuitenkin elää, hengittää ja todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin toipuu ja jatkaa elämäänsä, saisi yhtä pitkän tuomion kuin omaisesi surmannut tappaja? Minä en henk. koht. haluaisi. Eikä kannata yhtään uikuttaa siitäkään, että raiskauksen uhri ei koskaan toivu. Tätä mantraa on toistettu riittämiin, eikä kukaan halua sellaisia raiskauksen uhreja kuunnellakaan, jotka ovat toipuneet suhteellisen nopeastikin. Minä väitän, että jos joku ei toivu seksuaalirikoksen kohteeksi joutumisesta avun jälkeenkin, ja jos kyse on yksittäisestä seksuaalirikoksesta, ei esim. lapsuudessa vuosia jatkuneesta insestistä, niin hänellä on lähtökohtaisesti muitakin ongelmia. Muutenkin, harvoin mikään yksittäinen traumaattinen kokemus voi ihmisen psyykeä ratkaisevasti horjuttaa.

Toinen ongelma raiskaustuomioiden pidentämisessä on se, että jos ne ovat lähellä henkirikostuomioita tai ylipäänsä merkittävän pitkiä, vaikkapa 10-20 vuotta, niin tekijällä ei ole paljon syytä jättää uhria/todistajaa henkiin. Ei Tiinastakaan olisi varmaan kiva kävellä yksin lenkkipolulla tiedostaen, että jos hän joutuu puskaraiskaajan uhriksi, puskaraiskaajalla ei ole paljon syitä jättää häntä henkiin.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Kysymyshän on nyt lähinnä siitä, että naisen luvattomasta käyttöönotosta eli yllätysseksistä pitäisi nyt saada edes ehdottomana tuo tuomio. Jossain tapauksissa kun selviävät ihan vaan ehdottomalla/pikkusakoilla. Ihmisen tappamisesta ja etenkin murhasta pitäisi taas AINA tulla kunnon tuomio. Jos ei elinkautista (mikä on nimikkeenäkin ihan älytön, kun ei ole totta) niin ainakin 30 vuotta linnaa ja ihan ilman mitään lomia. Joku roti nyt sentään pitäisi olla. Tapoksi todetusta 20 vuotta jne...Ja oikeasti hullut tietysti hoitoon loppuiäksi. Olisin valmis maksamaan verojakin muutaman prossan enemmän tästä syystä. Siis korvamerkittyinä, kiitos ! :D
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Siru83 kirjoitti:
Joo Marsalkkaa ei vaan pahemmin haitannut lievä tuomio esim. tuossa pakottaminen sukupuoliyhteyteen-tapauksessa, jossa yli kolmekymppinen äijä pakotti 15-vuotiaan ottamaan suihin ja toinen samaan aikaan piteli vehjettään kädessä. Itse asiassa hän kirjoitteli ketjuun lyhyitä viestejä, joissa yritti puolustella/keksiä tekosyitä. Enkä ole itse asiassa huomannut, että Marsalkka olisi kovasti paasannut raiskaajien liian lyhyistä tuomioista yhtään missään muussakaan ketjussa, jossa tekijä olisi suomalainen. Kai naisia harvoin saava vanhapoika ymmärtää suomalaisia seksuaalirikollisia.

Mun mielestä ihan turha paasata ja vouhkata liian lyhyistä raiskaustuomioista, jos kyse on aikuisen naisen raiskauksesta eikä pedofiliasta. Jos sinun joku lähiomaisesi Tiina tapettaisiin, haluaisitko, että raiskaaja, jonka uhri kuitenkin elää, hengittää ja todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin toipuu ja jatkaa elämäänsä, saisi yhtä pitkän tuomion kuin omaisesi surmannut tappaja? Minä en henk. koht. haluaisi. Eikä kannata yhtään uikuttaa siitäkään, että raiskauksen uhri ei koskaan toivu. Tätä mantraa on toistettu riittämiin, eikä kukaan halua sellaisia raiskauksen uhreja kuunnellakaan, jotka ovat toipuneet suhteellisen nopeastikin. Minä väitän, että jos joku ei toivu seksuaalirikoksen kohteeksi joutumisesta avun jälkeenkin, ja jos kyse on yksittäisestä seksuaalirikoksesta, ei esim. lapsuudessa vuosia jatkuneesta insestistä, niin hänellä on lähtökohtaisesti muitakin ongelmia. Muutenkin, harvoin mikään yksittäinen traumaattinen kokemus voi ihmisen psyykeä ratkaisevasti horjuttaa.

Toinen ongelma raiskaustuomioiden pidentämisessä on se, että jos ne ovat lähellä henkirikostuomioita tai ylipäänsä merkittävän pitkiä, vaikkapa 10-20 vuotta, niin tekijällä ei ole paljon syytä jättää uhria/todistajaa henkiin. Ei Tiinastakaan olisi varmaan kiva kävellä yksin lenkkipolulla tiedostaen, että jos hän joutuu puskaraiskaajan uhriksi, puskaraiskaajalla ei ole paljon syitä jättää häntä henkiin.
Tuossa on paljon asiaa. Olen samaa mieltä raiskaus suhteessa murhaan rikoksen pahuutena. Tosin seksuaalirikos yksittäisenäkin jättää aina jäljen psyykeeseen. Se joko koteloituu tai aiheuttaa masennusta taikka muita ongelmia. Koteloituneena se vaikuttaa ja usein uhrien holtiton käytös (irtoseksi jatkuvana kenen kanssa vaan tyyliin, viina, päihteet, syömishäiriöt, itsetuhohätähuudot) johtuu monesti seksuaalisen kaltoinkohtelun aiheuttamasta traumasta. Monesta kyllä myöhemmin, ajan kanssa tulee ns. kunnon perheenäitejä ja -isiä ja kansalaisia.

Lisäksi ne eivät silti ole verrannollisia keskenään; "tota isä pani sata kertaa ikävuosina x-y ja tota kanssa, joten molemmat pärjää sen ja sen terapian jälkeen y-prosenttisesti kuntoutuneena, kiitos ja näkemiin". Toisen voi särkeä käsi kerran housuissa, toinen on seksiorjana leikkikoulusta lukioon ja mikään ei tunnu vaivaavan. Siksi tuomiokin voi olla joskus eri "samasta teosta". Esimerkit liioiteltuja siihen, huom!

Ja mitä on elämää seurannut ja kuunnellut ja kun jättää juorut sivuun, niin silti aika moni tyttö kokee ikäviä teini-iässä ja varhaisaikuisuudessa, humalassa yleensä. Ei siis raiskata törkeästi tai edes tavallisesti, vaan hiplailua, kuvaamista, muuta sikailua.

Tuo henkiinjättämiskynnys raiskauksissa pitkillä tuomioilla on hyvä pointti.
Marskalkka
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Pe Maalis 23, 2012 9:12 am

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Marskalkka »

Siru83 kirjoitti:
Tiina kirjoitti:Marsalkkahan lanseerasi uuden hienon termin. Koska raiskaustuomiot on niin mitättömiä niin ihan hyvinhän sitä voisi alkaa kutsua yllätysseksiksi.
Joo Marsalkkaa ei vaan pahemmin haitannut lievä tuomio esim. tuossa pakottaminen sukupuoliyhteyteen-tapauksessa, jossa yli kolmekymppinen äijä pakotti 15-vuotiaan ottamaan suihin ja toinen samaan aikaan piteli vehjettään kädessä. Itse asiassa hän kirjoitteli ketjuun lyhyitä viestejä, joissa yritti puolustella/keksiä tekosyitä. Enkä ole itse asiassa huomannut, että Marsalkka olisi kovasti paasannut raiskaajien liian lyhyistä tuomioista yhtään missään muussakaan ketjussa, jossa tekijä olisi suomalainen. Kai naisia harvoin saava vanhapoika ymmärtää suomalaisia seksuaalirikollisia.
Olenko minä paasannut liian lyhyistä tuomioista myöskään somalien viidakkokusikoodiyllätysseksi-tapauksessa? Tai jossain muussa tapauksessa, jossa raiskaaja ei ole syntyperäinen suomalainen?

Miten puolustelin näitä muusikkoja? Tai keksin tekosyitä? Käsittääkseni kerroin syyn, miksi toisen kohdalla ei voitu näyttää toteen, että tämä olisi tiennyt tytön iän.
Marsalkka kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:Marsalkka on siinä oikeassa viitatessaan, ettei lehtori tiennyt tytön ikää siis opettajasuhteesta.
Niin. Halusin siis korjata tämän asiaa sotkevan seikan:
Juliet Jones kirjoitti:Kuinka monen mielestä on mahdotonta, ettei opettaja tiedä oppilaansa ikää? Olkoonkin, että kyseessä on harrastuksen ohjaajaopettaja.
Juliet Jones kirjoitti:
Mutta. Miehet menivät kaksin yhdessä uhrin sukulaistaloon, joten hyviä tuttuja oltiin sekä keskenään, että sukulaisten kanssa. Kyllä hyvät tutut tietävät tuollaiset asiat.
Tästä ei nyt sitten ilmeisesti kuitenkaan ollut faktaa. Ja meidänkin on hieman vaikea asiaa arvioida, kun emme olosuhteita tekohetkeltä kauheasti tiedä.
Juliet Jones kirjoitti:Älä muuta sano.. Pakotti. Siis PAKOTTI. Ja tuomiota lievennetään sillä, ettei tiennyt tytön ikää.
Itse asiassa julkisuuteen ei ole annettu tietoa, jonka mukaan tuomiota olisi lievennetty. KÄsitin, että tuomiota ei voitu antaa asiasta, jota ei voitu näyttää toteen.

Suurin ongelma tässä on minun mielestäni se, että tuomiot seksuaalirikoksista ovat liian lieviä.
Marsalkka kirjoitti:
Jimt kirjoitti: Sillekin on varmasti olemassa syyt, miksi tuomio tuli pakottamisesta eikä raiskauksesta.
Tälle on hyvinkin selkeä peruste:
Rikoslain määritelmä
20 luku. Seksuaalirikoksista
1 § Raiskaus. Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.
Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.
Yritys on rangaistava.
4 § Pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Joka väkivallalla tai uhkauksella pakottaa toisen ryhtymään muuhun kuin 1 §:ssä tarkoitettuun seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava pakottamisesta seksuaaliseen tekoon sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.
Pakottamisesta seksuaaliseen tekoon tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, saa hänet ryhtymään 1 momentissa tarkoitettuun seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan.
Yritys on rangaistava.
Marsalkka kirjoitti:Totta:
Raiskausrikossäännökset koskevat vain sukupuoliyhteyden harjoittamista. Sukupuoliyhteyden määritelmä on luvun 10 §:n 1 momentissa. Sen mukaan sukupuoliyhteydellä tarkoitetaan sukupuolielimellä tapahtuvaa tai sukupuolielimeen kohdistuvaa seksuaalista tunkeutumista toiseen kehoon. Vaginaalisen ja anaalisen sukupuoliyhteyden lisäksi tässä yhteydessä tarkoitetaan oraalista sukupuoliyhteyttä (HE 6/1997 vp, s. 188/II).
Toisaalta:
Pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Tästä rikoksesta tuomitaan se, joka väkivallalla tai uhkauksella pakottaa toisen ryhtymään muuhun seksuaaliseen tekoon kuin sukupuoliyhteyteen tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta. Rangaistukseksi tuomitaan vankeutta vähintään 14 vuorokautta ja enintään kolme vuotta. Rikoslain 20 luvun 10 §:n 2 momentissa olevan määritelmän mukaan seksuaalisella teolla tarkoitetaan sellaista tekoa, jolla tavoitellaan seksuaalista kiihotusta tai tyydytystä ja joka tekijä ja kohteena oleva henkilö sekä teko-olosuhteet huomioon ottaen on seksuaalisesti olennainen. Esimerkiksi toisen sukupuolielimen hyväilyä tai ns. suuseksin harjoittamista, johon ei liity penetraatiota, arvostellaan seksuaalisena tekona. Korkein oikeus on kielisuudelmia koskevassa ratkaisussa 2005:93 tulkinnut seksuaalisen teon käsitettä.
Emme tiedä tarkkaan mitä on tapahtunut.
Siru83:n esittämä viidakkokusikoodi:Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Olen yrittänyt ymmärtää Siru83 hillitöntä tarvetta puolustella maahanmuuttajien tekemiä seksuaalirikoksia, mutta onko näin, että hän ei pidä raiskausta(an) raiskauksena, koska poika on ollut niin sulavaliikkeinen. Tuskin sitä voi pahana pitää?
Toinen vaihtoehto on, että sulavaliikkeinen teko on vasta fantasia- asteella ja näin ollen värittää maailmankuvaa.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Vastaa Viestiin