Yölinjalla - Pekka Sauri
Muistatko tarkemmin niitten häiriköitten puhelujen sisältöä??? Itselle jäi mielikuva kauheasta huudosta ja mesoamisesta vähän kakkahuumorityyliin... Liekö olleet teinejä angsteineen.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
CrissAngel
- Martin Beck
joskus oli pakko valvoa kun ei vaan malttanut jättää kuuntelematta niitä puheluita.
Sitten jossain vaiheessa alkoi hiipua se soittajien määrä, ja alkoi olla lähes noloa kuunnella, kun Pekka aina ilahtuneena sanoi "ja nyt tuleekin seuraava soittaja" ja ei tullutkaan ketään...
Ja ainakin kerran kävi niin että sinne soitti mieshenkilö joka aloitti puhelunsa "no mä nyt sitten soitin kun soititte mulle päin ja pyysitte soittamaan" että "ei mulla mitään ongelmia ole mutta mistä sä haluaisit jutellla"
ilmeisesti joku studioavustaja soitteli kaikki tuttunsa läpi ja pyysi soittamaan suoraan lähetykseen, että Pekalla riittäisi "asiakkaita" eikä kuuntelijoille tulisi tylsää
Sitten jossain vaiheessa alkoi hiipua se soittajien määrä, ja alkoi olla lähes noloa kuunnella, kun Pekka aina ilahtuneena sanoi "ja nyt tuleekin seuraava soittaja" ja ei tullutkaan ketään...
Ja ainakin kerran kävi niin että sinne soitti mieshenkilö joka aloitti puhelunsa "no mä nyt sitten soitin kun soititte mulle päin ja pyysitte soittamaan" että "ei mulla mitään ongelmia ole mutta mistä sä haluaisit jutellla"
ilmeisesti joku studioavustaja soitteli kaikki tuttunsa läpi ja pyysi soittamaan suoraan lähetykseen, että Pekalla riittäisi "asiakkaita" eikä kuuntelijoille tulisi tylsää
Minusta keskustelu alkoi aina asialliseen tyyliin, mutta jostain syystä soittaja alkoi aina äkillisesti huutaa hävyttömiä eetteriin..Kylli kirjoitti:Muistatko tarkemmin niitten häiriköitten puhelujen sisältöä??? Itselle jäi mielikuva kauheasta huudosta ja mesoamisesta vähän kakkahuumorityyliin... Liekö olleet teinejä angsteineen.
^No ihan sama mielikuva oli Kyllilläkin
. Voi olla että se oli Saurin ohjelma mutta jotenkin muistelen että siellä oli joku "perhe" (liekö koko ohjelma silkkaa vitsiä?) jonka nimi oli sitten tuo "Hiltuset" tms. Tänne en edes kehtaa ruveta muistelemaan mitä ne soittelijat heittivät, sen verran arveluttavaa kamaa oli...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Matlock87
- Nikke Knatterton
Kaikkee kuraahan,ne nuoret varsinki sillo viimesiin vuosiin soitteli.Paras "suoritus" tais olla jopa useemman minuutin kestäny puhelu,joka oli suurimman osan ihan "asiaa",mut kuitenki lopus ihan kalkkiviivoil soittajalt petti pokka.Siis miten ihmees porukka keksii omast pääst useit minuuttei kaikkee perätöntä,vaan et lopus voi todeta soiton pilariks..... Noh.... jollaa vissii vähän tylsää tai ei omista ELÄMÄÄ!! 
-
CrissAngel
- Martin Beck
Teini-hässäkkää.Matlock87 kirjoitti:Kaikkee kuraahan,ne nuoret varsinki sillo viimesiin vuosiin soitteli.Paras "suoritus" tais olla jopa useemman minuutin kestäny puhelu,joka oli suurimman osan ihan "asiaa",mut kuitenki lopus ihan kalkkiviivoil soittajalt petti pokka.Siis miten ihmees porukka keksii omast pääst useit minuuttei kaikkee perätöntä,vaan et lopus voi todeta soiton pilariks..... Noh.... jollaa vissii vähän tylsää tai ei omista ELÄMÄÄ!!
Niitä tyyppejä joitten pitäs ns.GETTA LIFE!!!
Pitää näyttää kamuille et mää uskallan soittaa Pekalle ja uskotella jonkun jutun *IHAN POKKANA*,mut eipä sitten pokka pitänytkään.
Muistan hyvin tuon ko puhelun!!
Child Of Scythe
Yölinja lopetettiin Yleisradion toimesta, koska Sauri pyrki 2003 vaaleissa eduskuntaan, ja oli 2002 juuri julkistanut ehdokkuutensa. Saurin oli tarkoitus jäädä perinteiselle "vaalikaranteenille", mutta Yle päätti samantein, että eivät jatka Yölinjaa enää ollenkaan.EuroJR kirjoitti:Mä en voi kerta kaikkiaan ymmärtää, että tällainen ohjelma piti lakkauttaa. Haluja olisi Saurilla ollut kovastikin jatkaa.
Tein itse aiheesta loppumisen aikaan juttua, eikä ollut saanut Sauri itsekään Yleltä tuolloin oikein minkäänlaisia perusteluja lopettamispäätökselle.
-
CrissAngel
- Martin Beck
-
CrissAngel
- Martin Beck
Jännää.Lauryn kirjoitti:Tässäpä vinkkiä jollekulle joka suunnittelee yhtyeen perustamista.CrissAngel kirjoitti:Ahaa.Pekka ja Yölinja(kuullostaa bändin nimeltä.:=P)oli niin MUST-juttu!!!
Minunkin mielestäni tuo olisi oiva nimi, voisin käydä kokeeksi keikallakin
Ajattelin itsekkin että jos vielä jaksas perustaa bändin niin tuossahan olisi oiva nimi!!
Child Of Scythe
-
KariGrandi
- Susikoski
"Siis mieti ny vähän Pekka Sauri". Mulla on paljon Yölinja-puheluita tallessa .
Erityismaininnan ansaisevat kyllä irkkaaja jolla oli kärpänen tehnyt pesän päähän, teoria viiksekkäiden miesten estrogeenitasosta ja Niuvanniemestä lomalle päästetty kaveri jonka lämpöpatteria keskusrikospoliisi kävi ampumassa lasersäteellä ja poraamassa kämpän seiniin reikiä.
-
CrissAngel
- Martin Beck
Mullakin on Sauria cd-r-levyillä.KariGrandi kirjoitti:"Siis mieti ny vähän Pekka Sauri". Mulla on paljon Yölinja-puheluita tallessa .Erityismaininnan ansaisevat kyllä irkkaaja jolla oli kärpänen tehnyt pesän päähän, teoria viiksekkäiden miesten estrogeenitasosta ja Niuvanniemestä lomalle päästetty kaveri jonka lämpöpatteria keskusrikospoliisi kävi ampumassa lasersäteellä ja poraamassa kämpän seiniin reikiä.
Niitä löytyy kun imuttaa jollain EMULELLA tms.
Mää muistan kanssa ton irkkaaja-hyypelön.:=)))
Oli se kyllä semmonen ohjelma,et se koukutti,vaik' välillä ottikin pataan ne pilarisoittelijat.
Nuo kaikenmaailman Niuvalaiset ja sen tyyliset oli sitä *parasta antia*!!:)
Muistan mm. hyvin kun kaverini kanssa oli ihan must-juttu joka sunnuntai jaksaa valvoa,odottaa ja kuunnella koko ohjelma,ellei nukahtanut.:=//
Yleensä terästimme ittemme ottamalla olutta, kuuntelimme ja nauroimme hulluimmille jutuille.:=P
Child Of Scythe