Minkä nimisiä todistajia siellä on nimetty asiantuntijoiksi?Pardon kirjoitti:Ilta-Sanomissa oli torstaina lista syyttäjän nimeämistä todistajista. Siinä oli mainittu ensin ne, jotka todistivat lasten kertomuksista. Ihan nimet ja oppiarvot. Sitten oli tämä saatananpalvonnan ekspertti, aiheena siis saatananpalvonta yleensä ja tässä tapauksessa. Sitten vielä keuhkosairauksien ekspertti, joka todistaisi ilmarinnasta, että kuinka sujuu liikkuminen ja äänentuotto.
Syyttäjän nimeämiä todistajia, näin ymmärsin.
Ulvilan kyökkipsykologiaketju (ketju 2)
-
Lähtöruutu
- Neuvoja-Jack
Re: Ulvilan kyökkipsykologiaketju (ketju 3)
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
Tara oli ahkeroinut paljon ja oli hyvää spekulaatiotakin!
Minulle tuli mieleen se, kun Anneli oli puhunut puhelimessa veljensä kanssa syksyllä 2009. Oliko hän myös tavannut veljeään? Ja olisi silloin puhunut jotain, mitä ei ole äänitetty? Mietin vaan sitä, että jospa tähän lisätutkintaan liittyy jotakin, mitä Anneli on puhunut veljensä kanssa ja veli on sitten osannut yhdistää lasten hänelle kertomat jutut mahdollisiin outoihin yksityiskohtiin, joista hän on keskustellut Annelin kanssa. Entäpä jos Anneli on tunnustanut teon veljelleen? En tiedä oliko tätä jo pohdittu täällä aiemmin, pahoittelut jos on.
Minulle tuli mieleen se, kun Anneli oli puhunut puhelimessa veljensä kanssa syksyllä 2009. Oliko hän myös tavannut veljeään? Ja olisi silloin puhunut jotain, mitä ei ole äänitetty? Mietin vaan sitä, että jospa tähän lisätutkintaan liittyy jotakin, mitä Anneli on puhunut veljensä kanssa ja veli on sitten osannut yhdistää lasten hänelle kertomat jutut mahdollisiin outoihin yksityiskohtiin, joista hän on keskustellut Annelin kanssa. Entäpä jos Anneli on tunnustanut teon veljelleen? En tiedä oliko tätä jo pohdittu täällä aiemmin, pahoittelut jos on.
lihavoin nuo kolme sanaa stressi, uupumus ja hormonaalinen piikki Îjokuvaan kirjoitti:Rezah kirjoitti:jokuvaan: sä sit liitit kuvankin
- - -
Joo; mietin asiaa kyllä tarkasti. Tulin siihen tulokseen, että koska nimet ovat yleisesti tiedossa (julkaistuina esim. oikeusraportissa) ja kyseessä oli topiciin liittyvä viittaus yhden lapsen lempinimeen, en nähnyt postaamiselle estettä. Mainittakoon, että (enemmän tapetilla olleesta) vanhimmasta lapsesta monet minfolaiset käyttävät nimen alkukirjainta.
Tara kirjoitti:- - -
Joka tapauksessa, veljelleen Anneli tuskin on noista 'paholaisen poika' tapauksista kertonut minään 'hauskoina juttuina ihan vaan jostakin. Tästä olen jokseenkin varma. Päättelen, että Anneli on jossain vaiheessa ennen Jukan kuolemaa uskoutunut veljelleen useamminkin, koska heillähän oli ennen läheiset välit.AA on valottanut veljelleen jotakin Jukan ja hänen väleistä ja pohtinut Jukkaa ihmisenä,..luonnetta, jotakin sellaista piirrettä Jukassa joka on häntä harmittanut tai ainakin pohdituttanut.
- - -
Nää silmät... haukantarkat, khakinvihreät, mantelinmuotoiset ja aavistuksen vinot, on alttiit kuivumaan (lievä reuma) ja hieman likinäköiset, kun alkaa tuo ikään (40+) liittyvä näön heikkeneminen vaivata.
Tara, sä mistä sait tuon kyvyn kirjoitella pitkiä, mielenkiintoisia ja filosofispainotteisia kirjoituksia kaikkien portinmaalausurakoiden ja lemmikinhoitojen välissä!
Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että AA:lla saattaa olla alttiutta ohimeneviin psykoottisiin harhatiloihin, joiden aikana normaali tilanne voi tuntua äärimmäisen uhkaavalta ja läheinen ihminen vieraalta tai pelottavalta. Tällaisia harhatiloja ei välttämättä ´saada esiin´ mielentilatutkimuksessa, jos henkilö on tutkimusten aikana ns. hyvässä vaiheessa. Häiriötilan saattaa laukaista stressi, uupumus, hormonaalinen piikki tai jokin toksinen tai farmakologinen valmiste; esim. huume tai alkoholi. Aiheesta löytynee tieteellistä materiaalia.
P.S. Hyvää äitienpäivää kaikille äideille; sain lahjaksi Angry Birds -possun, huovutetun kaulakorun, origamikortin ja pinon puutarhalehtiä.![]()
Totta, siis nuokin ihan ihmisen omat 'toksiset' sisäeritteet adrenaliini, corticolicolit, vai mitä olikaan..stressihormonit, voi saada aikaan aika hurjia päänsisäisiä elämyksiä, jonkinlaista 'negatiivista mystistä kokemusta veikkaan' (negatiivista seurauksiltaan), sillehän ei löydy sanoja oikein.. mystiselle kokemukselle itselleen - ellei sitten käytä luontevasti jotain uskonnollista kieltä.. tämäkin on nyt kyllä hyvin köyhä ilmaisu. Joo, paras kun vaikenee siitä mistä ei voi puhua. Lauerma on jossakin viitannut eräänlaisiin, murhan suorittajan 'mielihyvän kokemuksiin', (vaikeita kuvata tai määritellä, sanoi.. jotain sinne päin...)
jokuvaan, es muy simple: no se ve bien sino con el corazón!.. Lo esencial es invisible a los ojos
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Nooh.. köh..Rouva_Etsivä kirjoitti:Tara oli ahkeroinut paljon ja oli hyvää spekulaatiotakin!
saan kyllä turpiinkin, tuon tuosta..
Niin, Auer oli syyskussa 2009 kuulusteltu, pidätettynä jo (?) sitten hän pääsi joiksikin päiviksi vielä vapaaksi, kotiin muistelemaan surmayötä. Sinä aikana hänen puhelintaan kuunneltiin. Puheluita veljen kanssa oli useita.
joo, löysin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041 ... 5_uu.shtml
Anneli Auerin yllättävä puhelu veljelle
Aueria kuulusteltiin ensimmäistä kertaa epäiltynä syyskuussa 2009. Hänet pidätettiin muutamaksi päiväksi ja laskettiin vielä hetkeksi vapaaksi "muistelemaan surmayötä".
Auerin ollessa vapaana poliisilla oli käräjäoikeuden lupa Aueriin kohdistuvaan telekuunteluun. Noiden päivien aikana Auer puhui useasti veljensä kanssa puhelimessa.
Auer jutteli veljensä kanssa enimmäkseen lapsistaan ja unettomuudestaan, ja veli auttoi siskoaan etsimällä tälle asianajajan.
Eräässä puhelussa Auer puhuu sekavasta olostaan ja siitä, että hän haluaa kantaa vastuun, jos hän on syyllistynyt henkirikokseen. Auer mainitsi veljelleen, että ihmiset ovat joskus pimahtaneet pienestäkin asiasta ja menettäneet sitten muistinsa.
Puhelinkeskustelut on litteroitu lisätutkintaan, jota Auerin asianajaja Juha Manner pyysi poliisilta käräjäoikeuden tuomion jälkeen.
Puhelinkeskustelu 23.9.2009
Auer: Mä pääsin nyt kotiin ja kyl tää alkaa tosi pahalt näyttää.
Veli: Mut tota, se on ihan hyvä, et sait kumminkin sen asianajajan siihen, niin se helpottaa kumminkin sitä tilannetta aika paljo
...litterointi jatkuu IL:ssä...
Minun muistin mukaan tätä, että Auer olisi veljensä myös tavannut tuolloin ja tunnustanut tälle teon jossain vaiheessa, ei ole pohdittu. MInulla ei ole mitään käsitystä milloinka heidän yhteydenpitonsa lakkasi kokonaan eikä veli enää vastannut A:n yhteydenottoihin. Kesän 2011 kuluessa? Syksyn lehdissä Auer tästä jotakin kertoi. Tilanne on erikoinen.. vähintään.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
Ja ihan turhasta. Olen sitä mieltä, että kun ennakkoluulottomasti lukee kommentteja niin kaikilla on jotakin hyvää sanottavaa ja pohdintaa, luen siis kaikkien tekstejä.Tara kirjoitti: Nooh.. köh..
saan kyllä turpiinkin, tuon tuosta..
Niin, Auer oli syyskussa 2009 kuulusteltu, pidätettynä jo (?) sitten hän pääsi joiksikin päiviksi vielä vapaaksi, kotiin muistelemaan surmayötä. Sinä aikana hänen puhelintaan kuunneltiin. Puheluita veljen kanssa oli useita.
.......
Minun muistin mukaan tätä, että Auer olisi veljensä myös tavannut tuolloin ja tunnustanut tälle teon jossain vaiheessa, ei ole pohdittu. MInulla ei ole mitään käsitystä milloinka heidän yhteydenpitonsa lakkasi kokonaan eikä veli enää vastannut A:n yhteydenottoihin. Kesän 2011 kuluessa? Syksyn lehdissä Auer tästä jotakin kertoi. Tilanne on erikoinen.. vähintään.
Otin tuosta lainauksesta nyt pois tuon linkin sisällön, ettei tule pitkäksi. Luin itsekin tuon tekstin ja siitä minulle juuri tuli tuo ajatus, että mitä jos Annelin veli olikin saanut kuulla totuuden Annelin suusta, siis tietenkin olettaen tässä, että Anneli olisi murhannut miehensä. Ja sitten kuultuaan lasten kertomuksia, ja heidän pelkojaan äidistään, hän päätti kertoa totuuden tutkijoille. Ihan vaan ajatus.
googlasin hieman noita eri kielien kirjainten ja muita merkintäjuttuja, ykskaks välähti.. se hepreankielinen laulu, tytön, se josta Jukka ei tykännyt..
no sitten:
Jos joku väittää, ettei näissä kirjeen kuvissa ole mitään viestiä, siis jotakin erityistä, jota ei kirjeen kirjoitusta lukemalla heti huomaa, saattaa pettää itseään. Olen tätä mieltä.
ja sitten:
Tara pistää mopoon vauhtia!
H-kirjaimen keskellä oleva piste toi ykskaks mieleeni hepreankielen!
Siinä kielessä ON tuollainen merkki Jos kirjaimen (siis konsonantin, vaikka H-kirjaimen..) sisään kirjoitetaan piste, ns. dageš, se äännetään sanan keskellä tai lopussakin sulkeumaäänteenä. <--tällä nyt ei tässä ole niin väliä..)
Tähän kiinnitin huomioni! Pointti •
Hepreankieli kirjoitetaan oikealta vasemmalle
Piste • konsonantin (kiitos vielä kerran jokuvaan tuosta pisteestä) Kuten sanoin, tällä 'turhan pisteen' alkuperäisellä merkityksellä ei sinänsä ole mitään väliä tässä yhteydessä vaan sillä pisteellä: piste H:n sisällä lauseen alussa voisi olla vihje: lue oikealta vasemmalle
Mistä tyttö oli oppinut hepreankielisen laulun ja minkä laulun?? .. uuskabbalistisen lorun? Tai jonkin vanhan, kierrätetyn? Tätä ei varmaan saada tietää. Miksei Jukka pitänyt siitä? Mitä vikaa hepreankielessä? Hepreankielisiä lauluja on ihan vaikka minkälaisia, ihan niin kuin suomenkielisiäkin.. Jos ei muuta, niin voihan tuo merkintätapa olla perheelle tuttu juttu, Annelille ja lapsille, tuttu jostain vain - leikkineet sanaleikkejä?? Niitähän riittää.

Kirjoitushan jo itsessään on 'kirjailua' (kirjoittaa-sanan etmylogia kertoo). Auer lähetti lapsilleen valitsemillaan kuvilla kirjaillun viestin. Kirjainjonojen, sanojen tavalliset merkitykset on niin itsestään selviä, ne eivät aiheuta ongelmia: luetaan vain mitä joku on kirjaillut/kirjoittanut. Ja siinä se. Yksinkertaisesti ja yksiulotteisesti.. Mutta kun nuo kuvat eivät ole jokapäiväisiä.
Kuvitus on vahvasti symbolista, tässä tapauksessa - Tulkoot kirje vain vankilaoloista. On siellä muunkinlaista kirjallisuutta saatavana kuin tatskakuvakirjoja.. Jätän nyt 'vuohenpään' tästä pois.. Auerin valitsema 'sydänvuohi' sivun ykköspaikalla (aukeamalla oikealla ylhäällä) on vain yksi kymmenistä samannäköisistä 'vuohenpään muotoja' mukailevista symmetrisistä ornamenttikuvista. Olkoot goottilaisia, ei väliä silläkään. Pää ei edusta mitään 'kaunista sydäntä'.. katsokaa noita teräviä piikkikärkisiä ulokkeita, säikähtäisin jos joku minulle tärkeä ihminen lähettäisi minulle moisen tervehdyksen. Olkoot vain ihan tavallinen tatskamalli. Jos kerran joitakin 'kuvia' jäljensi lapsiaan kirjeellä ilahduttaakseen ??), miksei jäljentänyt heille vaikka Hello Kittyjä, vaikka Hello Kitty tattoota !
Muut kaksi kuvaa:
Tässä on Anneli ja Jukka, Anneli-hymiö hymyilee 'pahalle Jukalle' (hymiön katseen suunta, virne) oikealle ylöspäin - Jukka on se 'jokin paha', halkihuulihirviö, nyt toki Annelille vaaraton, eli pääkuvassa hänellä on suu halki keskeltä, kuten kuuluukin olla, ja kuten vuohella useissa vuohi-saatana-tribaaleissa on!
klikkaa, näet kynän jäljen

Tässä on 'Annelin piirin' merkki, piikkilanka, ei ehkä lampaanvillasta punottu: olette minun satimessani. Jukalle jo kävi niin kuin kävi, nyt hän ei enää voi vastustaa minua, Äitiä. Yksi + neljä sydäntä, Auer ja lapset, lapset Auerin vallan alla, pienimmät kaikista 'erikoismerkeistä' kirjeessä:

Arvaan, Auer ei taida luulla itsestään ainakaan mitään 'kovin vähäistä'.
'sydänvuohenpää, Auerin voiton merkki'?
heihei
no sitten:
Jos joku väittää, ettei näissä kirjeen kuvissa ole mitään viestiä, siis jotakin erityistä, jota ei kirjeen kirjoitusta lukemalla heti huomaa, saattaa pettää itseään. Olen tätä mieltä.
ja sitten:
Tara pistää mopoon vauhtia!
H-kirjaimen keskellä oleva piste toi ykskaks mieleeni hepreankielen!
Tähän kiinnitin huomioni! Pointti •
Hepreankieli kirjoitetaan oikealta vasemmalle
Mistä tyttö oli oppinut hepreankielisen laulun ja minkä laulun?? .. uuskabbalistisen lorun? Tai jonkin vanhan, kierrätetyn? Tätä ei varmaan saada tietää. Miksei Jukka pitänyt siitä? Mitä vikaa hepreankielessä? Hepreankielisiä lauluja on ihan vaikka minkälaisia, ihan niin kuin suomenkielisiäkin.. Jos ei muuta, niin voihan tuo merkintätapa olla perheelle tuttu juttu, Annelille ja lapsille, tuttu jostain vain - leikkineet sanaleikkejä?? Niitähän riittää.

Kirjoitushan jo itsessään on 'kirjailua' (kirjoittaa-sanan etmylogia kertoo). Auer lähetti lapsilleen valitsemillaan kuvilla kirjaillun viestin. Kirjainjonojen, sanojen tavalliset merkitykset on niin itsestään selviä, ne eivät aiheuta ongelmia: luetaan vain mitä joku on kirjaillut/kirjoittanut. Ja siinä se. Yksinkertaisesti ja yksiulotteisesti.. Mutta kun nuo kuvat eivät ole jokapäiväisiä.
Kuvitus on vahvasti symbolista, tässä tapauksessa - Tulkoot kirje vain vankilaoloista. On siellä muunkinlaista kirjallisuutta saatavana kuin tatskakuvakirjoja.. Jätän nyt 'vuohenpään' tästä pois.. Auerin valitsema 'sydänvuohi' sivun ykköspaikalla (aukeamalla oikealla ylhäällä) on vain yksi kymmenistä samannäköisistä 'vuohenpään muotoja' mukailevista symmetrisistä ornamenttikuvista. Olkoot goottilaisia, ei väliä silläkään. Pää ei edusta mitään 'kaunista sydäntä'.. katsokaa noita teräviä piikkikärkisiä ulokkeita, säikähtäisin jos joku minulle tärkeä ihminen lähettäisi minulle moisen tervehdyksen. Olkoot vain ihan tavallinen tatskamalli. Jos kerran joitakin 'kuvia' jäljensi lapsiaan kirjeellä ilahduttaakseen ??), miksei jäljentänyt heille vaikka Hello Kittyjä, vaikka Hello Kitty tattoota !
Muut kaksi kuvaa:
Tässä on Anneli ja Jukka, Anneli-hymiö hymyilee 'pahalle Jukalle' (hymiön katseen suunta, virne) oikealle ylöspäin - Jukka on se 'jokin paha', halkihuulihirviö, nyt toki Annelille vaaraton, eli pääkuvassa hänellä on suu halki keskeltä, kuten kuuluukin olla, ja kuten vuohella useissa vuohi-saatana-tribaaleissa on!
klikkaa, näet kynän jäljen

Tässä on 'Annelin piirin' merkki, piikkilanka, ei ehkä lampaanvillasta punottu: olette minun satimessani. Jukalle jo kävi niin kuin kävi, nyt hän ei enää voi vastustaa minua, Äitiä. Yksi + neljä sydäntä, Auer ja lapset, lapset Auerin vallan alla, pienimmät kaikista 'erikoismerkeistä' kirjeessä:

Arvaan, Auer ei taida luulla itsestään ainakaan mitään 'kovin vähäistä'.
'sydänvuohenpää, Auerin voiton merkki'?
heihei
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Minä olen ehdottoman samaa mieltä Annelin kanssa siitä, että kirjeeseen sisältyy piiloviesti, joka ei vain täydellisenä voi auta meille Annelin salaisia rituaaleja tuntemattomille.
Anneli kirjoittaa kirjeessään, että on tehnyt jokaiselle omat ''tatskakortit''. Mitä järkeä on piirrustaa 6 vuotiaalle tatuointi kuvia???
Ei niin yhtään mitään!!!
Minun näkemykseni poikkeaa Tarasta sillä, että uskon noiden kuvioiden tai saman tyyttpisten löytyvän lapsia hyväksi käyttäneen henkilön (miehen??) ihosta ja ne aiheuttavat lapsissa siksi kauhua.
Anneli kirjoittaa kirjeessään, että on tehnyt jokaiselle omat ''tatskakortit''. Mitä järkeä on piirrustaa 6 vuotiaalle tatuointi kuvia???
Ei niin yhtään mitään!!!
Minun näkemykseni poikkeaa Tarasta sillä, että uskon noiden kuvioiden tai saman tyyttpisten löytyvän lapsia hyväksi käyttäneen henkilön (miehen??) ihosta ja ne aiheuttavat lapsissa siksi kauhua.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
Tara, mulle tulee mieleen hyvin yleinen, meilläkin koulussa laulettu juutalainen laulu Hava Nagila. Joku voi ehkä sanat tulkita hengelliseksi lauluksi, mutta todellisuudessa se on kansanlaulu ja taitaa olla muuta perua kuin hengellistä. Eli jos kyseessä on tuo kipale niin sen on Jukka voinut tulkita hengelliseksi ja siten tuomita lastensa laulamana? Vain arvaukseni.
Huhhuh, Tara! 
Olen itse hymistellyt tälle saatananpalvontajutulle ja ainoa asia, mikä tulee mieleen, on se, että Anneli on jotain pelotteluriittejä saattanut lapsilleen järjestää. Tuo kirje oli minusta täysin viaton, vaikkakin suht "outo" äidin lapsilleen lähettämäksi - piikkilankoineen ja tribaaleineen... Mutta... En tiedä olenko jo liian väsynyt vai mikä, mutta tuo Heprean oikealta vasemmalle juttu sai (melkein) ihokarvat pystyyn..
Voisiko olla.. voisiko hittovieköön tuossa olla sittenkin pointti, vai onko tuo "helou kullat" vaan yhteensattumaa... Ehkä nyt nukkumaan, ennen kuin mielikuvitus lähtee liikaa laukkaamaan.. huh... 
Olen itse hymistellyt tälle saatananpalvontajutulle ja ainoa asia, mikä tulee mieleen, on se, että Anneli on jotain pelotteluriittejä saattanut lapsilleen järjestää. Tuo kirje oli minusta täysin viaton, vaikkakin suht "outo" äidin lapsilleen lähettämäksi - piikkilankoineen ja tribaaleineen... Mutta... En tiedä olenko jo liian väsynyt vai mikä, mutta tuo Heprean oikealta vasemmalle juttu sai (melkein) ihokarvat pystyyn..
Hyvänen aika, on sitä nähty paljon kummallisempiakin! Lukekaa vaikka Freudia, Johdatus psykoanalyysiin, tai jotain vastaavaa. Ajatuskulkuni ei yllä läheskään samoihin sfääreihin. Saa kai ihminen ajatella.. Miksi ottaa niin vakavasti.
Kun se H + piste sattuu olemaan merkki juurikin sellaisessa kielessä, jossa teksti luetaan oikealta vasemmalle. Ja talossa on laulettu Jukan mielestä vastenmielisiä lauluja sillä kielellä.
Mistä kukaan tietää mitä kaikkea Auer on harrastanut lasten kanssa?
Minusta on päivänselvää, että kirjeen kuvat symboloivat Auerin elämän keskeisiä asioita! Kuka vain saa olla tästä eri mieltä kanssani.
PS: Ei tähän mitään yksityisviestejä tarvita, M-a, vedä se pois minun laatikostani, en aio sitä avata. Kai se onnistuu vai laitanko deleteä? Pistä asiasi julki vain. Ei se haittaa, ja onhan meillä kackeli.
Tarkoitan mitä sanon.Tarkoitukserni ei ole olla ilkeämielinen joku pöyhkeä ***tuilija..
-
MollyMalone
- Neuvoja-Jack
Minä myös olen erittäin kiinnostunut tästä, laittaisitko Pardon linkin?Lähtöruutu kirjoitti:Minkä nimisiä todistajia siellä on nimetty asiantuntijoiksi?Pardon kirjoitti:Ilta-Sanomissa oli torstaina lista syyttäjän nimeämistä todistajista. Siinä oli mainittu ensin ne, jotka todistivat lasten kertomuksista. Ihan nimet ja oppiarvot. Sitten oli tämä saatananpalvonnan ekspertti, aiheena siis saatananpalvonta yleensä ja tässä tapauksessa. Sitten vielä keuhkosairauksien ekspertti, joka todistaisi ilmarinnasta, että kuinka sujuu liikkuminen ja äänentuotto.
Kannattaa se kuitenkin lukea. En pitänyt oivallustasi ollenkaan huonona vaan loistavana. Täysin ilman sarvia ja hampaita.Tara kirjoitti:PS: Ei tähän mitään yksityisviestejä tarvita, M-a, vedä se pois minun laatikostani, en aio sitä avata. Kai se onnistuu vai laitanko deleteä? Pistä asiasi julki vain. Ei se haittaa, ja onhan meillä kackeli.
-
Rouva_Etsivä
- Neuvoja-Jack
Eikös tämä ole kyökkipsykologiaketju, vai kangastustako vain? Mielestäni Tara sinun spekusi ovat ihan hyviä ja saat niitä esittää ihan samalla tavalla kuin kuka tahansa muukin.
Varsinkin se huomiosi siitä h+ pisteestä.. Hyvin keksitty. Ei tullut minulle mieleenkään. Mietinkin, että jos siinä kirjeessä olisi tällainen piilomerkitys niin siinä tapauksessa voisi esim. selvittää onko Annelilla tapana kirjoittaa useinkin Helou eikä Hellou tai Hello. Ja nyt kirjoitti Kullat, entäpä onko tämä yleistä hänen kirjoittamanaan? Ja löytyykö hänen muista kirjoittamista kirjeistään vastaavia oikealta vasemmalle luettuja piiloviestejä? Mistäs tietää vaikka Anneli olisi ollut kuinka kiinnostunut salakirjoituksesta?
Varsinkin se huomiosi siitä h+ pisteestä.. Hyvin keksitty. Ei tullut minulle mieleenkään. Mietinkin, että jos siinä kirjeessä olisi tällainen piilomerkitys niin siinä tapauksessa voisi esim. selvittää onko Annelilla tapana kirjoittaa useinkin Helou eikä Hellou tai Hello. Ja nyt kirjoitti Kullat, entäpä onko tämä yleistä hänen kirjoittamanaan? Ja löytyykö hänen muista kirjoittamista kirjeistään vastaavia oikealta vasemmalle luettuja piiloviestejä? Mistäs tietää vaikka Anneli olisi ollut kuinka kiinnostunut salakirjoituksesta?
Linkki on se, että ne oli paperilehdessä. Torstaina kumminkin ja Ilta-Sanomissa. Kumma, että niitä ei ole kukaan tänne siirtänyt.MollyMalone kirjoitti:Minä myös olen erittäin kiinnostunut tästä, laittaisitko Pardon linkin?Lähtöruutu kirjoitti:Minkä nimisiä todistajia siellä on nimetty asiantuntijoiksi?Pardon kirjoitti:Ilta-Sanomissa oli torstaina lista syyttäjän nimeämistä todistajista. Siinä oli mainittu ensin ne, jotka todistivat lasten kertomuksista. Ihan nimet ja oppiarvot. Sitten oli tämä saatananpalvonnan ekspertti, aiheena siis saatananpalvonta yleensä ja tässä tapauksessa. Sitten vielä keuhkosairauksien ekspertti, joka todistaisi ilmarinnasta, että kuinka sujuu liikkuminen ja äänentuotto.
-
MollyMalone
- Neuvoja-Jack
Mielestäni oikein hyvää oivallusta tekstisi. En tiennytkään että Anneli on opiskellut hepreaakin, minä nimittäin olen, sekä myös latinaa muiden opintojen mukana. Vai onko Annelin heprean kielen innostus jostain muualta kotoisinTara kirjoitti:Joku sai pultin mun analyysistä??
![]()
Hyvänen aika, on sitä nähty paljon kummallisempiakin! Lukekaa vaikka Freudia, Johdatus psykoanalyysiin, tai jotain vastaavaa. Ajatuskulkuni ei yllä läheskään samoihin sfääreihin. Saa kai ihminen ajatella.. Miksi ottaa niin vakavasti.
Kun se H + piste sattuu olemaan merkki juurikin sellaisessa kielessä, jossa teksti luetaan oikealta vasemmalle. Ja talossa on laulettu Jukan mielestä vastenmielisiä lauluja sillä kielellä.
Mistä kukaan tietää mitä kaikkea Auer on harrastanut lasten kanssa?
Minusta on päivänselvää, että kirjeen kuvat symboloivat Auerin elämän keskeisiä asioita! Kuka vain saa olla tästä eri mieltä kanssani.
PS: Ei tähän mitään yksityisviestejä tarvita, M-a, vedä se pois minun laatikostani, en aio sitä avata. Kai se onnistuu vai laitanko deleteä? Pistä asiasi julki vain. Ei se haittaa, ja onhan meillä kackeli.
Tarkoitan mitä sanon.Tarkoitukserni ei ole olla ilkeämielinen joku pöyhkeä ***tuilija..