Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
the-game
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: La Touko 12, 2012 3:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja the-game »

RealPitti kirjoitti:
corppi kirjoitti:Näinhän se varmaan oikeissa kerhoissa onkin...Mutta, Jontte ei ole pisnismies eikä nuo sen apukoulun kasvatitkaan ihan sitä penaalin terävintä kärkeä kyllä edusta... Ja jos olet asioita niin hyvin perillä kuin annat täällä ymmärtää,et voi kovinkaan paljon erimieltä tästä olla...???
En mä olekkaan erimieltä tuosta, olen vain eri mieltä siitä että onko Jontte vasikka vai ei. Täytyyhän Jonten olla jossain hyvä koska tuota kerhoa ei voinut olla kauhean helppo saada suomeen. Jontte on vaan rekrynnyt aika omalaatuista porukkaa mutta toisaalta: Mistä ikinä voi tietää minkälainen henkilö on oikeesti, jos ei vaan osaa lukea tai kirjoittaa niin voihan sitä olla oikeasti fiksu.(Esimerkkinä eräs herrasmies joka ei osaa lukea tai kirjoittaa mutta silti pyörittää yhtä suomen isointa autokauppaa)

Tämä tohtori sykerö nyt vaan on mitä on mutta tuskinpa ne Jonten kanssa kahdestaan tuota puulakia pyörittää :wink:

Tässä on kesää jäljellä ja kavereille on vittuiltu koko kevät ja alkukesä. Voipi olla että kohta rysähtää ja loppuu ne puheet leikki kerhosta yms :lol:

Mun mielestä Jontte & Co aloitti koko Casen väärin, mutta nyt se on myöhäistä itkeä kun on jo kaikki levällään. Enää ei voida kuin siivota sotkut ja yrittää edes saada jonkinlaista kunnioitusta.
Näin sen olisi pitänyt mennä:
1:Ensin neuvotella Ruotsalaisten kanssa Mongols Mc:n suomeen tuomisesta.
2:Kerätä tarpeeksi väkeä 2 tai jopa 3 Chapterin avaamiseksi, mitä enemmän chaptereita sitä parempi.
3:Pitää jengi pimennossa siihen asti että on BikerMeetting, siellä paljastaa koko tilanne kaikelle kansalle
4:Kun huhut alkaa kiertää, avata Suomen nettisivu + Facebook yms
5:Pitää vaitoinaista profiilia, eikä huudella kaikenlaista turhaa netissä.
6:Pitää säännöt selvinä: ei ihme ylenemisiä tyyliin: Hängistä Memberiksi kuukaudessa
7:Omat ClubHouset joka chapterilla.

Jontella & Co:lla meni yksi oikein seitsemästä, sillä ei ihan päävoittoa saa mutta on se sentään saanut Mongolsin Suomeen. Eli ei ihan toivoton tapaus :roll:
Oletetaan jos 90 luvulla ois ollut Minfo + muu internet. 100% varmuudella enkelit ja hatut olisivat saaneet yhtä paljon paskaa niskaan kuin Mongols Mc.

ABC kerhoilla on vain 20 vuoden etumatka joten Mongolsilla ja Outlawsilla onkin tekemistä sen maineensa saavuttamiseksi. Outlaws onkin pitänyt hiljais eloa joten ne otti Jonten virheistä opiksi ja mikäli kukaan ei tiennyt niin kerhothan on tuolla maailmalla ylimpiä ystäviä ja en yhtään ihmettele sitä jos näidenkin kerhojen tuleminen suomeen samaan aikaan on sovittu jo vuosia sitten jossain päin maailmaa ennen kuin on ollut tietoa edes kuka niitä lähtee vetämään täällä pohjolan perukoilla :wink:

Ihan yhtä helposti se Ruotsin apina on liivejä jaellut omalla maallaan... Ja rekrytoinnin ja laajenemisen on hoidettu netin kautta Facebookissa ja muissa... Jontella ei ole näyttöjä yhtään mistään,tai kerro toki jos on... Se on saanut mongolsit Suomeen,mutta onko se todella tarvinnut muuta kuin kovaa peukuttamista Facebookissa...?? Nythän ne on jo laajentunee englantiin,Islantiin,Israeliin,Malesian jne Jonakseen johdolla reilusti alle vuodessa... Tuskin noissa muissakaan maissa on tarvinnut mitään isompia temppuja tehdä... Eiköhän ne olis uutiskynnyksen ylittäneet jos näin olisi..??
I'am The Game, and i know you can't take me!
jokota
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Touko 14, 2012 2:17 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja jokota »

Se onkin se kun ei me tiedetä asioista ja jos on jotain touhunut niin tyhmähän niistä kiinni jää niin miksi aina lehdissä pitäis jotain olla? Mut vaikee arvata mistä leiristä the-game on tai banda :D
Kaikki ei ole niin tyhmiä kuin eräät kerhot et joutuu otsikoihin joka asiasta.
Ja miksi täällä niitä puida,ottakaa suora yhteys Mongols MC Finlandiin vai eikö rahkeet riitä :lol:
Pitbull jopa osaa puhua asiaa,toisin ku eräät jauhajat. Onhan se helppoa netissä avautua,mutta todellisuudessa eri asia. Mä en ostais support paitaa minkään kerhon,puutuin vaan asiaan koska mentiin jo liian paskan puhumiseen täällä. Näyttäkää kuinka kovia olette ja jatkakaa ihmeessä.
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

the-game kirjoitti: Ihan yhtä helposti se Ruotsin apina on liivejä jaellut omalla maallaan... Ja rekrytoinnin ja laajenemisen on hoidettu netin kautta Facebookissa ja muissa... Jontella ei ole näyttöjä yhtään mistään,tai kerro toki jos on... Se on saanut mongolsit Suomeen,mutta onko se todella tarvinnut muuta kuin kovaa peukuttamista Facebookissa...?? Nythän ne on jo laajentunee englantiin,Islantiin,Israeliin,Malesian jne Jonakseen johdolla reilusti alle vuodessa... Tuskin noissa muissakaan maissa on tarvinnut mitään isompia temppuja tehdä... Eiköhän ne olis uutiskynnyksen ylittäneet jos näin olisi..??
Villi veikkaus, sun kerhosi on BAD MACHINE. Yrität niin innokaasti loata Jonten maineen niin tuli vaan mieleen :wink:

Pitäiskö mun tulla käymään Viinikkalassa? Sä voisit mulle näyttää noita sun faktojasi.
Vai hakkaatteko koko porukan voimalla siihen paskaselle pihalle? Sehän teillä on tapana :lol:
jokota kirjoitti:Se onkin se kun ei me tiedetä asioista ja jos on jotain touhunut niin tyhmähän niistä kiinni jää niin miksi aina lehdissä pitäis jotain olla? Mut vaikee arvata mistä leiristä the-game on tai banda :D
Kaikki ei ole niin tyhmiä kuin eräät kerhot et joutuu otsikoihin joka asiasta.
Ja miksi täällä niitä puida,ottakaa suora yhteys Mongols MC Finlandiin vai eikö rahkeet riitä :lol:
Pitbull jopa osaa puhua asiaa,toisin ku eräät jauhajat. Onhan se helppoa netissä avautua,mutta todellisuudessa eri asia. Mä en ostais support paitaa minkään kerhon,puutuin vaan asiaan koska mentiin jo liian paskan puhumiseen täällä. Näyttäkää kuinka kovia olette ja jatkakaa ihmeessä.
Yritän olla asia linjalla, mä tiedän asioista aikapaljon ja tiedän kuinka hankala tuollaista kerhoa on suomeen tuoda. En mä pidä kaikista ratkaisuista mitä pojat on tehnyt mutta täällä uhoaminen on tosi lapsellista. Esim tuo nimimerkin "the-game" pullistelu, jos siinä ois miestä niin se lopettais tuon uhoamisen ja antais olla. Mutta todellisuudessa se ei voi koska sen pieni ego koki kolauksen kun me kyseenalaistettiin sen väitteet Jonten vasikointi casesta :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
the-game
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: La Touko 12, 2012 3:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja the-game »

RealPitti kirjoitti:
the-game kirjoitti: Ihan yhtä helposti se Ruotsin apina on liivejä jaellut omalla maallaan... Ja rekrytoinnin ja laajenemisen on hoidettu netin kautta Facebookissa ja muissa... Jontella ei ole näyttöjä yhtään mistään,tai kerro toki jos on... Se on saanut mongolsit Suomeen,mutta onko se todella tarvinnut muuta kuin kovaa peukuttamista Facebookissa...?? Nythän ne on jo laajentunee englantiin,Islantiin,Israeliin,Malesian jne Jonakseen johdolla reilusti alle vuodessa... Tuskin noissa muissakaan maissa on tarvinnut mitään isompia temppuja tehdä... Eiköhän ne olis uutiskynnyksen ylittäneet jos näin olisi..??
Villi veikkaus, sun kerhosi on BAD MACHINE. Yrität niin innokaasti loata Jonten maineen niin tuli vaan mieleen :wink:

Pitäiskö mun tulla käymään Viinikkalassa? Sä voisit mulle näyttää noita sun faktojasi.
Vai hakkaatteko koko porukan voimalla siihen paskaselle pihalle? Sehän teillä on tapana :lol:
jokota kirjoitti:Se onkin se kun ei me tiedetä asioista ja jos on jotain touhunut niin tyhmähän niistä kiinni jää niin miksi aina lehdissä pitäis jotain olla? Mut vaikee arvata mistä leiristä the-game on tai banda :D
Kaikki ei ole niin tyhmiä kuin eräät kerhot et joutuu otsikoihin joka asiasta.
Ja miksi täällä niitä puida,ottakaa suora yhteys Mongols MC Finlandiin vai eikö rahkeet riitä :lol:
Pitbull jopa osaa puhua asiaa,toisin ku eräät jauhajat. Onhan se helppoa netissä avautua,mutta todellisuudessa eri asia. Mä en ostais support paitaa minkään kerhon,puutuin vaan asiaan koska mentiin jo liian paskan puhumiseen täällä. Näyttäkää kuinka kovia olette ja jatkakaa ihmeessä.
Yritän olla asia linjalla, mä tiedän asioista aikapaljon ja tiedän kuinka hankala tuollaista kerhoa on suomeen tuoda. En mä pidä kaikista ratkaisuista mitä pojat on tehnyt mutta täällä uhoaminen on tosi lapsellista. Esim tuo nimimerkin "the-game" pullistelu, jos siinä ois miestä niin se lopettais tuon uhoamisen ja antais olla. Mutta todellisuudessa se ei voi koska sen pieni ego koki kolauksen kun me kyseenalaistettiin sen väitteet Jonten vasikointi casesta :roll:


Mulla ei ole mitään kerhoa...

Jokote, netissä on helppo avautua,mitä sä ite teet?? Olet perustanut koko kerhosi nettiin :mrgreen:
I'am The Game, and i know you can't take me!
jokota
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Touko 14, 2012 2:17 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja jokota »

Lapsellista,mut juuri bad machine tapasta :lol:
Mä en kuulu kerhoon enkä ikinä haluiskaan,mä pärjään ilmankin toisin ku te pikku pojat :lol:
Jatkan muualla,ei tätä jaksa mutta hyviä keskusteluita "isoille pojille" :shock:
tohtori totuus
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Touko 21, 2012 6:29 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja tohtori totuus »

just_one kirjoitti:
PERKELE-FTW kirjoitti:Markus "Prospeckt" Laaksonen. Porvoolainen ylpeä Mongo joka ikävä kyllä ei osaa edes arvoaan kirjoittaa oikein. Selvästi tuleva persidentti. HUAH :oops:

https://www.facebook.com/markus.p.laaksonen
:D

Suosikkisarja on kuitenkin Sons of Anarchy, joten sieltä sitä toimintamallia sitten vaan... :mrgreen:
minun mielestäni salipiireis puhutaan että hän olisi täysjäsen. ja aikoinaan olisi päässyt kavereidensa kanssa vajakki kerho eastsideriin mutta onneksi ne nauro noille apinoille! joista tuli bad mamoja! muistaakseni ent bad mama pressa söi hra laaksosen kädestä ja teki kiltisti ovi töitä hänelle että sai ruokaa ja bensaa japanilaiseensa pyöräänsä!! samaan aikaan se pelle asu kaverini luona kuukausia maksamatta euroakaan kaverilleni.....ei aivoja hoi!!! :lol: mutta pikkupojat bad mamat petti hra laaksosen ja yrittivät jopa kähmiä toisen oviakin!! jäi yritykseksi hahahahhahaha!! ja säälittävää toimintaa!! :mrgreen: tiedoksi kun levittelitte osoitteita he eivät tohon lähde! vaikka tietävätkin joka ikisen asuin paikan!! mittikää kuka tai ketkä heille tietoja antaa!!! ne keitä te olette huonosti kohdelleet!! hakannu omia!! kiva kuulla kuinka kerhoa johdetaan!! voin sanoa rehellisesti että hra laaksonen ei näillä sivuilla patsastele ei nyt eikä ikinä! :lol: heille kelpaa hyvät ukot....kohta kaikki tajuaa et lurkki kerho teillä on! support mongols mc
Karvaperuna
Nikke Knakkertton
Viestit: 195
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 8:13 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Karvaperuna »

[/quote] minun mielestäni salipiireis puhutaan että hän olisi täysjäsen. ja aikoinaan olisi päässyt kavereidensa kanssa vajakki kerho eastsideriin mutta onneksi ne nauro noille apinoille! joista tuli bad mamoja! muistaakseni ent bad mama pressa söi hra laaksosen kädestä ja teki kiltisti ovi töitä hänelle että sai ruokaa ja bensaa japanilaiseensa pyöräänsä!! samaan aikaan se pelle asu kaverini luona kuukausia maksamatta euroakaan kaverilleni.....ei aivoja hoi!!! :lol: mutta pikkupojat bad mamat petti hra laaksosen ja yrittivät jopa kähmiä toisen oviakin!! jäi yritykseksi hahahahhahaha!! ja säälittävää toimintaa!! :mrgreen: tiedoksi kun levittelitte osoitteita he eivät tohon lähde! vaikka tietävätkin joka ikisen asuin paikan!! mittikää kuka tai ketkä heille tietoja antaa!!! ne keitä te olette huonosti kohdelleet!! hakannu omia!! kiva kuulla kuinka kerhoa johdetaan!! voin sanoa rehellisesti että hra laaksonen ei näillä sivuilla patsastele ei nyt eikä ikinä! :lol: heille kelpaa hyvät ukot....kohta kaikki tajuaa et lurkki kerho teillä on! support mongols mc[/quote]

Jeesus mikä piripää sääkin olet. Koittasit edes kirjottaa normaalisti artikuloiden jotta siitä jotain selvää ja asiayhteyttä irtoaisi. Tollanen groteski reuhaaminen ei kiinnosta ketään eikä ainakaan sun kannikoita kasvata. Vai onko tämäkin Monkeleiden step up- testi että kuinka netissä osaa reuhata?
Koht sattuu Juhaa leukaan! KopS! Noniin, nyt on Juhalla leuka kipeä.
Durango
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: To Heinä 07, 2011 9:39 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Durango »

Oliskohan tää "keskustelu" mennyt jo niin pitkälle, että koko ketjun vois sulkea, tai ainakin siivota? Suomikaksnelosella kypsempää keskustelua. Mikä tää "bad mama" pelleily tässä ketjussa on? Ketjun aihe lukee tossa ylempänä. Jos joku edellänähdyn tasoinen kaveri on jossakin varteenotettavassa kerhossa jäsenenä, ei paljon vakuuta.
naavala
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 95
Liittynyt: Su Touko 13, 2012 12:57 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja naavala »

Mun mielestä antaa palaa vaan. Hyvä se on nähdä kolikon kääntöpuolikin. Motarijengit liiveineen ovat näkyvästi vaatimassa "rispektiä" kaduilla ja toreilla. Syyt sille on vaan pimennossa paitsi tietty pelonsekainen kunnioitus. No nyt tulee sitten esille vähän muutakin.

Itsehän en mitään mongooli-kerhosta tiedä, mutta harvemmin savua ilman tulta.
juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja juta »

Just joo...taa ketju alkaa menna vahan kiukuttelulinjalle, jengi huutelee ja uhittelee toisilleen netissa niinkuin me aikoinaan uhiteltiin toisillemme jossain alaluokilla :(
Taitaa olla parasta lopettaa kirjoittelu tanne kunnes jotain uutta tapahtuu...eli Mongoolit tulee ulos ajelemaan. Reilusti ulos vaan pojat, kesa on jo ovella...eikohan sinne Suomen teille pari Mongooliakin mahdu.
ruutikuokka
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: Su Maalis 11, 2012 5:22 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja ruutikuokka »

KYllä. Samaa mieltä... Tästä keskustelusta meni maku ajat sitten. :cry:

Ei muuta kun kyltti tallin seinään ja mopot liikkeelle...

Se on kait moottoripyöräkerhoilla käytäntönä.
STOP COP CRIME
3kanta
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Loka 07, 2011 9:58 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja 3kanta »

Minusta ihan hyvä keskustelu mikä kuvastaa sitä miten mongolit ja heidän supportti miehet ovat katkeroituneet tavalla tai toisella BM:lle vai väreille mitä he kantaa? Onko kenties näitä nykyisiä mongoleja ja supportteja käännytetty BM:n tai BM:ssä olevien miesten edellisistä kerhoista vai miksi moista katkeruutta ilmassa?
Roadkill, Roadkill
Jeffrey Used To Bring Home
Roadkill, Roadkill
Young Jeffrey Loved To Play With
Roadkill, Roadkill, Roadkill
Jeffrey Bleached The Bones Of
Roadkill, Roadkill
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

3kanta kirjoitti:Minusta ihan hyvä keskustelu mikä kuvastaa sitä miten mongolit ja heidän supportti miehet ovat katkeroituneet tavalla tai toisella BM:lle vai väreille mitä he kantaa? Onko kenties näitä nykyisiä mongoleja ja supportteja käännytetty BM:n tai BM:ssä olevien miesten edellisistä kerhoista vai miksi moista katkeruutta ilmassa?

Olisikohan vain ihan siitä kyse että kerhot on maailmalla vihollisia joten ei ne voi suomessakaan veljeillä.

Jos jollain on mulle näyttää edelleenkin ne paperit missä lukee Jonten nimi ja että on vasikoinut jonkun niin mä voin tulla katsomaan, mikäli papereita ei löydy pidettäköön sitä sitten Red & White crew:in paska puheina. The-Game väittää ettei ole BM81:sen jäsen mutta kumminkin on laitellut täällä uhkailu viestejä kyseisen kerhon nimissä eräille henkilöille :lol:

Ja edelleenkään mulla ei ole tekemistä MMC:n tai OMC:n kanssa, enkä tue kumpaakaan :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
tohtori totuus
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Touko 21, 2012 6:29 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja tohtori totuus »

Durango kirjoitti:Oliskohan tää "keskustelu" mennyt jo niin pitkälle, että koko ketjun vois sulkea, tai ainakin siivota? Suomikaksnelosella kypsempää keskustelua. Mikä tää "bad mama" pelleily tässä ketjussa on? Ketjun aihe lukee tossa ylempänä. Jos joku edellänähdyn tasoinen kaveri on jossakin varteenotettavassa kerhossa jäsenenä, ei paljon vakuuta.
on ja täällä mustamaalaavat bad macinet elävät virtuaalitodellisuudessa :cry:
Aileen
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 2:31 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Aileen »

Taitaa olla joku todella paska kyttien undercover operaatio koko monkku mc. :lol:
Kelatkaa oikeesti kuinka helppoa sellainen olisi todellisuudessa toteuttaa. Juurikin näin, kuinka monkut ja outlaws tulivat suomeen. Mihinkään biker miitteihin osallistuta. Vaikutetaan lähinnä netissä. Hiljalleen aletaan hivuttautuun kuitenki mestoille.

Tunteeko kukaan näitä tyyppejä? Silleen oikeasti. Tyyliin viidentoista vuoden ajalta. Ja heidän tekosiaan?
Vastaa Viestiin