Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
the-game
Scooby-Doo

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja the-game »

Aileen kirjoitti:Taitaa olla joku todella paska kyttien undercover operaatio koko monkku mc. :lol:
Kelatkaa oikeesti kuinka helppoa sellainen olisi todellisuudessa toteuttaa. Juurikin näin, kuinka monkut ja outlaws tulivat suomeen. Mihinkään biker miitteihin osallistuta. Vaikutetaan lähinnä netissä. Hiljalleen aletaan hivuttautuun kuitenki mestoille.

Tunteeko kukaan näitä tyyppejä? Silleen oikeasti. Tyyliin viidentoista vuoden ajalta. Ja heidän tekosiaan?
Niinkuin jo aikasemmin kirjoitin.. Ko.jengin pressa eli tämä jontte joonatan on vasikka... Miksi siis ei olis kyttien kanssa tekemisissä edelleen... Ja vaikka pitti sanot mitä,niin musta-valkoisella :D painaa tässä tapauksessa enemmän kuin sun "tiedot"... Mut mun ei onneks tartte sitä täällä todistella,huomaat sen kun havaitset jonten hävinneen palliltaan...(jos siis olet sellaisella paikalla,että voit sen havaita)
I'am The Game, and i know you can't take me!
RealPitti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

the-game kirjoitti:Niinkuin jo aikasemmin kirjoitin.. Ko.jengin pressa eli tämä jontte joonatan on vasikka... Miksi siis ei olis kyttien kanssa tekemisissä edelleen... Ja vaikka pitti sanot mitä,niin musta-valkoisella :D painaa tässä tapauksessa enemmän kuin sun "tiedot"... Mut mun ei onneks tartte sitä täällä todistella,huomaat sen kun havaitset jonten hävinneen palliltaan...(jos siis olet sellaisella paikalla,että voit sen havaita)
Tässä se tuli, sulla ei ole mitään mustaa valkoisella. Helppohan se on täällä huudella että Jontte on vasikka mutta sitten kun aletaan pyytelee papereita esiin niin sanotaan vaan "Mut mun ei onneks tartte sitä täällä todistella" :mrgreen:
No toisaalta mitäpä voi odottaa sellaisen kerhon jäseneltä jonka presidentti on potkittu Diablos Mc:stä ulos ja yksi kerhon jäsenistä pitää pikku tytöistä :wink:

Jos sulla jotain faktaa että Jontte on vasikka niin pistäppä mulle tietoja tuolla yv:llä niin ne on helppo tarkistaa ja mikäli sä et niitä papereita saa hoidettua niin mä voin itse kokeilla jos ne vaikka tulisi postitse mulle mutta mikäli sulla ei ole mitään faktaa niin lopeta toi vasikaksi nimittely ja siivoa se teidän "ClubHousen" piha, se on aivan törkeän näköinen :twisted:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

Emailini: [email protected]
the-game
Scooby-Doo

RealPitti kirjoitti:
the-game kirjoitti:Niinkuin jo aikasemmin kirjoitin.. Ko.jengin pressa eli tämä jontte joonatan on vasikka... Miksi siis ei olis kyttien kanssa tekemisissä edelleen... Ja vaikka pitti sanot mitä,niin musta-valkoisella :D painaa tässä tapauksessa enemmän kuin sun "tiedot"... Mut mun ei onneks tartte sitä täällä todistella,huomaat sen kun havaitset jonten hävinneen palliltaan...(jos siis olet sellaisella paikalla,että voit sen havaita)
Tässä se tuli, sulla ei ole mitään mustaa valkoisella. Helppohan se on täällä huudella että Jontte on vasikka mutta sitten kun aletaan pyytelee papereita esiin niin sanotaan vaan "Mut mun ei onneks tartte sitä täällä todistella" :mrgreen:
No toisaalta mitäpä voi odottaa sellaisen kerhon jäseneltä jonka presidentti on potkittu Diablos Mc:stä ulos ja yksi kerhon jäsenistä pitää pikku tytöistä :wink:

Jos sulla jotain faktaa että Jontte on vasikka niin pistäppä mulle tietoja tuolla yv:llä niin ne on helppo tarkistaa ja mikäli sä et niitä papereita saa hoidettua niin mä voin itse kokeilla jos ne vaikka tulisi postitse mulle mutta mikäli sulla ei ole mitään faktaa niin lopeta toi vasikaksi nimittely ja siivoa se teidän "ClubHousen" piha, se on aivan törkeän näköinen :twisted:

Paperit on tilattu ja tulee ensviikolla... Tarkoitin lähinnä sitä,että mun ei tartte sitä täällä todistella.. mut sä ilmeisesti tiedät mistä jutusta on kyse,niin voithan siis ne paprut tilata itsekin...

Sulle si saa yv;tä lähtemään??
the-game
Scooby-Doo

Ja pittille vielä.. Oletko sä joku yleinen tuomionlukia kun sulle pitää näitä asioita alkaa todistelemaan?? Oot ite aikansa omat juttua kussu ja leikit nyt täällä jotain suurta ja mahtavaa tietäjää???
RealPitti
Sofia Karppi

the-game kirjoitti:Paperit on tilattu ja tulee ensviikolla... Tarkoitin lähinnä sitä,että mun ei tartte sitä täällä todistella.. mut sä ilmeisesti tiedät mistä jutusta on kyse,niin voithan siis ne paprut tilata itsekin...

Saa mulle yv:tä laittaa, jos viitsit skannata nuo jutut niin voidaan sitten yhdessä nauraa jos siinä lukee niin että on vasikoinut :wink:
Mä en kiistä sitä etteikö se mahdollista olisi mutta epäilen sitä kovasti, sen sijaan ihmettelen miten te olette lähteneet tälläiseen pelleilyyn mukaan? :roll:
the-game kirjoitti:Ja pittille vielä.. Oletko sä joku yleinen tuomionlukia kun sulle pitää näitä asioita alkaa todistelemaan?? Oot ite aikansa omat juttua kussu ja leikit nyt täällä jotain suurta ja mahtavaa tietäjää???
Kussut ja kussut, riippuu miltä kantilta katsotaan :wink:
Mulla edelleenkin hyvät välit teidän vasta leiriin ja edelleenkään en puhu Mongols Mc:stä tai Outlaws Mc:stä :wink:

otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

No niin BM & MMC eiköhän nettilänkytys ala jo pikkuhiljaa riittää (johan ne hevosetkin nauraa), joten taistelua pystyyn, luen sitten mieluiten seuraavaksi uutisista, että kumpi todella oli kovempi.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
RealPitti
Sofia Karppi

otus kirjoitti:No niin BM & MMC eiköhän nettilänkytys ala jo pikkuhiljaa riittää (johan ne hevosetkin nauraa), joten taistelua pystyyn, luen sitten mieluiten seuraavaksi uutisista, että kumpi todella oli kovempi.
Kumpi kosauttaa singolla ensin, tosin BM pojilla voi olla hieman hankalaa kun ei ne tiedä minne iskeä :mrgreen:

Joten kertoimet on 1:2 että MMC iskee ensin :lol:

legion_of_thor
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja legion_of_thor »

RealPitti kirjoitti:
the-game kirjoitti:Paperit on tilattu ja tulee ensviikolla... Tarkoitin lähinnä sitä,että mun ei tartte sitä täällä todistella.. mut sä ilmeisesti tiedät mistä jutusta on kyse,niin voithan siis ne paprut tilata itsekin...

Saa mulle yv:tä laittaa, jos viitsit skannata nuo jutut niin voidaan sitten yhdessä nauraa jos siinä lukee niin että on vasikoinut :wink:
Mä en kiistä sitä etteikö se mahdollista olisi mutta epäilen sitä kovasti, sen sijaan ihmettelen miten te olette lähteneet tälläiseen pelleilyyn mukaan? :roll:

olishan se mukava lukea jos kuvalinkin laittaisit tänne ja tietyt nimet mustaa..
i asked my wife this morning what kind of woman shaves her eyebrows? she told me cheap whores who don't like getting sperm in their eyebrows when they are sucking cock..
Intruder
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Intruder »

RB mä luulen et MMc iskee ensin vaikka johonkin leipomoon jos jauhot on loppu sit vast BMC kun voimat on kerätty (kaikille niille 2Delle) :D Sorry Mongols mis sit ikinä tässä maassä oottekin :mrgreen:
corppi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja corppi »

Kyllä mä lähtisin kans veikkaamaan monkoloideja ensimmäisen iskun vastaanottajiksi...Jotenkin ei enää usko riitä noihin niiden seikkailuihin... Se kyllä voipi olla niiden etu,että kukaan ei tiedä missä ne on :D :D :D tai jos oikein tarkennetaan,niin kukaan ei taida ihan satavarmasti tietää onko niitä ollenkaan,siis muualla kun jossain facebookissa ja blogissa...? Ei vielä ole kukaan ainakaan virallisesti ilmoittanut näitä missään liikenteessä nähneensä..??? Pitäskö tässä joku kesän luontokuva kilpailu laittaa ihan pystyyn??? Kuvaa suomalainen monkoloidi harrikan selässä liikenteessä niin saat mainetta ja kunniaa murha.info palstalla ja viikoksi mode oikeudet...???Olisko riittävä porkana???
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lähtiskö ylläpito mukaan palkintokisaan???
Intruder
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Intruder »

Ei kai sen tartte olla edes scooterin seläs olis edes jossain ei niitä HDta heti voi vaatii vanha pappatunakin olis edes jotain :D :D :D :D :D
corppi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja corppi »

RealPitti kirjoitti:
corppi kirjoitti:Kyllä mä lähtisin kans veikkaamaan monkoloideja ensimmäisen iskun vastaanottajiksi...Jotenkin ei enää usko riitä noihin niiden seikkailuihin... Se kyllä voipi olla niiden etu,että kukaan ei tiedä missä ne on :D :D :D tai jos oikein tarkennetaan,niin kukaan ei taida ihan satavarmasti tietää onko niitä ollenkaan,siis muualla kun jossain facebookissa ja blogissa...? Ei vielä ole kukaan ainakaan virallisesti ilmoittanut näitä missään liikenteessä nähneensä..??? Pitäskö tässä joku kesän luontokuva kilpailu laittaa ihan pystyyn??? Kuvaa suomalainen monkoloidi harrikan selässä liikenteessä niin saat mainetta ja kunniaa murha.info palstalla ja viikoksi mode oikeudet...???Olisko riittävä porkana???
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lähtiskö ylläpito mukaan palkintokisaan???

Olihan tuolla joku jo aikaisemmin ilmoittanut nähneensä :roll:

Ihan pyörien selässä liivit päällä??? Eikös se ollu jossain kallion kuppilassa??? Ei nyt jaksa selata ja ettiä...
RealPitti
Sofia Karppi

Kuppilassahan ne oli nähty :roll:

Kivireki
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

RealPitti kirjoitti:Kuppilassahan ne oli nähty :roll:
On muuten erikoista et räkälän perat muuttuu ainakin muukalaislegioonalaisiksi tietyssä promillemäärässä... ja sit ne ihmettelee ku niille puhuu ranskaa. En mäkään ranskaa osaa ku muutaman repliikin, kuten "Vous avez les lèvres comme du foie meurtri" Kerran kyl joku sivullinen hajos ku ton kommentin heitin...
bibo ergo sum
RealPitti
Sofia Karppi

Kivireki kirjoitti:On muuten erikoista et räkälän perat muuttuu ainakin muukalaislegioonalaisiksi tietyssä promillemäärässä... ja sit ne ihmettelee ku niille puhuu ranskaa. En mäkään ranskaa osaa ku muutaman repliikin, kuten "Vous avez les lèvres comme du foie meurtri" Kerran kyl joku sivullinen hajos ku ton kommentin heitin...
Vapaasti suomennettuna "huulesi on kuin märkä maksa" :mrgreen:
Mun yksi sukulainen oli muukalaislegioonassa joskus 80 luvun alussa, nykyäänhän sinne ei edes oteta vissiinkään ulkomaalaisia :roll:

Vastaa Viestiin