Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
annijatta
Javier Pena

Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Luulen että ovat tunteneet toisensa ennen Jukkaa, taksarihan oli aviossa.
Luulen että Jukasta tuli aisankannattaja ja suhari on täten kytköksissä. Vaati lahjuksia että pitää suunsa kiinni. Mikähän se olis yhden lapsen osuus perinnöstä tai vakuutuksista. Siis tämä vaan spekua.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Pitäisin omituisena, jos alkuaikojen 'turun suunta'-tutkimusten aikoihin ei olisi taksaria yhytetty.

Mistä löytyy taksarin nettikirjoituksia? En ole nähnytkään tai kuullutkaan. Laitatko linkkii, pliis.

Toki voi olla mahdollista, että suhari tunsi AA:n ennestään, mutten usko, että hän olisi itse surmaan osallistunut. Rikospaikalta ei ole jälkiä ulos. Minusta.
Nuotio & Äreät Tiput
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Jonnekin hävisi kilpi ja muut suojavaatteet. Naapuri oli kuullut jonkun auton peruuttelevan. No "hupparin" jälkiin verrattuna, ei siellä asunnossa ole ketään taksaritonnikeijua liidellyt ulos, mutta olisiko AA saanut jotain muuta avustusta, spekulaatiotahan nämä.

Siitä on ollut puhetta, josko JL olisi yllättänyt AA:n ja jonkun henkilön, ja sitten AA ja JL riidelleet. Spekulaatiota.

Lapset eivät ole puhuneet ylimääräisestä, tai tyttö on, mutta ei kuitenkaan vaikuta siltä että itse veritekoon siellä olisi suhari ollut osallisena.

Mistä sitä toisaalta tietää, mitä on tapahtunut ja kuinka paljon AA ojentanut lapsia kertomukseensa. Tai no ohan ne käräjät mistä tuomio tulee tämän kuun lopussa.

Taksaria ja muita henkilöitä on varmaankin poissuljettu murhatutkinnasta paljolti halko DNA:lla, mikä on vähintään kyseenalainen poissulkemismetodi.

Se Puputti yhteyskin on kummallinen. Poliisi ei silloin 2007 poissulkenut madollisuutta että JL:n ja Puputin kuolemiin kuolemiin liittyisi kolmas henkilö, mutta että Puputti ei aiheuttanut JL:n kuolemaa (halko DNA veikkaisin).

Taksarin nettikirjoitteluista täytynee palata yv:llä...
annijatta
Javier Pena

Jos pirssimies on ollut Annelin tuttu jo ennen Jukkaa ja jos on vain ollut tietoinen joistakin asioista mitkä epäedullisia Annelin kannalta, on hän hyvinkin voinut kiristää Annelia.
Ehkä taksari aavisti asioiden oikean laidan ja Annelin oli suostuttava taas joihinkin taksarin ehdotuksiin niin että tämä pitäisi suunsa supussa.
Jukka on varmaan päässyt vihille jostakin, ottanut yhteyttä vanhaan ystäväänsä ja tämäkin on hiljennetty varmuuden vuoksi, sillä mistä sen tietää mitä Puputti olisi tiennyt jos olisi ollut kertomassa. Ja se Porvoon tutkimussuunta jossa ei päästy puuta pitemmälle.
Hämärähommia Anneli hoiteli ja perhekerho oli vain kulissia jollekin muulle. Yleensä kiinostus johonkin näkyy myös konkreettisesti elämässä. Annelin imago netissä ja todellisuus kotona ovat kuin yö ja päivä.
Unohtakaa jo se pullantuoksuinen kotiäiti. Se on aivan samanlainen taruolento kuin huppumieskin, mutta helvetin hyvä roolihahmo siis peiteannumamma, todellisuudessa jotakin muuta.
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Minun mielestäni useammassa kuin yhdessä lähteessä on kerrottu, että Auer ja Taksisuhari tapasivat netin kautta vasta Lahden kuoleman jälkeen. Onko tuo 2006- tapaaminen käynyt ilmi muusta, kuin tuosta yhdestä lehtikirjoituksesta?
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
annijatta
Javier Pena

taavetti kirjoitti:Minun mielestäni useammassa kuin yhdessä lähteessä on kerrottu, että Auer ja Taksisuhari tapasivat netin kautta vasta Lahden kuoleman jälkeen. Onko tuo 2006- tapaaminen käynyt ilmi muusta, kuin tuosta yhdestä lehtikirjoituksesta?
Todenpitävää lähdettä ei tiedä muut kuin asianosaiset. Jossittelin, ja jossittelen vieläkin, koska jos he itse kertovat tavanneensa vasta 2007 on tästä todisteena vain heidän henkilökohtainen luotettavuutensa. Mikä estää keksimästä jos kukaan ei voi todistaa tai poliisi ei ole perään kuuluttanut tätä asiaa. Esim henkilöitä -90 luvulta esim työttömien kahvilasta.
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Sepä. Ihmetyttää myös se, että Suharin jälkikasvun kuulemiset ovat näemmä myös tämän murhaoikeudenkäynnin liitteinä.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
annijatta
Javier Pena

taavetti kirjoitti:Sepä. Ihmetyttää myös se, että Suharin jälkikasvun kuulemiset ovat näemmä myös tämän murhaoikeudenkäynnin liitteinä.
Ovatkohan nämä salaiseksi luokiteltuja. Muistelisin että ovat täysi-ikäisiä.
Jos Annelilla ja suharilla on ollut sutinaa 90-luvulla niin salassahan se on pitänyt pitää kun taksari oli vielä naimisissa.
(Muuten miksiköhän me mainitaan Anneli nimeltä mutta tämän kukkasen henkilöllisyyttä varjellaan.)
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Katsotaan nyt ensin, minkälaisen tuomion tämä Auerin x-miesystävä saa. Joten jos hän on vaikka syytön, niin kysyn, miksi alkaa 'retuuttaa' tätä ihmistä hänen nimellään jo nyt? Mitä me muka tiedetään hänestä sellaista muuta ( paitsi epäilyn ja syytökset) kuin hänen vanhat juttunsa (itse en ole niitä juurikaan mietiskellyt) joka oikeuttaisi 'analyysit' ym pyörittelyn tästä henkilöstä hänen nimellään - tässä vaiheessa? Anneli Auerin juttu on hieman eri juttu kuitenkin. Hovin päätöksestä huolimatta.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
annijatta
Javier Pena

Tara kirjoitti:Katsotaan nyt ensin, minkälaisen tuomion tämä Auerin x-miesystävä saa. Joten jos hän on vaikka syytön, niin kysyn, miksi alkaa 'retuuttaa' tätä ihmistä hänen nimellään jo nyt? Mitä me muka tiedetään hänestä sellaista muuta ( paitsi epäilyn ja syytökset) kuin hänen vanhat juttunsa (itse en ole niitä juurikaan mietiskellyt) joka oikeuttaisi 'analyysit' ym pyörittelyn tästä henkilöstä hänen nimellään - tässä vaiheessa? Anneli Auerin juttu on hieman eri juttu kuitenkin. Hovin päätöksestä huolimatta.
Samat syytökset ne on Auerillakin ja hovioikeus vapauttanut edellisistä.
Samalla viivalla ovat juridisesti.
Mutta asiathan voi tulkita niinkuin haluaa ja kuinka palstapoliisi asiat milloinkin tulkitsee. Lähdettä tuohon juridiseen statukseen tuskin tarvitsee mainita.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

annijatta kirjoitti:
Tara kirjoitti:Katsotaan nyt ensin, minkälaisen tuomion tämä Auerin x-miesystävä saa. Joten jos hän on vaikka syytön, niin kysyn, miksi alkaa 'retuuttaa' tätä ihmistä hänen nimellään jo nyt? Mitä me muka tiedetään hänestä sellaista muuta ( paitsi epäilyn ja syytökset) kuin hänen vanhat juttunsa (itse en ole niitä juurikaan mietiskellyt) joka oikeuttaisi 'analyysit' ym pyörittelyn tästä henkilöstä hänen nimellään - tässä vaiheessa? Anneli Auerin juttu on hieman eri juttu kuitenkin. Hovin päätöksestä huolimatta.
Samat syytökset ne on Auerillakin ja hovioikeus vapauttanut edellisistä.
Samalla viivalla ovat juridisesti.
Mutta asiathan voi tulkita niinkuin haluaa ja kuinka palstapoliisi asiat milloinkin tulkitsee. Lähdettä tuohon juridiseen statukseen tuskin tarvitsee mainita.
Mikset sitten käytä tyypin nimeä, vai pidätkö tosiaan minua jonain palstapoliisina? Mistä lähtien?? Laita vastaus kakkeliin jos jollain tavalla haluat jatkaa näykkimistä.

Ihan vapaasti laitat ihan mitä nimiä haluat. Mitä odotat? , jos nyt sinulle mitään uskallan sanoakaan..

Auerin nimeä on hankala olla käyttämättä. Miten olisi 'eräs kotiäiti Ulvilasta'? Tai Reetta tai joku vain, vaikka Impi, Synnöve? Adalmina? tmv.. ja sulkuihin aina 'nimi muutettu'.

PS: Ai niin, näitten kahden syytökset muuten eivät ole ihan samat.

'juridisesti'... no just..

Vielä: Minua ei juridiikka sinänsä kiinnosta, niin että sitä on minulle ihan turha opettaakaan. Hoitakoot sen puolen ammattilaiset. Eli Ulvilan surma-asiassa eikä edes siinä toisessa prosessissa juridiikalla ei muutenkaan ole mitään tekemistä sen kanssa miksi nämä asiat minua ylipäätään kiinnostaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Tässä ketjussa on viime sivuilla käsitelty kännyköitä ja taksariyhteyttä, niin kuin tuolla muissakin ketjuissa nyt meneillään. Puputti on kysymysmerkki, muttei niin paljoa kuin punainen volvo, Puputista ja Taksarin toimista ja liikkeistä tiedetään, ja niitä tuolla ketjuissa käsitelty.

Otan tähän kysymyksiä ja vastauksia ketjuun nyt sen hameen. Sen merkityksestä ei tiedetä paljoakaan.

Kuva

Olen nimennyt hameen 'agrippinaksi'. Jotenkin hame liittyy surmayöhön, sekä Turun asuntoon, sekä ehkä lasten piirroksiin ja kertomuksiin.

AA kertoi että harrastivat seksiä JL:n kanssa muutaman kerran viikossa, mutta petivaatteista ei löytynyt siemennestettä, vaikka petivaatteita ei ollut vaihdettu kuukauteen.

Jossain yhteyksissä on tullut esille, että AA saattoi nukkua alasti. Tai ehkä hän nukkui tuo hame päällä. Johonkin se hame liittyy. Ehkä AA ei käyttänyt alusvaatteita hameen alla, ja oli siten 'aina valmiina', kuin Agrippina (minor/nuorempi) ikään. AA oli myös jotenkin taantunut, lapsen/nuoren tasolle, käytti pitkiä hameita ja takkeja.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

rantakoski kirjoitti: AA kertoi että harrastivat seksiä JL:n kanssa muutaman kerran viikossa, mutta petivaatteista ei löytynyt siemennestettä, vaikka petivaatteita ei ollut vaihdettu kuukauteen.
Hameesta en arvele mitään, mutta petivaatteita ei tutkittu kauttaaltaan, vain muutamasta kohdasta, kuten pussilakanan ja tyynyliinan kulmista. Itse aluslakana oli varmaankin vereentymisen vuoksi siltä osin tutkintakelvoton.

Mielestäni dna-ta/mahdollista siemennestettä tutkittiin enimmäkseen erilaisista tahrakohdista.
Severin A
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Tummista lakanoista varsinkin siemenneste erottuu jo silmämääräisesti vaaleampina läikkinä. Vaikka niiden puuttumista kuinka selittäisi välittömällä peseytymisellä seksin jälkeen, väkisinkin jälkiä jää, tosin vähäisempiä.

Vaikka en ole fanaattinen siisteysintoilija, puisttaa ajatus samoissa lakanoissa makoilu kuukausitolkulla omenakarojen ja ties minkä muiden moskien seassa :?
Älä oleta
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Siemenneste, naisen eritteet, hilse ja monet vastaavat näkyvät ihan selvänä UV-valossa. Pitäisi olla ihan ruutiinitsekkaus.

Nykyisin poliisilla on kameroita joilla saa suodatinta vaihtaen näkyviin niin verijäljet kuin esim siemennesteen - ja niistä kuvat tuhoamatta todistetta. Siis kuvat aiemman luminenssin tapaan.
Vastaa Viestiin