Omistaja puukotti koiranpaskomisesta arvostelijaa?

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Omistaja puukotti koiranpaskomisesta arvostelijaa?

Viesti Kirjoittaja VPY »

Oli kuulemma ollut hesarissa joku juttu, että joku oli paskottanut koiraansa jonkun tontin rajamaille eikä ollut kerännyt ikinä paskoja pois. Sitten tämä talon omistaja oli huomauttanut asiasta koiranomistajalle, tämä oli käynyt hakemassa kotoa puukon ja puukottanut motkottajaa vatsaan.

Mikä juttu lienee,kenelläkään tietoa?
seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Re: Omistaja puukotti koiranpaskomisesta arvostelijaa?

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

Kaleva Oulusta kertoo lisää: http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/mies- ... an/598639/

Mies huomautti koiran kakattamisesta, sai puukosta vatsaan

Parikymppistä miestä puukotettiin vatsaan Kaijonharjussa maanantai-iltana kahdeksan aikaan.
Oulu 5.7. | Kaleva Muuta tekstin kokoa -+
80 lukijakommentti(a) 11

Parikymppistä miestä puukotettiin vatsaan Kaijonharjussa maanantai-iltana kahdeksan aikaan.

Puukotuksesta vangittiin torstaina oululainen vuonna 1963 syntynyt mies, jota epäillään tapon yrityksestä.

Vanhempi mies oli kakattanut koiraansa pensasaidan juureen, mistä häntä huomautettiin. Poliisin mukaan miestä oli huomautettu samasta asiasta aiemminkin.

Vanhempi mies oli tuohtunut huomautuksesta sen verran, että meni mukanaan ollut puukko kädessä pihamaalle, jossa kaksi perhettä vietti kesäiltaa.

Poliisin mukaan mies puukotti parikymppistä miestä vatsaan. Nuorempi mies puolustautui miestä vastaan lapiolla, jolla hän sai kaadettua puukottajan ja pidettyä häntä aloillaan kunnes poliisi otti miehen kiinni.

Puukotuksen uhrin vamma vaati sairaalahoitoa, mutta hän on jo päässyt pois sairaalasta.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Omistaja puukotti koiranpaskomisesta arvostelijaa?

Viesti Kirjoittaja VPY »

Hulluja nuo oululaiset :roll: No eipä ukko paskannutta koiraa vähään aikaan.
exgod777
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 10:23 am
Paikkakunta: Finland

Re: Omistaja puukotti koiranpaskomisesta arvostelijaa?

Viesti Kirjoittaja exgod777 »

Taitaakin olla niin, että hulluus on tosiaankin tarttuvaa,,,,
*6 §* Kohtele muita niin, kuin tahtoisit heidän itseäsi kohtelevan.
Mary Jane Lemansky
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: Ti Syys 06, 2011 8:31 pm

Re: Omistaja puukotti koiranpaskomisesta arvostelijaa?

Viesti Kirjoittaja Mary Jane Lemansky »

Mulle huusi joskus ex-naapuri,että " Älä vitun ämmä anna sen koiras kusta piha-alueelle,tai ammun sen rakin!" (Uroskoira nosti jalkaa tontin reunassa kasvavan puun juureen).
-Vastasin,että herra on hyvä ja menee ottamaan ne unohtuneet lääkkeensä :lol:
(On tärkeätä kommunikoida asiallisesti ja ystävällisesti kanssaihmisten kanssa.)

Taisin olla ihan selvinpäin, niin ei tullut huutelijaa puukotettua :D
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Omistaja puukotti koiranpaskomisesta arvostelijaa?

Viesti Kirjoittaja skoone »

VPY kirjoitti:Hulluja nuo oululaiset :roll: No eipä ukko paskannutta koiraa vähään aikaan.
Täällä Ruotsissa minulle sattui tänään semmoista, että kävelin jalkakäytävän oikeaa puolta (kapeaa) ja minua vastaan tuli koira ja sen kaksi taluttajaa. Minä kävelin jalkakäytävän oikeaa reunaa ja vastaantulevat koirankusettajat taluttivat koiraa samaa reunaa pitkin (talvella koko reunus on koirankusenkeltainen, yäk). Minä en väistänyt, ja taluttajat alkoivat huutaa minulle, että "koira ei väistä koskaan, väistä siitä" ja sitten vielä keskenään haukkuivat minua vuolaasti. Jos nyt rehellisiä ollaan, niin jos koiria täytyy välttämättä olla, niin viekää ihmeessä ne rakkinne semmoiseen paikkaan, missä niiden jätökset eivät saastuta ihmisten kulkemia reittejä!

Minulla on itsellä ollut kissa ja se tuli ulkoakin tekemään tarpeensa kylppäriin omaan hiekkalaatikkoonsa...

Eli tsemppaan ihmisiä, jotka pitävät huolta siitä, että koiranulkoiluttajille tosiaan kerrotaan, mihin voi koiransa kuselle viedä;))
Muista lähdekritiikki!
Mary Jane Lemansky
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: Ti Syys 06, 2011 8:31 pm

Re: Omistaja puukotti koiranpaskomisesta arvostelijaa?

Viesti Kirjoittaja Mary Jane Lemansky »

Skoonen kertoma esimerkkitapaus kertoo,että koiranomistajista löytyy täysiä vatipäitä paljonkin. ihan kuten muistakin ihmisistä,oli heillä lemmikkejä tai ei.

Kertomassani esimerkkitapauksessa tontin rajalta alkoi siis metsänreuna,jossa kyseinen "merkkauspuu" oli ensimmäisenä,sitten kivi ja sitten lisää puita... Ko.metsä ei kuulunut taloyhtiölle,vaan kaupungille.
Pointtini olikin se,että harvinaisen vittumaisesti ex-naapuri "asiansa" ilmaisi. (Joku hullumpi olis varmaan tappanut siitä hyvästä,tänäpäivänä...)
Meistä ei koskaan tullut ystäviä,luonnollisesti. Ei edes toisiaan asiallisesti kohtelevia naapureita.
-Siksi en ollut erityisemmin murheellinen hänen puolestaan,kun hänen autonsa varastettiin parkkipaikalta yön pimeinä tunteina eikä kukaan ollut kai nähnyt mitään :D Buahahahahahahahaa

Tässä maassa ihmisiä tapetaan jo siitä hyvästä rappukäytävään,kun mennään valittamaan naapurin bileiden metelistä. Näköjään koiran jätöksistäkin saadaan tappoyrityksiä aikaan...
Naapurisopu?! Missä?!

Mielestäni huutaminen ja vittuilu ovat väärä tapa kommunikoida,jos odottaa toiselta osapuolelta hyvää vastakaikua. Tämä ei tarkoita sitä,että paskaa pitäisi suodattaa loputtomiin;jos ASIASTA on jo kertaalleen nätisti sanottu eikä mene perille,voi ottaa yhteyttä isännöitsijään,vuokranantajaan,talohallitukseen ja mikäli tilanne siltä vaikuttaa,niin poliisiin.
Vastaa Viestiin