Wincentius kirjoitti:Tämän miehen uhri tunsi FB:n kautta, sillä mies oli uhrin entisen poikaystävän tuttuja. Ex-poikaystävä oli tosin jo varoittanut naista tästä miehestä (monikertainen rikoksista, myös aikaisemmin raiskauksista, tuomittu), mutta nainen ei varoituksia kuunnellut tai niistä välittänyt.
Tämän luettuaan ei voi sanoa muuta, kuin että tyhmyydestä ja välinpitämättömyydestä sakotetaan.
Sanottakoon, että minä en afgaaneista kuten en myöskään venäläisistä, mitenkään erityisemmin pidä. Itse asiassa afgaaneilla, venäläisillä, intialaisilla, virolaisilla, ukrainalaisilla ja puolalaisilla kaikilla on haplotyyppi R1a hyvin yleinen. Venäläisillä prosentuaalinen osuus on 46% ja afgaaneilla 51%, joten heillä on paljonkin yhteistä. Tässä valossa näyttää siltä, ettei venäläisten alkuperä ole eurooppalainen, kenties vain geneettinen mutaatio ja sekoittuminen eurooppalaisiin on aiheuttanut heidän kalpean pigmenttinsä.
Minä vastustan sen sijaan sitä, että kun joku afgaaniraiskaririkollinen rikollisystävineen raiskaa jonkun ilmaisen viinan toivossa lähteneen huumeriippuvaisen, niin sitä käytetään ulkomaalaistaustaisia vastaan yleensä tehden retorisesti maahanmuuttajista etnisestä taustasta riippumatta maahanmuuttajamassa, johon yhdistetään hyvin eri etnisistä ryhmistä tulleiden ulkomaalaisrikollisten tekemät yksittäiset rikokset.