Mun on pakko tunnustaa mut sirun kirjoittelut on pistänyt kyl miettii millanen nainen hän on livenä ja tää siis ihan hyvälläpoikkeus kirjoitti:Ei oo pakko olla mut tunnustetaanko että ilman sirun vuodatuksia sivusto olisi tylsempi.... ehkä siten myös asiallisempi...
Ihastuttaa murha.info:ssa
Re: Ihastuttaa murha.info:ssa
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]
Nimimerkki Hamil:n nerokas avatar, haksahdin!
Jesh! Kaikkeni antaneena! Viimeinkin listattuna "Ihastuttaa murha.infossa!Siru83 kirjoitti:Päivitin listaa. ...
Rasittavat:
zululuku
Merope
Gladys
Jane T
zikzak
annaanna
Muumio
Belaja Smert
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Samoin, kahdesti! Siis sekä ihastuttaa, ja haksahdin kahdesti. Blondi mikä blondi...Muori kirjoitti:Nimimerkki Hamil:n nerokas avatar, haksahdin!
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
-
Kivireki
- Sofia Karppi
Mä olen kans koittanut kaikkeni mut ei, listaaja on vissiin liian tyhmä tajutakseen että vittuilen sille, edes suorat solvaukset ei toimi. Mä meinaan laittaisin CV:hen jos Sirun listalle pääsisin.Gladys kirjoitti:Jesh! Kaikkeni antaneena! Viimeinkin listattuna "Ihastuttaa murha.infossa!Siru83 kirjoitti:Päivitin listaa. ...
Rasittavat:
zululuku
Merope
Gladys
Jane T
zikzak
annaanna
Muumio
Belaja Smert
bibo ergo sum
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Kyllä sä olet Sirun vihamieslistalle päässyt, niin se tuolla "ihastuttaa" -ketjussa kirjoittaaKivireki kirjoitti:Mä olen kans koittanut kaikkeni mut ei, listaaja on vissiin liian tyhmä tajutakseen että vittuilen sille, edes suorat solvaukset ei toimi. Mä meinaan laittaisin CV:hen jos Sirun listalle pääsisin.Gladys kirjoitti:Jesh! Kaikkeni antaneena! Viimeinkin listattuna "Ihastuttaa murha.infossa!Siru83 kirjoitti:Päivitin listaa. ...
Rasittavat:
zululuku
Merope
Gladys
Jane T
zikzak
annaanna
Muumio
Belaja Smert
- ReservoirDog
- Susikoski
Linkit avautuvat nyt uuteen ikkunaan! On tätä uudistusta odotettukin 
(Pienestä sitä voikin toisinaan ilahtua!)
"Elinkautisen välttää kätevästi, kun ei tapa toista."
(Rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen, KSML 07.11.2018)
Voit arvata ihan parikin kertaa paljonko sun listat kiinnostaa...Siru83 kirjoitti:Inka on uusin lisäys listalle. Syynä rasittavuus ja toistuva narina.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Uuteen välilehteen avautunut aina hiiren rullan napauksella, kannattaa yleisestikin käyttää (ellei ole omiansa säätänyt selaimessa tahi on päivittämätön selain vuosien takaa.)ReservoirDog kirjoitti:Linkit avautuvat nyt uuteen ikkunaan! On tätä uudistusta odotettukin
- ReservoirDog
- Susikoski
^Mulla on vaan kämänen läppäri ja sen hiirellä olen pelannut. Ei oo rullahiirtä ollut koskaan, niin siksi tästä niin ilahduin 
"Elinkautisen välttää kätevästi, kun ei tapa toista."
^ Siinä tapauksessa voi näpätä linkkiä hiiren kakkosnapilla ja valkata aukeavasta valikosta joko "avaa uuteen ikkunaan" tai "avaa uuteen välilehteen".
Mutta kätevämpi tietysti näin.
Mutta kätevämpi tietysti näin.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Väliin hykerryttää.
Damien Malmön ampumisissa:
Toisin kuin Aatun täydellisessä maailmassa, miulle te kehitysvammaisetkin olette aivan yhtä arvokkaita
kansakunnan tukipilareita kuin me kaikki muutkin. Jumala kun antoi kaikille samat lahjat ja vaivat. Love&peace. <3
Damien Malmön ampumisissa:
Toisin kuin Aatun täydellisessä maailmassa, miulle te kehitysvammaisetkin olette aivan yhtä arvokkaita
kansakunnan tukipilareita kuin me kaikki muutkin. Jumala kun antoi kaikille samat lahjat ja vaivat. Love&peace. <3
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
-
Kivireki
- Sofia Karppi
Aivan mahtavuutta, enää se ei vassaa mua jos käyn hermoilleArlene kirjoitti:Kyllä sä olet Sirun vihamieslistalle päässyt, niin se tuolla "ihastuttaa" -ketjussa kirjoittaa.
bibo ergo sum
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Siru ilmeisesti noudattaa tätä vanhaa periaatetta: sitä hän kurittaa, ketä hän rakastaa.Luupää kirjoitti:^
Listaat siis otsikon mukaisesti tähän ketjuun IHASTUKSEN aiheita? Äkkiä katsoen olisit voinut laatia nuo listat ärsytysketjun puolelle. Mutta ei kai se lautamiehissä niin tarkkaa ole... Toisaalta, mitäpä minä tästä tietäisin. Ehkä ilmaiset ihastuksesi kohteet näin.
Ja rakkaudestahan lapsillekin rajat laitetaan.