Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Haluan oikaista erään väärinymmärryksen. En ole tietääkseni ketään epäillyt onko hän suomalainen vai ulkomainen edes kokonaan tai puoliksi kuten siru kertoi.
minulle on ihan se ja sama onko nimimerkin takana suomalainen, ulkomaalainen, maahanmuuttaja, mies tai nainen. kaikki käy ja tervetulleita keskustelupalstoille.
se mikä ärsyttää on uhrien syyllistäminen tai jokaisessa jutussa mahdollisuus heiluttaa rasistikorttia tms...
minulle on ihan se ja sama onko nimimerkin takana suomalainen, ulkomaalainen, maahanmuuttaja, mies tai nainen. kaikki käy ja tervetulleita keskustelupalstoille.
se mikä ärsyttää on uhrien syyllistäminen tai jokaisessa jutussa mahdollisuus heiluttaa rasistikorttia tms...
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Kyllä esim tällaista ole eräiltä mamuilta kuullut: Afrikasta tulleilla on kaikilla AIDS, mutta he ovat sen ansainneet koska tekevät huorin....jumala rankaisee heitä.marokon_kauhu kirjoitti:Komppaan.A.W kirjoitti:Joopa joo siru83 tunnetko yhtään mamua? Luulen ettet tunne, jos tuntisit, niin tietäisit, että mamut ne vasta rasisteja ovatkin. Kyllä jää suomalaiset siinä kauniisti kakkoseksi. Suomalaiset rasistit ovat todella suvitsevaisia, jos vertaillaan niitä mamuihin. Näin se vaan menee.
Itse tunnen lukemattomia "mamuja" ja ne vasta somppuja vihaakin!
Syy: Rasismin lisääntyminen näiden sekoilujen takia.
Jopa tiettyihin kristillisiin piireihin liittyvät mamut eivät ole EU:n ulkopuolelta tuleviin islaminuskoisiin kovin ihastuneita, ihan vain huonojen kokemuksiensa vuoksi.
Heitä nyt ei voi varsinaisesti rasisteiksi kutsua, mutta naama menee mutrulle aiheesta keskusteltaessa
Sekä... Pakistanista ja Afganistanista tulevat ovat kaikki rikollisia.
Muslimit haukkuu toinen toisiaan sillä perusteella, ettei toinen olekkaan kunnon muslimi vaan syntinen, joka loukkaa islamia.
Kovaa tekstiä tulee mamuilta. Osa suomalaisista voi olla rasisteja, mutta kalpenee kyllä noiden mamurasistien rinnalla.
Juu ei tunnu mamuilla olevan hyvää sanoittavaa toinen toisistaan, miksiköhän näin?
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
^^^näin se menee. itse huomannut tuolla ulkomailla työskennellessäni et voi olla todella tarkkaa esim kuka (minkä taustan omaava) tulkki on mukana jne. ... mut se ei nyt ärsytä tääl minfossa 
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Niin mua ärsyttää murha infossa, se ettei kukaan uskalla tulla keskustelemaan mamuketjuihin. Ärsyttää myös, että siru pieni kultamuru ärsyttää tahallaan, ihan vaan ärsyttämisen vuoksi. Saa mun puolesta puolustella mamuja, kunhan olisi ensin jotain tietopohjaa. 
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
Sinä sanoit, että TUMMEMPIPIGMENTTINEN vie Sirua blaablaa. Ja nyt väität, että sinä et enää uskonutkaan hänen olevan puoliksi ulkomaalainen? Selitä vaan Lukijana itsellesi.Lukijana kirjoitti:Etkö huomannut Siru83, että viestini käsitteli nimenomaan sitä kun sinä aloit syyllistämään ulkomaalaistaustaista henkilöä väärin ajattelevaksi (silloin, kun vielä uskoit hänen olevan puoliksi musta) vain siksi, että hän oli eri mieltä asiasta kuin sinä.
Minä sanoin, että "tämä jo viimeistään" todistaa hänen olevan feikki ensimmäisessä viestissäni, jossa sanoin hänen olevan feikki. Siitä jo tulee esille, että olen kyseenalaistanut hänet alusta lähtien, mutta alussa otin huomioon sen mahdollisuuden, että hän voi olla aitokin. Sinä et puolestaan rassukka tunnistanut häntä feikiksi edes sen jälkeen, kun olin sen monta kertaa jo siinä sanonut, vaan lässytit tuota tummempipigmentti-juttuasi siinä. Kyllä sinä olet auttamattoman tyhmä.
Mensaan nyt yrittää lähinnä ne, joilla on tarve todistella älyään. Mitään todellista ihmisaivojen kapasiteetin mittaria ei ole, eikä sellaista ole myöskään Mensalla. Jos sinä olet päässyt Mensaan, se vain laskee entisestään arvostustani tuota yhdistystä kohtaan. Toisaalta mahdollista on myös se, että sinä olet yhtä paljon mensalainen kuin tuo moottoripyöräjengiläinen oli afrikkalainen.Siru83 kirjoitti:Tyhmäksi en itseäni määrittelisi, sillä äo riittää Mensan jäseneksi. Jatkossa voit lähettää nämä tyhmäksi haukkumiset suoraan privaboksiini, sillä en näe kovin järkeväksi tätä järjestelyä, että kun kirjoitan jonnekin päin foorumia, niin hetken päästä sinä olet täällä "Ärsyttää Murha.infossa" ketjussa vikisemässä siitä.
Nyt kannattaa Lukijana olla ihan hiljaa vähän aikaa, ettei näyttäisi tyhmyyttään enempää.
-
Radiopuhelin
- Theo Kojak
Ihan ottamatta kantaa mihinkään, niin tuolla oli luvattu jonkunnäköistä todistusta privaviestinä siitä etnisyydestä. Varmaan sitten siru kertonet miten jutusssa kävi. Olisipa hassua että todistusta oikeasti tulisikin, mutta ne eivät vakuuttaisi sinua
En voi käsittää, että miksi tämä on niin iso asia sinulle. En mahda sille mitään, jos luetun ymmärtämisesi on sillä tasolla, ettet hiffannut sen viestin pointtia mistä mariset. No ok, selitän, jos oikeasti luulet että uskon Kiikari-O:hon.Siru83 kirjoitti:Sinä sanoit, että TUMMEMPIPIGMENTTINEN vie Sirua blaablaa. Ja nyt väität, että sinä et enää uskonutkaan hänen olevan puoliksi ulkomaalainen? Selitä vaan Lukijana itsellesi.
Minä sanoin, että "tämä jo viimeistään" todistaa hänen olevan feikki ensimmäisessä viestissäni, jossa sanoin hänen olevan feikki. Siitä jo tulee esille, että olen kyseenalaistanut hänet alusta lähtien, mutta alussa otin huomioon sen mahdollisuuden, että hän voi olla aitokin. Sinä et puolestaan rassukka tunnistanut häntä feikiksi edes sen jälkeen, kun olin sen monta kertaa jo siinä sanonut, vaan lässytit tuota tummempipigmentti-juttuasi siinä. Kyllä sinä olet auttamattoman tyhmä.
Ensiksi kun Kiikari-O ilmaantui ketjuun, hän ilmoitti tuntevansa raiskauksen uhrin ja tekijät. Silloin ajattelin, että saattaa pyöriä siis samoissa piireissä. Tässä mielessä myöhemmin tullut ilmoitus siitä, että hän on maahanmuuttajataustainen ei herättänyt ihmetystä. En myöskään ihmetellyt sitä, että Kiikari-O puhui ikävään sävyyn joistain maahanmuuttajista, koska kokemuksesta tiedän että kaikki maahanmuuttajat ei todellakaan pidä toisistaan. Myöhemmin aloin epäilemään häntä, kun paasaus monikulttuurisuutta vastaan alkoi yltyä. Mutta.
On sellainen asia kuin kunnioitus kanssakirjoittajia kohtaan. Mielestäni kuvastaa hyvin maahanmuuttokeskustelun älyttömyyttä, että "väärää mieltä" olevan maahanmuuttajan pitää todistaa pahimmille kukkahatuille henkilöllisyytensä. Oikeus keskustella anonyymisti kuuluu myös maahanmuuttajille. Eihän minunkaan tarvitse todistella yhtään mitään. Voin surutta haukkua suomalaisia raiskaajia, eikä tarvitse olla "solidaarinen" heitä kohtaan. Ei tarvitse turvautua älyttömyyksiin ja sanoa solidaarisuuden vuoksi, että suomalaiset raiskaajat ovat yhteiskunnalle tärkeämpiä kuin kunnolla elävät maahanmuuttajat. Koska eihän se ole totta. Eikä ole toisinpäinkään totta, vaikka sinun näppäimistöltä sellaista sontaa lenteleekin.
Mielestäni siis Kiikari-O:n ei tarvitse todistella mitään, vaan se jää lukijan omalle vastuulle päättää uskooko hänen olevan maahanmuuttajataustainen vai ei.
Minäkin haluaisin kuulla, että lähettikö Kiikari-O todisteet.Radiopuhelin kirjoitti:Ihan ottamatta kantaa mihinkään, niin tuolla oli luvattu jonkunnäköistä todistusta privaviestinä siitä etnisyydestä. Varmaan sitten siru kertonet miten jutusssa kävi. Olisipa hassua että todistusta oikeasti tulisikin, mutta ne eivät vakuuttaisi sinua
Tyyppi on tyyliltään aivan selvä maahanmuuttajavastainen suomalainen. Tyyli on erehdyttävän samanlainen. Sinä et millään tavalla tuossa ketjussa ole osoittanut epäileväsi yhtään mitään, mutta on se tietysti kiva näin jälkeenpäin väittää muuta.Lukijana kirjoitti:Myöhemmin aloin epäilemään häntä, kun paasaus monikulttuurisuutta vastaan alkoi yltyä.
Tuota sinun mensalaisuuttasi taas on syytä epäillä ihan sen perusteella, ettet ole osoittanut älyäsi täällä millään tavalla muuten, kuin sanomalla olevasi mensalainen. Voi tietysti olla, että sinulla on matemaattisloogista älyä, eihän ne mensan testit juuri muuta mittaakaan.
Kyllä Ookari-Kii on itse myöntänyt jo oman feikkiytensä lopettamalla kirjoittelun siihen ketjuun ja lupaamalla lähettää todisteita, joita ei sitten lähettänytkään.Lukijana kirjoitti:Mielestäni siis Kiikari-O:n ei tarvitse todistella mitään, vaan se jää lukijan omalle vastuulle päättää uskooko hänen olevan maahanmuuttajataustainen vai ei.
Minä nyt kuitenkin säälin Lukijanaa sen verran, että lopetan tämän aiheen käsittelyn tähän. On se kamalaa, kun toinen innostuu noin kovasti, ja sitten koko mielikuva osoittautuukin valheeksi.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Ärsyttää ketjuihin laitetut "kommentointikiellot". Ei sovi palstan henkeen. Ajatuksena lienee se, että palstan luettavuus kärsii polveilevista kommenteista? Kuitenkin mielestäni riittää, että tarinan pääpiirteet pystyy lukemaan heti alusta, sen jälkeenhän voi halutessaan jättää kommentit lukematta.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Hahah, luulet oikeasti minun uskoneen Kiikariin loppuun asti?Siru83 kirjoitti:Sinä et millään tavalla tuossa ketjussa ole osoittanut epäileväsi yhtään mitään, mutta on se tietysti kiva näin jälkeenpäin väittää muuta.
...
Minä nyt kuitenkin säälin Lukijanaa sen verran, että lopetan tämän aiheen käsittelyn tähän. On se kamalaa, kun toinen innostuu noin kovasti, ja sitten koko mielikuva osoittautuukin valheeksi.
Etkö pidä lainkaan mahdollisena, että käytin Kiikaria esimerkkinä osoittaakseni yhden kukkahattujen yleisen ongelman; heidän tapansa syytellä maahanmuuttajia, jotka kritisoivat maahanmuuttajia. Jotkut maahanmuuttajathan ovat kirjoittaneet jopa kirjoja, joissa kritisoivat maahanmuuttajia ja sanovat, ettei kaikki maahanmuuttajien ongelmat johdu kantaväestön rasistisuudesta.
Ketjussa oli siitä mainio esimerkki, olithan vastaillut Kiikarille luullen häntä aidoksi. Sen takia sillä ei ole mitään väliä, että Kiikari taisikin osoittautua huijariksi myöhemmin.
Vastaan, koska en ole huomannut muilla käyttäjillä kommentointikieltoa.Tampereen Tyttö kirjoitti:Ärsyttää ketjuihin laitetut "kommentointikiellot". Ei sovi palstan henkeen. Ajatuksena lienee se, että palstan luettavuus kärsii polveilevista kommenteista? Kuitenkin mielestäni riittää, että tarinan pääpiirteet pystyy lukemaan heti alusta, sen jälkeenhän voi halutessaan jättää kommentit lukematta.
Olen sitä aiemmin jo perustellut, miksi olen joihinkin ketjuihin laittanut, ja niissä ne pysyvät. Sarjamurhaaja Wilderin ketju tulee kommentoitavaksi, kun olen sen tehnyt valmiiksi eli saanut pari siihen liittyvää kirjaa ja laittanut lisätietoja & muuten muokkaillut.
Muokkailun olisin muilta osin tehnyt jo valmiiksi, mutta kun piti laittaa 3 eri osaan, muokkaaminen on hankalaa. Ja jotkut typerykset ovat kysyneet, että miksi en etukäteen muokkaa. Vaikka olisi muokannut ja tsekannut tekstin, tänne laittaessa huomaa virheitä, virkkeitä, joissa on huono kirjoitusasu, minkä lisäksi kappalejako ei siirry tänne laitettaessa, ja yleensä joku kappale jää erottamatta. Kaikkia näitä täytyy korjailla, ja kun vielä viestin merkkien määrä on rajoitettu 60 000 merkkiin, joutuu pidemmän viestin laittamaan useaan osaan, mikä tekee muokkauksesta hankalaa. Tästä syystä muokkaan viestiä vielä sen jälkeen, kun olen saanut lisämateriaalin. Mikä sitten kestää sen verran kuin kestää.
Ja muu maailma odottaa.Siru83 kirjoitti: Mikä sitten kestää sen verran kuin kestää.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
-
Scythe
Sirulle: No mikä estää lisäämästä tietoa jälkikäteen, vaikka ihmiset ovat kommentoineet väliin? Eiköhän ole itsetehostusta? Minua ei ainakaan luettavuuden kannalta haittaa vaikka ketjun aloittaja lisäisi jälkikäteen lisäinfoa.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
No, jos syynä on se että haluaa vielä kirjoittaa jutun loppuun, niin sitten voi laittaa että älkää kommentoiko vielä, jutun alustaminen kesken.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Siru83 luulee tekevänsä jotain tutkielmia? Paikallinen Sherlock Holmes? Leikkii poliisia? Hmmm.... Voisihan niitä kirjoitella vaikka omalle koneelleen muistiin tai jaa, ehkä jopa KOPSATA vain omat kommentit omalle koneelle? Outua. Kaikkea sitä voikin tehdä muuten tietokoneella...Scythe kirjoitti:Sirulle: No mikä estää lisäämästä tietoa jälkikäteen, vaikka ihmiset ovat kommentoineet väliin? Eiköhän ole itsetehostusta? Minua ei ainakaan luettavuuden kannalta haittaa vaikka ketjun aloittaja lisäisi jälkikäteen lisäinfoa.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."