miksi miehet ei rakastu pahoihin naisiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mary Jane Lemansky
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: Ti Syys 06, 2011 8:31 pm

Re: miksi miehet ei rakastu pahoihin naisiin?

Viesti Kirjoittaja Mary Jane Lemansky »

Todella hienosti ilmaistu,tuo "osoittavat avuttomuutensa kaikin mahdollisin keinoin" :D

Eräs supernaisellinen ystäväni on mestari kietomaan miehiä pikkurillinsä ympärille: Nauraa sydämellisesti kaikille miehen vitseille,oli ne kuinka kuluneita vaan. On iloinen,positiivisesti latautunut ihminen. Pyörittelee hiussuortuvaa sormissaan ja luo pitkiä silmäyksiä,hymyilee niin että poskilihakset on varmaan revähdyspisteessä. Pyytää auttamaan milloin missäkin hanttihommissa,kun ei itse ylety/jaksa nostaa/uskalla... Ts. ei tarkalleen ottaen pyydä,vaan esittää asian niin,että mies itse tarjoutuu auttamaan ko. hommassa. 8)

Se nainen on fiksu (mutta miesten kanssa leikkii hieman tyhmää)ja asiallinen,ei kiroile juuri koskaan. Hän vaalii hyviä käytöstapoja ja on hyvin huomaavainen kanssaihmisiään kohtaan,on herkkä ja ajattelevainen...

Voisi sanoa,että melkoinen miesmagneetti kyseessä :lol:
Mary Jane Lemansky
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: Ti Syys 06, 2011 8:31 pm

Re: miksi miehet ei rakastu pahoihin naisiin?

Viesti Kirjoittaja Mary Jane Lemansky »

Mutta huolimatta siitä,että hän on kiltti ja ihana,suhteet eivät tuntuneet kestävän koskaan pitkään...

Itse olen ehkä enemmän pahis,jos määritelmänä sille on vaikkapa kiroilu,härski huumori,silloin tällöin vedetty perskänni ja se elämänasenne,että vaikka en ite aloita,mut jos joku nenille hyppii,niin sen lopetan :lol:
Sain nuorempana kuulla usein miehiltä,että luonteeni on vähän jätkämäinen ja monia heistä se kovasti häiritsi. Mutta ajattelin aina,että prinsessan etsijät eivät ole mua varten. Löytyi kuitenkin mies,joka osasi arvostaa mua just sellaisena kuin oon. -En mä tarvinnutkaan kuin sen yhden :D

Ystäväni sen sijaan on hyvässä suhteessa vasta nyt,toistakyt vuotta meni onnea etsiessä,paskaa lapioiden. Joskus pohdittiin,johtuiko pieleen menneet suhteet siitä,että hän vain törmäsi mulkvisteihin...Päädyttiin lopputulemaan,että hän antoi aina itsestään liian "bimbon" kuvan aluksi ja veti jo sillä puoleensa aivan vääränlaisia miehiä!

Ei ole väliä,onko kiltti,paha,tumma tai vaalea. Kaikista tärkeintä on olla aidosti oma itsensä,eikä yrittää tehdä mitään vaikutusta kehenkään. Toimiva suhde ei perustu teatteriin eikä yksikään näytös kestä ikuisesti!
Vastaa Viestiin