Kortti.Tampereen Tyttö kirjoitti:Hurriganes.
Käteinen vai pankkikortti?
Simpsonit vai Beavis&Butt-head??
I'm back eli olen selkä sanoi jo James "apuwa" Potkukelkka aikoinaan.Kylli kirjoitti:Tää on paha, kumpaakaan en seuraa aktiivisesti mutta molemmista pidän... Ok, otetaan se Beavis&Butthead. Kjäh![]()
Iskeekö FINGERPORI?
Jeps.Kyllä maistus,kiitos vaan.maija turjukka kirjoitti:Hahaa.... näin aamutuimaan on sisäinen besserwisserini pahimmillaan: Meilläpäin fingerpori on SORMUSTIMELLINEN viinaa..... luulis maistuvan joskus CrissA-llekin![]()
![]()
Nousitko tänään ns. väärällä jalalla ylös sängystäVai voittaako luontainen optimismi kaikki vaikeudet
Kylli kirjoitti:Aamu meni tavanomaisesti, en nyt mitenkään lauleskellut onneani (annoin La oreja de Van Goghin hoidella sen laulupuolen MP3:ssa) mutta eipä tuo niin kauheaa ollut. Perjantai ja kaikkea![]()
FINGERPORIsta: Taidan katsella maailmaa täältä Helsingistä käsin. Fingerpori on nimittäin Helsingin sanomien suht. uusi, Kyllille erittäin mieluinen sarjakuva. Suosittelen!! Se toinenkin fingerpori hyväksytään jos jollekin se iskeeKylli taisi muuten ihastua tuohon CrissAngeliin tuon sen tekemän tulkinnan myötä
. Mitäs mä sanoin niistä jotka asuvat sillä suunnalla!
Ai että ihan ihastuit minuun/mun moiseen lohkasuun??:=D
Noh..rva on edelleen hyvä vaan.
Aina tuo "apuwa-mies" iskee näemmä.:=))
-Mikä teitä Porilaisia oikein vaivaa??-
Jussi Vares(Juha Veijonen)-VARES II
Mitäs viikonloppuna?
Kylli kirjoitti:^No sun tapaan ajatella, kun jostain syystä en ole sua naamakkain tavannut![]()
Et vielä.
Onko mun tapani ajatella johtanut sut harhaan vai onko se joteskin kieroutunutta tms.:=))
Ja kun Crisu ei laittanut kyssäriä niin Kylli iskee uudelleen: Sidukka vai keppana? (Joko tätä oli kysytty...? En kekkaa nopsaan muuta)