Auto ajoi moottoripyöröilijän päälle tahallaan Sipoossa 2012

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
misantropic
Susikoski

Re: BMW kuski ajoi tahallaan HD-kuskin päälle ja lähti karkuun

Viesti Kirjoittaja misantropic »

jukitus kirjoitti:
Moi..ensinnäkin en ole hattu enkä mikään liivimies...ja suoraan sanottuna naurattaa nämä kommentit kun itse tiedän totuuden..ja se on niinkuin lehdistölle olen antanut..ja nyt saatte esittää kommeneteja ilman vittuilua..muutenkin jo vituttaa !

ihan ensimmäiseksi,TERVETULOA Jukitus!!
sillähän ei ole mitään vitun väliä omaatko "värit" vai et,olet joutunut erittäin törkeän rikoksen uhriksi :evil: toivottavasti asia selviää pian,ja syyllinen joutuu edesvastuuseen teostaan...

se että täällä porukka spekuloi omaatko värit,kuuluu valitettavasti minfon henkeen,ja onhan tuo pohdelma itselläkin mielessä käynyt..mutta,hienoa että vaivaiduit itse tänne kommentoimaan ja toivottavasti paranet pikaisesti ja täysin.
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

jukitus kirjoitti:Moi..ensinnäkin en ole hattu enkä mikään liivimies...ja suoraan sanottuna naurattaa nämä kommentit kun itse tiedän totuuden..ja se on niinkuin lehdistölle olen antanut..ja nyt saatte esittää kommeneteja ilman vittuilua..muutenkin jo vituttaa !
Hyvä Jukka! Mongols-ketjua ehkä lukeneena tiedät, että kritiikkiä pitää sietää. Minun mielestä sillä ei ole väliä oletko "liivimies" vai et. Eikä peräänajon nopeuserolla (80-120km/h) ole mitään merkitystä. Aina kun prätkällä kaadutaan, niin sattuu. Nostan hattua, että teit tapauksesta julkisen. Se asettaa paineita poliisitutkinnalle, sehän oli tarkoituksesikin. Älä välitä ihmisten kommenteista, jotka eivät ole puolellasi. Misantropic kertoikin sen spekuloinnin kuuluvan palstan henkeen.

Toivon tapauksen selviämistä ja tekijän vastuuseen saamista. Norjan Breivik sai juuri 21v vankeutta massamurhasta eli noin 3kk per lärvi. Katsotaan mihin Suomen oikeuslaitos pystyy tapon yrityksestä. Maalaisjärjellä me kaikki ymmärrämme sen olevan tapon yritys, kun prätkän perään ajetaan. Nopeuserolla ei ole väliä. Tervetuloa palstelle :)

Tämähän alamaailman vitsi. Jos haluat tappaa jonkun, tee se autolla.
jukitus
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja jukitus »

fakiiri kirjoitti:
jukitus kirjoitti:Moi..ensinnäkin en ole hattu enkä mikään liivimies...ja suoraan sanottuna naurattaa nämä kommentit kun itse tiedän totuuden..ja se on niinkuin lehdistölle olen antanut..ja nyt saatte esittää kommeneteja ilman vittuilua..muutenkin jo vituttaa !

cmc fb sivuilta kyllä saa sen käsityksen että kerhoon kuulut, tuskin muuten kiinnostaisi jonkun kerhon feikki sivu
11. heinäkuuta kello 21:14 · Tykkää
Kirjoita kommentti...
Jani Grönroos
Ketä ikinä oletkin joka tämän sivun on tehnyt...Voisit poistaa sen koska meillä on jo sivu!!!
https://www.facebook.com/pages/CANNONBA ... 9465944482
CANNONBALL MC
SUPPORT YOUR LOCAL CMC
Sivu: 1 239 tykkää tästä.
Tykkää · · Jaa · 17. huhtikuuta kello 20:25

Jukka Pekkarinen tykkää tästä.
Jukka Pekkarinen täytyy vissii liittyä ja sen kautta häätää vex ylläpitäjä.
24. toukokuuta kello 22:27 · Tykkää
En todellakaan kuulu mihinkään kerhoon, onko jollakin joku pakkomiele liittää minut johonkin kerhoon..? tykkään kyllä monista kerhoista ja tossa facebookin sivuille joku idiootti teki virallisten sivujen lisäksi feikku sivut..ja luulin ensin että ne on viralliset ja annoin vinkin tyypille miten tavottaa miehelle ylläpitäjän.
mokoma
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja mokoma »

jukitus kirjoitti:En todellakaan kuulu mihinkään kerhoon ...
Ongelmahan on siinä, että joku keksi postata tämän aiheen alunperin tänne järjestäytyneen rikollisuuden puolelle (jossa tosin jostain syystä yleensä niputetaan kaikki MC:t rikollisiksi), jonka tähden nyt sitten arvotaan samantien värejä.

Mä sain tuosta jonkun aiemmin tänne laittamasta FB-profiilista sellaisen käsityksen että olisit hattumiehiä, mutta se onkin ilmeisesti jonkun muun profiili(?) tai tulkitsin homman muuten jotenkin väärin. Kuten moni täällä onkin sanonut, asiallahan ei periaatteessa ole mitään väliä. Se vaan, kuten aiemmin kirjoitin, lisää tietysti mahdollisuuden spekuloida taas lisää eri asioilla.

Sillä sitähän tämä ketju ja palsta yleensäkin on; pelkkää spekulointia eri asioista, joista spekuloijat ei yleensä tiedä muuta, kuin mitä ovat lehdistä lukeneet. Se kannattaa pitää mielessä, vaikka saattaa vittumaiselta ja vaikealta tuntuakin, kun kerran itse on spekuloinnin aiheena. Mutta kaikkea hyvää ja pikaista paranemista sulle. (Kuinka monta kertaa yhteen kirjoitukseen voi liittää sanan "spekulointi"?)
misantropic
Susikoski

(Kuinka monta kertaa yhteen kirjoitukseen voi liittää sanan "spekulointi"?)

lonkeroisen verbaaliakrobatiaa odotellessa :mrgreen:
jukitus
Jack Taylor

Kaikkein eniten ei syö kritiikki jos se osuu oikesiin asioihin eli faktoihin joita voi ja saakin kritisoida mutta kun omia pään ajatuksiakin pidetään "totuutena" joka ei tosiaan ole totuus..esim. että jotkut "tietää" enemmän minun omasta elämästäni jotain mitä en itsekään tiedä...se on kun savossa asuisi jossa naapurit "tietää" elämästäsi enemmän kuin sinä itse..puhumattakaan tosta mun pyörän rekisteri kilvestä mikä on täysin milikuvituksen tuotetta..kas kun ei "pcv" -huume "varmaa diileri tai 88- tarkottaa torpedo"....
misantropic
Susikoski

viittitko JUKITUS kertoa että millä rikosnimikkeellä tota tapausta tutkitaan,se kun varmasti monia täälläkin kiinnostaa,minua ainakin...ja eipähän tartte sit enään ainakaan sillä spekuloida
jukitus
Jack Taylor

misantropic kirjoitti:viittitko JUKITUS kertoa että millä rikosnimikkeellä tota tapausta tutkitaan,se kun varmasti monia täälläkin kiinnostaa,minua ainakin...ja eipähän tartte sit enään ainakaan sillä spekuloida
Tällä hetkellä rikosnimike on :Törkeä liikenne turvallsuuden vaarantaminen ja heitteille jättö.
Karvaperuna
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Karvaperuna »

jukitus kirjoitti:Kaikkein eniten ei syö kritiikki jos se osuu oikesiin asioihin eli faktoihin joita voi ja saakin kritisoida mutta kun omia pään ajatuksiakin pidetään "totuutena" joka ei tosiaan ole totuus..esim. että jotkut "tietää" enemmän minun omasta elämästäni jotain mitä en itsekään tiedä...se on kun savossa asuisi jossa naapurit "tietää" elämästäsi enemmän kuin sinä itse..puhumattakaan tosta mun pyörän rekisteri kilvestä mikä on täysin milikuvituksen tuotetta..kas kun ei "pcv" -huume "varmaa diileri tai 88- tarkottaa torpedo"....
Ok.
Pyydän anteeksi koska ei todellakaan ole tarkoitus leimata ketään miksikään. Tuli vaan tosta rekkarista heti mieleen kun näin sen F-book sivun jossa hattujen logot oli.
Lievää tai ei ehkä ihan lievääkään aivopiereskelyä oli tuo. Katsos kun liivi-herrat tykkää näistä kaikenmaailman lyhenteistä ja numeroista niin mielikuvitus lähtee lentämään. :wink:

Toivon vilpittömästi että väärin tekijä saadaan vastuuseen ja sulle uus prätkä alle jotta pääsee tien päälle taas. Peace. :)
Koht sattuu Juhaa leukaan! KopS! Noniin, nyt on Juhalla leuka kipeä.
karvakemoni
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja karvakemoni »

mokoma kirjoitti:
jukitus kirjoitti:En todellakaan kuulu mihinkään kerhoon ...
Ongelmahan on siinä, että joku keksi postata tämän aiheen alunperin tänne järjestäytyneen rikollisuuden puolelle (jossa tosin jostain syystä yleensä niputetaan kaikki MC:t rikollisiksi), jonka tähden nyt sitten arvotaan samantien värejä.

Mä sain tuosta jonkun aiemmin tänne laittamasta FB-profiilista sellaisen käsityksen että olisit hattumiehiä, mutta se onkin ilmeisesti jonkun muun profiili(?) tai tulkitsin homman muuten jotenkin väärin. Kuten moni täällä onkin sanonut, asiallahan ei periaatteessa ole mitään väliä. Se vaan, kuten aiemmin kirjoitin, lisää tietysti mahdollisuuden spekuloida taas lisää eri asioilla.

Sillä sitähän tämä ketju ja palsta yleensäkin on; pelkkää spekulointia eri asioista, joista spekuloijat ei yleensä tiedä muuta, kuin mitä ovat lehdistä lukeneet. Se kannattaa pitää mielessä, vaikka saattaa vittumaiselta ja vaikealta tuntuakin, kun kerran itse on spekuloinnin aiheena. Mutta kaikkea hyvää ja pikaista paranemista sulle. (Kuinka monta kertaa yhteen kirjoitukseen voi liittää sanan "spekulointi"?)
Ensimmäinen viesti menee näin:
"Vaikka ei 99% varmasti tänne kuulu mutta onko kyseinen uhri sattunut olemaan joku 1%:nen?"
vandaali
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja vandaali »

Tämän voisi kyllä siirtää ajankohtaisiin täältä JR-puolelta, turhaan leimaa kaikki HD-harrastajat rikollisiksi mukaan lukien tämän topicin yliajon uhrin! Tsemppiä Jukka, toivotaan että yliajaja löytyy ja saa rangaistuksensa. Sulla oli hieno pyörä ja harmi että sille kävi noin mutta onneksi selvisit hengissä :)
MakeMon
Susikoski

Viesti Kirjoittaja MakeMon »

jukitus kirjoitti:
misantropic kirjoitti:viittitko JUKITUS kertoa että millä rikosnimikkeellä tota tapausta tutkitaan,se kun varmasti monia täälläkin kiinnostaa,minua ainakin...ja eipähän tartte sit enään ainakaan sillä spekuloida
Tällä hetkellä rikosnimike on :Törkeä liikenne turvallsuuden vaarantaminen ja heitteille jättö.
Näin mä sen ajattelinkin. Nää tapon yritys-jutut täällä oli yliammuttuja. Eihän tosta tapon yritystä saa millään. Vaikka siis kaiken kaikkiaan todella vittumainen teko olikin. Mutta vaikka äijältä olis henki lähteny niin tämän maan lainsäädännön tuntien olisi tekijälle rapsahtanu siitäkin vain ehtoollista.

Toivottavasti jää kiinni niin saat edes leipoa kuonoon sitä.
RoadRacing
Susikoski

Viesti Kirjoittaja RoadRacing »

MakeMon kirjoitti: Toivottavasti jää kiinni niin saat edes leipoa kuonoon sitä.
Siinähän makselee itse uhri korvauksia yliajajalle.
Juujaa
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

RoadRacing kirjoitti:
MakeMon kirjoitti: Toivottavasti jää kiinni niin saat edes leipoa kuonoon sitä.
Siinähän makselee itse uhri korvauksia yliajajalle.

Toi kuka jäi alle ei varmaan ole niin tyhmä että jää tästä leipomisesta kiinni ;) Itse en ainakaan olisi ja leipoisin ku viimeistä päivää
Savolax
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Savolax »

Mutta jos "allejäänyt" lähtee leipomaan kunnolla "yliajajaa" niin valitettavasti paukkuu isompi tuomio... Käytäntö on lain mukaan tämä ja... No, miettikää itse mikä on ns. "oikeus" Suomessa! :evil:
Vastaa Viestiin