Keskinaiset nokittelut?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Raid

Keskinaiset nokittelut?

Viesti Kirjoittaja Raid »

Keskinaiset nokittelut

Yleison pyynnosta on kaikki keskenaiset nokittelut, keskustelut rangaistuksista seka edella mainitun tapaiset aiheet siiretty tanne osastoon lautamiehet. Taalla hyvaksytaan kirjavampaakin tekstia, mutta kuitenkaan menematta lapselisuuksiin.

Rangaistukset

Rangaistukset jakaa tuomioistuin jonka paatuomarina toimii "Kyopeli" eika tuomioista voi valittaa. Itse moderaattorit jakavat huomautuksia, sulkevat ketjuja, Jakavat ketjuja, korjaavat kirjoituksia tai lainauksia. Moderaattorit eivat jaa rangaistuksia.

RAID
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Lapset jumalauta, viikon oon ollut poissa ja.... :roll: :shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Inhorealisti

Re: Keskinaiset nokittelut?

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

Raid kirjoitti:Keskinaiset nokittelut

Yleison pyynnosta on kaikki keskenaiset nokittelut, keskustelut rangaistuksista seka edella mainitun tapaiset aiheet siiretty tanne osastoon lautamiehet. Taalla hyvaksytaan kirjavampaakin tekstia, mutta kuitenkaan menematta lapselisuuksiin.

Rangaistukset

Rangaistukset jakaa tuomioistuin jonka paatuomarina toimii "Kyopeli" eika tuomioista voi valittaa. Itse moderaattorit jakavat huomautuksia, sulkevat ketjuja, Jakavat ketjuja, korjaavat kirjoituksia tai lainauksia. Moderaattorit eivat jaa rangaistuksia.

RAID
Tätä voisi muutama muukin lukea vielä uudestaan ja uudestaan. Lautamiesosiossa on nimittäin menty aivan lapsellisuuksiin viime aikoina. Hyvänä puolena mainittakoon, että viestien kokonaismäärän vähetessä myös lapsellisten viestien määrä on vähentynyt.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Beauty-
Sait kahden viikon bannin eli kirjoituskiellon palstalle tämän viestisi takia. MakeMon taisi itse pahoittaa mielensä eli pilkka sattui ikäänkuin omaan nilkaan :lol: . On epäilemättä vasikoinut viestisi. Palstan ylläpito ei suinkaan ole mielipidepoliisi, tuo kirjoituksesi sisältö ei banneja aiheuta sinällään vaan nuo keskinäiset nokittelut pitäisi hoitaa tässä osiossa.
Ja niinhän ne aina hoidetaankin :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .
Täällä ollaan NIIN JUMALATTOMAN TARKKOJA NÄITTEN ASIOITTEN KANSSA. Aina. Tasapuolisesti.
Pakko Sinua oli tässä asiassa rangaista.

Kun kolme ihmistä saapuu ihmisen kotiin aseen kanssa keskellä yötä suorittaakseen teloitusluonteisen surmaamisen ja sitä palstan makemonit pitävät palveluksena yhteiskunnalle (ja mahdollisesti toivovat moisen likvidointitavan yleistyvän, niin haluan rivienvälistä lukea), niin eivät he syyllisty rikolliseen toimintaan yllyttämiseen, netiketin loukkaamiseen tai rasistiseen kusipäisyyteen, vaan murhainfon kunniakkaita perinteitä vaan noudattelevat.

Keuruun ampumalla suoritettu teloitus:
(Suomen valtio ei katso oikeudekseen määrätä näitä teloituksia, mutta joku muu katsoo)
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 15#p506615
Kirjoittaja Beauty päivämäärä 21 Syys 2012, 00:25
MakeMon kirjoitti:Olen pahoillani kun joku kuitenkin pahoittaa mielensä, mutta olen jopa tyytyväinen että taas on yksi silkkitakkinen/suorahousuinen molottaja vähemmän. Tämä oli suorastaan palvelus yhteiskunnalle.

Sit kun joku sun läheinen delaa niin mä olen tyytyväinen ja suorastaan onnellinen, kun sä jonain päivänä kuolet, on yhteiskunnassa yks k**ipää vähemmän.....

Mutta asiaan...
Kylläpä aiheutti kohua, kun vangitut tuli tietoon! Eipä olisi uskonut!
MakeMon.
Kuinka tyytyväinen nyt oletkaan, kun Beauty on KAHDEKSI VIIKOKSI bannattu pahoitettuasi mielensä mielestäni ala-arvoisen viestisi jäljiltä.
Porissa olisi kirveellä töitä. Kusipäitten harvennusta ennen pakkasia. Muuten niitä joudutaan hangista kuolleeksi jäätyneinä irti hakkailemaan. Toivottavasti seisot jonkun sinulle tärkeän ihmisen arkun äärellä mahdollisimman pian :twisted: .
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

^Täytyy nyt kompata Sempparia tuossa yllä. Joskus on käynyt mielessä, että kyllähän täällä mielipiteet sallitaan, jos ovat tietynlaisia.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Vastaa Viestiin