Bad Machine 81 Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
primax
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ti Syys 11, 2012 7:51 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja primax »

Olen kuullut että Bad Machine on saanut uuden jäsenen/ kovan jätkän :oops: , joku nuija kulkee vantaan kuppiloissa uhoomassa porukalle BM:n liiveissä, haastamassa riitaa ja jakelee tappouhakuksia kerholaisten nimissä, prassailee pyörällä joka ei ole edes oma, vittu mitä nuijia on liikenteessä,laittaa vaan miettimään että näinkö BM toimii?Loppu peleissä poika juoksee varmaan äidin helmoihin..... VITTU mikä URPO!!
kiipuli
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 5:37 pm
Paikkakunta: helsinki

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja kiipuli »

Mä oon kanssa kuullut samansuuntasia juttuja, Uhkailee jopa omia perheenjäseniään!! Todellakin laittaa miettimään että noinko sinne Bad Machinen riveihin pääsee kaikenmaailman rotat. Eihän voi olla tolle bändillekkään hyvää pr:ää tollaset "miehet" jotka huutelee ihan avoimesti ja nimillä asioita pitkin kyliä.
Kai noissa liivijengeissäkin jonkunlaiset säännöt on?
Kirves ilman vartta on kuin kirveen varsi vailla terää
primax
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ti Syys 11, 2012 7:51 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja primax »

Joo , oon kuullut ihan samaa , mut ajattelin ettei kukaan voi niin urpo olla, vittu mitä Bändii, pitäisköhän pyrkiä mukaan porukkaan, sinne kun näköjään pääsee kaikenmaailman vellihousut , joo ja oon kuullut et ois kavaltanut perheenjäsenen omaisuuttakin, mut varmaan huhuja vaan.........Aika kova JÄTKÄ on......kantapaikkana laatupaikka TIILENPÄÄ...........
mokoma
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: La Loka 24, 2009 2:29 am

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja mokoma »

Sisäinen kriitikko herää arvostelemaan roolisuoritusta, kun näkee yhden jannun vetävän monologia parilla eri nimimerkillä. Sellainen seiskapuol. No okei, saattavathan nuo olla kaksi toisensa erittäin hyvin tuntevaa kaverustakin...

Mutta kaveri(t) hei, ihan hienoa että tuotte tänne meidänkin tietoon näitä juttuja, mutta antaako nuo läpät nyt oikeastaan kenellekään yhtään mitään? Jotain faktaa tiskiin, kiitti.
primax
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ti Syys 11, 2012 7:51 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja primax »

Samoissa piireissä liikkuminen riittää varmaan yhteyteen kiipulin ja mun välillä, mut nyt tiedän et nää jutut ei taidakaan olla huhuja,vittu mikä JÄTKÄ.......vai essu päällä kulkeva AKKA........saamassa kuulema kovia syytteitä.....kuulin eilen, kiipuli onko sulla uutta tietoa asiasta, valaise meitä jos on ?
primax
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ti Syys 11, 2012 7:51 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja primax »

mokoma kirjoitti:Sisäinen kriitikko herää arvostelemaan roolisuoritusta, kun näkee yhden jannun vetävän monologia parilla eri nimimerkillä. Sellainen seiskapuol. No okei, saattavathan nuo olla kaksi toisensa erittäin hyvin tuntevaa kaverustakin...

Mutta kaveri(t) hei, ihan hienoa että tuotte tänne meidänkin tietoon näitä juttuja, mutta antaako nuo läpät nyt oikeastaan kenellekään yhtään mitään? Jotain faktaa tiskiin, kiitti.
Mitä faktoja haluat? Saat niitä varmasti kun oikeasta osoitteesta niitä kysyt, meitsillä vaan ja ainoastaan kuulopuheita luotettavalta taholta.... :twisted: :twisted:
mokoma
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: La Loka 24, 2009 2:29 am

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja mokoma »

primax kirjoitti:Mitä faktoja haluat? Saat niitä varmasti kun oikeasta osoitteesta niitä kysyt, meitsillä vaan ja ainoastaan kuulopuheita luotettavalta taholta.... :twisted: :twisted:
Eipä mua ko. bändin asiat kiinnosta oikeastaan niin, että tarvitsisin mitään faktoja mistään. On vaan aika kulunut juttu nämä "huhujen mukaan eräs tyyppi on tehnyt eräitä asioita, tarkemmin en viitti sanoa" -jutut...
primax
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ti Syys 11, 2012 7:51 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja primax »

Oon ihan samaa mieltä, huhuja on aina, mun huhut tulee "pääkallo" paikalta........... :P :P
sedusamuli
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 109
Liittynyt: Ti Syys 20, 2011 9:47 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja sedusamuli »

primax kirjoitti:Oon ihan samaa mieltä, huhuja on aina, mun huhut tulee "pääkallo" paikalta........... :P :P
Asia vilpitön.
Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas.

Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!( Pahkasika).
utelias86
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: To Syys 20, 2012 2:07 am

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja utelias86 »

mua naurattaa teidän tietonne ja veikkaukksenne bad maman kohtalosta.ensinnäkin,kavereiden taustoista te ette tiedä mitään.ette te näytä markusta tuntevankaan,kun sen suoraan teille sanon.veikatkaa mitä veikkaatte,yx asia on varma,markus haistattaapaskat maamme nykyisille kehäkoviksille,treenaa,on kunnossa,ja tulee nousemaan ketä vastaan tahansa,voittoa janoten. :lol:
PainInAss
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Touko 14, 2012 7:37 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja PainInAss »

ionized kirjoitti:Nyt utelias86 pää takaisin perseeseen ja unten maille mars.
eikä tänne sais tehtyy sellast tykkää kohtaa, just tällasia kommenttei varten :D
Realmeal
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: La Elo 18, 2012 1:33 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Realmeal »

PainInAss kirjoitti:eikä tänne sais tehtyy sellast tykkää kohtaa, just tällasia kommenttei varten
ilmiselvä perseen nuoleskelijä tää PainInAss nimi voi olla paremmin TonqueInAss
Olen kuullut että Bad Machine on saanut uuden jäsenen/ kovan jätkän , joku nuija kulkee vantaan kuppiloissa uhoomassa porukalle BM:n liiveissä, haastamassa riitaa ja jakelee tappouhakuksia kerholaisten nimissä, prassailee pyörällä joka ei ole edes oma, vittu mitä nuijia on liikenteessä,laittaa vaan miettimään että näinkö BM toimii?Loppu peleissä poika juoksee varmaan äidin helmoihin..... VITTU mikä URPO!!
No vittu minkäs takia niihn kerhoihin sitten liitytään?, sano ykskin joka liittunyt kerhoon sen takia että vois kiertää kylillä kehumassa porukkaa ja tekemässä hyviä :twisted:
utelias86
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: To Syys 20, 2012 2:07 am

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja utelias86 »

joo tonqueinass on nyt mongols mc:n paskalistalla ja kohtelu on sen mukaista,nauti itse aiheutit.
TriplaJ
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ke Elo 22, 2012 1:15 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja TriplaJ »

Realmeal kirjoitti:
PainInAss kirjoitti:eikä tänne sais tehtyy sellast tykkää kohtaa, just tällasia kommenttei varten
ilmiselvä perseen nuoleskelijä tää PainInAss nimi voi olla paremmin TonqueInAss
Olen kuullut että Bad Machine on saanut uuden jäsenen/ kovan jätkän , joku nuija kulkee vantaan kuppiloissa uhoomassa porukalle BM:n liiveissä, haastamassa riitaa ja jakelee tappouhakuksia kerholaisten nimissä, prassailee pyörällä joka ei ole edes oma, vittu mitä nuijia on liikenteessä,laittaa vaan miettimään että näinkö BM toimii?Loppu peleissä poika juoksee varmaan äidin helmoihin..... VITTU mikä URPO!!
No vittu minkäs takia niihn kerhoihin sitten liitytään?, sano ykskin joka liittunyt kerhoon sen takia että vois kiertää kylillä kehumassa porukkaa ja tekemässä hyviä :twisted:
Ennen kerhoihin liityttiin koska haluttiin ajaa MOOTTORIPYÖRILLÄ saman henkisten ukkojen kanssa. Nykyään syy taitaa olla että saadaan paljon piriä ja voidaan pitää kivoja liivejä lähi soittoruokalassa sekä uhkailla koululaisia..
Älä oleta mitään. Ole valmis kaikkeen. (Samurai Chant)
Mikset vain istu alas ja ole hiljaa? (Dainin Katagiri Roshi)
Mulperi
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Syys 18, 2012 11:34 pm

Re: Bad Machine 81 Finland

Viesti Kirjoittaja Mulperi »

utelias86 kirjoitti:joo tonqueinass on nyt mongols mc:n paskalistalla ja kohtelu on sen mukaista,nauti itse aiheutit.
Nyt kyllä käy sääliksi PainInAss:ia. Nimittäin sen takia että hänen nickinsä on yhdistetty (edes tällä tavalla) tähän internetin koomisimpaan kerhoon. Tosielämässähän tätä "kerhoa" ei ihan heti taideta Suomessa nähdä. Paitsi siis jos ne saa kyydin seuraavaan bikermiittiin esittäytymään.. :roll: :oops:
Vastaa Viestiin