Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

mokoma
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: La Loka 24, 2009 2:29 am

Re: Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Viesti Kirjoittaja mokoma »

<-- Mä en nyt oikein osaa kommentoida noihin asioihin muuta, kuin että kannattaa lukea mun viestini uudestaan. En mä osaa itseäni tuon selvemmin ilmaista, joten turha kai alkaa edes vääntää tähän mitään rautalankaa. Mutta samapa tuo, en mä täällä varsinaisesti ole kenenkään päätä kääntämässä. Sopii uskoa mihin itse tykkää.
ArcticEli kirjoitti:Tää mun puolestani saa jäädä tähän
Samoin.
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 731
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Tuo "random nick" heitti jopa asiaakin joskus, "nick" EI!!
annaanna

Re: Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kirjoittaja Kyöpeli päivämäärä 23 Elo 2012, 17:44
Nimimerkit Random Nick ja Nick on muilutettu pois palstalta pysyvästi lukuisten asiattomuuksien vuoksi.


Nyt ei ole kyllä oikeaan osunut tuo Randomin kokonaan palstalta poistamispäätös.
Nick sen sijaan ilman muuta jouti pois palstalta.

Keräsin viikon ajalta kaikki Mongols -ketjuun lähettämänsä viestit. Viitsiskö joku muukin vilkaista, etten taas yksinäni huutelisi ylläpidon suuntaan. Luin mä niitä paljon pidemmältäkin, muttei niissä mitään asiatonta ole. Edes siihen naispoliisiin, josta joku taisi fantasioida, ei tää nikki kohdistanut yhtään mitään sopimatonta.
VIESTEISSÄNSÄ EI TODELLAKAAN VIITATA NIKKIEN HENKILÖLLISYYKSIIN, esimerkkejä todellisista heitoista tyyliin ooksää se vitun tämä ja tuo voin kyllä kaivaa vaivatta useampia, mutta NE EI OLE RANDOMILTA!
Noi on harvinaisen hyvätasoista viestiä mun mielestä, siis viesteinä (vai onks joku juutalainen tai muslimi ja vetänyt herneet nenuun sika-nimittelystä :D, läpällä Randomi heitti, niin uskon ),

1.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä 22 Elo 2012, 17:03
mcgaiver kirjoitti:
RealPitti kirjoitti:Ymmärsinkö oikein että Volvomiehellä on mongolsin liivit vielä?

Anna ne mulle, lusu ja kumppanit saa tulla hakee ne multa :twisted:

Täältä saisit vähän hilloa liiveistä jos myyt ne?Pääset etsimää koirien kidnappaajia. 8)
Pitti, senkin sika ;) ja McGaiver kans... Mites Markus sen myymisen Mongolien torpedolle selittäis? :D
2.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä 20 Elo 2012, 22:12
Tähän asti asiaa on hoitanut lähin patriarkaatti eli joku Euroopan bossi. Euromonkut pani Markukselle ja luikeroille uhkasakon, että jättävät toisensa rauhaan. Markus teki oikein kun kunnioitti sitä. Yritti myös pysyä pois täältä, mutta sitten lähti koirat. Nyt kun kaikki minfolaiset ovat pommittaneet Nationin sakkia sähköpostilla koko kesän niin ovat vihdoin todenneet että ei riitä Saksan / Italian pojilla rahkeet hoitaa hommaa ja pitää tulla näyttämään mitä tarkoittaa olla Mongooli.

Se sakki on yhtä kirjoitustaidotonta kuin täälläkin, mutta väkivalta niiltä sujuu. Run to the hills, sanommievaan.
3.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä 20 Elo 2012, 21:49
Volvomiehen kertoman mukaan hänellä on siis ollut 10 000 hyvää syytä olla hakematta koiriaan pois, mutta nyt uhkasakko on nostettu pois ja hän saa mennä läksyttämään poikia ilman Mongols-koston pelkoa. Minusta se jätkä on taktikoinut tätä hommaa niin fiksusti kuin yksinäinen ex-prosu vain voi. Ne Amerikan Mongols-hemmot on nimittäin semmosia patuja että kannattaa pelata varovasti.

Jos sieltä ihan oikeasti on päätetty tehdä asialle jotakin, niin dognapperina lähtisin aika kovaa menemään. Ei sen puoleen, en luottaisi heihin myöskään jos olisin Markus. Kaikki tarvittava tieto paskajaakkojen löytämiseksi monkuille, itse kavereiden kanssa hakemaan piskit pois ja sitten mäkeen.

En muuten yhtään ihmettelisi vaikka Mongol Nationin pojat pyytäisivät Suomesta virka-apua. Markuksen varaan laskevat varmaan nyt paikallistuntemuksen suhteen, mutta riskeeraisivatko omia nahkojaan...? Mene tiedä, voi olla että palvelus olisi ostettavissa joltain paikalliselta poppoolta. Ellei sitten ole vain lähetetty yksi torpedo siinä toivossa, että Markus jeesaa kuskina.
4.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä 20 Elo 2012, 08:01
Verestelin muistiani, että miten kaikki alkoi ja koska fiaskon ensimerkit olivat nähtävissä. Omerta taisi olla ensimmäinen, joka näki mihin tämä menee :) Respect! Tämä siis jossain sivulla 6.
Omerta kirjoitti:Re: Mongols Mc probationary finland
päivämäärä Su Marras 20, 2011 12:00 am
Joo, varmaan penaalin terävimmät kynät on säästetty tätä säätöä varten 8)

Jos katsoo tota horkka joonaksen sekoilua lahden toisella puolen ja lisää siihen "haemme uskottavuutta facebookista", niin päästäänkin jo kunnon urpo/jämäosastoon. No, norjassa tuntuu olevan edes tolloa liikenteessä, kerhotalon ostotarjouksen perusteella.

Maailman pressa ryhty vasikaksi (erityisesti arvostan sitä, että mmc jaksaa jauhaa sivukaupalla, kuinka heidän suuri johtajansa on rotta. Itse pitäisin aika lailla turpani kiinni, jos näin pääsisi käymään), koko Kanadan osasto haistatti vitut/heitettiin pihalle, jenkkien pää on lähes kokonaan hefejä, saksa kurdeilla, ruotsi jo mainittiinkin, mites ne Bourbonin pedofilia tuomiot jaksaa, huhua lisäksi liikkuu (netissä), että pani "veljensä" tytärtä?
Mongol on, my ass :twisted:
5.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä 18 Elo 2012, 00:12
Priapismus kirjoitti:
Random Nick kirjoitti:Priapismuksen reaktio oli aika asiaton. Yksinäisen ihmisen eläimiin kajoaminen on aika tajuttoman alhaista enkä yhtään ihmettele että mies on tolaltaan.
Vedä nyt hanskaan iso mies. Jos edm on oikeasti tapahtunut, mitä epäilen niin oikea mies toimii, eikä tule nettiin pillittään tapahtunutta. Nyyh mun koiria on kiusattu ja tulin siitä kertomaan nettiin. Oikea mies olis ottanut mutkan kouraan ja hakenut koirat himaan. Sunkin lempiväri on kaí keltainen. Kaksi keltaista hametta tulossa sinne itään.
Sulla ei taida olla ketään, joka merkitsisi sulle kovin paljon.

Tai sitten sulla ei ole kovin montaa aivosolua jäljellä. Varmaan jos Volvo menis torrakan kanssa oven taakse huutelemaan niin saisi mennä kaapimaan koiransa asfaltista. Kid- tai dognappaus on just siksi niin pelkurimaista paskasoosia että sitä ei voi hoitaa Mauno a Mauno.

Kovaa kyytiä pojille vaan. Lähe sä kestostondis auttaan Volvoa kun oot niin kova capoeiramies. Mulla on liikaa matkaa ja ilmansuunnat meni sulla vähän ohi.
6.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä 17 Elo 2012, 21:23
Priapismuksen reaktio oli aika asiaton. Yksinäisen ihmisen eläimiin kajoaminen on aika tajuttoman alhaista enkä yhtään ihmettele että mies on tolaltaan.

Tässä on sitten Randomin muihin ketjuihin lähettämät viestit, jotka vaikuttavat vähintään asioihin perehtyneen viesteiltä, ensimmäinen kolmen jengin yhdistymisketjusta, sitten siitä bemari ajoi päälle -ketjusta sekä bandidos- ja cannonballs -ketjuista. Asiallinen ja aiheeseen liittyvä kuvavinkki yhteen lehteen noissa loppupään viesteissä.
En törmännyt mihinkään viesteistänsä asiattomana spekulaationa poistettuunkaan, joten sieltä ne asiattomuudet pitäisi kaiken järjen mukaan löytyä. Oonko jotenkin sokea tai hölmö, kun en vaan löydä perustetta palstalta heivaamiseensa. Eikä tää nikki oo minkään asian puolestapuhuja tai kiihkokannattaja, hyvinkin neutraali kommentoija mun mielestä.


1.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä Ma Elo 20, 2012 11:16 pm
Ei bändien merkeissä natsisymbolit meinaa välttämättä mitään muuta kuin sitä että vaikka SS oli pahiksia ja pelättyjä teloitusjoukkoja ja halutaan osoittaa ite olevansa samanlaisia. Vähän niinkuin Lemmy tuumasi että "en mä ole natsi, mulla on ollut 8 mustaa tyttöystävää. Jos Israelin armeijalla olis mageimmat vormut nin mä pukeutuisin semmosiin."

2.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä Ma Elo 20, 2012 9:02 pm
Ja siinä kun spekuloitte rungon vääntymisiä kopsahduksesta niin ottakaa huomioon että mikä tahansa HD onkin kysymyksessä, niin siinä on ylipaksua tavaraa ne runkoputket. Ei ne ihan pikkurysäyksestä väänny. Miettikääpä, millainen isku tarvittaisiin vääntämään tuo runko solmuun? Ja tuommoisen tilanteen voimavektoreita ei oikein voi arvioida mutuna: vähänkin vinossa tullut kopsu ohjaa jo iskun voimaa ennemmin kääntämään pyörää poikittain kuin vääntämään runkoa.

Ja jos nyt vaikka 80 km/h ajaa pihalle niin jos ei osu puuhun, siltarumpuun tai muuhun periksi antamattomaan esteeseen, niin kyllä se runko sen (saattaa) hyvinkin kestää. Vääntymiset pitää silloin mitata penkissä ennemmin kuin arvailla niitä valokuvista.

Ja on tosiaan ihan perusteltua haluta saada syyllinen selville, eikä sitä intoa välttämättä poliisin vaisuus laimenna. Itse olen ollut tilanteessa, jossa kaveri sai pirinistiltä vakavan tappouhkauksen ja poliisi käski vain olla avaamatta ovea jos nisti tulee kylään. Kyllä silloin tämmöinen lainkuuliainen kansalainenkin miettii, että saattaisi olla paras hoitaa se nisti itse jonnekin juurakon alle ennemmin kuin antaa sen tappaa vapaasti tuttu perheenisä.

Tämä vain tämmöisenä herätyssaarnana niille, jotka luulevat poliisin pystyvän suojelemaan yksittäisiä kansalaisia. Minulla semmoisia kuvitelmia ei enää ole. Jos minulla olisi epäilys, että joku yritti tappaa, niin aivan varmaan haluaisin ottaa asiasta selvää vaikka linnatuomion uhalla. Ihan itsesuojelun tähden.
3.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä Ma Elo 20, 2012 2:33 pm
Jännä juttu mutta väärässä paikassa. Pitäiskö siirtää vaikka juuri nyt -osastoon?
4.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä Su Elo 19, 2012 9:46 pm
http://z14.invisionfree.com/GangstersInc/ar/t1556.htm
Tuolta löytyy viittaus huhuun, jonka mukaan Amerikan hatut halusivat tehdä pesäeroa muun maailman Bandidojen rikoksiin ja keventää lainvalvojien painolastia niskassaan.
5.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä La Elo 18, 2012 11:07 pm
Kun ei ole virallisesti tekemisissä niin ei ole kansainvälinen rikollisjärjestö... Puolustustaistelua?
6.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä Ma Elo 13, 2012 8:28 pm
Sehän se on oikeata old school -meininkiä, ajalta ennen huumekauppaa :) Pikkurikollisten, juoppojen ja tappelupukarien porukoitahan nämä alunperin.

7.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä Ke Elo 15, 2012 10:45 am
Kuva

Kuulahaastista Keskisuomalaisesta:
http://aijaa.com/0095210716191

8.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä Ke Elo 15, 2012 2:05 pm
On se kun ei nykyään mikään kelpaa kellekään :D

Sorry.

Toimiva linkki haastatteluun: http://aijaa.com/0004310717132
9.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä Ke Elo 15, 2012 2:52 pm
No, tämän kainalossa oli se juttu niistä pyssyistä ja pössyistä mitä löytyi ratsiassa, eli tavallaan tuli aika hyvin kolikon molemmat puolet.

10.
Kirjoittaja Random Nick päivämäärä Ke Elo 15, 2012 5:55 pm
Joo ja siellä on semmoinen suurennuslasikuvake kanssa oik. alareunassa. Sillä saa kuvan isommaksi.
Mä protestoin sitä, että tältä palstalta poistetaan asiallisia ja asioihin keskittyviä nikkejä :!:

Tajuutteko, ettei tää asioista tietävä nikki enää kirjoita viestin viestiä tänne, jos ei ylläpito pura tuomiotaan. Eiks käräjien päätöksistä ole tapana valittaa hoviin ja saada uus käsittely.
Kaltaiseni semihörhöt jää päiviänne "sulostuttamaan" hönöillä viesteillään. Ette voi sitä haluta :P.


Missä ovat ne asiattomuuksia vilisevät viestinsä?

... ja niille, jotka eivät ole viestiketjuja hakeneet;
Napsauta Omat asetukset -sanoilla alkavalta riviltä Etsi-sivu auki.
Kirjoita Random Nick Hae käyttäjätunnuksella -laatikkoon.
annaanna

Re: Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

:D
Aika laajaksi tuo esitutkintamateriaalini ^loppujen lopuksi paisui. Mutta niin käy ammatimaisemmissakin piireissä kuulemma tutkinnan edistyessä.

En nyt keksinyt muuta tapaa asiaani esittää.

Ylläpidon toimintatavoista esittäisin arvioni Ulvilaketjussa kauan huseerattuani. Minun mielestäni asialliset keskustelijat saavat siellä huutia elikkä bannia aivan kohtuuttomasti, joko siksi että ansaitsevat kohtalonsa, tulevat kokoajan vasikoiduiksi tai että "pärstäkertoimet" eivät ylläpitoa miellytä. Paljon bannattuna (joskus jopa ansaitusti) olen kallistunut tuohon jatkuvaan vasikointiin, ylläpito reagoi vasikointiin asiaa tutkimatta sen kummemmin. Me paljon bannatut oommekin sitten siellä niin kultivoituneita ihmisiä, että emme vasikoi muita eli niitä höperöitä.

Oisko joku vasikoinut sekä nickin että Random Nickin tai sitten ylläpito on sekoillut nickien kanssa.
annaanna

Re: Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Ja jottei mua paskanpuhujaksi mainittaisi, kun tuolla ekalla sivulla tulin väittäneeksi useinkin ylläpidon suuntaan vi**uilleeni, aina aiheesta tosin, niin yritän toteennäyttää kompurointia moderoinnin taholta.
Sinut on moderoitu taitaa olla rangaistusasteikolla mitattuna luokkaa ehdollinen tuomio. Ei tunnu missään.


Perjantaina ilmoitettiin; "PIM -olet moderoitu. Tai ainakin melkein moderoitu."
Kirjoittaja Priapismus päivämäärä Pe Elo 24, 2012 9:52 pm
NYT OLIS KIVA KUULLA MODERAATTOREIDEN MIELIPIDE, ETTÄ MIKSI SALLIVAT TÄLLAISEN PASKAN JATKUVAN. TULI LÄHESTULKOON VARMA TIETO, ETTÄ APINAT ON KYYKYTETTY VIRKAVALLAN PUOLESTA JA IMEVÄT PEUKKUA. ELI SIIS TURHA ODOTTAA BANNEJA , SAATI MODEROINTEJA.

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että tälläiset keskustelut kuuluvat lautamiesosion puolelle, jossa on jo "kakkeli" - keju aiheesta?
Sinut on nyt ainakin moderoitu.

T. Modet
Lauantaina moderointi senkuin jatkui.
Kirjoittaja misantropic päivämäärä La Elo 25, 2012 7:04 pm
no helvetti sentään,jos mun koirat olis jollain jolla en soisi niiden olevan,en huutelis täällä kun happivajareista kärsivä apina vaan hakisin ne pois... mutta tämä koiriensa perään mariseva "mies" antaa päivä toisensa jälkeen "tän päivän aikaa" ja uhoaa kuinka potkii dildoja naisiin,julkasee privapostii ja on muutenkin ihan vitun avuton...
HAE NYT HELVETTI NE KOIRAS POIS "HYVÄMIES",NE ON SUN (KUITENKIN) JA LOPETA TÄÄLLÄ ULISEMINEN
Kirjoittaja Priapismus päivämäärä La Elo 25, 2012 7:47 pm
Onhan tuo työtön vässykkä velliperse vuoden surkimus. Tajuaako itse, miten on vajonnut alas, kun tietää missä ne vitun kirppukasat on, mutta ei uskalla hakea, kun tyttö pitää niitä panttivankeina. No kirjoittelee nettiin, onhan siinä attakkia tarpeeksi tuolle plösölle. BM81 vetäkää uudestaan pataa tuota , niin sais draivia hoitaa asioitaan. Nyt lentää sitten oooiiiikeeeeeiiiiinnn iso virtuaalinen yrjö tuolle nettitumputtajalle.
Kirjoittaja Priapismus päivämäärä La Elo 25, 2012 8:20 pm
naavala kirjoitti:Ennen kuin media äkkää alkaa uutisoimaan tästä dognappauksesta ja tapansa mukaan yhdistämään koko skenen samaan soppaan, niin eikö joku kolmesta isosta kerhosta voisi tulla apuun ja sovitella tää riita? Ei ole varmaan niidenkään etu että yksi kerho on sisäisesti rikki.

Ehdotan että esimerkiksi helvetillisistä enkeleistä lähtee yksi puolueeton jamppa haastattelemaan riidan molempia osapuolia ja tekemään päätöstä kummalle koirat kuuluu.

Tässä ei nyt ota enää pirukaan selvää kumpi se todellinen pahis on :shock:
Olet vissiin volvomiehelle sukua, ainakin yhtä tyhmä. On sulla jutut, jos ei ollut läppä
Kirjoittaja misantropic päivämäärä 25 Elo 2012, 18:49
minkä takia tota ketjua ei poisteta tuolta,eihän se nyt sinne kuulu.. EIHÄN?
ehkä pumpun suomeen tuojat olisivat sen halunneet moiseksi luoda,mutta ei paskasta ei tuu kiillottamalla kultaa..eikö tota vois siirtää vaikka päivän nauruihin??

Mongolsseista on jo yksi lautamiesketju. Ei niitä enempää tarvita.
T. Mode

*1 §* Jokainen uusi käyttäjä on heti hyväksymisensä jälkeen
moderaattoreiden erityistarkkailussa. Mikäli viesteistä ilmenee, että
käyttäjällä ei ole mitään annettavaa keskustelupalstalle, tai että hän
rikkoo palstan sääntöjä, voidaan kirjoitusoikeudet poistaa ilman varoitusta.

- kuukauden verran on mesonnut palstalla
*6 §* Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan.
- tyhmä, vässykkä, velliperse, surkimus, plösö ja apina ovat ei-lautamiesosiossa nikkiin kohdistettuja mainesanoja. PIM -olet moderoitu.

Tää tyyppi "moderoidaan" ja Random Nick poistetaan asiattomuuksista palstalta.

Randomille oikeutta :!:
Misantropicille myös oikeamielinen tuomio, jonka kärsittyään on sitten oppinut kirjoittamaan oikeille paikoille netiketin mukaisia kauniita ja kannustavia viestejä :mrgreen: .
annaanna

Re: Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Misantropic on saanut pitkään peräänkuuluttamansa tuomion.

Herr. misantropicin anti palstalle oli melko vähäinen ja viestit asiattomia, joten annettiin passitus avovankilaan ja pois minfosta.

Tuomio on lainvoimainen eikä siitä voi valittaa.

T. Modet


Höh. Taatusti voi valittaa (jos ei täällä niin muualla), mutta ei ole mitään syytä, nikkihän niinsanotusti kerjääsi verta nenästä.

Valitetaan kun on aihetta valittaa, jos ei olla lampaita. Ja lampaitahan täällä näköjään sitten loppuviimeksi ollaan!
annaanna

Re: Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Pim -olet moderoitu!

Onkohan tuollainen moderoinnin kohteeksi joutuminen samanlainen kuin keskiaikainen pannaanjulistus;
"Jos moderoiduksi julistettu henkilö oli tolerati, hän sai olla tekemisissä minfoon kuuluvien kanssa mutta ei saanut osallistua ehtoolliseen. Jos pannaan julistettu henkilö oli vitandi, hänen kanssaan ei saanut olla missään tekemisissä ja hänet karkoitettiin tekaistuin perustein."

Fakiiri ois siis tolerati eli periaatteessa moderoitu mut käytännössä toiminnassa mukana.
Kirjoittaja fakiiri päivämäärä 24 Elo 2012, 22:13
Kesäkuun alussa sain 1kk bannin ihan pienestä vittuilusta, sen jälkeen on ollut kaikki sallittua! Nimiä, kuvia, numeroita, jne jne :twisted:
Poliisihan tässä takana on, olisihan tälle piste muuten laitettu..
Modet ovat selvästi työntäneet sormensa perseeseen missä niitä muutenkin säilyttävät, onhan tämä ollut niin huikeeta paskaa, ettei mitään rajaa!

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että tälläiset keskustelut kuuluvat lautamiesosion puolelle, jossa on jo "kakkeli" - keju aiheesta?
Sinut on nyt ainakin moderoitu.

T. Modet
Kirjoittaja fakiiri päivämäärä 27 Elo 2012, 19:04
Yle TV-kahdessa kello 19.20 alkavan Suoran linjan aiheena on järjestäytynyt rikollisuus.
mokoma
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: La Loka 24, 2009 2:29 am

Re: Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Viesti Kirjoittaja mokoma »

Annaannan kirjoitukset ovat lähteneet nyt vähän vanttuusta, joten otetaan tähän uudestaan näkyville tämä kysymys, josta nuokin ajatukset (kai) alunperin kumpusivat: Miksi nimimerkki Random Nick poistettiin palstalta? Mikäli ylläpito ehtisi jollain tavalla tuota kommentoimaan jossain vaiheessa, se olisi vallan mukavaa.

En mä nyt aivan yöuniani menetä vaikken asiaan selkoa saisikaan, mutta kun tuossa näyttää oikeasti nyt käyneen niin, että nimimerkit Nick ja Random Nick sekoitettiin toisiinsa (elleivät sitten olleet sama tyyppi?) ja ns. syytön sai toisen siivellä kenkää. Toisaalta sellaista se nyt vaan joskus on.
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Ylläpito on joskus ilmoittanut ettei se kommentoi banneja millään tasolla jotta ei mene juupas-eipäs keskusteluksi. eli ihan turhaan ootellaan mitään perusteita tähän(kään) banniin.
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

poikkeus kirjoitti:Ylläpito on joskus ilmoittanut ettei se kommentoi banneja millään tasolla jotta ei mene juupas-eipäs keskusteluksi. eli ihan turhaan ootellaan mitään perusteita tähän(kään) banniin.
Ei näytä YP tekevän mitään muutakaan, Mongoloidiketjussa on about kolmen kakaran tekemiä nikkejä kymmenisen kappaletta ja paskanjauhantataso on over 9000 ollu jo kauan. Asiasta on sanottu yhdelle jos toiselle, mutta ei.
bibo ergo sum
annaanna

Re: Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

En suin surminkaan halua häiritä Mongols -ketjussa virinnyttä abdullahin ja bröderin virittämää keskustelua, jonka sisältö ei edes aukene minulle, joten toivotan Realpitille onnea kirjaprojektinsa kanssa tätä kautta. Palstallahan on mainostaminen kielletty, mutta ois kiva vaikka allekirjoituksestasi sitten aikoinaan lukea jotakin jonka voisi tulkita tarkoittavan vaikka jonkun kirjan nimeä. Jota voisi käyttää uuden ketjun nimenä :wink: .

Taisi olla niin, että tuo kirjaprojekti on toteutettu yhteistyönä eli siinä on ollut mukana joku kirjallisesti pätevöitynyt (jopa haamukirjoittajana tai sitten vaan jonkinlaisena kustannustoimittajana tai editoijana).
mokoma
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: La Loka 24, 2009 2:29 am

Re: Kackelsbergiä Mongols MC ketjussa

Viesti Kirjoittaja mokoma »

Ihan näin pikaisena huomiona täällä, ylläpito voisi taas käväistä vilkaisemassa muutamaa viimeistä sivua ko. ketjussa ja reagoida asiaan jotenkin.

Ja jos tämän joku ylläpidosta sattuu lukemaan, kerrataan samantien näin vähän offtopicina jälleen tämä useampaan otteeseen eri tahoilta esitetty pyyntö: Eikö noita tiettyjä ketjujen otsikkoja voisi jossain vaiheessa muokata hieman todenmukaisemmiksi (esim. "MC Cannonballs" -> "Cannonball MC", "Kolme vaarallista rikollisjengiä yhdistyi" -> "United Brotherhood" jne.)
Vastaa Viestiin