Hells Angels MC (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
MakeMon
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 1:11 pm
Paikkakunta: Pori

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja MakeMon »

Komppaan jutaa täysin. Pistäisivät ne pikkunuijat niihin alakerhoihin ensin näyttämään että tuleeko siitä mitään. Sieltä sitten fiksuimmat isoon kerhoon ja piripäät sun muut idiootit pysykööt siellä alhaalla tai jossain toisaalla. Näinhän sen MINUN mielestäni pitäisi mennä, tosin nykyään näyttää että liivien saamiseen riittää tyhmä pää ja typerät temput. Ei tule minulta ainakaan rispektiä paskan vertaa. Vaikuttaa muutenkin siltä, että kovimmat äijät ei mitään liivejä päälleen vedä, jos pitää mennä samaan porukkaan jonkun tällaisen perseilevän pikkurikollisen kanssa. Ja omasta mielestäni kovimmat ukot muutenkin hoitaa omat asiansa itse. Suuren inflaation on kärsinyt tämä touhu tässä viime vuosina.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8310
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Eipä noita HA liivejä niin hirveesti ole jaeltu vielä.
Täytyy muistaa että Suomi on väestöllisesti pieni maa. Hyvä aines on kovin rajallista ja monessa kerhossa kannattaa miettiä ottaako omiin väreihin tätä epäkuraattia ainesta vai antaisko niiden päätyä Mongoloideihn.
Siellä tasolla ei ole paskan merkitystä.
Ehkä kannattaisi isojen jo oman uskottavuuden takia miettiä miten suhtautua näihin reviirirevittelyihin. Luulis olevan noloa jos alkaa oma pesä haisemaan paskalle.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 731
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Liittyy ehkä enemmän tuohon levittäytymiseen, kuin ha:n. Nähtiihän se näköjään tuossa cmc:n "pikalaajenemis" kuvion lopputulos. Klubeja putoilee samaa vauhtia kuin nousikin. En sano, että ha:lla olisi tuollaista ollut tai tulisi olemaankaa. Ja kyllähän tähän pieneen maahankin kerhoja mahtuu tietty määrä.
Durango
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: To Heinä 07, 2011 9:39 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Durango »

lepajoki kirjoitti:Liittyy ehkä enemmän tuohon levittäytymiseen, kuin ha:n. Nähtiihän se näköjään tuossa cmc:n "pikalaajenemis" kuvion lopputulos. Klubeja putoilee samaa vauhtia kuin nousikin. En sano, että ha:lla olisi tuollaista ollut tai tulisi olemaankaa. Ja kyllähän tähän pieneen maahankin kerhoja mahtuu tietty määrä.
Huomaathan, että kaikki HA:n laajenemishuhut kirjavine yksityiskohtineen ovat nimettömien foorumilaisten kirjoittamia. Sama pätee myös CMC ketjuun, josta viimeisimmät uutiset ovat silkkaa paskaa, joita lukiessa huomaa, ettei kirjoittajilla ole ensikäden tietoa asioista. :!:
jarmalinen
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 2:16 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jarmalinen »

Porissa ja laajemmin Satakunnassa Yee Hawn loikkarit kiristävät nyt tilannetta. Bandidos MC Harjavalta ja Diablos MC Prospect Chapter Ulvila ovat jo pitkään huseeranneet paikkakunnilla aivan miten tahtovat. Se on Enkeleitä selvästi jurppinut. Nyt Enkelien laajennus koetaan Bandidos leirissä uhkana. United Brotherhoodilla on Porissa toimintaa. Kilpailu kiristynee.
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja corppi »

Durango kirjoitti:
lepajoki kirjoitti:Liittyy ehkä enemmän tuohon levittäytymiseen, kuin ha:n. Nähtiihän se näköjään tuossa cmc:n "pikalaajenemis" kuvion lopputulos. Klubeja putoilee samaa vauhtia kuin nousikin. En sano, että ha:lla olisi tuollaista ollut tai tulisi olemaankaa. Ja kyllähän tähän pieneen maahankin kerhoja mahtuu tietty määrä.
Huomaathan, että kaikki HA:n laajenemishuhut kirjavine yksityiskohtineen ovat nimettömien foorumilaisten kirjoittamia. Sama pätee myös CMC ketjuun, josta viimeisimmät uutiset ovat silkkaa paskaa, joita lukiessa huomaa, ettei kirjoittajilla ole ensikäden tietoa asioista. :!:

Tarkoitatko kenties mun kirjoituksia?? Jos tarkoitat,niin mulla kyllä on ensikäden tietoa ja olen asiat ihan omin silmin käynyt Jyväskylässä toteamassa... Jos siis tarkoitit minua,niin viitsitkö perustella tarkemmin mikä on paskaa...!?
Hard Garage
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: La Elo 04, 2012 9:54 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hard Garage »

Missähän päin seppälänkangasta tämä enkeleiden talli mahtaa sijaita?
Durango
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: To Heinä 07, 2011 9:39 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Durango »

corppi kirjoitti:
Durango kirjoitti:
lepajoki kirjoitti:Liittyy ehkä enemmän tuohon levittäytymiseen, kuin ha:n. Nähtiihän se näköjään tuossa cmc:n "pikalaajenemis" kuvion lopputulos. Klubeja putoilee samaa vauhtia kuin nousikin. En sano, että ha:lla olisi tuollaista ollut tai tulisi olemaankaa. Ja kyllähän tähän pieneen maahankin kerhoja mahtuu tietty määrä.
Huomaathan, että kaikki HA:n laajenemishuhut kirjavine yksityiskohtineen ovat nimettömien foorumilaisten kirjoittamia. Sama pätee myös CMC ketjuun, josta viimeisimmät uutiset ovat silkkaa paskaa, joita lukiessa huomaa, ettei kirjoittajilla ole ensikäden tietoa asioista. :!:

Tarkoitatko kenties mun kirjoituksia?? Jos tarkoitat,niin mulla kyllä on ensikäden tietoa ja olen asiat ihan omin silmin käynyt Jyväskylässä toteamassa... Jos siis tarkoitit minua,niin viitsitkö perustella tarkemmin mikä on paskaa...!?

Ei ollut tarkoitus kohdistaa kritiikkiä sinun kirjoituksiisi, jyväskylän tilannesta olen osittain samaa mieltä MUTTA, pitääkö paikkansa, että CMC:ltä on lähtenyt ketään enkeleihin? ;)
kotipesä
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 8:10 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kotipesä »

CMC:n talli ei sijaitse Seppälänkankaalla vaan Tiituspohjassa. Jos nyt pilkkua viilataan niin täysin varma en ole, onko se peräti Seppälänkankaana virallisesti ilmoitettu, mutta paikalliset tietää ja moni muistaa vanhan Tiikkarin Seo-huoltsikan niin sieltä takamaastosta löytyy. Käykää itse tsekkaan.

Ovi CMC:llä on ainakin käynyt pois päin, mutta itsekään en ole kuullut, että loikkauksia olisi tapahtunut. Yksi tyyppi ainakin luopui liiveistään, jotta pystyi(/sai) jatkaa yritystoimintaansa. Huhun mukaan poliisi olisi antanut vaihtoehdot.

Kuuleman mukaan Jyväskylän porukan pystyy laskemaan yhden käden sormilla, liivilliset siis.
Durango
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: To Heinä 07, 2011 9:39 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Durango »

kotipesä kirjoitti:CMC:n talli ei sijaitse Seppälänkankaalla vaan Tiituspohjassa. Jos nyt pilkkua viilataan niin täysin varma en ole, onko se peräti Seppälänkankaana virallisesti ilmoitettu, mutta paikalliset tietää ja moni muistaa vanhan Tiikkarin Seo-huoltsikan niin sieltä takamaastosta löytyy. Käykää itse tsekkaan.

Ovi CMC:llä on ainakin käynyt pois päin, mutta itsekään en ole kuullut, että loikkauksia olisi tapahtunut. Yksi tyyppi ainakin luopui liiveistään, jotta pystyi(/sai) jatkaa yritystoimintaansa. Huhun mukaan poliisi olisi antanut vaihtoehdot.

Kuuleman mukaan Jyväskylän porukan pystyy laskemaan yhden käden sormilla, liivilliset siis.

Se, että miksi ja kenen päätöksestä se ovi käy, taitaa olla foorumilaisilla hieman hukassa, siihen viittailin aiemmalla viestilläni.
biker
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2012 10:18 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja biker »

Tarkoitetaanko tässä kerhosta poispotkittuja CMC jäseniä, vai siirtyivätkö suoraan ?
vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja vempele »

Ruotsissa alkoi massiivinen MC-oikeudenkäynti

Tiistai 2.10.2012 klo 13.37

Göteborgissa alkoi tiistaina massiivinen oikeudenkäynti, jossa syytettynä on 19 Hells Angels -moottoripyöräkerhoon kytköksissä olevaa henkilöä.

Syytteet koskevat toisen moottoripyöräkerhon perhejuhliin keväällä tehtyä iskua. Pahoinpitelyissä loukkaantui kahdeksan ihmistä, joista kaksi vakavasti. Iskun motiiveista ei ole toistaiseksi selvyyttä.

Tapahtumat sijoittuivat lähelle Kalmaria, mutta oikeudenkäynti siirrettiin tilojen puutteen takia Göteborgin käräjäoikeuden turvasaliin.

Oikeustapaukseen liittyy tuhansia sivuja tutkintamateriaalia ja oikeudenkäyntiä varten on kuultu kymmeniä todistajia. Ruotsin television mukaan pelkästään syytetyt, heidän asianajajansa ja turvamiehet täyttävät oikeussalista yli 70 paikkaa.

Asianomaisia on turvallisuussyistä viety toiselle paikkakunnalle, josta heitä kuullaan videolinkin kautta.
STT-TT
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
tutkija-matti
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Pe Loka 10, 2008 10:18 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tutkija-matti »

tietoa toisesta ryhmästä?
Äpärä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: La Maalis 24, 2012 1:36 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Äpärä »

Svineri Mc, tuolta lisää toisella kotimaisella: https://www.flashback.org/t1863599
kärmes
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Syys 26, 2012 4:59 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kärmes »

kotipesä kirjoitti:CMC:n talli ei sijaitse Seppälänkankaalla vaan Tiituspohjassa. Jos nyt pilkkua viilataan niin täysin varma en ole, onko se peräti Seppälänkankaana virallisesti ilmoitettu, mutta paikalliset tietää ja moni muistaa vanhan Tiikkarin Seo-huoltsikan niin sieltä takamaastosta löytyy. Käykää itse tsekkaan.

Ovi CMC:llä on ainakin käynyt pois päin, mutta itsekään en ole kuullut, että loikkauksia olisi tapahtunut. Yksi tyyppi ainakin luopui liiveistään, jotta pystyi(/sai) jatkaa yritystoimintaansa. Huhun mukaan poliisi olisi antanut vaihtoehdot.

Kuuleman mukaan Jyväskylän porukan pystyy laskemaan yhden käden sormilla, liivilliset siis.

Onks toi CMC kaveri joka on antanut liivinsä pois kenties turvallisuusalan yrittäjä ? tuntomerkeillä kaks metrinen kalju partasuu ?
Vastaa Viestiin