Melkein sukua julkkikselle

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

En osaa nyt sanoa, että kumpi on hämmentävämpää se että jotkut olisivat ylpeitä tämmöisistä "Oon kätelly Mietaata" "sukua julkkiksille"-asioista vai se että joku luulee että jotkut olisivat ylpeitä :shock:

Ihan huumoria minusta kaikki vastaukset on ollut.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

musta tää on ollut hauskin ketju aikoihin, koska nauroin ihan ääneen joillekin jutuille, paras oli ihan selkeästi "ja isäni on myös uinut Kirkan kanssa" :lol: *hörötteliö*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Minäpä olen uinut Paavo Lipposen kanssa Mäkelänrinteen uimahallissa! Remu on miltei perhetuttu kun käyn välillä sen äidin baarissa. Matti Nykäsen kanssa istuin samassa baarissa ihan ulkomailla asti viime keväänä. Samoin ainakin Jussi Lampi, Ismo Alanko, A.W. Yrjänä, Don Huonojen ja Sir Elwoodin hiljaisten värien laulajat (wide tätä nimimuistia!) ovat läheisiä baarisukulaisiani. Mato Valtonen on ajeluttanut minua ympäriinsä vuoristoradassaan. Kotikadun Teemun kanssa asioidaan aina (ainakin kerran todistetusti) samassa kultasepänliikkeessä. Waltarin kitaristi Jariot on entinen luokkakaveri joten verrattavissa verisukulaiseen. Ainiin ja Riitta Väisäsen tunnen läheisesti viime vuoden Terveysmessuilta!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kylli kirjoitti: Ainiin ja Riitta Väisäsen tunnen läheisesti viime vuoden Terveysmessuilta!
:lol: No helve*ti vähintään läheinen ystävä!
Kylli
Perry Mason

^Nii-in, opetti mulle terveellistä ruoanlaittoa yhteisen hyvän ystävämme Kati Napan kanssa! Eivät muuten antaneet mulle niitä salaattejansa syötäväksi, on muka kiellettyä... :evil:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kalessin
Adrian Monk

mut sehän on ihan älyttömän huomaavaista, koska sähän olisit voinut saada niistä vaikka salmonellan...tai ebolan...tai jotain...
mä muuten tilasin kahvia viime viikolla ja Antero Mertaranta jonotti siinä mun vieressä (siis kiltisti omaa vuoroaan). ei sillä, ettäkö se kahvin tilaaminen olisi outoa, mutta kuitenkin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Bombay kirjoitti:En osaa nyt sanoa, että kumpi on hämmentävämpää se että jotkut olisivat ylpeitä tämmöisistä "Oon kätelly Mietaata" "sukua julkkiksille"-asioista vai se että joku luulee että jotkut olisivat ylpeitä :shock:

Ihan huumoria minusta kaikki vastaukset on ollut.
Siinä se mitä haluan sanoa onkin jo hyvin tiivistettynä!

Lisää "julkkiksia": Teboilin mainoksessa puolituttu!

Patricia: Esa Tikkanen? (Sano joo...please 8) )
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kylli
Perry Mason

Kalessin kirjoitti:mut sehän on ihan älyttömän huomaavaista, koska sähän olisit voinut saada niistä vaikka salmonellan...tai ebolan...tai jotain...
Niinpä. Juuri noin ystävät(täret) huomioivat toisiaan! Naamake johtui vain siitä, etten saanut tahtoani läpi (ne salaatit oli tosi hyvän näkösiä), mutta tosiystävyyttä toki arvostan. Sitä paitsi oltiin myöhemmin tupakalla samaan aikaan, eikös se jo todista jotain?

Olen muuten miltei sukua myös Jorma Pulkkiselle, Anita Hirvoselle (jonoteltu lentoasemilla samoissa jonoissa), Erkki Saarelalle (esiintyi kerran ihan metrin päässä ja sitten vilkuili mua yhdessä jalkapallotapahtumassa), Heli o.s. Koivulalle (tehty lyhyen aikaa töitä yhdessä) ja Jore Marjarannalle (ystävän tuttu, jopa niin, että kerran jouduttiin sen kanssa Tavastian takahuoneeseen kaljoittelemaan) ja Aira Samulinille (olen tavannut lukuisia kertoja työn kautta).
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Loka kirjoitti:Lisätään.

Pauli Hanhiniemi vilkuili mua koko keikkansa ajan ja sen jälkeen halusi tulla kättelemään.
Pauli Hanhiniemi: "Olen melkein sukua julkkikselle, koska Loka oli minun keikalla ja pääsin kättelemäänkin häntä."
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Bombay kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti: vanha opiskelutoverini kirjoitti juuri kirjan joka on kohuttu ja pinnalla.
Pääministerin morsian? :D
Arvasin että joku tarjoaa tuota,mutta eipäs ole :lol: aivan toinen.

Merope: Missä huumorintaju,hetihän tästä ketjusta tajusi,että vitsiähän tämä :shock: :lol: :lol:
Ainiin, morsiamen sisko on vanha luokkakaverini.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

oon itsekin julkkis koska:

-kun olin lapsi kesäisin mauno koivisto pyöräili usein ohitseni kotini lähettyvillä ja sanoi aina "hei"...

-äitini on ollut dingon jontun kanssa samalla luokalla

-seurustelin teininä yhden tällä hetkellä maailmallakin mainetta niittävän muotisuunnittelijan kaksoisveljen kanssa

-isoisoisäni oli poliitikko ja suht tunnettu..jonka vuoksi hänen isoina juhlapäivinä kutsuvieraina oli tunnettuja ihmisiä...

-eräs takavuosien missi joka voitti yhtenä vuotena suomen neito -kilpailun oli veljeni tyttöystävä

-tunnen myös monia muita takavuosien missejä ja malleja hlökohtaisesti

-ekan työpaikkani pomo oli legendaarinen jääkiekonpelaaja joka myös oli kunnostautunut juorulehdistön suosikkina

-samassa työpaikassa tutustuin todella moneen siihen maailmanaikaan pinnalla oleviin julkkisihmisiin, toisiin hieman paremmin, toisiin vähemmän
esim. juha tamminen, hjallis harkimo, monet jääkiekonpelaajat, entiset ja nykyiset "suuruudet". Silloin tutustuin myös moniin ihmisiin jotka silloin eivät olleet vielä mitään mutta nykyään ovat...

-boycottin konsertissa kun olin n.13-14v tommi läntinen otti kädestäni kiinni ja lauloi niistä sinisistä silmistä...

-raflassa olen antanut pakit useammallekin julkkismiehelle esim. tony halmeelle :lol:

-äitini serkku on seukannut ilkka kanervan kanssa

-mika kallio( se moottoripyörätyyppi) on ystäväni serkku

- peter fryckman asui samassa talossa viime keväänä ennenkuin me muutettiin ja nyt monet kansanedustajat asuvat ihan tässä lähistöllä, käydään samassa alepassa riitta ja topi uosukainen juttelivat lapsilleni viime kesänä leikkipuistossa. ja keväällä oltiin yksissä häissä joissa lauloi belgian idols-voittaja :D

- tanja saarelan ex-mies kuulusteli minua teininä erään koulukiusaamistapauksen takia(en itse ollut kiusaaja enkä kiusattu)

-olin nuorempana telkkarissa useaan otteeseen :roll:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

No tottahan toki tämä on huumoriketju. Ehkä avautumiseni terävin kärki olikin osoitettu niille kiiluvasilmäisille fanimummoille, joihin varmaan itsekukin on joskus törmännyt. Jotain minusta kuitenkin kertoo se, että täällä on edes viitsitty noita tapauksia listata.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Otto
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Otto »

Pah.

Olen jutellut ari koivusen kanssa kahdesti, ilman kirkuvia faneja ympärillään.
ja
Musiinkinopettajani on juonut Juice Leskisen kanssa kahvia
ja
Paikallinen musakauppias on soittanut irwinin kanssa
ja
Tony Iommi on vinkannut, näyttänyt ''hevimerkkiä'' ja näyttänyt peukkua minulle. (tästä mä oon über ylpeä)
Kalessin
Adrian Monk

mä olen hoitanut nuorena yhtä kaikkien aikojen parhaista suomalaisista ravihevosista, olen seurustellut suomalaisen stand up-koomikon kanssa ja jutellut puhelimessa Lauri Nurksen kanssa. olen ollut aukaisematta ovea Kyllin hyvälle ystävälle, Riitta Väisäselle, koska oli niin ylimielinen ja olen törmännyt Göran Porvalin kanssa Yyterin hiekkarannoilla.
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Mikkelissä,Dinosaurockissa,v'89 kattoin DAD-bändiä ja vieressäni bändiä fiilisteli Ismo Alanko.
Kysyin että maistusko ryyppy??
Arvatkaa maistuko??
80-luvulla roudasin erästä bändiä,joka on ns. avannut ovet muille bändeille tuonne ulkomaille.
Mm.HIM'lle.
Bodomin jätkien,Alexin ja Jannen kanssa on tullut vähän otettua häppää.
Nimmarikokoelmani on melkoisen laaja.
Saapasjalassa,v.86 James Hetfield osoitti mua sormella ja lauloi minulle "How I fuckin' you".
(Sanat menis oikeasti "How I killin' you".)
Tässäpä aluksi. :D
Child Of Scythe
Vastaa Viestiin