Miksi kaiken takana täytyy olla aina salaliitto? Jos ensimmäisessä rekossa on joku asia ollut pielessä, niin eikö se voi olla inhimillinen erehdys tai kenties vain karkeammilla mitoilla tehty versio, jota on nyt hiottu. Miksi sen on oltava huijaus? Jos sinä teet työssäsi pienenkin virheen, niin tuleeko pomosi aina syyttämään sinua huijaamisesta ja uhkaa potkuilla?Kuolemannaakka kirjoitti:Jos poliisi on tehnyt samaa asiaa todistaakseen kaksi rekoa eri asennoilla, niin jompikumpihan niistä on väärin tehty, eli huijausta. Tehdään ensimmäinen, jonka puolustus kaataa, ja tehdään uusi samasta asiasta eri sijainnilla=) Mikseivät heti ensimmäiseen laittaneet sitä mielestään oikeaa sijaintia?=) Ja eikö tämä vähän heitä varjoa muunkin tutkimuksen ylle, kun näköjään yhteen oikeusasteeseen on mennyt ihan väärin tehty virallinen rekonstruktio, jolla syytetylle yritettiin hommata elinkautista. Aika pelottavaa, näin oikeusvaltiota ajatellen.
Minä EN tiedä, mikä on ollut totuus pään asennon kanssa ekoissa ruumiskuvissa ja tuskin tietää täällä kukaan muukaan. Jos minä olisin poliisin tutkinnassa, niin mikä motiivi minulla olisi tahallaan vääristellä todisteita? Kun siitä kiinni jäädessään häkki heilahtaa. Jos olisin tehnyt jonkun radikaalin mokan, niin olisin todella nolona ja poliisin sisäinen tarkastuskin luultavasti olisi jo pitänyt kuulustelut. Aivan kuten JJ:lle kävi!
Täten veikkaan, että ekassa rekossa on ollut vähäinen inhimillinen epätarkkuus ja annelin hyväksi vieläpä. Uudessa rekossa on asento muutettu vastaamaan paremmin ensimmäisiä valokuvia. Olisi erittäin hienoa, jos nuo kuvat saataisiin julkisiksi.