Turumurre on katsonut kaikki Amandan kuulustelut, niin olen tehnyt myös minä. Teemme sen eri vinkkelaistä. Minun tarkoitukseni on tarkastaa mahtuuko anomaation näyttämä tapahtumien järjestys niihin puitteisiin, jonka Amandan lukuisat kuulustelut yhdessä antavat. Niissä on niin vahvaa johdattelua, että niitä pitää tulkita. Jos jokin oikeuksista olisi tulkinnut kuin minä teen olisi Annelin vapauttamiseen riittänyt pelkästään Amandan todistus.turumurre kirjoitti:sisotalo kirjoitti:Tässä on kaksi vaihetta
02.42-43 Amanda antaa puhelimen äidilleen ja astuu yhden askeleen keittiöstä olohuoneeseen. Juuri silloin murhaaja hyppää ulos ikkunasta.
Tässä todistelussasi on nyt ristiriita. Tytär ensinnäkin on kertonut kuulusteluissaan (useissa) että näki ensin isänsä ja piakkoin sen jälkeen ulkopuolisen poistuvan ikkunasta. Tähän varmaan käsitykseen olen päätynyt plarattuani tarkkaan jo kolmatta vuotta niitä kuulusteluita...Tähän käsitykseen myös Hovioikeus on päätynyt.
Lisäksi tuolla toisaalla juuri kerroin hätäkeskusnauhalta kuuluvista havainnoista, joissa tarkkakorvaiset (myös turre) kuulevat uhrin valitusta vielä 2:50...
-
Tähän asti on Amandan jäntevä todistus sotkettu pesuhuoneessa käyneellä murhaajalla, isän ja murhaajan yht' aikaisella näkemisellä. Sitä paitsi Amanda itse erehtyy takkahuoneessa käyntejä luetellessa. Olen tarkastellut tätä asiaa blogissani. Hänen varsinainen todistuksensa tapahtui kun hän seisoi olohuoneessa 02.43.
Porissa Amanda 16, todistaa itse oikeussalissa ja kertoo sen todellisen tapahtumien kulun. Häntä pitäisi lehtien jo nyt haastatella.
Mitä tulee löydettyihin uusiin Jukan ääniin on syytä kuunnella niitä tarkemmin. Vedetään sitten johtopäätöksiä. Tähän asti katsottu, että Jukka surmattiin 02.27. Nyt löydetään ääniä puoli minuuttia myöhemmin. Tosin turumurre toteaa, että Jukka on tapettu ehkä jo 02.27, mutta ääniä on vielä 02.50
Me olemme tässä aivan Ulvilan murhan keskeisessä todistuksessa. Amandan todistuksen huolellinen sijoittaminen oikealle paikalle vahvistaa murhaajan olleen paikalla.