Oikeesti kiitokset Taralle, sillä enhän mä ollut tuota tekstinpätkän etsimistä kokeillut googlella. Joskus aina sitä näkee paljon vaivaa välttääkseen opiskelemasta ja mieleensä painamasta mitään uutta

.
Minä ainakin.
Jos joku vielä selvittäisi miten nuo osoiterivien järjettömän pitkät rimpsut voi korvata sillä katso
Täältä viitteellä. Varsin hauskaa, jos niillä oikeilla? ohjeilla en sitten osaakkaan ensimmäistäkään linkkivinkkiä lyhentää

Eräät tuskin hämmästyy

. Mulle ja Taavetille vois myös yhteisesti neuvoa tuon kuvien liittämisen ja seurata ilmestyykö ensimmäistäkään kuvaa. Vai onko kehveli jo siitä ottanut selvää. Näänhän mä Img .merkin tuossa yllä ja Lisää kuva, saattaa hyvinkin asiaan liittyä, mut miksi nähdä kauheesti vaivaa, kun ei mulla oo mitään kuvia. Et miettikää nyt tätä ehdotusta kahdesti, koska seuraavaksi kyselen mistä niitä kuvia löytyy.
Kokeilin myös tuota Huippumiehen ehdottamaa dosentti Seppo Isotaloa googlettaa,
tässä tulos (vähän siistittynä ja selkeytettynä punakynällä
Noin
332 000 tulosta (0,11 sekuntia)
Hakutulokset
Dosentti: Aikuisten kannattaisi etsiä kevyempiä suhteita
Studio55.fi ...
Lähipiiri voimavarana
5. tammikuu 2012 – Eläkkeellä oleva sosiaalipolitiikan dosentti Seppo Isotalo on sitä mieltä, että hänen oman ikäluokkansa kannattaisi ottaa nuorista mallia ja etsiä ...
Seppo Isotalo — puheenvuoro.
uusisuomi.fi
/kayttaja/sisotalo
Nimi: Seppo Isotalo; Puolue: Sitoutumaton; Kunta: Turku; Eläkeläinen, Helsingin Yliopiston sosialipolitiikan dosentti.
Internetistä löytyviä Seppo Isotalon kirjoituksia (ym.) - Pääministeri ...
keskustelu.suomi24.fi › ... › Yhteiskunta › Politiikka › Pääministeri
15. huhtikuu 2008 – Seppo Isotalo Isotalo näyttäisi olevan paitsi dosentti ja tekniikan tohtori, myös psykiatri, koska niinkin arvovaltainen taho, kuin ETYK julkaisee ...
Dosentti: Aikuisten kannattaisi etsiä kevyempiä suhteita (MTV3 ...
uutisvirta.fi/.../3291005-dosentti-aikuisten-kannattaisi-etsia-kevyempi...
Eläkkeellä oleva sosiaalipolitiikan dosentti Seppo Isotalo on sitä mieltä, että hänen oman ikäluokkansa kannattaisi ottaa nuorista mallia ja etsiä näitä niin ...
54 - Murha.info
www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=14&t=12531&start...
15 viestiä - 8 tekijät - 3. kesäkuu
Seppo ISOtalon blogissa on uutuutena kirje, jonka ISOtalo kertoo - yleisön pyynnöstä - postittaneensa Mannerille. Sillä lailla, dosentti ...
Seppo Isotalo
seppo-isotalo.blogspot.com/
21. syyskuu 2012 – Annelin pienet lapset, tytöt 2 ja 4 vuotta ovat seitsemän vuotiaan veljensä Allun johdatuksella lähes viisi vuotta murhan jälkeen keksineet ...
Seppo Isotalo - Tiedot henkilöstä kuvin, uutisin & linkein - Yasni.fi ...
http://www.yasni.fi/seppo+isotalo/henkilo+tiedot
Europositron weblog - VIERASKYNÄ, Seppo Isotalo kirjoittaa Suur ...
europositron.com/.../index.php?blog...seppo_isotalo...
VIERASKYNÄ, Seppo Isotalo kirjoittaa Suur- Tukholma lehdessä 1/2009. 15.03.2009 | by Inventor [mail] | Categories: Uutiset. Oikeuslaitos Suomessa ja ...
Helsingin yliopisto kieltää Bäckmanin - Agricola
agricola.utu.fi › ... › Keskustelu › Puheenvuoroja historiasta
15 viestiä - 7 tekijät - 27. maaliskuu 2009
Helsingin yliopisto sanoutuu irti dosentti Bäckmanin mielipiteistä vaikka hän ... Seppo Isotalo kirjoitti: Kysymyksessä ei siis ole tieto, jonka B on ...
Helsingin yliopisto - Sosiaalityö
www.helsinki.fi/sosiaalityo/tietoa/historia.html
Dosentit. 1952–60 Nieminen, Armas Vilhelm (* 1913 † 1995), väestötiede 52–55, ... 1977–2001 Isotalo, Seppo Johannes (* 1936), asuntopolitiikka 1980–93 ...
= et ihan oot valehtelija Huippumies, täällä kehtaat valehdella, häpeä-häpeä! (ja varo kun taivaasta tiputetaan kuumia kiviä päällesi) ei sitä viestiäsi löytynyt, plääh. Sun sanaas ei voi luottaa.
Googlasin mä huippumiehenkin;
KAUKO RöYHKä
HUIPPUMIES LYRICS
Tämä mies on nähnyt kaiken,
tavannut monet huippunaiset, la-la-laa.
Hänen takiaan kuulu filmitähti sekosi,
joutui työttömäksi, aa-la-la-laa.
Nyt tää mies on tullut keikkabussiin,
kyselee tulta röökiin ja saa.
Kun se irvistää niin paljastuvat huonot hampaat.
Tämä mies on nähnyt kaiken,
tavannut monet huippunaiset, la-la-laa.
Ja hän tuntee stadin seurapiirit,
tavannut kaikki mannekiinit, aa-la-la-laa.
Muttei hänestä löydy palaakaan
uponneen laivan arvokkuutta.
Nyt hän kyllästyttää meidät
tuolla tylsimyksen jauhannallaan, jättäis rauhaan.
Ison joen massa virtaa,
alittaa kolme kaarisiltaa, la-la-laa.
Tämä kaikki on vain totta,
mikä lie hetki, tyhjä kohta, aa-la-la-laa.
Auton perällä on huippumies,
höpisee hiljaa itseksensä.
Auton lasissa on kärpänen,
se räpistelee, kuolee jossei pääse täältä.